De scheidsrechters zijn kut, Ajax' defensie is kut en de Koef en Lange Jan zijn kutter dan Makaay.quote:
Té erg inderdaadquote:Op zondag 23 maart 2008 22:13 schreef Rikketik het volgende:
Derksen met z'n sjempjensliek
Hoe zit dat precies met tickets?quote:Op zondag 23 maart 2008 22:16 schreef Dos37 het volgende:
Nee Feyenoord moet de champions league niet halen, dan gaat Roda europa in.
Als ze zo blijven spelen als vandaag dan is CL echt geen rare gedachte hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef Rikketik het volgende:
Twente speelt het beste voetbal volgens Snor.![]()
![]()
Mwoah, ik vind het allemaal een beetje overdreven. Er wordt leuk gevoetbald, maar het niveau van vorig seizoen heb ik nog niet vaak teruggezien. Al kan dat nog wel eens veranderen als het tandem El Ahmadi - Engelaar weer op het veld staat.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef FJD het volgende:
Als ze zo blijven spelen als vandaag dan is CL echt geen rare gedachte hoor
Feyenoord is nog allerminst verzekerd van een plaats bij de eerste vijf na de nederlaag tegen Sparta. Met drie punten achterstand op Ajax, dat zondag ook verloor, staan Heerenveen, Feyenoord en NAC op de derde, vierde en vijfde plaats. FC Twente volgt op twee punten, FC Groningen op vier.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:17 schreef FJD het volgende:
[..]
Hoe zit dat precies met tickets?
[..]
Als ze zo blijven spelen als vandaag dan is CL echt geen rare gedachte hoorMet Feyenoord-NAC en Heerenveen-Ajax nog voor de boeg is de kans zeker niet minimaal
Tja, of het goed is of niet, zolang je maar beter bent dan de rest en met het komende programma en de manier waarop ze vandaag speelde dan geeft dat toch voldoende reden voor hoopquote:Op zondag 23 maart 2008 22:20 schreef Rikketik het volgende:
Mwoah, ik vind het allemaal een beetje overdreven. Er wordt leuk gevoetbald, maar het niveau van vorig seizoen heb ik nog niet vaak teruggezien. Al kan dat nog wel eens veranderen als het tandem El Ahmadi - Engelaar weer op het veld staat.
Andere wedstrijden:quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef jmac het volgende:
Volgende week zondag staat de belangrijke uitwedstrijd tegen NAC Breda op het programma. Vervolgens moet de ploeg nog thuis tegen FC Utrecht, uit naar Willem II en thuis tegen Roda JC.
Dat wel, ik vraag me alleen af hoe de overlevingskansen in de CL zijn voor Twente. Al kun je je afvragen of topclubs als Ajax of Feyenoord het nou zoveel beter gaan doen...quote:Op zondag 23 maart 2008 22:22 schreef FJD het volgende:
[..]
Tja, of het goed is of niet, zolang je maar beter bent dan de rest en met het komende programma en de manier waarop ze vandaag speelde dan geeft dat toch voldoende reden voor hoop
Ik vind hem echt een sul eerste klas.quote:
Ach ja, wat er ook gebeurt, de ploeg die het ticket binnensleept zal de prestatie van afgelopen 2 jaar minimaal evenaren. Daar hoeven we ons iig geen zorgen over te maken.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:24 schreef Rikketik het volgende:
Dat wel, ik vraag me alleen af hoe de overlevingskansen in de CL zijn voor Twente. Al kun je je afvragen of topclubs als Ajax of Feyenoord het nou zoveel beter gaan doen...
hij wilde niet op de tribunequote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben nu even bezig met andere werkzaamheden maar heb VI op de achtergrond wel aan. Maar nog even over het niet opgeroepen worden door Marco. Ik neem aan dat Roy weer zo stront eigenwijs was door vol achter zijn standpunt te staan dat hij beter dan Huntelaar is?
Ja, hij zei dat hij beter is dan Huntelaarquote:Op zondag 23 maart 2008 22:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ben nu even bezig met andere werkzaamheden maar heb VI op de achtergrond wel aan. Maar nog even over het niet opgeroepen worden door Marco. Ik neem aan dat Roy weer zo stront eigenwijs was door vol achter zijn standpunt te staan dat hij beter dan Huntelaar is?
OMFGquote:Op zondag 23 maart 2008 22:44 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, hij zei dat hij beter is dan Huntelaar
Ach ja, Donk, Zwarte Reus, kost een berg, verdedigt een beetje.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:56 schreef Gatalin het volgende:
Dat wassen is het meeste werk dat Donk gedaan heeft in de afgelopen weken.
Inderdaad.quote:Op zondag 23 maart 2008 22:43 schreef vitessezuid113 het volgende:
haha die Johan , toch weer ff zeggen dat ie in Nijmegen is afgetest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |