whhehehequote:
Nou heeft je held opeens ongelijk?quote:
Alle 2 hoor.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:15 schreef Rikketik het volgende:
Die broer van Huntelaar.Leek wel een karikatuur van z'n broer.
Ik zag alleen die mafkees met die sigaar in z'n mond, maar je zal best gelijk hebben.quote:
sigaretquote:Op zondag 16 maart 2008 22:22 schreef Rikketik het volgende:
[..]
Ik zag alleen die mafkees met die sigaar in z'n mond, maar je zal best gelijk hebben.
Elke week hetzelfdequote:
Klik ik toch weer.quote:
JIJ OOK AL ELKE WEEKquote:Op zondag 16 maart 2008 22:31 schreef Houniet het volgende:
Ik had beter wat anders kunnen doen. Al ben ik wel benieuwd naar de uitslag van de stelling.
Ze vonden Derksen wat te mild deze aflevering, in de pauze hebben ze even een peper in z'n reet gepropt. En zo te zien begint hij te werken...quote:Op zondag 16 maart 2008 22:35 schreef Adelante het volgende:
genee wordt fel nu over die voetbalrechten
So whot?quote:Op zondag 16 maart 2008 22:37 schreef paultjuhhh het volgende:
Derksen zegt trouwens altijd : not done = nut dun
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
We zouden het over Feyenoord hebben?
voetbal insite bleef volgens de rtl directeurquote:Op zondag 16 maart 2008 22:41 schreef _Mike_ het volgende:
Derksen ziet zijn baan op de tocht en start een discussie van hier tot tokio
Zolang mensen dat blijven geloven zullen ze het nog wel vaker verkondigen.quote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Als je aan de snor komt kom je aan mijquote:Op zondag 16 maart 2008 22:46 schreef _Mike_ het volgende:
83% Oneens, PWND BIATCH.
Derksen ga een nieuwe baan zoeken pauper.
quote:Op zondag 16 maart 2008 22:40 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
'weer'quote:Op zondag 16 maart 2008 22:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Oh en het was weer een vermakelijke Grunn Insite
Gratis Deo voor zijn dochter/vrouwquote:Op zondag 16 maart 2008 22:54 schreef Rikketik het volgende:
[..]
'weer'.
Doorzichtig reclamefilmpje voor Rexona trouwens. Jammer dat Foppe zich zo laat gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |