Klasse Jaapquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die gast met die paarse trui probeerde net een gesprek met Jaap aan te knopen:
Gast: Ga je touren enzo straks?
Jaap: mwja
stilte
Jaap: Wat doe jij hier eigenlijk?
Gast: Ik ben een vriend van Nienke, kom gewoon lekker kijken enzo.....
Jaap loopt vervolgens gewoon weg.
Geneuzel, hoop lawaai beneden, mensen boven en beneden, small talkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:12 schreef Py het volgende:
What's on the streams?
Wiebelenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:12 schreef Py het volgende:
What's on the streams?
Een gast vraagt nu aan Brian of het gevecht doorgestoken kaart wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:12 schreef Py het volgende:
What's on the streams?
En het antwoord?.....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Een gast vraagt nu aan Brian of het gevecht doorgestoken kaart was
Hij is nog niet af, ben bezigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef markisboer het volgende:
op is top
Het is nog bezig en Brian verdedigt zich nu. Die gast vond Yuri echt te slecht.quote:
niet leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda, na vijf jaar samenwonen met Brian......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is dat???!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Zie voorpagina digitale Telegraaf......, 't verhaal is op zich triest genoeg, daar niet van....quote:
Tuurlijk, dat is zo. En er is al (te) veel over dat gevecht geschreven, maar het was gewoon grappig hoe die gast het ter sprake bracht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoop gedoe over dat gevecht met Brian, maar ik vind het wel getuigen van lef als je het aandurft om zo'n gevecht aan te gaan.....En ik denk ook niet dat hij die fout weer zal maken bij een volgende keer...
Ze was gisteren dacht ik in NOVA ...... Franse vrouw die euthanasie wil vanwegequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie voorpagina digitale Telegraaf......, 't verhaal is op zich triest genoeg, daar niet van....
Er zijn gewoon te weinig meisjes voor de jongensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef Marieke_B het volgende:
Nienke rent van hot naar her om het feest gezellig te maken.
mission impossible..
Ze heeft overigens wel een lichte vorm van ADHD volgens nij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik moest er opeens aan denken toen ze over die K1 aan het praten waren....
ciao Ruudquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb nog een paar uurtjes te gaan morgen.
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Trusten Ruud.......quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
Wat een kut muziek. Wat een kut volk. Echt hè?
Trustenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Trusten Ruud, maar hebje wel eens een normaal weekend met die Polen ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Heeft ze al gepakt dan ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nienke gaat dus over een uurtje vertrekken ....
En verteld even welk wijf hij in haar bek heeft gespoten op tv...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En Huub showed zn kado nog maar eens ....
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voorquote:
Dat was topklassequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En verteld even welk wijf hij in haar bek heeft gespoten op tv...
Dus ze komt misschien nog terug?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voor
een opname die ze gaan maken van haar bandje ......
Mike staat toch ook elke dag paraat om te gaan werken, dus gewoon om 7 uur opstaan ...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voor
een opname die ze gaan maken van haar bandje ......
Misschien, maar niet meer dit weekend. Zondag staat ze met Jaap in Panamaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:39 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dus ze komt misschien nog terug?
Ja, wat mij betreft ... mooie cameltoe CAP van Claire van je vanmiddagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Mike staat toch ook elke dag paraat om te gaan werken, dus gewoon om 7 uur opstaan ...
Doe ik ook als ik om 8 uur op mn werk moet zijn, geef ik haar nog 2 uur extra
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Yavido het volgende:
Zeau, iedereen is intussen al in slaap gedonderd in de Cos zie ikEn die OP is dan ook eindelijk af
Mooie OPquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Yavido het volgende:
Zeau, iedereen is intussen al in slaap gedonderd in de Cos zie ikEn die OP is dan ook eindelijk af
Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien, maar niet meer dit weekend. Zondag staat ze met Jaap in Panama
in Amsterdam (waar ik ook ben ...), maar misschien later. Hoop het wel.
Trouwens, Lieke schijnt morgen haar opwachting weer te maken als gastspeler
Oh gaaf, ik ga gelijk de audio er weer opzetten hier.. *kuch*. Die Brian is echt slecht, zelfs Mike draait beterquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Nienke gaat weg? Mooi, dat onderwijsachtige, belerende,ietwat kinderlijke toontje hoef ik dan niet meer aan te horen op de streams.....
Zou zo een vriend van Dennis kunnen zijn met die rode wangetjes van hemquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
Hee, het gaytruitje weer in beeld
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor eikel?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:10 schreef mazaru het volgende:
pfffffffffffffffffffff het is Rachel maar
Eehh... What's up docquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:10 schreef Marieke_B het volgende:
afscheidsspeach van Nienke:
[ afbeelding ]
De butler in een jurkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor eikel?
Ik vind het eerder een vooruitgang qua spel, gebeurd er tenminste weer wat!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:13 schreef Rotterdammert het volgende:
Nienke weg en Ricardo ervoor in de plaats. Wat een achteruitgang!
EN TERECHTquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:09 schreef mazaru het volgende:
oh neeeeeeeeeee
ik heb een naar voorgevoel
Dat hysterische gekwaak de hele dagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:14 schreef tipsch het volgende:
Och, Ricardo deed het toch wel leuk de laatste tijd, niet?
Ik was ook al bang dat het die muts wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:14 schreef eusjuh het volgende:
De relnicht zegt iedere week gastspeler te zijn maar alles liever dan Lieke
Heb je gezien hoe hij er uitzietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:19 schreef Leandra het volgende:
Rachel is toch de doorbitch?? Die beslist normaal toch wie er wel en niet in mag??
Laat d'r dan lekker gaan beslissen dat Brian en Amanda niet dressed zijn voor de gelegenheid
Hij zal daar toch niet iedere dag verpakt als wijf rond blijven lopen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:25 schreef petraa het volgende:
ik ga streams uitzetten, niets tegen travestieten, maar laten ze lekker kappen met die gastspelers.
Ja.. ik zag net pas dat ie iets uit Amanda d'r kast getrokken had........ ik hoop voor m dat het van de schone stapel kwamquote:
Dit is zijn eigen kleding toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. ik zag net pas dat ie iets uit Amanda d'r kast getrokken had........ ik hoop voor m dat het van de schone stapel kwam
Hij gaat eerder huub gek maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:32 schreef Lady-night het volgende:
Als hij Brian gek maakt zou ik er nog mee kunnen leven....alhoewel ik het beneden alle stijle vindt....maar helaas we weten al hoe dat zit....kots
Ik denk dat ze nog heel veel kleding gaan ruilen, qua stijl is het 1 pot nat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het zou zo uit de kast van Amanda kunnen komen....
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:33 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij gaat eerder huub gek maken.
Enormquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Damn, hoe dronken moet je als man zijn om dat nog per ongeluk voor vrouw aan te zien??
En dan ook nog, net als Amanda, steeds in de spiegel kijken en zichzelf bewonderen.........quote:
Scherpquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:44 schreef chufi het volgende:
Mike aan de knoppen die ie bij Palma zelfs niet eens mocht anraken
Zou het bij Palma ook kortsluiting veroorzaken als het nat wordt?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:44 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Mike aan de knoppen die ie bij Palma zelfs niet eens mocht anraken
Joh?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:47 schreef eusjuh het volgende:
Lees net dat er definitief een BB vanuit de kooi gaat komen!
Hij draait Burning Spear en Gregory Isaacsquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:47 schreef Yavido het volgende:
[..]
Scherp!
Mike draait beter dan die prutsende sukkel dj's van vanavond die de naam Dj niet eens waard zijn.
Bij 1650 watt, zeker!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou het bij Palma ook kortsluiting veroorzaken als het nat wordt?
was ik ook al naar op zoek maar dit is het stukje wat geplaatst werd door een poster:quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:49 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Hij draait Burning Spear en Gregory Isaacs![]()
Door een poster waar??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:51 schreef eusjuh het volgende:
[..]
was ik ook al naar op zoek maar dit is het stukje wat geplaatst werd door een poster:
Hoi allemaal. Hebben jullie het ook gehoord op SBS6 dat het definitief is dat de villa gebruikt gaat worden voor een nieuwe BB. Is bekend gemaakt in een radioprogramma met een oude BBer erin. RTL had dit nog niet bekend willen maken maar deze oude BBer had zijn mond voorbij gepraat. Dus in het najaar een nieuwe BB in de nu nog gouden kooi
Ja bij SBS zeiden ze dat het zeker was en dat RTL het nu ook toegegeven heeft. Ze wilden het geheim houden maar ja het was uitgelekt en dan kun je het niet meer ontkennen.
Vooral deze die hij nu draaitquote:
Wacht maar tot er een "zwakkere" in een net niet hippe outfit voor de deur staat van de hut waar ze staat te doorbitchen... wedden dat die niet binnenkomt wegens d'r Scapino schoentjes?!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:53 schreef yellowfirst het volgende:
Rachel heeft dus medelijden met de zwakkeren........kortom: kiest dus voor Brian en Amanda om hen terzijde te staan................
Tja, allemaal weer viavia. We zien wel wat ze maandag zeggen in RTL Boulevard. Zal wel iets van waar zijn denk ik. Die geruchten deden al eerder de ronde toen aangekondigd werd dat DGK op 22 mei gaat stoppen.quote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:56 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Sorry Brian ... Soms zie je er niet al te snugger uit ...
Relaxedquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:54 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Vooral deze die hij nu draait(ook weer Burning Spear)
Die krijgt geheid een knal voor zijn kop met zijn Gucci-handtas....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:55 schreef Leandra het volgende:
[..]
Wacht maar tot er een "zwakkere" in een net niet hippe outfit voor de deur staat van de hut waar ze staat te doorbitchen... wedden dat die niet binnenkomt wegens d'r Scapino schoentjes?!
Die gaat Claire zo ballenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
Huh? Huub gaat al naar bed?
ik zit ook met verbazing naar de streams te kijken....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
Huh? Huub gaat al naar bed?
Sorry de comp liep vast.Las het ..........mag dat wel hier een link naar en ander forum???quote:
Dat heb ik ff gemist, wat heeft Sylvia geschreven aan hem dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik was het zo eens met het stukje wat "onze Syl" aan hem geschreven heeft
och, laat me raden, VOL?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Sorry de comp liep vast.Las het ..........mag dat wel hier een link naar en ander forum???
Yeah right ,uit zichzelfquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
Brian zegt, dat Amanda , uit tactisch oogpunt, Amanda, uit haar zelf (maal 10) water drinkt na alcoholgebruik...
Nee lees daar nooit,een en al ruziequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
och, laat me raden, VOL?
Nee, mag niet
Alleen als het een hysterisch kakelende, hoerige travestiet is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Goh..een travestiet wordt hier nog net zo met de nek aangekeken als een homo 20 jaar geleden?![]()
Ik vind het wel meevallen, ken een hysterischer wijf wat daar rond looptquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen als het een hysterisch kakelende, hoerige travestiet is.
Excuse me.....wat is er mis met mijn verslag???quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
och, laat me raden, VOL?
Nee, mag niet
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Brian is in uberslijmmodus, of ligt dat aan mij?
Nee hoor, slijmen is prima, maar je arm tot aan je bovenarm ergens insteken gaat ietsje tè ver....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Brian is in uberslijmmodus, of ligt dat aan mij?
Nee hoor ieder zijn/haar ding maar hoef het niet de hele dag te zien en tja ben nou eenmaal streamverslaafd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Goh..een travestiet wordt hier nog net zo met de nek aangekeken als een homo 20 jaar geleden?![]()
En bedenk je nu dat we die allebei op streams hebben nu....... en ik vrees heel vaak samen op 1 stream.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ken een hysterischer wijf wat daar rond loopt
Welk verslagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Excuse me.....wat is er mis met mijn verslag???
Neuh, maar dat heb ik met meerdere daarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:09 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nee hoor ieder zijn/haar ding maar hoef het niet de hele dag te zien en tja ben nou eenmaal streamverslaafd.
Klopt ,maar van die weet je dat ze er zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh, maar dat heb ik met meerdere daar
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:10 schreef mootie het volgende:
Kenneth Louis Charles heeft Rico gebeld, hij kwam aanrijden met een dikke vette joint.
Jij bent trouwens ook een travestietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:12 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Klopt ,maar van die weet je dat ze er zitten
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Die draagt tegenwoordig een koninklijke titel?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Kennie! Die kennie toch wel? Kennie van Netty!
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook een travestiet![]()
je mannetje naast je naam
Dat is iets heel anders dan kotsen omdat iemand travestiet is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef avonne het volgende:
[..]
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.
Van mij hoeft ie niet te blijven
Overmorgen weer fris, die vis of zo.
Volgens mij hadden Huub en Jaap hem uitgenodigdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef eusjuh het volgende:
Brainless had nu ineens zelf Yuri uitgenodigd???Lijk mij toch echt een FEBO stuntje
Is het niet gewoon omdat het Ricardo is?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan kotsen omdat iemand travestiet is.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:16 schreef eusjuh het volgende:
[..]
is me nooit opgevallen.Geen idee hoe ik dat moet veranderen en zou ook wel een avatar willen
samenvatting: dat hij zijn ego niet zo moest voeden en dicht bij zijn gevoel moest blijven...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist, wat heeft Sylvia geschreven aan hem dan?
Okeequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon omdat het Ricardo is?
eenschquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef avonne het volgende:
[..]
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.
Van mij hoeft ie niet te blijven
Overmorgen weer fris, die vis of zo.
Waarheid als een koe natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:18 schreef Desii het volgende:
[..]
samenvatting: dat hij zijn ego niet zo moest voeden en dicht bij zijn gevoel moest blijven...
Maar zo goed verwoorden als Syl kan ik het niet....
Drie maar?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Zó, Brian gaatbinnenkort drie platen opnemen
Lief van je, ga het ff veranderenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bij "profiel wijzigen" invullen dat je een vrouw bent. Dat van die ava moet een ander je maar ff uitleggen
Ik ken helemaal geen travestieten..... maar ik vraag me af of ik die omschakeling zou maken, voor mij zou het gewoon een man blijven volgens mij.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:25 schreef yellowfirst het volgende:
Brian blijft een galante heer tegenover Rachel:"Moet ik nog een tasje van je dragen?" terwijl ze naar beneden lopen......
Wat mij betreft niks. Ga zo door, ik geniet ervan, Dankquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Excuse me.....wat is er mis met mijn verslag???
Ik vraag me nog steeds af welk verslag, maargoed.... zal wel....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:27 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Wat mij betreft niks. Ga zo door, ik geniet ervan, Dank
In dit spel noemen ze dat ook wel inlikken.............quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen travestieten..... maar ik vraag me af of ik die omschakeling zou maken, voor mij zou het gewoon een man blijven volgens mij.
Weet het ook niet maar ze las op het forum waar ik iets zag over een BB vanuit de kooi.Zie daar geen verslagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:29 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af welk verslag, maargoed.... zal wel....
Ach..dat drama ken ikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:26 schreef eusjuh het volgende:
Hmmz krijg een verhaal over passwoord e.d wat niet klopt.......ik blijf wel man dan hahhhahaa
Heb ook geen idee wat ze bedoeldquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:30 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Weet het ook niet maar ze las op het forum waar ik iets zag over een BB vanuit de kooi.Zie daar geen verslag
Als je een travestiet lang genoeg meemaakt, ga je vanzelf met zijn/ haar persoonsverwisseling meequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:27 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik ken helemaal geen travestieten..... maar ik vraag me af of ik die omschakeling zou maken, voor mij zou het gewoon een man blijven volgens mij.
lolquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:30 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ach..dat drama ken ik![]()
Nieuw password aanvragen is een optie en anders blijf je lekker mijn travestietje
Lees mee in andere fora:Geeft een wat meer genuanceerd idee voor de niet streamers in elk geval. Ik ben wel zeker van dat ze VOl de SV bedoeld. Voot mij een heerlijke update over wat er gebeurd is, en redelijk neutraal.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:29 schreef Yavido het volgende:
[..]
Ik vraag me nog steeds af welk verslag, maargoed.... zal wel....
Dus over een maandje of zes loopt Brian ook in mini-jurk........quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je een travestiet lang genoeg meemaakt, ga je vanzelf met zijn/ haar persoonsverwisseling mee
Oh oke.Kom al heel lang niet meer op vol want vindt de sfeer er naar.Maar volgens mij is lady van een ander forum hoor n.l RFquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Lees mee in andere fora:Geeft een wat meer genuanceerd idee voor de niet streamers in elk geval. Ik ben wel zeker van dat ze VOl de SV bedoeld. Voot mij een heerlijke update over wat er gebeurd is, en redelijk neutraal.
Geen enkele fora is genuanceerdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:33 schreef Musje456 het volgende:
[..]
Lees mee in andere fora:Geeft een wat meer genuanceerd idee voor de niet streamers in elk geval. Ik ben wel zeker van dat ze VOl de SV bedoeld. Voot mij een heerlijke update over wat er gebeurd is, en redelijk neutraal.
Lady schrijft heel veel voor de SV van Vol.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:35 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Oh oke.Kom al heel lang niet meer op vol want vindt de sfeer er naar.Maar volgens mij is lady van een ander forum hoor n.l RF
Leuk kan hij kleertjes wisselen met die snol van umquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus over een maandje of zes loopt Brian ook in mini-jurk........
Ze stoppen 22 mei, oelewapperquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:34 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Dus over een maandje of zes loopt Brian ook in mini-jurk........
RF? Wat is RF dan weer?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:35 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Maar volgens mij is lady van een ander forum hoor n.l RF
Oke maakt ook niet uit hoor.Ik lees hier en bij RF en daar zie ik har vaak dus d8 dat ze daarbij hoorde.Ach ieder forum heeft wel wat tochquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Lady schrijft heel veel voor de SV van Vol.
Hoi héé'Yavido... Er ligt wat doods naast dat bed.. Is dat de opgezette hond van Amandaquote:
Geen afsplitsing hoor het bestond allang maar niet over DGKquote:
omfg, hoeveel afsplitsingen heeft dat forum inmiddels joh?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:37 schreef mootie het volgende:
[..]
Een afsplitsing van VOL, net als het Huubsoppersforum
Hoiquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoi héé'Yavido... Er ligt wat doods naast dat bed.. Is dat de opgezette hond van Amanda
:| Ik ben regelmatig in travestiet pubbs geweest en heb daar vreselijk lol gehad, en leuke tips over make-up maar begrijp echt niet wat jij bedoeld. Ik / we lieten hun in hin warde en omgekeerd was dat ook zo. Dus als jij mee gaat in een persoonsverwiisseling die te maken heeft met natuurlijke gevoelens (ik snap niet eens niet hoe je om een persoonsverwiiseling kunt praten), zeg ik echt: ik snap echt niet wat je nu met deze opmerking bedoeld.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:32 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Als je een travestiet lang genoeg meemaakt, ga je vanzelf met zijn/ haar persoonsverwisseling mee
Die slapen al ofzo ...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:42 schreef eusjuh het volgende:
Brainless en del zoals vaak niet in beeld
Je kan ze wel horen...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:42 schreef eusjuh het volgende:
Brainless en del zoals vaak niet in beeld
Een man is een man,een vrouw een vrouw.Heel soms worden er kids geboren zonder geslacht of zelfs twee slachtig en die worden jong geopereerd.Alles wat over blijft houdt van verkleedpartijtjes of spoort niet helemaal.Het heeft overigens niks te maken met sexule voorkeur.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:42 schreef Musje456 het volgende:
[..]
:| Ik ben regelmatig in travestiet pubbs geweest en heb daar vreselijk lol gehad, en leuke tips over make-up maar begrijp echt niet wat jij bedoeld. Ik / we lieten hun in hin warde en omgekeerd was dat ook zo. Dus als jij mee gaat in een persoonsverwiisseling die te maken heeft met natuurlijke gevoelens (ik snap niet eens niet hoe je om een persoonsverwiiseling kunt praten), zeg ik echt: ik snap echt niet wat je nu met deze opmerking bedoeld.
IK SNAP MEZELLUF NIET!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:42 schreef Musje456 het volgende:
[..]
:| Ik ben regelmatig in travestiet pubbs geweest en heb daar vreselijk lol gehad, en leuke tips over make-up maar begrijp echt niet wat jij bedoeld. Ik / we lieten hun in hin warde en omgekeerd was dat ook zo. Dus als jij mee gaat in een persoonsverwiisseling die te maken heeft met natuurlijke gevoelens (ik snap niet eens niet hoe je om een persoonsverwiiseling kunt praten), zeg ik echt: ik snap echt niet wat je nu met deze opmerking bedoeld.
Dat lijkt op een crematorium.. Ja daar val je van afquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:47 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat lijkt op een crematorium.. Ja daar val je van af
Hoe kan je met zo'n griezel een orgasme krijgenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:48 schreef T-lex het volgende:
Die ricardo valt met z'n neus in de boter...z'n overburen hebben het er druk mee.
Amanda kwam net geloof ik....zag je die kop van Ricardo omhoog komen...hij moest toch ff kijken.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:51 schreef Musje456 het volgende:
Heb even terug gelezen hier in de laatste twee Cossen. En genoeg gezien. De Cos was weinig Cos, meer UOS. Ik denk dat het voorlopig maar bij de SV van Vol houdt. Die is nog steeds meer neutraal (lees hem eens voor men oordeedlt!) Lady-Night, goed werk hoor!
Ik denk er over om maar weer te vertrekken hier. Wens jullie het beste, kift maar lekker verder op elkaar. Vanavond konden enkele mensen echt trots op zichzelf zijn :S
Lees juist hier omdat het veel ontopic is en weinig gekatquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:51 schreef Musje456 het volgende:
Heb even terug gelezen hier in de laatste twee Cossen. En genoeg gezien. De Cos was weinig Cos, meer UOS. Ik denk dat het voorlopig maar bij de SV van Vol houdt. Die is nog steeds meer neutraal (lees hem eens voor men oordeedlt!) Lady-Night, goed werk hoor!
Ik denk er over om maar weer te vertrekken hier. Wens jullie het beste, kift maar lekker verder op elkaar. Vanavond konden enkele mensen echt trots op zichzelf zijn :S
En ik zou zeggen:"Neem er nog een!"quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:51 schreef Musje456 het volgende:
Dan zet ik nog even die coffeeshopmuziek van Mike opquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En ik zou zeggen:"Neem er nog een!"
Zou dat helpen?Neem ik ook nog maar een wijntjequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:55 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
En ik zou zeggen:"Neem er nog een!"
En proost op Palmaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:57 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Zou dat helpen?Neem ik ook nog maar een wijntje
Ohw is dat zo?Heb geen idee hoe het hier werkt hoor.Lees meestal mee of na en post wanneer ik zin/tijd heb.Het is wel gezellig hier hoorquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
nog twintig voor een nieuwe COS .......
Slaap zequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:59 schreef Yavido het volgende:
Ok, maak er een mooi volgend COS'je van. Ik ga het voorbeeld van Huub, Claire en Mike volgen![]()
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:01 schreef Yavido het volgende:
Enkele TT suggesties voor de volgende:
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap likt de wonden
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap in depressie gehuld
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap neemt een frisse duik
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Ricardo schuift aan!
[COS #3315] Ricardo beats kinderdiscofeestje
Je hebt een focking mooi OP gemaakt, bedankt nog !!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:01 schreef Yavido het volgende:
Enkele TT suggesties voor de volgende:
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap likt de wonden
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap in depressie gehuld
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Jaap neemt een frisse duik
[COS #3315] Kinderdisco voorbij, Ricardo schuift aan!
[COS #3315] Ricardo beats kinderdiscofeestje
Thoquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:09 schreef B.Honderd het volgende:
Net een persoon ontmoet gelijk Mikey, echter deze is verlichtingsfilosoof. Hij kotste wel en had nog meer daklozentrekjes.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:16 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Is het te vroeg ??? anders effe volbaggeren svp .....
Ja mooi, ga ze zeker meenemenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:30 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Dan is het goed dat ik nog snel twee caps voor je kon maken, die passen wel in de OP
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |