Even denken, we kijken naar DGK. Dat is een televisie progamma, een real life soap. ik heb ook geen ideequote:Op zondag 16 maart 2008 22:47 schreef jassy het volgende:
Vind het heel vreemd. Wat moet die cameraman daar nou in de Fitness :/
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:44 schreef Guuskeee het volgende:
God dankt Amanda op zijn/haar blote knietjes dat zij zich in wil zetten voor deze arme jongens.
idd, waarom?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef BsJanssen het volgende:
Ik heb het ff gemist maar waarom huilt Claire nou? Is er een tante dood ofzo?
Maakt ze eindelijk tv denkt de Febo.Misselijkmakend is dit weer,die cameraman stond er dus niet voor niks.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef fredfik het volgende:
wat een kut streek weer van de febo om clair zo te weten dat haar tante is overleden
Ja okee, maar hoe focking achterlijk moet je zijn wil je je gaan inzetten voor een groep criminelen?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.
Als nepallochtoon ingezet in dat hok om de multiculti samenleving te benadrukken.
Mooie reden om naar huis te gaan....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef mootie het volgende:
Tante is dus overleden.
Ja belachelijk... de PP is al bijna dicht.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef jassy het volgende:
KUTFEBO!
juist, that's the spirit......... dit is hoe dgk werkt; alles voor tievie (ze gaan over lijken!!!)quote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Febo weet van niets......nee, natuurlijk niet.....![]()
Nah....weer een mooi tv moment gearrangeerd......
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.
Als nepallochtoon ingezet om de multiculti samenleving te benadrukken.
de dader is "de kok"quote:Op zondag 16 maart 2008 23:03 schreef BsJanssen het volgende:
Was het nou de kok of een cameraman die dat ding aan claire gaf? Hij staat nu weer in de chill, vast te wachten op een moment dat hij kan vertellen dat Claire boven aan het huilen is...
dood is meestal niet leukquote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef mootie het volgende:
Tante is dus overleden.
Jaap en Huub lijkt me dan weer onwijze humor inderdaad. Zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef Desii het volgende:
Volgens mij is er een oom overleden, maar het schijnt iemand te zijn waar geen contact meer mee is, daarom had ze het nog niet van eigen familie gehoord.
En wat betreft dat trouwen, ik moet er gewoon omlachen, zie het echt niet gebeuren..... Nah jah, Huub en Jaap lijkt me wel geinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |