abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_57758049
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef joeri86 het volgende:

[..]

1 hoe haal je die mensen hier naar dit forum?
2 als je een link plaatst dan weet 538 ook dat we hier aan het discuseren zijn (als ze dat al niet weten, en invloed hebben)
3 Als dom plein/kerk bevestigd is dan is mr.X nu al weg....
1. Misschien een reactie met de verwijzing naar fok.
2. Punt 1 lijkt me inderdaad vannuit dat opzicht niet verstandig.
3. Als een hint word bevestigd zal hij daar inderdaad al weg zijn.

Ik denk dat het nu een locatie word die iets met zwarte sokken / kausen zal te maken zal hebben.....
pi_57758361
We zijn goed bezig! maar even een klein argumentje. Ik heb de manier van het vertellen gehoord hoe duidelijk werd dat ie zwarte sokken aanhad. Dus de manier hoe de hint is verteld.
En daar uit verbaas ik me of het wel degelijk een hint is. De discjockey vroeg aan Mister X welke kleren die aanhad. Aangezien die echt helemaal niks bekend maakt kan het ook zo zijn dat ie het gewoon als antwoord gaf zonder verdere bedoelingen.
Is maar een idee'tje. Hoor graag reracties.

Utrecht denk ik dat het gaat worden! Kreeg via via al een idee daarvan (staat 180 post's terug )
pi_57758449
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:30 schreef Taas2006 het volgende:
We zijn goed bezig! maar even een klein argumentje. Ik heb de manier van het vertellen gehoord hoe duidelijk werd dat ie zwarte sokken aanhad. Dus de manier hoe de hint is verteld.
En daar uit verbaas ik me of het wel degelijk een hint is. De discjockey vroeg aan Mister X welke kleren die aanhad. Aangezien die echt helemaal niks bekend maakt kan het ook zo zijn dat ie het gewoon als antwoord gaf zonder verdere bedoelingen.

Utrecht denk ik dat het gaat worden! Kreeg via via al een idee daarvan (staat 180 post's terug )
Kan je er ook niet via via achter komen waar die nu heen gaat dan?
pi_57758534
Damn, jammer dat ik dit allemaal net te laat lees, ben net nog onder de Dom doorgefietst
pi_57758654
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 12:30 schreef Taas2006 het volgende:

Ik heb deze manier van vertellen niet gehoord. Alleen via fok gevolgd.... Misschien is het inderdaad geen hint. Je kan het misschien wel zien als een stille hint. Misschien komt hij wel door zo'n plaatsje om bijvoorbeeld bij ze volgende locatie te komen. Alles is verdacht
pi_57758879
Disco Volante.. Volante een opvallend deuntje wordt gezegd..

Volante :: VOLANTE is een bedrijf dat voortkomt uit een aantal bedrijven die van oudsher zich hebben bezig gehouden met het aanmeten en verkopen van therapeutische elastische kousen.

Is toch iets met sokken..
Vestigingen:
Alkmaar Frederik Hendriklaan
Alkmaar Metiusstraat
Almelo
Amersfoort
Amsterdam
Breda Jansen
Breda van der Cruijsen
Delft
Den Bosch Hedikhuizerweg
Den Bosch van Loon
Den Haag
Deventer
Dordrecht
Dordrecht
Eindhoven
Emmen
Enschede
Goedereede
Gouda
Groningen van Lenneplaan
Haarlem hoofdkantoor
Haarlem vestiging
Heino
Helmond
Hengelo
Hoensbroek
Leiden
Maastricht
Middelburg
Nijmegen
Nijmegen GROL
Oosterhout
Roermond
Roosendaal
Rotterdam Erasmus MC
Rotterdam Goudsesingel
Rotterdam Motorstraat
Rotterdam Rijndam
Rotterdam Zuidplein
Tilburg
Utrecht
Zwolle
pi_57758947
Klopt klopt. Maarja het was een coclusie na het luisteren van dat fragment. Ik weet het ook niet. Je hebt wel gelijk je moet alles nagaan. Vorig jaar vertelde lang niet welke tips ze hadden. Waren vaak zat kleine zinnetjes die ze tussendoor vertelde en waarbij ze niks verder zeiden dat het een hint wass.
pi_57759032
Er is een vestiging in Utrecht... Welke FOKkers haasten zich daarheen?
pi_57759104
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:06 schreef Ninus1988 het volgende:
Er is een vestiging in Utrecht... Welke FOKkers haasten zich daarheen?
Ik verwacht niet dat hij nog in Utrecht zal zijn. Utrecht ligt vrij centraal. Als je nu kijkt hoe zijn weg verloopt zal hij langzaam in Noordelijke richting gaan. Dit zal via de linker kant van het IJselmeer zijn of rechts...... Ik denk dat je nu toch wat meer die richtingen in moet denken.
pi_57759110
Je kan ook Maliebaan 70A in Utrecht proberen.;) Freemason = Vrijmetselaar. Die organisatie zit in Utrecht..
pi_57759129
was disco volante een tip dan...
pi_57759143
mm misshien dat ik even ga kijken

Bartoklaan 5
pi_57759169
Volante is Italiaans voor Vliegen (vliegen met een vliegtuig oid. niet de diertjes)
Volante is Frans voor Vliegen
Kunnen we hier iets mee?
(Militair) luchtvaart museum in soesterberg? (dicht bij utrecht)
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:15:09 #239
197408 Elina
Bezoek mijn website!
pi_57759181
Vind het een hilarisch filmpje op de 538-site, dat al die mensen daar bij de ikea staan en die cameraman aanspreken:P
pi_57759216
ik heb daar ook gestaan (maar toen was het nog licht...) baal wel dat ik hem niet gevonden heb
pi_57759246
Ik bekijk net de hyves profiel van Mister-X en lees zijn blog... Ik lees het volgende in zijn blog:

"Jij wilt weten hoe je mij kunt opsporen? Heel simpel! Door dagelijks de aanwijzingen te volgen via Radio 538, de website Radio538.nl en alle tv-stations van RTL."

"alle tv-stations van RTL", dit is wist ik nog niet
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:19:44 #242
197408 Elina
Bezoek mijn website!
pi_57759284
Was die volante een hint? Er bestaat ook een aston martin volante, in Hilversum zit een dealer? misschien beetje vergezocht maar je weet maar nooit..
pi_57759317
Dom in het latijns (domus) is huis. Zwarte sokken + Huis = HUIZEN.... iemand in de buurt
pi_57759448
Iedereen is het spoor bijster, tijd voor een nieuwe aanwijzing dusl!
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 1 april 2008 @ 13:28:16 #245
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57759457
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:17 schreef Eppotje het volgende:
"alle tv-stations van RTL", dit is wist ik nog niet
Is wel logisch op zich, omdat RTL de eigenaar van 538 is.
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57759482
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:14 schreef joeri86 het volgende:
Volante is Italiaans voor Vliegen (vliegen met een vliegtuig oid. niet de diertjes)
Volante is Frans voor Vliegen
Kunnen we hier iets mee?
(Militair) luchtvaart museum in soesterberg? (dicht bij utrecht)
En nu staat er een file van 7km bij soesterberg
pi_57759527
quote:
Op dinsdag 1 april 2008 13:28 schreef Peterselieman het volgende:

[..]

Is wel logisch op zich, omdat RTL de eigenaar van 538 is.
Dat wist ik. Maar dat er ook hinds via RTL worden gegeven was voor mij onbekend. Ik lees ook nog weinig tot niets over aanwijzingen die via RTL zijn gegeven.
  dinsdag 1 april 2008 @ 13:41:52 #248
197408 Elina
Bezoek mijn website!
pi_57759724
ADO den haag is een aanwijzing..
  Redactie Frontpage / Sport dinsdag 1 april 2008 @ 13:42:53 #249
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_57759747
Wassenaar zeker
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_57759835