Ik keek ook erg goed Loisiequote:Op zondag 16 maart 2008 21:49 schreef loisie het volgende:
sja Pullup ik was effe in de war dan denk iik
Mediageil zijn ze allemaal.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik heb toch maar weer streams genomen. Ik schork me de kolere toen ik Huub nu weer aan Claire een huwelijksaanzoek deed.
Dit maffe gedoe komt toch niet meer geloofwaardig over allemaal. Vraagt hij eerst Lieke, vervolgens zegt hij heel serieus tegen zijn moeder dat hij met Jaap gaat trouwen en nou weer met Claire. Wat heeft die mafkees nou met dat trouwen steeds. Is hij nou zo mediageil dat hij kosten wat het kost in DGK wil trouwen ????
Ben bang dat de FEBO er met alle geweld bruiloft-script wil gebruiken. Begon natuurlijk al met Jaap, daarna Huub en Lieke, Amanda die Brian probeert over te halen etc etc.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik heb toch maar weer streams genomen. Ik schork me de kolere toen ik Huub nu weer aan Claire een huwelijksaanzoek deed.
Dit maffe gedoe komt toch niet meer geloofwaardig over allemaal. Vraagt hij eerst Lieke, vervolgens zegt hij heel serieus tegen zijn moeder dat hij met Jaap gaat trouwen en nou weer met Claire. Wat heeft die mafkees nou met dat trouwen steeds. Is hij nou zo mediageil dat hij kosten wat het kost in DGK wil trouwen ????
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik was weer es in de keuken, maar hoorde ik het goed? Wil Dellie zich na de kooi, inzetten voor loverboys?
Inderdaad zijn ze allemaal mediageil, anders zitten ze daar niet. Maar dat gekke gedoe met dat trouwen van Huub heb ik nog niet mee gemaakt met een andere bewoner.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Mediageil zijn ze allemaal.
Maar trouwen betekent mss niet zoveel voor Huub als voor de meeste andere mensen.
ja, er is de laatste tijd een hetze aan de gang tegen die arme jongens.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik was weer es in de keuken, maar hoorde ik het goed? Wil Dellie zich na de kooi, inzetten voor loverboys?
Helemaal eens , vind dat trouwen verhaal zo nep, triest en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
En jij denkt niet dat het hokje graag een bruiloft ziet in dat kot?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad zijn ze allemaal mediageil, anders zitten ze daar niet. Maar dat gekke gedoe met dat trouwen van Huub heb ik nog niet mee gemaakt met een andere bewoner.
Natasia was de eerst, haar vriend wilde niet. Jaap zou trouwen, dat ging dus ook niet door. Maar Huub bakt hem toch wel helemaal bruin, dat kan je toch niet ontkennen. Claire is nou al nummer drie in net even een jaar tijd....
Schuil je maar dan!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ja, er is de laatste tijd een hetze aan de gang tegen die arme jongens.
Inderdaad, ik snap er ook helmaal niets meer van.....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben bang dat de FEBO er met alle geweld bruiloft-script wil gebruiken. Begon natuurlijk al met Jaap, daarna Huub en Lieke, Amanda die Brian probeert over te halen etc etc.
Heeeeel geloofwaardig allemaal
Lafbek Brian vlucht naar Bonaire, daar zitten zijn matties. Kan hij direct die snol dumpen, Joran is nog steeds in the picture.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef 2live het volgende:
Brian; Huub heeft zijn geld nodig voor beveiliging...
Nou ze hebben al de eerste real life aanranding, de eerste real life baby,enz enz dus de eerste real life trouwpartij hoort prima in het rijtje thuisquote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap er ook helmaal niets meer van.....
'k zit al onder gedokenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schuil je maar dan!![]()
Volgens Amanda is Mickey bezig met een huis.
Zat te denken, toen Huub de kooi inkwam zei hij al gelijk dat zijn vader tegen hem had gezegd dat drank en vrouwen zijn ondergang zouden worden in de kooi. Heeft z'n vader dat werkelijk gezegd of is dit de rol die Huub toebedeeld heeft gekregen in de kooi ?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Enkeltje Bonaire is natuurlijk wel goedkoper als beveiliging.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lafbek Brian vlucht naar Bonaire, daar zitten zijn matties. Kan hij direct die snol dumpen, Joran is nog steeds in the picture.
Waarschijnlijk wel. Maar dan zijn ze er wel een beetje heel erg laat mee. Ik denk als ze dat zo heel erg graag gewild hadden, ze daar dan wel veel meer moeite voor gedaan zouden hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat het hokje graag een bruiloft ziet in dat kot?
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
'k zit al onder gedoken![]()
wat bedoelde Brian eigenlijk met cruissen? Op de homo-ontmoetingsplaats langs de snelweg?
Kan me er niet druk om makenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar dan zijn ze er wel een beetje heel erg laat mee. Ik denk als ze dat zo heel erg graag gewild hadden, ze daar dan wel veel meer moeite voor gedaan zouden hebben.
Dit heeft nou toch geen zin meer ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy_(pooier)quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
quote:Een loverboy is een in Nederland en België veel gebruikte benaming voor een pooier die meisjes via verleidingstactieken inpalmt om hen op den duur in de prostitutie uit te buiten.
God dankt Amanda op zijn/haar blote knietjes dat zij zich in wil zetten voor deze arme jongens.quote:89% van de daders is allochtoon (buitenlander) 37% van de daders is Marokkaan leeftijd tussen de 20 en 30 jaar opleiding is alleen middelbare school sociaal vaardig (vlotte babbel) op jonge leeftijd al begonnen met criminele carrière
(uit 'Loverboys: feiten en cijfers, een quick scan' door Anke van Dijke en Linda Terpstra)
Die onthouden we, dit kan zomaar gebeuren. Alleen als ze getrouwd zijn, kunnen ze elkaar niet zomaar aan de kant schuiven, lijkt me. Zelfs als ze trouwen op huwelijksvoorwaarden zal het toch moeilijk worden... Maken ze er een Emiel Ratelband soap van....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat te denken, toen Huub de kooi inkwam zei hij al gelijk dat zijn vader tegen hem had gezegd dat drank en vrouwen zijn ondergang zouden worden in de kooi. Heeft z'n vader dat werkelijk gezegd of is dit de rol die Huub toebedeeld heeft gekregen in de kooi ?
Het einde nadert. Huub en Claire trouwen en stemmen Jaap weg. Huub denk save te zijn en Claire ontwikkelt zich opeens als een golddigger en een uberbitch en stemt Huub eruit. Verhaaltje rond.
Echt niet? Dat is voor mij prioriteit nummer 1, wie er wel of niet gaan trouwen. Lig er zelfs wakker van.quote:
Ik ook nietquote:
Huub is niet goed bij z'n hoofd....dat kunnen we al meer dan een jaar zien.....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zag hem net en hij was aan het praten tegen Huub.Knettergek zijn ze daar,denken ze nu echt dat dit leuk is op tv.Hoor de tv kijkers nu al klagen dat er echt geen mieter meer aan in.Kijkers willen ook actie.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
Iemand de camera(man) gemist in de fitness?
[ afbeelding ]
Des te groter is straks het contrast als Claire huub gaat backstabben.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag hem net en hij was aan het praten tegen Huub.Knettergek zijn ze daar,denken ze nu echt dat dit leuk is op tv.Hoor de tv kijkers nu al klagen dat er echt geen mieter meer aan in.Kijkers willen ook actie.
Claire komt nooit in de finale.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Des te groter is straks het contrast als Claire huub gaat backstabben.
Even denken, we kijken naar DGK. Dat is een televisie progamma, een real life soap. ik heb ook geen ideequote:Op zondag 16 maart 2008 22:47 schreef jassy het volgende:
Vind het heel vreemd. Wat moet die cameraman daar nou in de Fitness :/
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:44 schreef Guuskeee het volgende:
God dankt Amanda op zijn/haar blote knietjes dat zij zich in wil zetten voor deze arme jongens.
idd, waarom?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef BsJanssen het volgende:
Ik heb het ff gemist maar waarom huilt Claire nou? Is er een tante dood ofzo?
Maakt ze eindelijk tv denkt de Febo.Misselijkmakend is dit weer,die cameraman stond er dus niet voor niks.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef fredfik het volgende:
wat een kut streek weer van de febo om clair zo te weten dat haar tante is overleden
Ja okee, maar hoe focking achterlijk moet je zijn wil je je gaan inzetten voor een groep criminelen?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.
Als nepallochtoon ingezet in dat hok om de multiculti samenleving te benadrukken.
Mooie reden om naar huis te gaan....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef mootie het volgende:
Tante is dus overleden.
Ja belachelijk... de PP is al bijna dicht.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef jassy het volgende:
KUTFEBO!
juist, that's the spirit......... dit is hoe dgk werkt; alles voor tievie (ze gaan over lijken!!!)quote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Febo weet van niets......nee, natuurlijk niet.....![]()
Nah....weer een mooi tv moment gearrangeerd......
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.
Als nepallochtoon ingezet om de multiculti samenleving te benadrukken.
de dader is "de kok"quote:Op zondag 16 maart 2008 23:03 schreef BsJanssen het volgende:
Was het nou de kok of een cameraman die dat ding aan claire gaf? Hij staat nu weer in de chill, vast te wachten op een moment dat hij kan vertellen dat Claire boven aan het huilen is...
dood is meestal niet leukquote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef mootie het volgende:
Tante is dus overleden.
Jaap en Huub lijkt me dan weer onwijze humor inderdaad. Zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef Desii het volgende:
Volgens mij is er een oom overleden, maar het schijnt iemand te zijn waar geen contact meer mee is, daarom had ze het nog niet van eigen familie gehoord.
En wat betreft dat trouwen, ik moet er gewoon omlachen, zie het echt niet gebeuren..... Nah jah, Huub en Jaap lijkt me wel geinig
Dat moet je aan Flens vragen, die is daar expert in, samen met Ome Sjon.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
Ja okee, maar hoe focking achterlijk moet je zijn wil je je gaan inzetten voor een groep criminelen?
Ik denk dat ze gezellig kan kletsen met Bonnie St Claire, Regilio Tuur en BB Kelly.
yep...... das de daderquote:
ik denk dat het gewoon samenviel, en Huub&Claire hebben het toch knusser in de fitness als in de woonkamerquote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet je aan Flens vragen, die is daar expert in, samen met Ome Sjon.![]()
Waarom mag Claire niet naar de huiskamer, is ze verbannen samen met Huub?
Ach, ik begrijp het al, het feestje is alleen voor trailer trash.
Het is idd wel en beetje raar verhaal... de kok kookt terwijl ie weet dat ie later op de avond zo'n bericht moet vertellen. Eerst laten genieten en daarna pas het bericht... Zodat het harder aankomt?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
Die etentjes van H en C worden wel steeds ruw verstoord.
De vorige keer kwam Hedda ineens binnen, nu een overlijdingsbericht.
Fijne Febo hoor
in de bibliotheek met een kandelaar?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:04 schreef Ziet het volgende:
het was de kok
Het stond in de troonrede, dat we onze medeburgers moeten koesterenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als nepallochtoon ingezet om de multiculti samenleving te benadrukken.
Gefeliciteerd met je 100ste post.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef JaapLiekefan het volgende:
lieke is echt een mooi meisje.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef JaapLiekefan het volgende:
lieke is echt een mooi meisje.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
in de bibliotheek met een kandelaar?
Dat was ook al zo met de etentjes met Huub en Lieke. Natuurlijk mogen Bwian en Amandel nooit gestoord worden...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
Die etentjes van H en C worden wel steeds ruw verstoord.
De vorige keer kwam Hedda ineens binnen, nu een overlijdingsbericht.
Fijne Febo hoor
en ze lopen ook nog eens een week achter...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is idd wel en beetje raar verhaal... de kok kookt terwijl ie weet dat ie later op de avond zo'n bericht moet vertellen. Eerst laten genieten en daarna pas het bericht... Zodat het harder aankomt?
Misschien dat d'r ouders het niet verteld hebben omdat ze niet wilden dat er geen tv over de rug van een dode werd gemaakt.... NOT!
Ze hebben Claire vast gevraagd hoe de febo haar populariteit wat op kunnen vijzelen... De familie heeft d'r tante opgeofferd... ach het was toch maar aangetrouwd. Beetje slap van die familie hoor... had dan een broer of 1 van de ouders genomen...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie ze er zelfs voor aan dat ze "achter" zo'n bidprentje in elkaar geflanst hebben en dat die tante nog springlevend is.
Het is allemaal te toevallig. Een kok die vanavond komt koken, ook nog tot de kennissenkring behoord en dan ook een bidprentje te pakken heeft weten te krijgen.....
Bram ligt hier achter me te slapen... ik hoef hem toch niet wakker te maken hequote:Op zondag 16 maart 2008 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben Claire vast gevraagd hoe de febo haar populariteit wat op kunnen vijzelen... De familie heeft d'r tante opgeofferd... ach het was toch maar aangetrouwd. Beetje slap van die familie hoor... had dan een broer of 1 van de ouders genomen...![]()
Maar erg sneu allemaal ben benieuwd of ze nog even gaat bellen... Punten uit de pot enzo...
Het is me nog niet duidelijk of ze al begraven/gecremeerd is.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ze lopen ook nog eens een week achter...
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef Ziet het volgende:
gatver
ik doe ff die streams boven aan
zie ricardo onder amanda;'s jurk duiken
en verheerlijkt snuiven: "je stinkt naar pik, heerlijk!"
Bwian is een BI Brian.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef mootie het volgende:
Damn, wat is Brian zich aan het aanstellen met Ricardo.
Serieus?? Is die tante al een week dood??quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ze lopen ook nog eens een week achter...
Het was natuurlijk niet serieus.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bram ligt hier achter me te slapen... ik hoef hem toch niet wakker te maken he![]()
Mooi verhaal weer van dat trouwen. We denken dat Claire het niet zal mogen van de febo. Maar ze vertellen ons ook nix
Je avatarquote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet serieus.
Die zuiplap?![]()
Ja maak um maar wakker en vraag eens wat het juiste verhaal is.
Ik denk dat de finale gewoon live is op de 22ste, maar in de dagen daaraan voorafgaand zullen ze idd eerder stoppen met de streams (ik dacht 3 dagen daarvoor). Kunnen ze net die paar dagen inlopen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef Prospera het volgende:
Over die 22 mei: ze lopen een week achter dus de echte finale is op 15 mei en een paar dagen daarvoor stoppen de streams.
Want me mogen natuurlijk niet zien wie de winnaar wordt
Dat heb jij misschien wel helemaal goedquote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef Prospera het volgende:
Over die 22 mei: ze lopen een week achter dus de echte finale is op 15 mei en een paar dagen daarvoor stoppen de streams.
Daar is toch niet zeker? Zijn volgens mij meer geruchten die de bewoners de stream op gooien en ook niet zeker weten. Volgens jouw theorie is dan 1 ding zeker... de finale wordt niet beslist met SMS-jes.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef Prospera het volgende:
Rood petje....... Brian en Amanda hebben waarschijnlijk een therapie gehad waarbij gebruik werd gemaakt van de petjes... die werkwijze wordt normaal gebruikt voor kinderen van een jaar of 10quote:
Dat zou kunnen, maar in elk geval kunnen we de finale niet zien zoals in de laatste BB's.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de finale gewoon live is op de 22ste, maar in de dagen daaraan voorafgaand zullen ze idd eerder stoppen met de streams (ik dacht 3 dagen daarvoor). Kunnen ze net die paar dagen inlopen.
Het is een codewoord.... als B en A rood petje zeggen dan is B para aan het worden en moeten ze het onderwerp laten rusten.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een codewoord.... als B en A rood petje zeggen dan is B para aan het worden en moeten ze het onderwerp laten rusten.
Ik denk dat RTL gaat proberen er een avondvullende show van te maken... met als voornaamste doel het genereren van zoveel mogelijk SMS-opbrengsten.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar in elk geval kunnen we de finale niet zien zoals in de laatste BB's.
http://www.clipser.com/watch_video/123187quote:Op zondag 16 maart 2008 23:44 schreef burtbeej het volgende:
even tussen door: heeft iemand een link naar het filmpje van brian bij de paarden van laatst?
Voila compleet met briljante soundtrackquote:Op zondag 16 maart 2008 23:44 schreef burtbeej het volgende:
even tussen door: heeft iemand een link naar het filmpje van brian bij de paarden van laatst?
Allebij bedankt.....Doe maar allebeiquote:Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een codewoord.... als B en A rood petje zeggen dan is B para aan het worden en moeten ze het onderwerp laten rusten.
Edit: En wat Leandra zegt.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian: in het wilde westen, hij bedoeld...in het wilde weg...
Ricardo vraagt zich af, dat Brian nu moodswings heeft omdat hij zijn agressie probeert te beheersen en Brian reageert fel, dat dat niet zo is, hij slaat meteen een glas kapot...
Serieus????quote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Ricardo vraagt zich af, dat Brian nu moodswings heeft omdat hij zijn agressie probeert te beheersen en Brian reageert fel, dat dat niet zo is, hij slaat meteen een glas kapot...
Lekker bezig geweest Guusquote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/123187
Ik heb een script geschreven dat de clipser pagina's van een bepaalde user leest en deze plaatst in de [ url ] tags, plus er de duur en de plaatsingsdatum bijplaatst...
Heel makkelijk zoeken naar filmpjes vanaf hier: [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #4
Prachtig!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Edit: En wat Leandra zegt.
Je bent sociaal of je bent het niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:59 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda houden er weer heel erg rekening mee dat Mikey over 5 uur alweer op moet staan. (zij die nooit op tijd hun bed uit kunnen komen, zelfs niet na 12 uur slaap)
serieus.... hoe reageerde Wicardoquote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Mikey is een mazzel pik: 5 uur...quote:Op maandag 17 maart 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Je bent sociaal of je bent het niet.
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Amanda in bed en meteen weer neuken......zoenen slaan ze vandaag een keer over
Brian, de romanticus: Amanda in 2 minuten uitwonen..en klaar!!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Amanda in bed en meteen weer neuken......zoenen slaan ze vandaag een keer over
Op één vinger redt je dat zelfs, want langer dan 10 sec. is dat nooit geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De keren dat hun gezoend hebben (echt gezoend) zijn op 1 hand te tellen.......
Doe mij maar de combiquote:Op maandag 17 maart 2008 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Wat wordt het vandaag...wurgsex of anale sex?
Dank, dankquote:
Ik heb geen streams, maar het enige wat ik hier lees in de Cossen dat het bij Ricardo alleen om sex draait.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:17 schreef T-lex het volgende:
Brian beft Amanda ff klaar...komt ze...
Ricardo heel droog: Nou ja....hou je er van?....het ruikt hier naar kut.
klopt, Wicardo heeft vrij eenzijdige interesses.... eigelijk net zo iets als RTL-zelfquote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, maar het enige wat ik hier lees in de Cossen dat het bij Ricardo alleen om sex draait.
Dat is Amanda ook, die is alleen geen homo.....quote:Op maandag 17 maart 2008 00:31 schreef Lady-night het volgende:
Dat je homo bent vind ik geen probleem, maar die Ric is echt zo plat....ranzig ordi.....te erg
Chapeauquote:Op maandag 17 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is Amanda ook, die is alleen geen homo.....
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Ricardo heeft een kutscheet van Amanda gehoord.
Wat een misselijk ventje is hetquote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Ricardo heeft een kutscheet van Amanda gehoord.
En ach, een tante meer of minder..............quote:Op maandag 17 maart 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
Claire: maar ik vond het een hele leuke avond
[ afbeelding ]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kanquote:Op zondag 16 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lafbek Brian vlucht naar Bonaire, daar zitten zijn matties. Kan hij direct die snol dumpen, Joran is nog steeds in the picture.
We schakelen even over naar de andere streamquote:Op maandag 17 maart 2008 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ging Amanda nou net nog een keer douchen ??
Volgens mijj ging zo ook over haar nek
Omdat hij dan altijd lam terug kwamquote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kan
may dat wat forabezoekende dames hem met hun handtasje hem een paar meppen willen verkopen maar verder niks aan het handje
waarom denk je dat hupert de discos niet meer inmocht ?
Ja, wel leuk om Huupie zo te zien fröbelen .....quote:Op maandag 17 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We schakelen even over naar de andere stream
quote:Op maandag 17 maart 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wel leuk om Huupie zo te zien fröbelen .....
1 van de redenenquote:
Ik denk dat er ook in puber disco's beveilging isquote:Op maandag 17 maart 2008 01:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
1 van de redenen
btw vraag me af of het hem nog gelukt is in dat kinderziekenhuis wat te zuipen te regelen
maar in die puber disco's kunnen ze als gevolg van de tv uitzedingen huub's veiligheid denk niet meer garanderen
wil je het niet begrijpen ?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook in puber disco's beveilging is
Ik denk dat jij het niet wil begrijpen, welterusten.quote:
Goh, misschien omdat hij een uitgaansverbod hadquote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kan
may dat wat forabezoekende dames hem met hun handtasje hem een paar meppen willen verkopen maar verder niks aan het handje
waarom denk je dat hupert de discos niet meer inmocht ?
quote:Op maandag 17 maart 2008 02:01 schreef eusjuh het volgende:
http://i270.photobucket.c(...)GK/ScreenShot098.jpg
Ff kijken of het plaatsen van caps me nu eindelijk lukt
Hmmz niet dus![]()
Deze dan?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi Mikey weer wakker, over ruim twee en half uur gaat zijn wekkertje ....
dan maar ff een quotje van een medeforabezoekerquote:Op maandag 17 maart 2008 01:43 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het niet wil begrijpen, welterusten.
quote:Volgens Huub was het helemaal de shit. Huub werd bijna door een gast in het publiek getrokken. Hij wou hem op z'n bek timmeren.
Ja Huub gaf diegene die voor stonden een hand en toen trokken ze zo hard dat Huub bijna het publiek in viel.Huub schrok daar erg van en wilde slaan.Die gast had geen kwade bedoelingen maar was iets te enthousiast.Kan me best voorstellen dat Huub van schrik wilde slaan.Maar gelukkig kon Huub zijn eigen vasthouden aan een box ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2008 02:25 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
dan maar ff een quotje van een medeforabezoeker
mbt het laatste optreden van huub
[..]
Ghehequote:
Is DGK aan Tirol verkocht?quote:Op maandag 17 maart 2008 09:12 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
De ruzie met Palma is al begonnen !
[ afbeelding ]
Palma: ze mag me helpen door heel ver uit mijn buurt te blijven dat krengquote:Op maandag 17 maart 2008 09:13 schreef beequeen het volgende:
José is niet erg gecharmeerd van Rachel, hij/zij mag oprotten en hoeft niet te helpen.
Ik zeg niks.![]()
[ afbeelding ]
Goedemorgen.
Dat juich ik dan weer wel toe. Jankend de poort uit met dat geval.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:32 schreef pullup het volgende:
Jaap wil net zover gaan dat Rachel gaat janken
Hoe sneller hoe beterquote:Op maandag 17 maart 2008 09:34 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat juich ik dan weer wel toe. Jankend de poort uit met dat geval.
Tracy Chapman of Charlie Chaplin...quote:21:52 - Verzoekjes iemand?
Jeffrey heeft speciaal een nummer voor Amanda ingezet. Home van Michael Bubblé wordt uit volle borst door iedereen meegzongen. “Oh nee, nu gaan de tranen komen bij Amanda!”, gilt Ricardo meteen. Dat is echter niet het geval maar iedereen geniet wel ontzettend van de zangkwaliteiten van de artiest. Dan is het tijd voor verzoekjes en Ricardo vindt dat hij mag beginnen omdat hij als laatste de Villa in kwam. Baby Can I Hold You van Tracy Chaplin schalt als volgende door de huiskamer! Wat een gezelligheid brengt dit stel met zich mee!
quote:Op maandag 17 maart 2008 09:38 schreef T-lex het volgende:
Zat ff VV terug te lezen(misschien oud nieuws voor jullie) maar ik kwam deze tegen:
Tracy Chapman of Charlie Chaplin...
Gaat lekker daarquote:Op maandag 17 maart 2008 09:51 schreef Kaat38 het volgende:
Goedensmorgens op deze levendige maandagmorgen!
Hahaha, lig in een deuk, lekker die bonje tussen die ordi trash idioot en Palma.
Je kan mij opvegen, het is in ieder geval niet dodelijk saai!quote:
Ik heb er geen woorden voor, wat een walgelijk....ehm,iets.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:01 schreef Kaat38 het volgende:
Je kan mij opvegen, het is in ieder geval niet dodelijk saai!
Maar één ding: ik walg van die ricardo.
Ik zie Claire denken: "Ja, dat snap ik. Is ook zo."quote:Op maandag 17 maart 2008 10:07 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
How low can you go ?
[ afbeelding ]
Wie zijn wij? Jij en de Recourtjes?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:10 schreef dieenebart het volgende:
(wij denken dat Claire aan het einde van de maand weer thuis zit...)
quote:Op maandag 17 maart 2008 10:11 schreef Jewscky1 het volgende:
Het is niet voor niets eerdaags afgelopen,die KUT FEBO weten het ook niet meer.
En wie is WIJ ? Haar familie en vrienden ?quote:Op maandag 17 maart 2008 10:10 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Ik zie Claire denken: "Ja, dat snap ik. Is ook zo."
Maar dat IS niet zo!
(wij denken dat Claire aan het einde van de maand weer thuis zit...)
Kapsalon denk ik...quote:Op maandag 17 maart 2008 10:18 schreef beequeen het volgende:
Waar is Amanda eigenlijk ????
Nope, gelukkig is het uit beeld verdwenen.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:22 schreef Copycat het volgende:
Doet die travoteef nog iets daar, behalve ordinair en plat zitten te wezen?
Yep, hoorde ik ook. Die audio klopt voor geen meter, gebeurde gisteren ook al.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:22 schreef jassy het volgende:
Huub en Claire krijgen de verhaallijn telefonisch door. Ze moeten straks naar buiten en dan over B en A praten. Ik hoorde verder iets over Jaloezie.
Ja, die was wel heel opvallend ! Ze vergaten het geluid van Huub weg te draaienquote:Op maandag 17 maart 2008 10:22 schreef jassy het volgende:
Huub en Claire krijgen de verhaallijn telefonisch door. Ze moeten straks naar buiten en dan over B en A praten. Ik hoorde verder iets over Jaloezie.
Ja zeg dat was goed te horen niet dat we het nog niet wisten maar er zat toch iemand te slapen bij de knopjes geloof ik!quote:Op maandag 17 maart 2008 10:22 schreef jassy het volgende:
van het telefoongesprek kreeg je niks mee, maar Huub riep Clair en zei toen we moeten een gesprek voerenquote:Op maandag 17 maart 2008 10:49 schreef Rens_Wilders het volgende:
Wat werd er precies gezegd aan de telefoon dan? [ afbeelding ]
Bram en ik.quote:Op maandag 17 maart 2008 10:12 schreef beequeen het volgende:
[..]
Wie zijn wij? Jij en de Recourtjes?
'Ze' als in de programmamakers?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:08 schreef dieenebart het volgende:
Bram en ik.
de fam spreek ik weinig, maar Bram wel veel. Ze houden hem ook redelijk 'in the dark', dus we weten het niet.
Tja, als Amanda het leuk vond zou ik ook eieren voor mijn geld kiezen, Palma was niet echt onder de indruk en daar ging het volgens mij om, Wicawdo heeft even een TV momentje gemaakt dat mooi na dat gesprek met Amanda in de uitzending gemonteerd kan worden.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:11 schreef akveor het volgende:
De huis travo heeft zich weer omgekleed
[ afbeelding ]
Prachtig....quote:Op maandag 17 maart 2008 11:36 schreef beequeen het volgende:
Schilderij voor Huub van Henk Veen, deze afbeelding staat ook op de cover van zijn single.
[ afbeelding ]
Je moet wel oog voor kunst hebben om dit te waarderen hè?quote:
Vlgs Brian op een snellere manier naar zijn werk. Begint het nu al op te breken bij Mike?quote:Op maandag 17 maart 2008 11:37 schreef beequeen het volgende:
José: Is Mike wel werken, volgens mij staat zij fiets bij de buren.
Ow, is dat het...nou het zou prima staan in de openhaard....quote:Op maandag 17 maart 2008 11:40 schreef beequeen het volgende:
[..]
Je moet wel oog voor kunst hebben om dit te waarderen hè?
Ricardo heeft elke week een paar hotte items. Deze week zijn dat kutscheten, worme worsten tegen de knieën en vliegen die uit mensen hun mond komen....quote:Op maandag 17 maart 2008 11:55 schreef mootie het volgende:
Pfffffff zet geluid aan....... gelul over kutscheten..... laat maar weer.
Ja, Ricardo is aardig onder de indruk...hij raakt er maar niet over uitgepraat.quote:Op maandag 17 maart 2008 11:55 schreef mootie het volgende:
Pfffffff zet geluid aan....... gelul over kutscheten..... laat maar weer.
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:19 schreef mootie het volgende:
Goffer, ik probeer het nog een keer, 1e wat ik hoor van Ricardo: Hoorde je mijn reetscheet?
quote:Op maandag 17 maart 2008 12:25 schreef Johnny_Berra het volgende:
Ricardo: In een relatie met een dominant persoon gaat het fout want ik blijf mijn grote mond houden.
Amanda: Je moet in een relaasie met een dominante man soms leren je mond te houden
Brian: Ja, Amanda was eerst ook zo, maar die begint het al te leren.
Het is echt niet te doen. Nu gaat het weer over neuken met paarden.quote:Op maandag 17 maart 2008 12:19 schreef mootie het volgende:
Goffer, ik probeer het nog een keer, 1e wat ik hoor van Ricardo: Hoorde je mijn reetscheet?
Zou ze deze wijsheden nu ook gaan delen met de loverboys slachtoffers van loverboys?quote:Op maandag 17 maart 2008 12:27 schreef Copycat het volgende:
[..]![]()
Heerlijk gelijkwaardige relatie: 'Ze begint al te leren dat ze gewoon d'r bek moet houden wanneer ik dat zeg!'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |