hahahaha, 2 dvd's binnen 45 minuten... ik klaag nietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 12:57 schreef Bellerophon het volgende:
En natuurlijk moet je op die manier gebruik maken van je internet snelheid he
Mwah is dus wel wat vuil bijgekomen, dus nu schoonhouden elke dag en hopen dat het niet gaat infecteren.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:01 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
hahahaha, 2 dvd's binnen 45 minuten... ik klaag niet
Hoe is het trouwens met dat gat in je rug?
Ja echt geniaalquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:09 schreef Dr.Droxz het volgende:
[url=http://www.dumpert.nl/mediabase/49101/6f55caa9/met_253_km_per_uur_over_de_afsluitdijk_.html]Ruim 250 over de afsluitdijk[/img]
Wel klote zeg, maar kan je er wel zelf goed bij?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:08 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Mwah is dus wel wat vuil bijgekomen, dus nu schoonhouden elke dag en hopen dat het niet gaat infecteren.
Maar ongekend manZo snel is mijn internet nou ook weer niet
Ja zeker, kan er gewoon bijquote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:12 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Wel klote zeg, maar kan je er wel zelf goed bij?
24 mbit FTW
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:19 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Ja zeker, kan er gewoon bij
Haha dat geloof ik meteen
Jow fijn weekend man!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 13:30 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
mkayyyyyyyyy
Maar ik ga ff douchen enzo, daarna ff de stad in, dus ik spreek je snel weer man!
Doe rustig aan
Haha jaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:12 schreef draculettetje het volgende:
moet ik toch eerst je hyves kunnen vinden voordat ik het kan zien....
Haha ja dan welquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:15 schreef draculettetje het volgende:
je snapt dat ik je dan wel kan vinden he ha ha
dan is het nog aan jou trouwens om wel of niet toe te voegen ha haquote:
Je kan zoeken wat je wilt maar volgens mij kan je mij niet vinden op Hyvesquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:27 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dan is het nog aan jou trouwens om wel of niet toe te voegen ha ha
of aan mij
als ik je dan gevonden heb (heb serieus ook nog niet gezocht) je dan uit te nodigen.
pff de kikkers in de vijver maken echt een hoop lawaai
dat zei je al dus ik ga daar ook echt mn best niet voor doenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:28 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Je kan zoeken wat je wilt maar volgens mij kan je mij niet vinden op Hyves
Ben je ookquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:30 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat zei je al dus ik ga daar ook echt mn best niet voor doen
graag of niet ha ha
volgens mij ben ik trouwens wel makkelijk te vinden
Ja en nee, wel weer even lekker buiten geweest, lekker stuk gefietsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 15:43 schreef draculettetje het volgende:
dus eigenlijk voor niks de stad in gegaan.... GRRR
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |