Die gaat Claire zo ballenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
Huh? Huub gaat al naar bed?
ik zit ook met verbazing naar de streams te kijken....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:58 schreef akveor het volgende:
Huh? Huub gaat al naar bed?
Sorry de comp liep vast.Las het ..........mag dat wel hier een link naar en ander forum???quote:
Dat heb ik ff gemist, wat heeft Sylvia geschreven aan hem dan?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:02 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik was het zo eens met het stukje wat "onze Syl" aan hem geschreven heeft
och, laat me raden, VOL?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Sorry de comp liep vast.Las het ..........mag dat wel hier een link naar en ander forum???
Yeah right ,uit zichzelfquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef yellowfirst het volgende:
Brian zegt, dat Amanda , uit tactisch oogpunt, Amanda, uit haar zelf (maal 10) water drinkt na alcoholgebruik...
Nee lees daar nooit,een en al ruziequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
och, laat me raden, VOL?
Nee, mag niet
Alleen als het een hysterisch kakelende, hoerige travestiet is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Goh..een travestiet wordt hier nog net zo met de nek aangekeken als een homo 20 jaar geleden?![]()
Ik vind het wel meevallen, ken een hysterischer wijf wat daar rond looptquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:06 schreef mootie het volgende:
[..]
Alleen als het een hysterisch kakelende, hoerige travestiet is.
Excuse me.....wat is er mis met mijn verslag???quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Yavido het volgende:
[..]
och, laat me raden, VOL?
Nee, mag niet
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Brian is in uberslijmmodus, of ligt dat aan mij?
Nee hoor, slijmen is prima, maar je arm tot aan je bovenarm ergens insteken gaat ietsje tè ver....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef mootie het volgende:
Brian is in uberslijmmodus, of ligt dat aan mij?
Nee hoor ieder zijn/haar ding maar hoef het niet de hele dag te zien en tja ben nou eenmaal streamverslaafd.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Goh..een travestiet wordt hier nog net zo met de nek aangekeken als een homo 20 jaar geleden?![]()
En bedenk je nu dat we die allebei op streams hebben nu....... en ik vrees heel vaak samen op 1 stream.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:07 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen, ken een hysterischer wijf wat daar rond loopt
Welk verslagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:08 schreef Lady-night het volgende:
[..]
Excuse me.....wat is er mis met mijn verslag???
Neuh, maar dat heb ik met meerdere daarquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:09 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Nee hoor ieder zijn/haar ding maar hoef het niet de hele dag te zien en tja ben nou eenmaal streamverslaafd.
Klopt ,maar van die weet je dat ze er zittenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:10 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Neuh, maar dat heb ik met meerdere daar
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:10 schreef mootie het volgende:
Kenneth Louis Charles heeft Rico gebeld, hij kwam aanrijden met een dikke vette joint.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |