Mooie reden om naar huis te gaan....quote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef mootie het volgende:
Tante is dus overleden.
Ja belachelijk... de PP is al bijna dicht.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef jassy het volgende:
KUTFEBO!
juist, that's the spirit......... dit is hoe dgk werkt; alles voor tievie (ze gaan over lijken!!!)quote:Op zondag 16 maart 2008 22:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Febo weet van niets......nee, natuurlijk niet.....![]()
Nah....weer een mooi tv moment gearrangeerd......
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.
Als nepallochtoon ingezet om de multiculti samenleving te benadrukken.
de dader is "de kok"quote:Op zondag 16 maart 2008 23:03 schreef BsJanssen het volgende:
Was het nou de kok of een cameraman die dat ding aan claire gaf? Hij staat nu weer in de chill, vast te wachten op een moment dat hij kan vertellen dat Claire boven aan het huilen is...
dood is meestal niet leukquote:Op zondag 16 maart 2008 22:57 schreef mootie het volgende:
Tante is dus overleden.
Jaap en Huub lijkt me dan weer onwijze humor inderdaad. Zie het al helemaal voor mequote:Op zondag 16 maart 2008 23:00 schreef Desii het volgende:
Volgens mij is er een oom overleden, maar het schijnt iemand te zijn waar geen contact meer mee is, daarom had ze het nog niet van eigen familie gehoord.
En wat betreft dat trouwen, ik moet er gewoon omlachen, zie het echt niet gebeuren..... Nah jah, Huub en Jaap lijkt me wel geinig
Dat moet je aan Flens vragen, die is daar expert in, samen met Ome Sjon.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:58 schreef Guuskeee het volgende:
Ja okee, maar hoe focking achterlijk moet je zijn wil je je gaan inzetten voor een groep criminelen?
Ik denk dat ze gezellig kan kletsen met Bonnie St Claire, Regilio Tuur en BB Kelly.
yep...... das de daderquote:
ik denk dat het gewoon samenviel, en Huub&Claire hebben het toch knusser in de fitness als in de woonkamerquote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat moet je aan Flens vragen, die is daar expert in, samen met Ome Sjon.![]()
Waarom mag Claire niet naar de huiskamer, is ze verbannen samen met Huub?
Ach, ik begrijp het al, het feestje is alleen voor trailer trash.
Het is idd wel en beetje raar verhaal... de kok kookt terwijl ie weet dat ie later op de avond zo'n bericht moet vertellen. Eerst laten genieten en daarna pas het bericht... Zodat het harder aankomt?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:10 schreef mazaru het volgende:
Die etentjes van H en C worden wel steeds ruw verstoord.
De vorige keer kwam Hedda ineens binnen, nu een overlijdingsbericht.
Fijne Febo hoor
in de bibliotheek met een kandelaar?quote:Op zondag 16 maart 2008 23:04 schreef Ziet het volgende:
het was de kok
Het stond in de troonrede, dat we onze medeburgers moeten koesterenquote:Op zondag 16 maart 2008 22:55 schreef beequeen het volgende:
[..]
Amanda kiest voor minderheden, vandaar dat ze kiest voor de , in Breukelen geboren, Brian.
Als nepallochtoon ingezet om de multiculti samenleving te benadrukken.
Gefeliciteerd met je 100ste post.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:15 schreef JaapLiekefan het volgende:
lieke is echt een mooi meisje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |