Ze was gisteren dacht ik in NOVA ...... Franse vrouw die euthanasie wil vanwegequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie voorpagina digitale Telegraaf......, 't verhaal is op zich triest genoeg, daar niet van....
Er zijn gewoon te weinig meisjes voor de jongensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef Marieke_B het volgende:
Nienke rent van hot naar her om het feest gezellig te maken.
mission impossible..
Ze heeft overigens wel een lichte vorm van ADHD volgens nij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik moest er opeens aan denken toen ze over die K1 aan het praten waren....
ciao Ruudquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb nog een paar uurtjes te gaan morgen.
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Trusten Ruud.......quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
Wat een kut muziek. Wat een kut volk. Echt hè?
Trustenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Trusten Ruud, maar hebje wel eens een normaal weekend met die Polen ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Heeft ze al gepakt dan ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nienke gaat dus over een uurtje vertrekken ....
En verteld even welk wijf hij in haar bek heeft gespoten op tv...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En Huub showed zn kado nog maar eens ....
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voorquote:
Dat was topklassequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En verteld even welk wijf hij in haar bek heeft gespoten op tv...
Dus ze komt misschien nog terug?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voor
een opname die ze gaan maken van haar bandje ......
Mike staat toch ook elke dag paraat om te gaan werken, dus gewoon om 7 uur opstaan ...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voor
een opname die ze gaan maken van haar bandje ......
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |