whhehehequote:
Nou heeft je held opeens ongelijk?quote:
Alle 2 hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef Rikketik het volgende:
Die broer van Huntelaar.Leek wel een karikatuur van z'n broer.
Ik zag alleen die mafkees met die sigaar in z'n mond, maar je zal best gelijk hebben.quote:
sigaretquote:Op zondag 16 maart 2008 22:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zag alleen die mafkees met die sigaar in z'n mond, maar je zal best gelijk hebben.
Elke week hetzelfdequote:
Klik ik toch weer.quote:
JIJ OOK AL ELKE WEEKquote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Ik had beter wat anders kunnen doen. Al ben ik wel benieuwd naar de uitslag van de stelling.
Ze vonden Derksen wat te mild deze aflevering, in de pauze hebben ze even een peper in z'n reet gepropt. En zo te zien begint hij te werken...quote:Op zondag 16 maart 2008 22:35 schreef Adelante het volgende:
genee wordt fel nu over die voetbalrechten
So whot?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Derksen zegt trouwens altijd : not done = nut dun
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
We zouden het over Feyenoord hebben?
voetbal insite bleef volgens de rtl directeurquote:Op zondag 16 maart 2008 22:41 schreef _Mike_ het volgende:
Derksen ziet zijn baan op de tocht en start een discussie van hier tot tokio
Zolang mensen dat blijven geloven zullen ze het nog wel vaker verkondigen.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als je aan de snor komt kom je aan mijquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef _Mike_ het volgende:
83% Oneens, PWND BIATCH.
Derksen ga een nieuwe baan zoeken pauper.
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'weer'quote:Op zondag 16 maart 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en het was weer een vermakelijke Grunn Insite
Gratis Deo voor zijn dochter/vrouwquote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
'weer'.
Doorzichtig reclamefilmpje voor Rexona trouwens. Jammer dat Foppe zich zo laat gebruiken.
Gelukkig maar.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:05 schreef De.Kromme het volgende:.
Ze zouden het over Feyenoord gaan hebben na de reclame, maar ik bedenk me nu dat ze dat niet eens gedaan hebben.
Over een jaar zul je zien dat hij gelijk heeft. Dat betaalkanaal gaat een ramp worden. Hoe kun je zonder blikken en blozen de clubs dezelfde inkomsten beloven als het zwaar overpriced contract van Talpa afloopt? De NOS heeft de rechten voor een minimaal prijsje verkregen en die prijsdaling moet gecorrigeerd worden door meer mensen aan het live voetbal te krijgen, tegen een veel hogere prijs.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Pff, JD denkt het beter te weten dan al die economen en experts.
Jij bent best grappig, hèquote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Terecht. Feyenoord is verre van interessant.
Nee, dat gekloot in A'dam is boeiendquote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Ajax houdt de gemoederen altijd bezig.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, dat gekloot in A'dam is boeiend.
Ja hoor die gaan vast naar de NOSquote:Op zondag 16 maart 2008 23:36 schreef jakees het volgende:
Sjonge ik zit studio voetbal te kijken wat is dat saai. Totaal geen toegevoegde waarde in de uitspraken. Ik hoop dat volgend jaar de snor en genee aanschuiven ipv van gelder en mulder.
Daarom zit jij ook als een dolle idioot in het Feyenoord-topic te posten??quote:Op zondag 16 maart 2008 23:08 schreef Cyberia18 het volgende:
Meestal ook goed onderbouwende reacties. Dat kan je van Feyenoorder Jorien niet zeggenquote:Op maandag 17 maart 2008 00:25 schreef HerrFrietsaus het volgende:
[..]
Daarom zit jij ook als een dolle idioot in het Feyenoord-topic te posten??
Zelfs met dat gekloot zijn jullie nog steeds een makkiequote:Op zondag 16 maart 2008 23:23 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, dat gekloot in A'dam is boeiend.
Film1 en Sport1 hebben samen nu al dik 300,000 abonnees. Niet al die mensen hebben Sport1, maar ik durf te stelllen dat het er zeker 200,000 zijn. Die betalen daar 15 euro per maand voor. Daarnaast zijn er nog andere manieren om Eredivisie voetbal live te kijken.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:16 schreef FJD het volgende:
[..]
Over een jaar zul je zien dat hij gelijk heeft. Dat betaalkanaal gaat een ramp worden. Hoe kun je zonder blikken en blozen de clubs dezelfde inkomsten beloven als het zwaar overpriced contract van Talpa afloopt? De NOS heeft de rechten voor een minimaal prijsje verkregen en die prijsdaling moet gecorrigeerd worden door meer mensen aan het live voetbal te krijgen, tegen een veel hogere prijs.
Rekenen we even mee? Het verschil tussen NOS (21mil.) en Talpa (35mil.) is 14 miljoen euro + radiorechten. Laten we die inschalen op 3,5miljoen. Dus de ECV gaat er 17,5 miljoen op achteruit. Dat betekent dat er elke speelronde (34 regulier, 3 playoff) bijna 475.000,- binnen gehaald moet worden. Dat betekent dus dat er elke speelronde bijna 100.000 mensen moeten zijn die in een weekend 5,- uitgeven (per wedstrijd of per speelronde)
Dat is natuurlijk nog zonder kosten. Ik denk niet dat de marge enorm hoog is dus laten we zeggen dat je nog 150.000 per maand kwijt bent om het hele gedoe draaiende te houden. Dus dan heb je toch standaard elke week 130.000 kijkers nodig hebben. Nu zal dat op een Super Sunday misschien nog gaan maar denk jij echt dat er 130.000 man in Nederland zijn die bereid zijn om 5,- neer te leggen voor een weekend of nog sterker, voor een enkele wedstrijd?
http://www.nrc.nl/media/article975156.ece/Voetbal_is_geldquote:Op maandag 17 maart 2008 00:45 schreef DemonCleaner het volgende:
Film1 en Sport1 hebben samen nu al dik 300,000 abonnees. Niet al die mensen hebben Sport1, maar ik durf te stelllen dat het er zeker 200,000 zijn. Die betalen daar 15 euro per maand voor. Daarnaast zijn er nog andere manieren om Eredivisie voetbal live te kijken.
en eerlijker.. want we weten allemaal wat hij eigenlijk met Silva wilde doen afgelopen transferperiode.quote:Op zondag 16 maart 2008 23:13 schreef Grulez het volgende:
Ik vond Nijland eigenlijk maar saai. Volgens mij is hij aan de bar een stuk gezelliger (en opener)
Dat wordt wel wat moeilijker inderdaad. Op termijn is dat ook nog best te doen denk ik, maar ze moeten niet rekenen op winst binnen een jaar ofzo.quote:Op maandag 17 maart 2008 09:29 schreef FJD het volgende:
[..]
http://www.nrc.nl/media/article975156.ece/Voetbal_is_geld
Hier iets meer. Ik zat er een stuk naast; de bedragen waren natuurlijk nog zonder de liverechten. Kortom, 600.000 kijkers nodig om op hetzelfde niveau te blijven. Ze hebben nu 300.000 kijkers, wat de die-hard kijkers zijn. Dan zijn ze pas op de helft.
Alhoewel dan misschien wel weer de vraag is hoeveel kijkers er op andere platforms dan Sport1 zijn. Net zo goed als de vraag is hoe ze het aantal benodigde kijkers berekenen. Een Sport1 kijker levert nml. niet 15,- in bij de ECV maar betaalt een deel kosten, winstmarge en rechten voor andere competities en daarbij komt dan nog een paar euro voor de Eredivisie.
Feyenoord avondje want Van Bronckhorst en Timmer zitten bij Studio Voetbal.quote:Ook dit seizoen zit Voetbal Insite in elk Nederlands stadion op de voorste rij. Komende zondag is Roy Makaay te gast.
Zondagavond van 21.30 uur tot 22.45 uur op RTL 7 voelt presentator Wilfred Genee, in de rug gedekt door analisten Johan Derksen en Willem van Hanegem, Roy Makaay aan de tand. Er zal worden teruggeblikt op de gespeelde beker- en competitieduels en ongetwijfeld komt ook Makaays blessure aan bod.
Zul je zien dat er nog een aantal Ajax-nieuwtjes doorheen gedrukt worden, onder het motto: 'eens kijken hoe de tegenstander er over denkt'.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:01 schreef Remote het volgende:
[..]
Feyenoord avondje want Van Bronckhorst en Timmer zitten bij Studio Voetbal.
Wat Makaay vindt van de goede prestaties van Huntelaar ja. En dan na de reclame meer over Feyenoordquote:Op vrijdag 21 maart 2008 22:09 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Zul je zien dat er nog een aantal Ajax-nieuwtjes doorheen gedrukt worden, onder het motto: 'eens kijken hoe de tegenstander er over denkt'.
quote:
Meestal niet veel boeiends.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef vitessezuid113 het volgende:
Maar eens kijken wat Makaay allemaal te zeggen heeft.
Altijd tussen Genee en Willemquote:
Juist onmogelijk geprogrammeerdquote:
De scheidsrechters zijn kut, Ajax' defensie is kut en de Koef en Lange Jan zijn kutter dan Makaay.quote:
Té erg inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2008 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Derksen met z'n sjempjensliek
Hoe zit dat precies met tickets?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:16 schreef Dos37 het volgende:
Nee Feyenoord moet de champions league niet halen, dan gaat Roda europa in.
Als ze zo blijven spelen als vandaag dan is CL echt geen rare gedachte hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef Rikketik het volgende:
Twente speelt het beste voetbal volgens Snor.![]()
![]()
Mwoah, ik vind het allemaal een beetje overdreven. Er wordt leuk gevoetbald, maar het niveau van vorig seizoen heb ik nog niet vaak teruggezien. Al kan dat nog wel eens veranderen als het tandem El Ahmadi - Engelaar weer op het veld staat.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef FJD het volgende:
Als ze zo blijven spelen als vandaag dan is CL echt geen rare gedachte hoor
Feyenoord is nog allerminst verzekerd van een plaats bij de eerste vijf na de nederlaag tegen Sparta. Met drie punten achterstand op Ajax, dat zondag ook verloor, staan Heerenveen, Feyenoord en NAC op de derde, vierde en vijfde plaats. FC Twente volgt op twee punten, FC Groningen op vier.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies met tickets?
[..]
Als ze zo blijven spelen als vandaag dan is CL echt geen rare gedachte hoorMet Feyenoord-NAC en Heerenveen-Ajax nog voor de boeg is de kans zeker niet minimaal
Tja, of het goed is of niet, zolang je maar beter bent dan de rest en met het komende programma en de manier waarop ze vandaag speelde dan geeft dat toch voldoende reden voor hoopquote:Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef Rikketik het volgende:
Mwoah, ik vind het allemaal een beetje overdreven. Er wordt leuk gevoetbald, maar het niveau van vorig seizoen heb ik nog niet vaak teruggezien. Al kan dat nog wel eens veranderen als het tandem El Ahmadi - Engelaar weer op het veld staat.
Andere wedstrijden:quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef jmac het volgende:
Volgende week zondag staat de belangrijke uitwedstrijd tegen NAC Breda op het programma. Vervolgens moet de ploeg nog thuis tegen FC Utrecht, uit naar Willem II en thuis tegen Roda JC.
Dat wel, ik vraag me alleen af hoe de overlevingskansen in de CL zijn voor Twente. Al kun je je afvragen of topclubs als Ajax of Feyenoord het nou zoveel beter gaan doen...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, of het goed is of niet, zolang je maar beter bent dan de rest en met het komende programma en de manier waarop ze vandaag speelde dan geeft dat toch voldoende reden voor hoop
Ik vind hem echt een sul eerste klas.quote:
Ach ja, wat er ook gebeurt, de ploeg die het ticket binnensleept zal de prestatie van afgelopen 2 jaar minimaal evenaren. Daar hoeven we ons iig geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:24 schreef Rikketik het volgende:
Dat wel, ik vraag me alleen af hoe de overlevingskansen in de CL zijn voor Twente. Al kun je je afvragen of topclubs als Ajax of Feyenoord het nou zoveel beter gaan doen...
hij wilde niet op de tribunequote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben nu even bezig met andere werkzaamheden maar heb VI op de achtergrond wel aan. Maar nog even over het niet opgeroepen worden door Marco. Ik neem aan dat Roy weer zo stront eigenwijs was door vol achter zijn standpunt te staan dat hij beter dan Huntelaar is?
Ja, hij zei dat hij beter is dan Huntelaarquote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben nu even bezig met andere werkzaamheden maar heb VI op de achtergrond wel aan. Maar nog even over het niet opgeroepen worden door Marco. Ik neem aan dat Roy weer zo stront eigenwijs was door vol achter zijn standpunt te staan dat hij beter dan Huntelaar is?
OMFGquote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij beter is dan Huntelaar
Ach ja, Donk, Zwarte Reus, kost een berg, verdedigt een beetje.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:56 schreef Gatalin het volgende:
Dat wassen is het meeste werk dat Donk gedaan heeft in de afgelopen weken.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
haha die Johan , toch weer ff zeggen dat ie in Nijmegen is afgetest.
Jawel, beter oplettenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad.
Leuke aflevering, en Makaay zei trouwens helemaal niet dat hij beter is dan Huntelaar.
Ach ja, voetballers van zulke verschillende leeftijden en op zulke verschillende momenten in hun carriere vergelijken is onmogelijk. Makaay is iig vooralsnog een grotere voetballer dan Huntelaar.quote:
65% was het eens.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Wat was de uitslag van de stelling eigenlijk? Ik moest weg.
inmiddels niet meer, zie www.rtlvoetbal.nl helemaal onderaan.quote:
Ag ja, lekker meetbaar ook.quote:
Alleen maar frusti Ajacieden die stemmen. Als Ajax kampioen was geworden dit seizoen, was de uitslag bij eenzelfde stelling over Ajax 13 % oneens ofzo geweestquote:
eigenlijk wel ja, maar hij komt af en toe wel met opmerkingen waar Genee graag snel weer overheen praat. Zoals de opmerking dat bijna de hele redactie opsprong toen Huntelaar in minuut 1 mistte tegen Feyenoord en gisteren weer de opmerking dat wanneer Ajax niet bovenaan staat, de kampioen ineens kampioen van de armoede zal worden..quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze niet beter een pop neer zetten i.p.v. van Hanegem. Triest zo'n man die ondertussen een karakituur is van zichzelf.
Preciesquote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alleen maar frusti Ajacieden die stemmen. Als Ajax kampioen was geworden dit seizoen, was de uitslag bij eenzelfde stelling over Ajax 13 % oneens ofzo geweest.
Wou je hiermee zeggen dat Genee een Ajax fan is ? Snap best dat hij v. Hanegem niet altijd serieus neemt, wie wel (op een verdwaalde Feijenoord fan na dan) ?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, maar hij komt af en toe wel met opmerkingen waar Genee graag snel weer overheen praat. Zoals de opmerking dat bijna de hele redactie opsprong toen Huntelaar in minuut 1 mistte tegen Feyenoord en gisteren weer de opmerking dat wanneer Ajax niet bovenaan staat, de kampioen ineens kampioen van de armoede zal worden..
Dat zeg ik niet, ik noem toevallig 2 voorbeelden waarin Ajax voorkomt, maar van Hanegem heeft wel vaker opmerkingen over Derksen, VI, Genee, clubs, de redactie whatever, die een flinker sneer of steek naar datgene of diegene zijn. En dan niet dom gelul, maar aangeven wat wel meer mensen denken.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wou je hiermee zeggen dat Genee een Ajax fan is ? Snap best dat hij v. Hanegem niet altijd serieus neemt, wie wel (op een verdwaalde Feijenoord fan na dan) ?
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Genee is toch voor Cambuur? En Derksen voor NEC.
Volgens mij is hij Veendamfan hij was er bijna voorzitter geweest.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Genee is toch voor Cambuur? En Derksen voor NEC.
Nee, NEC.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij is hij Veendamfan hij was er bijna voorzitter geweest.
Hij heeft bij Veendam gevoetbald.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij is hij Veendamfan hij was er bijna voorzitter geweest.
quote:Zondagavond van 21.30 uur tot 22.45 uur op RTL 7 voelt presentator Wilfred Genee, in de rug gedekt door analisten Johan Derksen en Willem van Hanegem, Geert den Ouden aan de tand.
quote:
Citaat uit een interview dat ik met hem gehouden heb namens zijn fanclub.quote:Een supporter ben je voor het leven. Ik ben als kind met mijn vader en opa naar NEC gegaan. Ze hebben nog nooit in mijn leven wat gewonnen dus het is een hard bestaan, NEC-supporter. Diep in je hart blijf je altijd NEC-supporter.
Als ik in de VUT zou gaan en ik zou ergens een seizoenskaart nemen dan neem ik er een van NEC. Dat is mijn club. Dat wordt niet zo serieus genomen, alleen de vitesse-supporters vinden dat dan weer vervelend.
klopt, destijds zei hij dat hij dat wat hij bij Veendam kon gaan doen een eer vond, maar er is blijkbaar iets vervelends gebeurd.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:10 schreef Rikketik het volgende:
Als iedereen die pagina kan maken, zoals je zelf zegt, kan je beter even met een sterkere brom komen.![]()
Verder twijfel ik er echt niet aan dat hij algemeen directeur van Veendam kon worden, hij blijft alleen supporter van NEC. Het één sluit het ander niet uit.
Oh daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:51 schreef -J-D- het volgende:
Geert den "Rooie" Ouden
Faisel kreeg het op zijn heupen en stuurde nog 3 emails, aan Geertje, Guillaume en Dekkersenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:59 schreef -J-D- het volgende:
Faisel en Adrie hebben zojuist gemaild aan Geertje
???quote:
haha koning idd!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef FJD het volgende:
"Wil je het licht uitdoen en hem stiekem van het veld afhalen?"
*dubbel*![]()
quote:
iddquote:
quote:Op zondag 30 maart 2008 21:51 schreef Greetings het volgende:
LOOOOOOOOOOOOL
LOOOOOOOL
LOOOOOOOOOOOOL
Pierre Betfair net in Voetbal Insite met een vraag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had hem ingestuurd, alleen helaas vergeten Rotterdam als woonplaats in Roosendaal te veranderen![]()
"bozig"quote:
Briljant: Ik ga niet meer in die TV programma's zitten want als ik daar zit dan hebben ze de hoogste kijkdichtheid en dat gun ik ze nietquote:
Geweldigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:05 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Briljant: Ik ga niet meer in die TV programma's zitten want als ik daar zit dan hebben ze de hoogste kijkdichtheid en dat gun ik ze niet
Ik heb zo,n hekel aan die kerel,dus hij mag van mij op zn knieen bij Gaal , wel met camera graag.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Zielig voor Joep Schreuder
[ afbeelding ]
Zegt iemand met een Smeets-icoon?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:07 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb zo,n hekel aan die kerel,dus hij mag van mij op zn knieen bij Gaal , wel met camera graag.
Hij praat altijd buitenlands met spelers die de nederlandse taal machtig zijn, volgens mij is dat om te pochen.
Daar verschillen we dan van mening.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Smeets-icoon?
Joep Schreuder is zo ongeveer de enige bekwame journalist bij de NOS.
Nou ja, dat is ook gewoon een feit. Zet hem op de cover van een voetbalblad en de losse verkoop schiet omhoog.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:05 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Briljant: Ik ga niet meer in die TV programma's zitten want als ik daar zit dan hebben ze de hoogste kijkdichtheid en dat gun ik ze niet
Ik ontken het ook niet! Maar dat je het denkt okee, maar dat je dat ook gewoon durft te zeggenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook gewoon een feit. Zet hem op de cover van een voetbalblad en de losse verkoop schiet omhoog.
Zeker!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is wel een legendarische Voetbal Insite!
jammer van die oranje schoenenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Soeleemanie
Leukste aflevering in tijden en ik heb 'm weer gemist.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is wel een legendarische Voetbal Insite!
Gieren met Geneequote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wilfred maakte een grap waar om gelachten werd
Ik vermaak me ook weer eens na weken.quote:
Gadver, dan heeft Lowie toch gelijk, hij trekt mensen naar de buis.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat mailtje was geweldig, sinds tijden niet zo hard gelachen achter de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |