Hmmmz... En dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:07 schreef The_S het volgende:
Gewoon bellen en dan aanhoren wat ze te vertellen hebben.
Serieus joh?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:16 schreef ondeugend het volgende:
Ik ga er vanuit dat je een enorme preek krijgt en moet beloven het nooit weer te gaan doen.
Ik krijg niet anders.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:19 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Serieus joh?
Besteed de politie daar hun tijd aan? Om een preek op te hangen?
Daar heb ik niets tegenin te brengen.quote:
Nope, een auto die simpelweg niet op mijn naam staat.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:32 schreef MissHobje het volgende:
Is lease bak zeker?
Zoja.. dan krijg je vanzelf bericht van je lease maatschappij.
zo niet heb je mazzel en anders weten ze je wel te vinden als ze iets willen hoor.
Ga maar vast sparenkan nooit kwaad.
Bij vluchtstroken hangen 'gewone' camera's om de verkeerssituatie te kunnen bekijken...quote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef WGRkloon het volgende:
Vanmiddag (rond 12:30) nogal haast om op tijd op m'n werk te komen en aangezien er weer een stel kutbejaarden de linkerrijstrook (A1 Apeldoorn) bezet hielden maakte ik handig gebruik van de spitsstrook.
Yep, tuurlijk zag ik die doldwaze rode kruizen wel boven de weg, maar even 30 meter op een lege rijbaan, tja, daar kan weinig gebeuren.
Echterrrrrrr...
Vanmiddag heeft de politie uit die regio naar de eigenaar van de auto gebeld om te "informeren."
Verder gaven ze alleen aan dat ze de bestuurder wilden spreken.
Nu vroegen ze of ik terug wilde bellen, maar aangezien ik m'n telefoon morgenavond pas weer in m'n bezit heb, nog even dit topic alvorens te bellen.
Mijn vraag is niet zozeer of het fout is; die rode kruizen staan er immers niet voor niets.
Echter, ik ben niet aangehouden, niet geflitst en haal om eerlijk te zijn wel vaker in over die strook (snachts)
Dus... Wat kan ik het beste doen wanneer ik die beste mensen bel?
3 opties in mijn ogen:
1. Alles ontkennen.
Ik ben niet ter plekke aangehouden en er staan daar geen flitspalen of iets dergelijks, dus het lijkt me op zich sterk dat er "bewijsmateriaal is.
Enige optie lijkt me reëel gezien dat óf iemand anoniem gebeld heeft om mijn nummerbord door te geven (immers genoeg NSB-ers die het niet echt prettig vinden om ingehaald te worden)
Óf ze hebben het gezien aan de hand van de verkeerscamera's.
2. Alles bekennen.
Tja, ik denk niet dat ze bellen om me er slechts op te wijzen dat het niet mag.
Eventuele gevolgen zijn dus een teringhoge boete of voorkomen of weet ik veel wat.
3. Niet terugbellen.
Hopen dat de administratie net zoals bij elke overheidsinstantie ook daar een teringzooitje is en ik er verder nooit meer wat over hoor.
Enige risico zóu in principe zijn dat ze me thuis op komen halen. De politie en hun doorgaans nogal vreemde prioriteiten kennende zou dat op zich nog best reeel zijn.
Nou? Ervaringsdeskundigen? Experts? Of desnoods gewoon mensen met hun eigen ideeën?
Roept u maar!
Ow hehe..quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Nope, een auto die simpelweg niet op mijn naam staat.
En tja, ze hebben me dus al "gevonden".
De vraag is echter; is het reeel dat ze er nog meer werk van maken dan dit?
Yeah I know... Maar worden die krengen ook als "bewijsmateriaal" gebruikt dan?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:36 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bij vluchtstroken hangen 'gewone' camera's om de verkeerssituatie te kunnen bekijken...
Laat je een vriendin bellen...quote:
Mwah, da's familie dus da's onderling wel te regelen.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:43 schreef Oblivion het volgende:
De nuchtere man hier in huis zegt: Bellen, want anders krijgt de eigenaar van de auto gekloot.
Ze hebben immers getuigen en zijn/haar kenteken.
Wellicht... als ze digitaal worden opgeslagen....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:41 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Yeah I know... Maar worden die krengen ook als "bewijsmateriaal" gebruikt dan?
Je hebt kans dat als je niet belt je familielid in de problemen komt, okay dat is onderling wel te regelen, maar dokken moet je dan toch wel....quote:Op maandag 17 maart 2008 23:45 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Mwah, da's familie dus da's onderling wel te regelen.
Maar een flinke boete heb ik logischerwijs geen zin in, dus wat betreft het terugbellen zoek ik het contact liever niet zelf ook nog eens op.
quote:Plusstroken
Het gedeelte tussen Knooppunt Beekbergen (bij Apeldoorn) en afslag Deventer-Oost is in 2006 voorzien van plusstroken. Het gedeelte is daarbij voorzien van een dynamisch verkeersdoorstroomsysteem en vele tientallen camera's. Bij groot verkeersaanbod kan in beide richtingen een derde rijstrook worden geopend.
Ooooh, dat die camera's er hangen is op zich niet zo schokkend, die gehele route daar staat er immers vol mee.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:54 schreef Oblivion het volgende:
[..]
Je hebt kans dat als je niet belt je familielid in de problemen komt, okay dat is onderling wel te regelen, maar dokken moet je dan toch wel....
Je had de ballen om 30 meter in te halen waar het niet mocht, heb dan nu ook de ballen....![]()
You are so fucked...![]()
[..]
Dan lijkt het me op zich verstandiger om die eventuele uitnodiging gewoon af te wachten.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:01 schreef Petre het volgende:
Als ze je gegevens vragen en je dan op het bureau uitnodigen kun je er vanuit gaan dat je wel een boete krijgt. Op welke snelheid reed je overigens over de spitsstrook?
Ook niet wat er boven het hoofd hangt van diegene waarvan de auto is, die er niet in mag rijden?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:01 schreef WGRkloon het volgende:
En "bang" om te bellen ben ik niet zoals je weet (. ) maar ik zie tot nu toe nog geen voordelen van zélf contact opnemen, alleen maar nadelen.
Wat was de max. snelheid ter plaatse?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:02 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Dan lijkt het me op zich verstandiger om die eventuele uitnodiging gewoon af te wachten.
150/160 zo ongeveer trouwens.
Enige wat ik tot nu toe gevonden heb is ditquote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:18 schreef Freeflyer het volgende:
nogmaals www.flitsservice.nl! daar staat tot in detail beschreven wat je wel en niet moet doen.
Wat je wel en niet moet doen betreffende ...quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:18 schreef Freeflyer het volgende:
nogmaals www.flitsservice.nl! daar staat tot in detail beschreven wat je wel en niet moet doen.
heb je de OP wel gelezen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wat je wel en niet moet doen betreffende ...
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef WGRkloon het volgende:
maar even 30 meter op een lege rijbaan, tja, daar kan weinig gebeuren.
150/160 km/h is 41/44 m/s.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:02 schreef WGRkloon het volgende:
150/160 zo ongeveer trouwens.
Dat is wat ik ook zou doen denk ik. Let wel, denk ik.quote:Op maandag 17 maart 2008 23:44 schreef Locusta het volgende:
Er hangen toch camera's boven de snelweg? Die hebben jou actie vast wel op film staan![]()
Gewoon niet terugbellen, als ze je zo nodig willen spreken bellen ze je zelf wel terug
Het kenteken staat niet op zijn naam.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 04:08 schreef Nachtdier het volgende:
Ik vraag me namelijk af wat de politie bezielt om jou een preek te geven als ze je ook een boete op kenteken kunnen geven?
Dus je rijdt op een vluchtstrook (geen spitsstrook, want daar hangen geen rode kruizen boven) minstens 30km/u te hard om wat mensen in te halen en dat doe je wel vaker. Dan ben je best een asociale bokkelul, vind je zelf ook niet? Ik hoop van harte dat ze je rijbewijs ritueel verbranden. De verantwoordelijkheid die het hebben van een rijbewijs met zich mee brengt, kan jij duidelijk niet aan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 00:02 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Dan lijkt het me op zich verstandiger om die eventuele uitnodiging gewoon af te wachten.
150/160 zo ongeveer trouwens.
Nou, heb er zelf ook nog even een nachtje over geslapen en ik moet zeggen dat ik het op zich steeds wel een vreemder verhaal vind worden en dan met name wat betreft de "bewijslast."quote:Op dinsdag 18 maart 2008 04:17 schreef Bolkesteijn het volgende:
Je hoeft toch niet aan je eigen veroordeling mee te werken, ik zou gewoon niet terug bellen en als ze terug bellen alles ontkennen.
Zal ik je eens een geheimpje verklappen?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:38 schreef EvL. het volgende:
[..]
Dus je rijdt op een vluchtstrook (geen spitsstrook, want daar hangen geen rode kruizen boven) minstens 30km/u te hard om wat mensen in te halen en dat doe je wel vaker. Dan ben je best een asociale bokkelul, vind je zelf ook niet? Ik hoop van harte dat ze je rijbewijs ritueel verbranden. De verantwoordelijkheid die het hebben van een rijbewijs met zich mee brengt, kan jij duidelijk niet aan.
quote:Op maandag 17 maart 2008 22:59 schreef WGRkloon het volgende:
Mijn vraag is niet zozeer of het fout is; die rode kruizen staan er immers niet voor niets.
Dat dus. Maw: laat ze kapot vallen met dat telefoontje van ze.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:38 schreef WGRkloon het volgende:
Persoonlijk heb ik dan ook het vermoeden dat het óf een agent in burger was óf een chagrijnige medeweggebruiker die snachts niet op de vrouw mocht en de anonieme tiplijn belde ofzo.
Want kennelijk hebben ze mijn eigen bekentenis nodig om de bewijslast te verstevigen/verkrijgen, anders zouden ze immers wel gewoon de boete richting de kentekenhouder sturen.
Klets. Het is gewoon te idioot voor woorden dat er een derde rijstrook ligt, maar dat deze maar een gedeelte van de tijd open is. Hij ligt er, stel 'm dan gewoon de hele dag open ivm betere doorstroming. Die rode kruizen slaan als een lul op een slagroomtaart.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:38 schreef EvL. het volgende:
[..]
Dus je rijdt op een vluchtstrook (geen spitsstrook, want daar hangen geen rode kruizen boven) minstens 30km/u te hard om wat mensen in te halen en dat doe je wel vaker. Dan ben je best een asociale bokkelul, vind je zelf ook niet? Ik hoop van harte dat ze je rijbewijs ritueel verbranden. De verantwoordelijkheid die het hebben van een rijbewijs met zich mee brengt, kan jij duidelijk niet aan.
Goede vergelijking! Daar bestaat natuurlijk ook best het risico dat je andere mensen mee doodmaakt hè?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:45 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Zal ik je eens een geheimpje verklappen?
Ik ben in een ver verleden ook weleens door een rood stoplicht gelopen.
Serieus, ze hadden direct m'n beide benen moet amputeren!.
Jammer joh, op een forum geven mensen hun mening. Ook als je die niet leuk vindt.quote:Oftewel:
Vind ik ook prima hoor, maar de rode kruizen hingen er nu eenmaal wél en was het heel goed mogelijk dat er een auto met pech zou staan. Je rijdt simpelweg niet (met fucking 150/160) over een vluchtstrook om mensen in te halen. Punt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:52 schreef Mikkie het volgende:
Klets. Het is gewoon te idioot voor woorden dat er een derde rijstrook ligt, maar dat deze maar een gedeelte van de tijd open is. Hij ligt er, stel 'm dan gewoon de hele dag open ivm betere doorstroming. Die rode kruizen slaan als een lul op een slagroomtaart.
Hij rijdt toch over een derde rijbaan? Geen vluchtstrook? Of heeft hij rechts ingehaald?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:52 schreef EvL. het volgende:
[..]
Goede vergelijking! Daar bestaat natuurlijk ook best het risico dat je andere mensen mee doodmaakt hè?
Als je serieus niet inziet hoe vreselijk hersenloos én gevaarlijk is wat je doet, moet je misschien serieus overwegen voortaan maar de trein te nemen.
[..]
Jammer joh, op een forum geven mensen hun mening. Ook als je die niet leuk vindt.
[..]
Vind ik ook prima hoor, maar de rode kruizen hingen er nu eenmaal wél en was het heel goed mogelijk dat er een auto met pech zou staan. Je rijdt simpelweg niet (met fucking 150/160) over een vluchtstrook om mensen in te halen. Punt.
Ik zie het niet als een vluchtstrook, maar als een gesloten rijbaan. Dat scheelt al een hoop. En 150 op de snelweg is peanuts, als het rustig is, is er niks aan de hand.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:52 schreef EvL. het volgende:
[..]
Vind ik ook prima hoor, maar de rode kruizen hingen er nu eenmaal wél en was het heel goed mogelijk dat er een auto met pech zou staan. Je rijdt simpelweg niet (met fucking 150/160) over een vluchtstrook om mensen in te halen. Punt.
Hm. Ik ben even uitgegaan van de spitsstrook op de A13 die buiten de spits gewoon vluchtstrook is. Als de spitsstrook de linkerbaan is, vind ik het nog steeds wel behoorlijk asociaal, maar een voorwaardelijke rijontzegging meer op z'n plaats dan het ritueel verbranden van z'n rijbewijs.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:04 schreef Jay-K het volgende:
[..]
Hij rijdt toch over een derde rijbaan? Geen vluchtstrook? Of heeft hij rechts ingehaald?
Ik zie het probleem ook niet...behalve dat mensen je niet op die rijbaan verwachten...
Het ligt eraan of de spitsstrook links of rechts van de weg zit in dit geval, het kan allebei namelijk, Wellicht kan de TS dat nog verduidelijken, want als het rechts was komt er idd nog rechts inhalen bijquote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:04 schreef Jay-K het volgende:
[..]
Hij rijdt toch over een derde rijbaan? Geen vluchtstrook? Of heeft hij rechts ingehaald?
Ik zie het probleem ook niet...behalve dat mensen je niet op die rijbaan verwachten...
Als die auto niet van jou is en niet op jouw naam staat, hoe zijn ze dan in godsnaam achter je nummer gekomen?quote:Op maandag 17 maart 2008 23:33 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Nope, een auto die simpelweg niet op mijn naam staat.
En tja, ze hebben me dus al "gevonden".
De vraag is echter; is het reeel dat ze er nog meer werk van maken dan dit?
Net alsof het risico om iemand dood te maken als je over een spitsstrook inhaalt zo groot is.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 08:52 schreef EvL. het volgende:
Goede vergelijking! Daar bestaat natuurlijk ook best het risico dat je andere mensen mee doodmaakt hè?
De auto wordt op kenteken bekeurd. Als hij zich niet bekend maakt, dan wordt de eigenaar van de auto bekeurd. Zo werkt dat in Nederland. Heel handig, want dan kunnen mensen dus niet op bovenstaande manier eronder uit komenquote:Op dinsdag 18 maart 2008 10:29 schreef ToMaSZ het volgende:
Feiten:
Kenteken niet op jou naam. Heeft de kentekenhouder jou gegevens aan de politie gegeven? Zo nee, hem vriendelijk verzoeken dat niet te doen. Zelf niet terugbellen, klaar. Als je terugbelt heb je zomaar een art. 5 aan je broek en oh boy daar kunnen ze mooie dingen mee.
Dat hoeft niet. Verklaring van de politie is genoeg.quote:Niet staandegehouden. Er is waarschijnlijk ook geen fotomateriaal, dus het moet een gevalletje ambtseed-bewijs worden. Om dat te kunnen doen moet jij verklaren/toegeven dat je de overtreding hebt begaan tegenover een opsporingsbevoegd ambtenaar. Simpel: niet doen.
Als je gesloten spitsstrook de vluchtstrook is en je met 150km/u over die vluchtstrook knalt terwijl er iemand met pech staat, dan ben je niet blij.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:12 schreef SjonLok het volgende:
[..]
Net alsof het risico om iemand dood te maken als je over een spitsstrook inhaalt zo groot is.
Eerst alle volslagen clueless mensen van de weg, daarna ben ik het met je eens.quote:Bovendien, de maximumsnelheid is tig jaar geleden vastgesteld toen auto's amper de 150 konden halen. Tegenwoordig rijdt het merendeel van de auto's met gemak 170 (en vaak nog veel harder) en moeten we nog steeds als slakken over een volledig verlaten weg rijden.
Precies. Een politieagent die in de file staat op weg naar huis terwijl je voorbij komt razen kan prima een kenteken noteren en op ambtseed verklaren wat 'ie gezien heeft en op basis daarvan bekeuren.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:31 schreef The_End het volgende:
Dat hoeft niet. Verklaring van de politie is genoeg.
Klopt. Alleen weten ze het kennelijk niet zeker, anders zouden ze niet bellen. Geloof me, als ze het zeker weten valt gewoon een keer een acceptgiro op de mat. Mijn vermoeden is dan ook dat TS eraan genaaid is door een burger, die het verhaal 20× zo erg heeft gemaakt als dat het eigenlijk is, en dat de politie nu probeert op basis daarvan een bekentenis te ontfutselen. Op het moment dat die gegeven worden sturen ze meteen een acceptgiro, want TS heeft het dan zelf bevestigd.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:39 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Precies. Een politieagent die in de file staat op weg naar huis terwijl je voorbij komt razen kan prima een kenteken noteren en op ambtseed verklaren wat 'ie gezien heeft en op basis daarvan bekeuren.
Je moet die stront eens uit je ogen vegen en nadenken. Je hebt TS nergens zien janken om een boete of iets dergelijks. Het enige dat jij nu beweert te vinden is dat TS mee moet werken aan zijn eigen veroordeling, door te bellen. Dat lijkt me onzin. Of haal jij ook altijd een agent erbij als je zelf net te hard hebt gereden of een rood licht hebt genegeerd?quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:53 schreef RealMadMan het volgende:
Wat een kerel ben je zeg eerst iets doen en dan lopen janken dat ze vragen of je wil bellen wel ballen om omver een vluchtsrook in te halen, maar te schijterig om maar een belletje te doen.
Maar het kenteken staat niet op zijn naam.. Dus hoe is de politie in hemelsnaam aan zijn nummer gekomen.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 12:39 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Precies. Een politieagent die in de file staat op weg naar huis terwijl je voorbij komt razen kan prima een kenteken noteren en op ambtseed verklaren wat 'ie gezien heeft en op basis daarvan bekeuren.
Het lijkt me dus dat ze de eigenaar van de auto hebben gesproken... duhquote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:47 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Maar het kenteken staat niet op zijn naam.. Dus hoe is de politie in hemelsnaam aan zijn nummer gekomen.
Gezien zijn posts ga ik er van uit dat het familielid waar hij de auto van had geleend ook niets heeft gehoord (en dus niet is gebeld). Hoe kunnen ze in godsnaam weten dat hij in die auto zat?
Ja, dat blijkt wel uit het verhaal lijkt me, anders weet je niet eens waarover ze TS willen spreken. En die heeft zelf natuurlijk geen zin om voor andermans boete op te draaien en verwijst ze door.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt me dus dat ze de eigenaar van de auto hebben gesproken... duh
Ik had de OP niet goed gelezen. Maar na die post van Oblivion kreeg ik de indruk dat dat nog niet gebeurd was.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 13:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Het lijkt me dus dat ze de eigenaar van de auto hebben gesproken... duh
A1 Apeldoorn = linksquote:Op dinsdag 18 maart 2008 14:54 schreef avotar het volgende:
Ik neem aan TS dat het de spitsstrook rechts was?
Alleen als dit feit onder de wet mulder valt. Op het moment dat de politie TS wil hebben voor Art.5 (misdrijf) zullen ze echt de bestuurder moeten hebben. Het feit dat ze contact zoeken ipv gewoon een acceptgiro sturen is wat mij betreft een indicatie dat 'gewoon de kentekenhouder bekeuren' in dit geval niet zomaar kan.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:31 schreef The_End het volgende:
[..]
De auto wordt op kenteken bekeurd. Als hij zich niet bekend maakt, dan wordt de eigenaar van de auto bekeurd. Zo werkt dat in Nederland. Heel handig, want dan kunnen mensen dus niet op bovenstaande manier eronder uit komen
Klopt, mits er een agent kan verklaren ooggetuige te zijn geweest. In het geval dat een ingehaalde linksplakker de 'horkenlijn' heeft gebeld (zoals TS vermoedt) is een belastende verklaring van de verdachte nodig lijkt me.quote:[..]
Dat hoeft niet. Verklaring van de politie is genoeg.
Nah, ik ben een ongeduldige mongool af en toe maar nee, over de vluchtstrook racen gaat zelfs mij toch echt wel wat te ver.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 09:12 schreef CraZaay het volgende:
[..]
Het ligt eraan of de spitsstrook links of rechts van de weg zit in dit geval, het kan allebei namelijk, Wellicht kan de TS dat nog verduidelijken, want als het rechts was komt er idd nog rechts inhalen bij
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:41 schreef WGRkloon het volgende:
Haal ik daar een autootje in en zie zowaar een bekende kop!.
Ik nog even zwaaien
Naja, het zwaaien was toch echt daadwerkelijk bedoeld als "Hééé hallo [bekende]!quote:
Gelukkig maar.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:06 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Nah, ik ben een ongeduldige mongool af en toe maar nee, over de vluchtstrook racen gaat zelfs mij toch echt wel wat te ver.
Hangt er wel vanaf hoe je inhaalt: Inhalen op de spitsstrook... Wat nu?quote:Op woensdag 19 maart 2008 07:46 schreef CraZaay het volgende:
Als het inhalen over een gesloten spitsstrook aan de linker kant van de weg is (rijstrook 1), dan vraag ik me af hoe je dat op kan hangen aan artikel 5. De gevaarzetting is dan immers nihil.
Ik neem aan dat je snapt dat "die paar seconden" een overdrijving van TS waren en hij niet zo voorbij één auto hoekte.quote:Op woensdag 19 maart 2008 10:15 schreef r_one het volgende:
[..]
Hangt er wel vanaf hoe je inhaalt: Inhalen op de spitsstrook... Wat nu?
Naar de (hier en daar ook denigrerende) vertelstijl van TS te oordelen, waag ik dat te betwijfelen.quote:Op woensdag 19 maart 2008 11:28 schreef CraZaay het volgende:
Ik neem aan dat je snapt dat "die paar seconden" een overdrijving van TS waren en hij niet zo voorbij één auto hoekte.
Als 'ie in opleiding is voor een arrestatieteam, dan vermoed ik dat hij al agent is (ik neem tenminste aan dat ze je niet als beginner bij de politie meteen in opleiding doen voor een arrestatieteam, maar dat je daar enige ervaring voor moet hebben).quote:Op dinsdag 18 maart 2008 18:41 schreef WGRkloon het volgende:
Even op zijn Hyves kijken, et voila, hij blijkt dus een opleiding te volgen voor 1 of ander arrestatieteam.
Damn it, dus toch echt een wout.
Althans, op zijn hyves heeft hij de foto's van zijn team in het mapje "School" staan,
Mijn vermoeden dus aangezien ik hem ken als het soort gast dat niet even voor een geintje gebruik gaat maken van de politiesystemen als volgt.
Hij als (in opleiding zijnde?) agent tuft daar in zijn autootje en wordt vervolgens over de spitsstrook door een gast die ook nog debiel gaat lopen zwaaien naar hem.
TS herkende 'm ook, maar wist niet waarvan. Kan goed zijn dat die ander een beter geheugen heeft mbt tot namen en gezichten.quote:Op woensdag 19 maart 2008 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Dat toevoegen op Hyves is jammer, daarmee geef je indirect aan dat jij het was. Want hoe weet hij zeker dat jij het was, van die paar seconden tijdens het inhalen? Het kenteken staat niet op jouw naam dus daar kan hij de connectie niet vandaan hebben. En als jullie elkaar een aantal jaren niet gezien hebben, hoe kan hij er dan zo zeker van zijn dat JIJ het was?
Als je de opleiding voor een AT gaat volgen moet je minimaal 3 jaar in dienst zijn bij een politiekorps. Als het al niet langer is. Tevens kan een agent een overtreding melden waardoor de bekeuring alsnog je kant op komt.quote:Op woensdag 19 maart 2008 13:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Als 'ie in opleiding is voor een arrestatieteam, dan vermoed ik dat hij al agent is (ik neem tenminste aan dat ze je niet als beginner bij de politie meteen in opleiding doen voor een arrestatieteam, maar dat je daar enige ervaring voor moet hebben).
Mweeeeeeeeehehehe, zojuist een berichtje terug op m'n hyves:quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de afloop
En mensen die zeggen dat Ts kansloos is moeten even in de spiegel gaan kijken
Nee hoor, er worden ook mensen bij de landmacht enzo vandaag gehaald en die doen een opleiding van een paar jaar (2 ofzo) en dan zijn ze AT'erquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:12 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Als je de opleiding voor een AT gaat volgen moet je minimaal 3 jaar in dienst zijn bij een politiekorps. Als het al niet langer is. Tevens kan een agent een overtreding melden waardoor de bekeuring alsnog je kant op komt.
quote:Op zaterdag 22 maart 2008 13:46 schreef WGRkloon het volgende:
[..]
Mweeeeeeeeehehehe, zojuist een berichtje terug op m'n hyves:
Mijn bericht:
================================================
Dude
Ga je nu echt beweren dat je na 3 jaar bij me in de klas gezeten te hebben m'n naam niet meer kent?
================================================
Berichtje terug:
================================================
hahaha... Nou, om eerlijk te zeggen wist ik het wel kerel!! Vandaar dat ik je verder niet heb terug gebeld... Dus je hebt geluk man!!
hoe is het met jou dan, doe je tegenwoordig allemaal?
================================================
Pfoeh, eindelijk eens voordeel van m'n markante kop.
Én eindelijk eens een keer goed nieuws.
Onzin, ik ben ook weleens gebeld omdat ze "een klacht" gekregen hadden over mijn rijgedrag (ging nergens over btw).quote:Op zondag 23 maart 2008 09:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
TS is een sukkel die zich op laat naaien door een ex-klasgenoot... Politie belt je echt niet zomaar voor zoiets, die schrijven gewoon een bekeuring uit die vanzelf op je deurmat valt
Nee inderdaad, de ANWB repareert de pechgevalletjes midden op de spitsstrook... En dan maar hopen dat ie op tijd klaar is voordat de spits begintquote:Op zondag 23 maart 2008 09:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Maar evengoed: op het moment dat een rode kruizen boven de weg staan heb je er gewoon weg te blijven... zou eventueel knap lullig zijn als daar een ANWBer zijn werk uit staat te oefenen en jij er met 150 op klapt.... sukkel....
Dan nog gaat de ANWB niet op rijbaan 1 staan (de meest linkse rijbaan), zoals in dit gevalquote:Op maandag 24 maart 2008 01:31 schreef Petre het volgende:
Alsof die stroken opengaan voordat er een josti op de camera's heeft gekeken om te zien of het baanvak vrij is
Toevallig was daar laatst nog wel een gevalletje van, ja. Maar inderdaad, over het algemeen moet je daar niet vanuit gaanquote:Op maandag 24 maart 2008 01:31 schreef Petre het volgende:
Alsof die stroken opengaan voordat er een josti op de camera's heeft gekeken om te zien of het baanvak vrij is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |