Hmm wel voorzichtig doen hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:24 schreef draculettetje het volgende:
[..]
water valt gelukkig zacht
alleen mn knie wel blauw
Ja je hebt geen keuzequote:
Haha daar leer je mee om te gaanquote:Op maandag 17 maart 2008 11:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
werkt bij mij vaak wel het beste als ik geen keuze heb![]()
dan nog niet altijd maar toch
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:34 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Haha daar leer je mee om te gaan
Dan ga je er in ieder geval positief mee om hequote:Op maandag 17 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachen
moest tochquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Dan ga je er in ieder geval positief mee om he
thee graag!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
Ik krijg geen werk uit m'n poten vandaagDan maar de dag uitzitten tot een uur of 5
Koffie iemand?
vaak kan je er zelf wel het hardst erom lachen, wanneer andere juist ervan schrikkenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:35 schreef draculettetje het volgende:
[..]
fysio schrok wel ha ha toen moest ik nog harder lachen
Alleen niet op de manier zoals het hoorde?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef draculettetje het volgende:
[..]
moest toch![]()
vorige week hadden we het er nog over dat ik me niet achterover van het trapje durfde te laten vallen
nu wel dus ha ha
jah koffie aubquote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef Sgele het volgende:
Ik krijg geen werk uit m'n poten vandaagDan maar de dag uitzitten tot een uur of 5
Koffie iemand?
Zeker weten, net als The A-team!quote:Op maandag 17 maart 2008 11:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ha ha kan me wel voorstellen al vond ik mcgyver vroeger wel altijd heeeel stoer
McGyver, A-Team = Heldenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, net als The A-team!
Laats die reclame van snikkers met BA en zijn tank![]()
![]()
whehehe die reclame was echt lachequote:Op maandag 17 maart 2008 11:39 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten, net als The A-team!
Laats die reclame van snikkers met BA en zijn tank![]()
![]()
ja dat ook en hij maar roepen dat ik nu niet zo moest lachen maar er vooral eerst voor moest zorgen mn kop boven water te houdenquote:Op maandag 17 maart 2008 11:38 schreef tripack het volgende:
[..]
vaak kan je er zelf wel het hardst erom lachen, wanneer andere juist ervan schrikken
Zeker weten! Ik kijk zo nu en dan nog steeds The A-team als het op tv isquote:
Ook zo geniaal dat er in elke schuur een lasapparaat aanwezig wasquote:Op maandag 17 maart 2008 11:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zeker weten! Ik kijk zo nu en dan nog steeds The A-team als het op tv is
Whehehe of nietquote:Op maandag 17 maart 2008 11:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
@Beller (kan geen qoute doen in text only versie als het topic dicht is ?!)
(mijn collega - doorhebben)
Dat zou wel erg snel zijn!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |