Er is een overdaad aan alcohol, er zijn vreemde mannen en vreemde vrouwen... altijd kans dat 1 van 2 over de grens gaat dus...... en anders kan Brian nog pissig worden dat Amanda teveel drinkt....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:32 schreef willem-jozef het volgende:
[..]
aah, mooi, dus er hangt wel een ruzietje in de lucht?
tijdje niet gekeken naar de streams en ben wat off de hoogte. kijken of er nog interesse gewekt kan worden...
wat is die fag met die witte das enorm naar..
Dan wordt het tijd dat Claire zich eens beseft dat ze niet meer voorstelt dan een gewillig gleufjequote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:41 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Ik begrijp Huub wel dat ie Nienke leuker vindt
Ach gut, weer SL's en beveliging straksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:42 schreef Leandra het volgende:
[..]
Er is een overdaad aan alcohol, er zijn vreemde mannen en vreemde vrouwen... altijd kans dat 1 van 2 over de grens gaat dus...... en anders kan Brian nog pissig worden dat Amanda teveel drinkt....
Daar hopen we natuurlijk opquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:46 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ach gut, weer SL's en beveliging straks
En terecht........feestje vieren om het feestje vieren is altijd luizig.....quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:45 schreef Leandra het volgende:
Damn, die Jaap toch.... ik bedoel..... heeft ie een hekel aan feestjes of ??
Ook Goeienavondquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeienavond allen
Die gast met die paarse trui probeerde net een gesprek met Jaap aan te knopen:
Gast: Ga je touren enzo straks?
Jaap: mwja
stilte
Jaap: Wat doe jij hier eigenlijk?
Gast: Ik ben een vriend van Nienke, kom gewoon lekker kijken enzo.....
Jaap loopt vervolgens gewoon weg.
En terecht, wat een balletje is dat zegquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Goeienavond allen
Die gast met die paarse trui probeerde net een gesprek met Jaap aan te knopen:
Gast: Ga je touren enzo straks?
Jaap: mwja
stilte
Verrassende constateringquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:52 schreef DGK_Tegengas het volgende:
ISO is voor lichtscherpte volgens Brian, wat een kneus ......
Machtig vind ik dat......heerlijk onaangepast.....fuck it...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
stilte
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:53 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Machtig vind ik dat......heerlijk onaangepast.....fuck it...
Dat had ik vanmiddag nog gecapt ... door haar slipje heenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:44 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Dan wordt het tijd dat Claire zich eens beseft dat ze niet meer voorstelt dan een gewillig gleufje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |