abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 18 maart 2008 @ 20:31:30 #76
44760 Nachtdier
Heeft usericon gejat!
pi_57460992
Ok, je bent dus echt het haasje...
Amaranta is een dropmuts!
"Your body only has enough blood to run either your brain or your cock".>>>ik denk dus met mn lul!

Webicon maximum 100kB, geen 1.4MB. Removed by Jump
pi_57465231
Whehehe gewoon opbellen dus
pi_57465593
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:06 schreef WGRkloon het volgende:

[..]

Nah, ik ben een ongeduldige mongool af en toe maar nee, over de vluchtstrook racen gaat zelfs mij toch echt wel wat te ver.
Gelukkig maar.
pi_57467563
Tja blijkbaar heeft die zijn Ambtseed al afgelegd.
Maar heeft die kentekenhouder dan verklaart dat jij toen met de auto reed?
Anders kan je nog geen boete op naam krijgen, maar hard genaaid dus zo te zien, maar erg nette actie was natuurlijk ook niet.
............................
  woensdag 19 maart 2008 @ 01:08:49 #80
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_57467664
Ik zou nergens over smoezen. De kentekenhouder kan aangeven dat hij er niet is geweest. Dat de agent meent jouw te herkennen op basis van een ver verleden zal jou aan je naad jeuken. Misschien lijk jij wel heel erg op Ali Baba uit Kutkrabbenveen en heeft ie je daarmee verward. Die knakker heeft je niet staande gehouden, meent je te hebben herkend maar heeft geen bewijs. Zolang de kentekenhouder jou niet opgeeft en jij niet bekent, krijg je sowieso geen boete op naam. Krijg je die wel: aanvechten en vragen hoe jouw identiteit is vastgesteld. Op basis daarvan bestaat de kans op seponering of een boete op kenteken. Die zul je dan moeten betalen, maar je hebt geen registratie achter je naam voor een artikel 5.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  woensdag 19 maart 2008 @ 07:46:35 #81
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57469126
Als het inhalen over een gesloten spitsstrook aan de linker kant van de weg is (rijstrook 1), dan vraag ik me af hoe je dat op kan hangen aan artikel 5. De gevaarzetting is dan immers nihil.
pi_57470967
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 07:46 schreef CraZaay het volgende:
Als het inhalen over een gesloten spitsstrook aan de linker kant van de weg is (rijstrook 1), dan vraag ik me af hoe je dat op kan hangen aan artikel 5. De gevaarzetting is dan immers nihil.
Hangt er wel vanaf hoe je inhaalt: Inhalen op de spitsstrook... Wat nu?

En tegelijkertijd ook nog even doen
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  woensdag 19 maart 2008 @ 11:28:56 #83
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57472397
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 10:15 schreef r_one het volgende:

[..]

Hangt er wel vanaf hoe je inhaalt: Inhalen op de spitsstrook... Wat nu?
Ik neem aan dat je snapt dat "die paar seconden" een overdrijving van TS waren en hij niet zo voorbij één auto hoekte.
pi_57473304
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 11:28 schreef CraZaay het volgende:
Ik neem aan dat je snapt dat "die paar seconden" een overdrijving van TS waren en hij niet zo voorbij één auto hoekte.
Naar de (hier en daar ook denigrerende) vertelstijl van TS te oordelen, waag ik dat te betwijfelen.
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 19 maart 2008 @ 12:14:55 #85
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_57473430
Dat toevoegen op Hyves is jammer, daarmee geef je indirect aan dat jij het was. Want hoe weet hij zeker dat jij het was, van die paar seconden tijdens het inhalen? Het kenteken staat niet op jouw naam dus daar kan hij de connectie niet vandaan hebben. En als jullie elkaar een aantal jaren niet gezien hebben, hoe kan hij er dan zo zeker van zijn dat JIJ het was?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_57475589
quote:
Op dinsdag 18 maart 2008 18:41 schreef WGRkloon het volgende:

Even op zijn Hyves kijken, et voila, hij blijkt dus een opleiding te volgen voor 1 of ander arrestatieteam.
Damn it, dus toch echt een wout.
Althans, op zijn hyves heeft hij de foto's van zijn team in het mapje "School" staan,

Mijn vermoeden dus aangezien ik hem ken als het soort gast dat niet even voor een geintje gebruik gaat maken van de politiesystemen als volgt.
Hij als (in opleiding zijnde?) agent tuft daar in zijn autootje en wordt vervolgens over de spitsstrook door een gast die ook nog debiel gaat lopen zwaaien naar hem.
Als 'ie in opleiding is voor een arrestatieteam, dan vermoed ik dat hij al agent is (ik neem tenminste aan dat ze je niet als beginner bij de politie meteen in opleiding doen voor een arrestatieteam, maar dat je daar enige ervaring voor moet hebben).
pi_57475639
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 12:14 schreef Rewimo het volgende:
Dat toevoegen op Hyves is jammer, daarmee geef je indirect aan dat jij het was. Want hoe weet hij zeker dat jij het was, van die paar seconden tijdens het inhalen? Het kenteken staat niet op jouw naam dus daar kan hij de connectie niet vandaan hebben. En als jullie elkaar een aantal jaren niet gezien hebben, hoe kan hij er dan zo zeker van zijn dat JIJ het was?
TS herkende 'm ook, maar wist niet waarvan. Kan goed zijn dat die ander een beter geheugen heeft mbt tot namen en gezichten.

Iig kan TS wel rekenen op een boete, want ontkennen dat 'ie daar gereden heeft, heeft weinig zin meer. Zelfs niet als je laat voorkomen (of TS moet meineed gaan plegen, maar dat is niet zo handig met een politieagent als getuige).
  Moderator woensdag 19 maart 2008 @ 22:59:46 #88
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57489349
TS, vertel eens.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
pi_57511702
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 22:59 schreef Renesite het volgende:
TS, vertel eens.
Wat precies .
  Moderator vrijdag 21 maart 2008 @ 10:09:04 #90
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57515892
quote:
Op donderdag 20 maart 2008 23:23 schreef WGRkloon het volgende:

[..]

Wat precies .
hoe liep dat af.
pi_57515991
ik zou gewoon terugbellen en doen of mn neus bloed. wie zegt dat je je ervan bewust bent dat je over de spitsstrook hebt ingehaald.
pi_57529407
- Prive gegevens op verzoek van de poster weggehaald. -

[ Bericht 85% gewijzigd door Sander op 13-05-2011 00:19:58 ]
pi_57529623
quote:
Op woensdag 19 maart 2008 13:58 schreef Wombcat het volgende:

[..]

Als 'ie in opleiding is voor een arrestatieteam, dan vermoed ik dat hij al agent is (ik neem tenminste aan dat ze je niet als beginner bij de politie meteen in opleiding doen voor een arrestatieteam, maar dat je daar enige ervaring voor moet hebben).
Als je de opleiding voor een AT gaat volgen moet je minimaal 3 jaar in dienst zijn bij een politiekorps. Als het al niet langer is. Tevens kan een agent een overtreding melden waardoor de bekeuring alsnog je kant op komt.
pi_57538736
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik ben ook wel benieuwd naar de afloop

En mensen die zeggen dat Ts kansloos is moeten even in de spiegel gaan kijken
Mweeeeeeeeehehehe, zojuist een berichtje terug op m'n hyves:

Mijn bericht:
================================================
Dude

Ga je nu echt beweren dat je na 3 jaar bij me in de klas gezeten te hebben m'n naam niet meer kent?

Berichtje terug:
hahaha... Nou, om eerlijk te zeggen wist ik het wel kerel!! Vandaar dat ik je verder niet heb terug gebeld... Dus je hebt geluk man!!

hoe is het met jou dan, doe je tegenwoordig allemaal?

Pfoeh, eindelijk eens voordeel van m'n markante kop .
Én eindelijk eens een keer goed nieuws .
pi_57540855
quote:
Op vrijdag 21 maart 2008 22:12 schreef Bastoenie het volgende:

[..]

Als je de opleiding voor een AT gaat volgen moet je minimaal 3 jaar in dienst zijn bij een politiekorps. Als het al niet langer is. Tevens kan een agent een overtreding melden waardoor de bekeuring alsnog je kant op komt.
Nee hoor, er worden ook mensen bij de landmacht enzo vandaag gehaald en die doen een opleiding van een paar jaar (2 ofzo) en dan zijn ze AT'er
pi_57545544
quote:
Op zaterdag 22 maart 2008 13:46 schreef WGRkloon het volgende:

[..]

Mweeeeeeeeehehehe, zojuist een berichtje terug op m'n hyves:

Mijn bericht:
Dude

Ga je nu echt beweren dat je na 3 jaar bij me in de klas gezeten te hebben m'n naam niet meer kent?

Berichtje terug:
hahaha... Nou, om eerlijk te zeggen wist ik het wel kerel!! Vandaar dat ik je verder niet heb terug gebeld... Dus je hebt geluk man!!

hoe is het met jou dan, doe je tegenwoordig allemaal?

Pfoeh, eindelijk eens voordeel van m'n markante kop .
Én eindelijk eens een keer goed nieuws .
Mazzel joh
"De bloemetjes en de byte-jes"
Werken in de ICT? Stuur me een PM !
  Moderator zaterdag 22 maart 2008 @ 20:24:42 #97
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_57545776
Oogje + naald !
pi_57553133
hoax!
pi_57553150
TS is een sukkel die zich op laat naaien door een ex-klasgenoot... Politie belt je echt niet zomaar voor zoiets, die schrijven gewoon een bekeuring uit die vanzelf op je deurmat valt, zulke rugridders zijn het wel, heb zelf meerdere keren boete gehad zonder dat ze me staande gehouden hebben of ook maar een geen briefje onder de ruitewisser gedaan hebben, dus bellen doen ze nooit....

Maar evengoed: op het moment dat een rode kruizen boven de weg staan heb je er gewoon weg te blijven... zou eventueel knap lullig zijn als daar een ANWBer zijn werk uit staat te oefenen en jij er met 150 op klapt.... sukkel....
  zondag 23 maart 2008 @ 10:42:47 #100
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57553610
quote:
Op zondag 23 maart 2008 09:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
TS is een sukkel die zich op laat naaien door een ex-klasgenoot... Politie belt je echt niet zomaar voor zoiets, die schrijven gewoon een bekeuring uit die vanzelf op je deurmat valt
Onzin, ik ben ook weleens gebeld omdat ze "een klacht" gekregen hadden over mijn rijgedrag (ging nergens over btw).
pi_57572346
quote:
Op zondag 23 maart 2008 09:40 schreef TheOneAndOnly het volgende:
Maar evengoed: op het moment dat een rode kruizen boven de weg staan heb je er gewoon weg te blijven... zou eventueel knap lullig zijn als daar een ANWBer zijn werk uit staat te oefenen en jij er met 150 op klapt.... sukkel....
Nee inderdaad, de ANWB repareert de pechgevalletjes midden op de spitsstrook... En dan maar hopen dat ie op tijd klaar is voordat de spits begint .
I was an atheist until I realized I was God
pi_57572421
Alsof die stroken opengaan voordat er een josti op de camera's heeft gekeken om te zien of het baanvak vrij is
bye
  maandag 24 maart 2008 @ 09:39:34 #103
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_57574369
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:31 schreef Petre het volgende:
Alsof die stroken opengaan voordat er een josti op de camera's heeft gekeken om te zien of het baanvak vrij is
Dan nog gaat de ANWB niet op rijbaan 1 staan (de meest linkse rijbaan), zoals in dit geval
  maandag 24 maart 2008 @ 22:09:53 #104
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_57588400
quote:
Op maandag 24 maart 2008 01:31 schreef Petre het volgende:
Toevallig was daar laatst nog wel een gevalletje van, ja. Maar inderdaad, over het algemeen moet je daar niet vanuit gaan .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')