Jawel, beter oplettenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:58 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Inderdaad.
Leuke aflevering, en Makaay zei trouwens helemaal niet dat hij beter is dan Huntelaar.
Ach ja, voetballers van zulke verschillende leeftijden en op zulke verschillende momenten in hun carriere vergelijken is onmogelijk. Makaay is iig vooralsnog een grotere voetballer dan Huntelaar.quote:
65% was het eens.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:11 schreef Houniet het volgende:
Wat was de uitslag van de stelling eigenlijk? Ik moest weg.
inmiddels niet meer, zie www.rtlvoetbal.nl helemaal onderaan.quote:
Ag ja, lekker meetbaar ook.quote:
Alleen maar frusti Ajacieden die stemmen. Als Ajax kampioen was geworden dit seizoen, was de uitslag bij eenzelfde stelling over Ajax 13 % oneens ofzo geweestquote:
eigenlijk wel ja, maar hij komt af en toe wel met opmerkingen waar Genee graag snel weer overheen praat. Zoals de opmerking dat bijna de hele redactie opsprong toen Huntelaar in minuut 1 mistte tegen Feyenoord en gisteren weer de opmerking dat wanneer Ajax niet bovenaan staat, de kampioen ineens kampioen van de armoede zal worden..quote:Op maandag 24 maart 2008 15:20 schreef Pedroso het volgende:
Kunnen ze niet beter een pop neer zetten i.p.v. van Hanegem. Triest zo'n man die ondertussen een karakituur is van zichzelf.
Preciesquote:Op maandag 24 maart 2008 15:58 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Alleen maar frusti Ajacieden die stemmen. Als Ajax kampioen was geworden dit seizoen, was de uitslag bij eenzelfde stelling over Ajax 13 % oneens ofzo geweest.
Wou je hiermee zeggen dat Genee een Ajax fan is ? Snap best dat hij v. Hanegem niet altijd serieus neemt, wie wel (op een verdwaalde Feijenoord fan na dan) ?quote:Op maandag 24 maart 2008 16:23 schreef Prosac het volgende:
[..]
eigenlijk wel ja, maar hij komt af en toe wel met opmerkingen waar Genee graag snel weer overheen praat. Zoals de opmerking dat bijna de hele redactie opsprong toen Huntelaar in minuut 1 mistte tegen Feyenoord en gisteren weer de opmerking dat wanneer Ajax niet bovenaan staat, de kampioen ineens kampioen van de armoede zal worden..
Dat zeg ik niet, ik noem toevallig 2 voorbeelden waarin Ajax voorkomt, maar van Hanegem heeft wel vaker opmerkingen over Derksen, VI, Genee, clubs, de redactie whatever, die een flinker sneer of steek naar datgene of diegene zijn. En dan niet dom gelul, maar aangeven wat wel meer mensen denken.quote:Op maandag 24 maart 2008 16:46 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Wou je hiermee zeggen dat Genee een Ajax fan is ? Snap best dat hij v. Hanegem niet altijd serieus neemt, wie wel (op een verdwaalde Feijenoord fan na dan) ?
quote:Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Genee is toch voor Cambuur? En Derksen voor NEC.
Volgens mij is hij Veendamfan hij was er bijna voorzitter geweest.quote:Op maandag 24 maart 2008 17:01 schreef Rikketik het volgende:
Genee is toch voor Cambuur? En Derksen voor NEC.
Nee, NEC.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij is hij Veendamfan hij was er bijna voorzitter geweest.
Hij heeft bij Veendam gevoetbald.quote:Op woensdag 26 maart 2008 12:46 schreef maril het volgende:
[..]
Volgens mij is hij Veendamfan hij was er bijna voorzitter geweest.
quote:Zondagavond van 21.30 uur tot 22.45 uur op RTL 7 voelt presentator Wilfred Genee, in de rug gedekt door analisten Johan Derksen en Willem van Hanegem, Geert den Ouden aan de tand.
quote:
Citaat uit een interview dat ik met hem gehouden heb namens zijn fanclub.quote:Een supporter ben je voor het leven. Ik ben als kind met mijn vader en opa naar NEC gegaan. Ze hebben nog nooit in mijn leven wat gewonnen dus het is een hard bestaan, NEC-supporter. Diep in je hart blijf je altijd NEC-supporter.
Als ik in de VUT zou gaan en ik zou ergens een seizoenskaart nemen dan neem ik er een van NEC. Dat is mijn club. Dat wordt niet zo serieus genomen, alleen de vitesse-supporters vinden dat dan weer vervelend.
klopt, destijds zei hij dat hij dat wat hij bij Veendam kon gaan doen een eer vond, maar er is blijkbaar iets vervelends gebeurd.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:10 schreef Rikketik het volgende:
Als iedereen die pagina kan maken, zoals je zelf zegt, kan je beter even met een sterkere brom komen.![]()
Verder twijfel ik er echt niet aan dat hij algemeen directeur van Veendam kon worden, hij blijft alleen supporter van NEC. Het één sluit het ander niet uit.
Oh daar kan ik wel mee leven.quote:Op zondag 30 maart 2008 12:51 schreef -J-D- het volgende:
Geert den "Rooie" Ouden
Faisel kreeg het op zijn heupen en stuurde nog 3 emails, aan Geertje, Guillaume en Dekkersenquote:Op zondag 30 maart 2008 18:59 schreef -J-D- het volgende:
Faisel en Adrie hebben zojuist gemaild aan Geertje
???quote:
haha koning idd!quote:Op zondag 30 maart 2008 21:44 schreef FJD het volgende:
"Wil je het licht uitdoen en hem stiekem van het veld afhalen?"
*dubbel*![]()
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |