Ik keek ook erg goed Loisiequote:Op zondag 16 maart 2008 21:49 schreef loisie het volgende:
sja Pullup ik was effe in de war dan denk iik
Mediageil zijn ze allemaal.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik heb toch maar weer streams genomen. Ik schork me de kolere toen ik Huub nu weer aan Claire een huwelijksaanzoek deed.
Dit maffe gedoe komt toch niet meer geloofwaardig over allemaal. Vraagt hij eerst Lieke, vervolgens zegt hij heel serieus tegen zijn moeder dat hij met Jaap gaat trouwen en nou weer met Claire. Wat heeft die mafkees nou met dat trouwen steeds. Is hij nou zo mediageil dat hij kosten wat het kost in DGK wil trouwen ????
Ben bang dat de FEBO er met alle geweld bruiloft-script wil gebruiken. Begon natuurlijk al met Jaap, daarna Huub en Lieke, Amanda die Brian probeert over te halen etc etc.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
Ik heb toch maar weer streams genomen. Ik schork me de kolere toen ik Huub nu weer aan Claire een huwelijksaanzoek deed.
Dit maffe gedoe komt toch niet meer geloofwaardig over allemaal. Vraagt hij eerst Lieke, vervolgens zegt hij heel serieus tegen zijn moeder dat hij met Jaap gaat trouwen en nou weer met Claire. Wat heeft die mafkees nou met dat trouwen steeds. Is hij nou zo mediageil dat hij kosten wat het kost in DGK wil trouwen ????
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik was weer es in de keuken, maar hoorde ik het goed? Wil Dellie zich na de kooi, inzetten voor loverboys?
Inderdaad zijn ze allemaal mediageil, anders zitten ze daar niet. Maar dat gekke gedoe met dat trouwen van Huub heb ik nog niet mee gemaakt met een andere bewoner.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:24 schreef 2live het volgende:
[..]
Mediageil zijn ze allemaal.
Maar trouwen betekent mss niet zoveel voor Huub als voor de meeste andere mensen.
ja, er is de laatste tijd een hetze aan de gang tegen die arme jongens.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
Ik was weer es in de keuken, maar hoorde ik het goed? Wil Dellie zich na de kooi, inzetten voor loverboys?
Helemaal eens , vind dat trouwen verhaal zo nep, triest en ongeloofwaardig.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:21 schreef coldstar het volgende:
En jij denkt niet dat het hokje graag een bruiloft ziet in dat kot?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:30 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad zijn ze allemaal mediageil, anders zitten ze daar niet. Maar dat gekke gedoe met dat trouwen van Huub heb ik nog niet mee gemaakt met een andere bewoner.
Natasia was de eerst, haar vriend wilde niet. Jaap zou trouwen, dat ging dus ook niet door. Maar Huub bakt hem toch wel helemaal bruin, dat kan je toch niet ontkennen. Claire is nou al nummer drie in net even een jaar tijd....
Schuil je maar dan!quote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
ja, er is de laatste tijd een hetze aan de gang tegen die arme jongens.
Inderdaad, ik snap er ook helmaal niets meer van.....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ben bang dat de FEBO er met alle geweld bruiloft-script wil gebruiken. Begon natuurlijk al met Jaap, daarna Huub en Lieke, Amanda die Brian probeert over te halen etc etc.
Heeeeel geloofwaardig allemaal
Lafbek Brian vlucht naar Bonaire, daar zitten zijn matties. Kan hij direct die snol dumpen, Joran is nog steeds in the picture.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:27 schreef 2live het volgende:
Brian; Huub heeft zijn geld nodig voor beveiliging...
Nou ze hebben al de eerste real life aanranding, de eerste real life baby,enz enz dus de eerste real life trouwpartij hoort prima in het rijtje thuisquote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Inderdaad, ik snap er ook helmaal niets meer van.....
'k zit al onder gedokenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Schuil je maar dan!![]()
Volgens Amanda is Mickey bezig met een huis.
Zat te denken, toen Huub de kooi inkwam zei hij al gelijk dat zijn vader tegen hem had gezegd dat drank en vrouwen zijn ondergang zouden worden in de kooi. Heeft z'n vader dat werkelijk gezegd of is dit de rol die Huub toebedeeld heeft gekregen in de kooi ?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Enkeltje Bonaire is natuurlijk wel goedkoper als beveiliging.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lafbek Brian vlucht naar Bonaire, daar zitten zijn matties. Kan hij direct die snol dumpen, Joran is nog steeds in the picture.
Waarschijnlijk wel. Maar dan zijn ze er wel een beetje heel erg laat mee. Ik denk als ze dat zo heel erg graag gewild hadden, ze daar dan wel veel meer moeite voor gedaan zouden hebben.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
En jij denkt niet dat het hokje graag een bruiloft ziet in dat kot?
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
'k zit al onder gedoken![]()
wat bedoelde Brian eigenlijk met cruissen? Op de homo-ontmoetingsplaats langs de snelweg?
Kan me er niet druk om makenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef coldstar het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Maar dan zijn ze er wel een beetje heel erg laat mee. Ik denk als ze dat zo heel erg graag gewild hadden, ze daar dan wel veel meer moeite voor gedaan zouden hebben.
Dit heeft nou toch geen zin meer ?
http://nl.wikipedia.org/wiki/Loverboy_(pooier)quote:Op zondag 16 maart 2008 22:26 schreef Lobasca het volgende:
quote:Een loverboy is een in Nederland en België veel gebruikte benaming voor een pooier die meisjes via verleidingstactieken inpalmt om hen op den duur in de prostitutie uit te buiten.
God dankt Amanda op zijn/haar blote knietjes dat zij zich in wil zetten voor deze arme jongens.quote:89% van de daders is allochtoon (buitenlander) 37% van de daders is Marokkaan leeftijd tussen de 20 en 30 jaar opleiding is alleen middelbare school sociaal vaardig (vlotte babbel) op jonge leeftijd al begonnen met criminele carrière
(uit 'Loverboys: feiten en cijfers, een quick scan' door Anke van Dijke en Linda Terpstra)
Die onthouden we, dit kan zomaar gebeuren. Alleen als ze getrouwd zijn, kunnen ze elkaar niet zomaar aan de kant schuiven, lijkt me. Zelfs als ze trouwen op huwelijksvoorwaarden zal het toch moeilijk worden... Maken ze er een Emiel Ratelband soap van....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:38 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Zat te denken, toen Huub de kooi inkwam zei hij al gelijk dat zijn vader tegen hem had gezegd dat drank en vrouwen zijn ondergang zouden worden in de kooi. Heeft z'n vader dat werkelijk gezegd of is dit de rol die Huub toebedeeld heeft gekregen in de kooi ?
Het einde nadert. Huub en Claire trouwen en stemmen Jaap weg. Huub denk save te zijn en Claire ontwikkelt zich opeens als een golddigger en een uberbitch en stemt Huub eruit. Verhaaltje rond.
Echt niet? Dat is voor mij prioriteit nummer 1, wie er wel of niet gaan trouwen. Lig er zelfs wakker van.quote:
Ik ook nietquote:
Huub is niet goed bij z'n hoofd....dat kunnen we al meer dan een jaar zien.....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:33 schreef coldstar het volgende:
[..]
Zag hem net en hij was aan het praten tegen Huub.Knettergek zijn ze daar,denken ze nu echt dat dit leuk is op tv.Hoor de tv kijkers nu al klagen dat er echt geen mieter meer aan in.Kijkers willen ook actie.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:43 schreef beequeen het volgende:
Iemand de camera(man) gemist in de fitness?
[ afbeelding ]
Des te groter is straks het contrast als Claire huub gaat backstabben.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Zag hem net en hij was aan het praten tegen Huub.Knettergek zijn ze daar,denken ze nu echt dat dit leuk is op tv.Hoor de tv kijkers nu al klagen dat er echt geen mieter meer aan in.Kijkers willen ook actie.
Claire komt nooit in de finale.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:51 schreef 2live het volgende:
[..]
Des te groter is straks het contrast als Claire huub gaat backstabben.
Even denken, we kijken naar DGK. Dat is een televisie progamma, een real life soap. ik heb ook geen ideequote:Op zondag 16 maart 2008 22:47 schreef jassy het volgende:
Vind het heel vreemd. Wat moet die cameraman daar nou in de Fitness :/
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:44 schreef Guuskeee het volgende:
God dankt Amanda op zijn/haar blote knietjes dat zij zich in wil zetten voor deze arme jongens.
idd, waarom?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef BsJanssen het volgende:
Ik heb het ff gemist maar waarom huilt Claire nou? Is er een tante dood ofzo?
Maakt ze eindelijk tv denkt de Febo.Misselijkmakend is dit weer,die cameraman stond er dus niet voor niks.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef fredfik het volgende:
wat een kut streek weer van de febo om clair zo te weten dat haar tante is overleden
Ja okee, maar hoe focking achterlijk moet je zijn wil je je gaan inzetten voor een groep criminelen?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.
Als nepallochtoon ingezet in dat hok om de multiculti samenleving te benadrukken.
Mooie reden om naar huis te gaan....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef mootie het volgende:
Tante is dus overleden.
Ja belachelijk... de PP is al bijna dicht.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef jassy het volgende:
KUTFEBO!
juist, that's the spirit......... dit is hoe dgk werkt; alles voor tievie (ze gaan over lijken!!!)quote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Febo weet van niets......nee, natuurlijk niet.....![]()
Nah....weer een mooi tv moment gearrangeerd......
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.
Als nepallochtoon ingezet om de multiculti samenleving te benadrukken.
de dader is "de kok"quote:Op zondag 16 maart 2008 23:03 schreef BsJanssen het volgende:
Was het nou de kok of een cameraman die dat ding aan claire gaf? Hij staat nu weer in de chill, vast te wachten op een moment dat hij kan vertellen dat Claire boven aan het huilen is...
dood is meestal niet leukquote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef mootie het volgende:
Tante is dus overleden.
Jaap en Huub lijkt me dan weer onwijze humor inderdaad. Zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef Desii het volgende:
Volgens mij is er een oom overleden, maar het schijnt iemand te zijn waar geen contact meer mee is, daarom had ze het nog niet van eigen familie gehoord.
En wat betreft dat trouwen, ik moet er gewoon omlachen, zie het echt niet gebeuren..... Nah jah, Huub en Jaap lijkt me wel geinig
Dat moet je aan Flens vragen, die is daar expert in, samen met Ome Sjon.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
Ja okee, maar hoe focking achterlijk moet je zijn wil je je gaan inzetten voor een groep criminelen?
Ik denk dat ze gezellig kan kletsen met Bonnie St Claire, Regilio Tuur en BB Kelly.
yep...... das de daderquote:
ik denk dat het gewoon samenviel, en Huub&Claire hebben het toch knusser in de fitness als in de woonkamerquote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet je aan Flens vragen, die is daar expert in, samen met Ome Sjon.![]()
Waarom mag Claire niet naar de huiskamer, is ze verbannen samen met Huub?
Ach, ik begrijp het al, het feestje is alleen voor trailer trash.
Het is idd wel en beetje raar verhaal... de kok kookt terwijl ie weet dat ie later op de avond zo'n bericht moet vertellen. Eerst laten genieten en daarna pas het bericht... Zodat het harder aankomt?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
Die etentjes van H en C worden wel steeds ruw verstoord.
De vorige keer kwam Hedda ineens binnen, nu een overlijdingsbericht.
Fijne Febo hoor
in de bibliotheek met een kandelaar?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:04 schreef Ziet het volgende:
het was de kok
Het stond in de troonrede, dat we onze medeburgers moeten koesterenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als nepallochtoon ingezet om de multiculti samenleving te benadrukken.
Gefeliciteerd met je 100ste post.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef JaapLiekefan het volgende:
lieke is echt een mooi meisje.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef JaapLiekefan het volgende:
lieke is echt een mooi meisje.
quote:Op zondag 16 maart 2008 23:14 schreef Guuskeee het volgende:
[..]
in de bibliotheek met een kandelaar?
Dat was ook al zo met de etentjes met Huub en Lieke. Natuurlijk mogen Bwian en Amandel nooit gestoord worden...quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
Die etentjes van H en C worden wel steeds ruw verstoord.
De vorige keer kwam Hedda ineens binnen, nu een overlijdingsbericht.
Fijne Febo hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |