en ze lopen ook nog eens een week achter...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:14 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is idd wel en beetje raar verhaal... de kok kookt terwijl ie weet dat ie later op de avond zo'n bericht moet vertellen. Eerst laten genieten en daarna pas het bericht... Zodat het harder aankomt?
Misschien dat d'r ouders het niet verteld hebben omdat ze niet wilden dat er geen tv over de rug van een dode werd gemaakt.... NOT!
Ze hebben Claire vast gevraagd hoe de febo haar populariteit wat op kunnen vijzelen... De familie heeft d'r tante opgeofferd... ach het was toch maar aangetrouwd. Beetje slap van die familie hoor... had dan een broer of 1 van de ouders genomen...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zie ze er zelfs voor aan dat ze "achter" zo'n bidprentje in elkaar geflanst hebben en dat die tante nog springlevend is.
Het is allemaal te toevallig. Een kok die vanavond komt koken, ook nog tot de kennissenkring behoord en dan ook een bidprentje te pakken heeft weten te krijgen.....
Bram ligt hier achter me te slapen... ik hoef hem toch niet wakker te maken hequote:Op zondag 16 maart 2008 23:24 schreef akveor het volgende:
[..]
Ze hebben Claire vast gevraagd hoe de febo haar populariteit wat op kunnen vijzelen... De familie heeft d'r tante opgeofferd... ach het was toch maar aangetrouwd. Beetje slap van die familie hoor... had dan een broer of 1 van de ouders genomen...![]()
Maar erg sneu allemaal ben benieuwd of ze nog even gaat bellen... Punten uit de pot enzo...
Het is me nog niet duidelijk of ze al begraven/gecremeerd is.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ze lopen ook nog eens een week achter...
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef Ziet het volgende:
gatver
ik doe ff die streams boven aan
zie ricardo onder amanda;'s jurk duiken
en verheerlijkt snuiven: "je stinkt naar pik, heerlijk!"
Bwian is een BI Brian.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:25 schreef mootie het volgende:
Damn, wat is Brian zich aan het aanstellen met Ricardo.
Serieus?? Is die tante al een week dood??quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef dieenebart het volgende:
[..]
en ze lopen ook nog eens een week achter...
Het was natuurlijk niet serieus.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:26 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Bram ligt hier achter me te slapen... ik hoef hem toch niet wakker te maken he![]()
Mooi verhaal weer van dat trouwen. We denken dat Claire het niet zal mogen van de febo. Maar ze vertellen ons ook nix
Je avatarquote:Op zondag 16 maart 2008 23:31 schreef akveor het volgende:
[..]
Het was natuurlijk niet serieus.
Die zuiplap?![]()
Ja maak um maar wakker en vraag eens wat het juiste verhaal is.
Ik denk dat de finale gewoon live is op de 22ste, maar in de dagen daaraan voorafgaand zullen ze idd eerder stoppen met de streams (ik dacht 3 dagen daarvoor). Kunnen ze net die paar dagen inlopen.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef Prospera het volgende:
Over die 22 mei: ze lopen een week achter dus de echte finale is op 15 mei en een paar dagen daarvoor stoppen de streams.
Want me mogen natuurlijk niet zien wie de winnaar wordt
Dat heb jij misschien wel helemaal goedquote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef Prospera het volgende:
Over die 22 mei: ze lopen een week achter dus de echte finale is op 15 mei en een paar dagen daarvoor stoppen de streams.
Daar is toch niet zeker? Zijn volgens mij meer geruchten die de bewoners de stream op gooien en ook niet zeker weten. Volgens jouw theorie is dan 1 ding zeker... de finale wordt niet beslist met SMS-jes.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:32 schreef Prospera het volgende:
Rood petje....... Brian en Amanda hebben waarschijnlijk een therapie gehad waarbij gebruik werd gemaakt van de petjes... die werkwijze wordt normaal gebruikt voor kinderen van een jaar of 10quote:
Dat zou kunnen, maar in elk geval kunnen we de finale niet zien zoals in de laatste BB's.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ik denk dat de finale gewoon live is op de 22ste, maar in de dagen daaraan voorafgaand zullen ze idd eerder stoppen met de streams (ik dacht 3 dagen daarvoor). Kunnen ze net die paar dagen inlopen.
Het is een codewoord.... als B en A rood petje zeggen dan is B para aan het worden en moeten ze het onderwerp laten rusten.quote:
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een codewoord.... als B en A rood petje zeggen dan is B para aan het worden en moeten ze het onderwerp laten rusten.
Ik denk dat RTL gaat proberen er een avondvullende show van te maken... met als voornaamste doel het genereren van zoveel mogelijk SMS-opbrengsten.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:38 schreef Prospera het volgende:
[..]
Dat zou kunnen, maar in elk geval kunnen we de finale niet zien zoals in de laatste BB's.
http://www.clipser.com/watch_video/123187quote:Op zondag 16 maart 2008 23:44 schreef burtbeej het volgende:
even tussen door: heeft iemand een link naar het filmpje van brian bij de paarden van laatst?
Voila compleet met briljante soundtrackquote:Op zondag 16 maart 2008 23:44 schreef burtbeej het volgende:
even tussen door: heeft iemand een link naar het filmpje van brian bij de paarden van laatst?
Allebij bedankt.....Doe maar allebeiquote:Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Het is een codewoord.... als B en A rood petje zeggen dan is B para aan het worden en moeten ze het onderwerp laten rusten.
Edit: En wat Leandra zegt.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Brian: in het wilde westen, hij bedoeld...in het wilde weg...
Ricardo vraagt zich af, dat Brian nu moodswings heeft omdat hij zijn agressie probeert te beheersen en Brian reageert fel, dat dat niet zo is, hij slaat meteen een glas kapot...
Serieus????quote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Ricardo vraagt zich af, dat Brian nu moodswings heeft omdat hij zijn agressie probeert te beheersen en Brian reageert fel, dat dat niet zo is, hij slaat meteen een glas kapot...
Lekker bezig geweest Guusquote:Op zondag 16 maart 2008 23:47 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
http://www.clipser.com/watch_video/123187
Ik heb een script geschreven dat de clipser pagina's van een bepaalde user leest en deze plaatst in de [ url ] tags, plus er de duur en de plaatsingsdatum bijplaatst...
Heel makkelijk zoeken naar filmpjes vanaf hier: [DGK] Centraal DGK Youtube e.a. Filmtopic #4
Prachtig!quote:Op zondag 16 maart 2008 23:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Edit: En wat Leandra zegt.
Je bent sociaal of je bent het niet.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:59 schreef Kaleddis het volgende:
Brian en Amanda houden er weer heel erg rekening mee dat Mikey over 5 uur alweer op moet staan. (zij die nooit op tijd hun bed uit kunnen komen, zelfs niet na 12 uur slaap)
serieus.... hoe reageerde Wicardoquote:Op zondag 16 maart 2008 23:45 schreef Lady-night het volgende:
Mikey is een mazzel pik: 5 uur...quote:Op maandag 17 maart 2008 00:01 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Je bent sociaal of je bent het niet.
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Amanda in bed en meteen weer neuken......zoenen slaan ze vandaag een keer over
Brian, de romanticus: Amanda in 2 minuten uitwonen..en klaar!!quote:Op maandag 17 maart 2008 00:08 schreef Lady-night het volgende:
Amanda in bed en meteen weer neuken......zoenen slaan ze vandaag een keer over
Op één vinger redt je dat zelfs, want langer dan 10 sec. is dat nooit geweestquote:Op maandag 17 maart 2008 00:09 schreef Desii het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
De keren dat hun gezoend hebben (echt gezoend) zijn op 1 hand te tellen.......
Doe mij maar de combiquote:Op maandag 17 maart 2008 00:12 schreef Lady-night het volgende:
Wat wordt het vandaag...wurgsex of anale sex?
Dank, dankquote:
Ik heb geen streams, maar het enige wat ik hier lees in de Cossen dat het bij Ricardo alleen om sex draait.quote:Op maandag 17 maart 2008 00:17 schreef T-lex het volgende:
Brian beft Amanda ff klaar...komt ze...
Ricardo heel droog: Nou ja....hou je er van?....het ruikt hier naar kut.
klopt, Wicardo heeft vrij eenzijdige interesses.... eigelijk net zo iets als RTL-zelfquote:Op maandag 17 maart 2008 00:23 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb geen streams, maar het enige wat ik hier lees in de Cossen dat het bij Ricardo alleen om sex draait.
Dat is Amanda ook, die is alleen geen homo.....quote:Op maandag 17 maart 2008 00:31 schreef Lady-night het volgende:
Dat je homo bent vind ik geen probleem, maar die Ric is echt zo plat....ranzig ordi.....te erg
Chapeauquote:Op maandag 17 maart 2008 00:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is Amanda ook, die is alleen geen homo.....
quote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Ricardo heeft een kutscheet van Amanda gehoord.
Wat een misselijk ventje is hetquote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Ricardo heeft een kutscheet van Amanda gehoord.
En ach, een tante meer of minder..............quote:Op maandag 17 maart 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
Claire: maar ik vond het een hele leuke avond
[ afbeelding ]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kanquote:Op zondag 16 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lafbek Brian vlucht naar Bonaire, daar zitten zijn matties. Kan hij direct die snol dumpen, Joran is nog steeds in the picture.
We schakelen even over naar de andere streamquote:Op maandag 17 maart 2008 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ging Amanda nou net nog een keer douchen ??
Volgens mijj ging zo ook over haar nek
Omdat hij dan altijd lam terug kwamquote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kan
may dat wat forabezoekende dames hem met hun handtasje hem een paar meppen willen verkopen maar verder niks aan het handje
waarom denk je dat hupert de discos niet meer inmocht ?
Ja, wel leuk om Huupie zo te zien fröbelen .....quote:Op maandag 17 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We schakelen even over naar de andere stream
quote:Op maandag 17 maart 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wel leuk om Huupie zo te zien fröbelen .....
1 van de redenenquote:
Ik denk dat er ook in puber disco's beveilging isquote:Op maandag 17 maart 2008 01:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
1 van de redenen
btw vraag me af of het hem nog gelukt is in dat kinderziekenhuis wat te zuipen te regelen
maar in die puber disco's kunnen ze als gevolg van de tv uitzedingen huub's veiligheid denk niet meer garanderen
wil je het niet begrijpen ?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook in puber disco's beveilging is
Ik denk dat jij het niet wil begrijpen, welterusten.quote:
Goh, misschien omdat hij een uitgaansverbod hadquote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kan
may dat wat forabezoekende dames hem met hun handtasje hem een paar meppen willen verkopen maar verder niks aan het handje
waarom denk je dat hupert de discos niet meer inmocht ?
quote:Op maandag 17 maart 2008 02:01 schreef eusjuh het volgende:
http://i270.photobucket.c(...)GK/ScreenShot098.jpg
Ff kijken of het plaatsen van caps me nu eindelijk lukt
Hmmz niet dus![]()
Deze dan?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 17 maart 2008 02:21 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi Mikey weer wakker, over ruim twee en half uur gaat zijn wekkertje ....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |