quote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Ricardo heeft een kutscheet van Amanda gehoord.
Wat een misselijk ventje is hetquote:Op maandag 17 maart 2008 00:37 schreef Prospera het volgende:
Ricardo heeft een kutscheet van Amanda gehoord.
En ach, een tante meer of minder..............quote:Op maandag 17 maart 2008 00:43 schreef Prospera het volgende:
Claire: maar ik vond het een hele leuke avond
[ afbeelding ]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kanquote:Op zondag 16 maart 2008 22:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Lafbek Brian vlucht naar Bonaire, daar zitten zijn matties. Kan hij direct die snol dumpen, Joran is nog steeds in the picture.
We schakelen even over naar de andere streamquote:Op maandag 17 maart 2008 01:14 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Ging Amanda nou net nog een keer douchen ??
Volgens mijj ging zo ook over haar nek
Omdat hij dan altijd lam terug kwamquote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kan
may dat wat forabezoekende dames hem met hun handtasje hem een paar meppen willen verkopen maar verder niks aan het handje
waarom denk je dat hupert de discos niet meer inmocht ?
Ja, wel leuk om Huupie zo te zien fröbelen .....quote:Op maandag 17 maart 2008 01:15 schreef Lobasca het volgende:
[..]
We schakelen even over naar de andere stream
quote:Op maandag 17 maart 2008 01:22 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Ja, wel leuk om Huupie zo te zien fröbelen .....
1 van de redenenquote:
Ik denk dat er ook in puber disco's beveilging isquote:Op maandag 17 maart 2008 01:27 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
1 van de redenen
btw vraag me af of het hem nog gelukt is in dat kinderziekenhuis wat te zuipen te regelen
maar in die puber disco's kunnen ze als gevolg van de tv uitzedingen huub's veiligheid denk niet meer garanderen
wil je het niet begrijpen ?quote:Op maandag 17 maart 2008 01:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Ik denk dat er ook in puber disco's beveilging is
Ik denk dat jij het niet wil begrijpen, welterusten.quote:
Goh, misschien omdat hij een uitgaansverbod hadquote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef Nomrc2 het volgende:
[..]
denk dat brian gewoon veilig in nl over straat kan
may dat wat forabezoekende dames hem met hun handtasje hem een paar meppen willen verkopen maar verder niks aan het handje
waarom denk je dat hupert de discos niet meer inmocht ?
quote:Op maandag 17 maart 2008 02:01 schreef eusjuh het volgende:
http://i270.photobucket.c(...)GK/ScreenShot098.jpg
Ff kijken of het plaatsen van caps me nu eindelijk lukt
Hmmz niet dus![]()
Deze dan?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |