1. Misschien een reactie met de verwijzing naar fok.quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:08 schreef joeri86 het volgende:
[..]
1 hoe haal je die mensen hier naar dit forum?
2 als je een link plaatst dan weet 538 ook dat we hier aan het discuseren zijn (als ze dat al niet weten, en invloed hebben)
3 Als dom plein/kerk bevestigd is dan is mr.X nu al weg....![]()
Kan je er ook niet via via achter komen waar die nu heen gaat dan?quote:Op dinsdag 1 april 2008 12:30 schreef Taas2006 het volgende:
We zijn goed bezig! maar even een klein argumentje. Ik heb de manier van het vertellen gehoord hoe duidelijk werd dat ie zwarte sokken aanhad. Dus de manier hoe de hint is verteld.
En daar uit verbaas ik me of het wel degelijk een hint is. De discjockey vroeg aan Mister X welke kleren die aanhad. Aangezien die echt helemaal niks bekend maakt kan het ook zo zijn dat ie het gewoon als antwoord gaf zonder verdere bedoelingen.
Is maar een idee'tje. Hoor graag reracties.
Utrecht denk ik dat het gaat worden! Kreeg via via al een idee daarvan (staat 180 post's terug)
Ik heb deze manier van vertellen niet gehoord. Alleen via fok gevolgd.... Misschien is het inderdaad geen hint. Je kan het misschien wel zien als een stille hint. Misschien komt hij wel door zo'n plaatsje om bijvoorbeeld bij ze volgende locatie te komen. Alles is verdachtquote:Op dinsdag 1 april 2008 12:30 schreef Taas2006 het volgende:
We zijn goed bezig! maar even een klein argumentje. Ik heb de manier van het vertellen gehoord hoe duidelijk werd dat ie zwarte sokken aanhad. Dus de manier hoe de hint is verteld.
En daar uit verbaas ik me of het wel degelijk een hint is. De discjockey vroeg aan Mister X welke kleren die aanhad. Aangezien die echt helemaal niks bekend maakt kan het ook zo zijn dat ie het gewoon als antwoord gaf zonder verdere bedoelingen.
Is maar een idee'tje. Hoor graag reracties.
Utrecht denk ik dat het gaat worden! Kreeg via via al een idee daarvan (staat 180 post's terug)
Ik verwacht niet dat hij nog in Utrecht zal zijn. Utrecht ligt vrij centraal. Als je nu kijkt hoe zijn weg verloopt zal hij langzaam in Noordelijke richting gaan. Dit zal via de linker kant van het IJselmeer zijn of rechts...... Ik denk dat je nu toch wat meer die richtingen in moet denken.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:06 schreef Ninus1988 het volgende:
Er is een vestiging in Utrecht... Welke FOKkers haasten zich daarheen?
Is wel logisch op zich, omdat RTL de eigenaar van 538 is.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:17 schreef Eppotje het volgende:
"alle tv-stations van RTL", dit is wist ik nog niet
En nu staat er een file van 7km bij soesterbergquote:Op dinsdag 1 april 2008 13:14 schreef joeri86 het volgende:
Volante is Italiaans voor Vliegen (vliegen met een vliegtuig oid. niet de diertjes)
Volante is Frans voor Vliegen
Kunnen we hier iets mee?![]()
(Militair) luchtvaart museum in soesterberg? (dicht bij utrecht)
Dat wist ik. Maar dat er ook hinds via RTL worden gegeven was voor mij onbekend. Ik lees ook nog weinig tot niets over aanwijzingen die via RTL zijn gegeven.quote:Op dinsdag 1 april 2008 13:28 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
Is wel logisch op zich, omdat RTL de eigenaar van 538 is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |