quote:Op zondag 30 maart 2008 21:51 schreef Greetings het volgende:
LOOOOOOOOOOOOL
LOOOOOOOL
LOOOOOOOOOOOOL
Pierre Betfair net in Voetbal Insite met een vraag![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had hem ingestuurd, alleen helaas vergeten Rotterdam als woonplaats in Roosendaal te veranderen![]()
"bozig"quote:
Briljant: Ik ga niet meer in die TV programma's zitten want als ik daar zit dan hebben ze de hoogste kijkdichtheid en dat gun ik ze nietquote:
Geweldigquote:Op zondag 30 maart 2008 22:05 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Briljant: Ik ga niet meer in die TV programma's zitten want als ik daar zit dan hebben ze de hoogste kijkdichtheid en dat gun ik ze niet
Ik heb zo,n hekel aan die kerel,dus hij mag van mij op zn knieen bij Gaal , wel met camera graag.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:03 schreef paultjuhhh het volgende:
Zielig voor Joep Schreuder
[ afbeelding ]
Zegt iemand met een Smeets-icoon?quote:Op zondag 30 maart 2008 22:07 schreef maril het volgende:
[..]
Ik heb zo,n hekel aan die kerel,dus hij mag van mij op zn knieen bij Gaal , wel met camera graag.
Hij praat altijd buitenlands met spelers die de nederlandse taal machtig zijn, volgens mij is dat om te pochen.
Daar verschillen we dan van mening.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:11 schreef pfaf het volgende:
[..]
Zegt iemand met een Smeets-icoon?
Joep Schreuder is zo ongeveer de enige bekwame journalist bij de NOS.
Nou ja, dat is ook gewoon een feit. Zet hem op de cover van een voetbalblad en de losse verkoop schiet omhoog.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:05 schreef kreischer2000 het volgende:
[..]
Briljant: Ik ga niet meer in die TV programma's zitten want als ik daar zit dan hebben ze de hoogste kijkdichtheid en dat gun ik ze niet
Ik ontken het ook niet! Maar dat je het denkt okee, maar dat je dat ook gewoon durft te zeggenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:16 schreef The_Verve het volgende:
[..]
Nou ja, dat is ook gewoon een feit. Zet hem op de cover van een voetbalblad en de losse verkoop schiet omhoog.
Zeker!quote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is wel een legendarische Voetbal Insite!
jammer van die oranje schoenenquote:Op zondag 30 maart 2008 22:23 schreef paultjuhhh het volgende:
Soeleemanie
Leukste aflevering in tijden en ik heb 'm weer gemist.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:14 schreef Morpheus2002 het volgende:
Dit is wel een legendarische Voetbal Insite!
Gieren met Geneequote:Op zondag 30 maart 2008 22:36 schreef Morpheus2002 het volgende:
Wilfred maakte een grap waar om gelachten werd
Ik vermaak me ook weer eens na weken.quote:
Gadver, dan heeft Lowie toch gelijk, hij trekt mensen naar de buis.quote:Op zondag 30 maart 2008 22:40 schreef MisterJ.Lo het volgende:
Dat mailtje was geweldig, sinds tijden niet zo hard gelachen achter de tv
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |