Klasse Jaapquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:48 schreef Johnny_Berra het volgende:
Die gast met die paarse trui probeerde net een gesprek met Jaap aan te knopen:
Gast: Ga je touren enzo straks?
Jaap: mwja
stilte
Jaap: Wat doe jij hier eigenlijk?
Gast: Ik ben een vriend van Nienke, kom gewoon lekker kijken enzo.....
Jaap loopt vervolgens gewoon weg.
Geneuzel, hoop lawaai beneden, mensen boven en beneden, small talkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:12 schreef Py het volgende:
What's on the streams?
Wiebelenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:12 schreef Py het volgende:
What's on the streams?
Een gast vraagt nu aan Brian of het gevecht doorgestoken kaart wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:12 schreef Py het volgende:
What's on the streams?
En het antwoord?.....quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:14 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Een gast vraagt nu aan Brian of het gevecht doorgestoken kaart was
Hij is nog niet af, ben bezigquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:13 schreef markisboer het volgende:
op is top
Het is nog bezig en Brian verdedigt zich nu. Die gast vond Yuri echt te slecht.quote:
niet leuk.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Amanda, na vijf jaar samenwonen met Brian......![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
WTF is dat???!!!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:17 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[ afbeelding ]
Zie voorpagina digitale Telegraaf......, 't verhaal is op zich triest genoeg, daar niet van....quote:
Tuurlijk, dat is zo. En er is al (te) veel over dat gevecht geschreven, maar het was gewoon grappig hoe die gast het ter sprake bracht.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Hoop gedoe over dat gevecht met Brian, maar ik vind het wel getuigen van lef als je het aandurft om zo'n gevecht aan te gaan.....En ik denk ook niet dat hij die fout weer zal maken bij een volgende keer...
Ze was gisteren dacht ik in NOVA ...... Franse vrouw die euthanasie wil vanwegequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Zie voorpagina digitale Telegraaf......, 't verhaal is op zich triest genoeg, daar niet van....
Er zijn gewoon te weinig meisjes voor de jongensquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:22 schreef Marieke_B het volgende:
Nienke rent van hot naar her om het feest gezellig te maken.
mission impossible..
Ze heeft overigens wel een lichte vorm van ADHD volgens nij.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:23 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Inderdaad, maar ik moest er opeens aan denken toen ze over die K1 aan het praten waren....
ciao Ruudquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb nog een paar uurtjes te gaan morgen.
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Trusten Ruud.......quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:27 schreef schatje het volgende:
Wat een kut muziek. Wat een kut volk. Echt hè?
Trustenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Trusten Ruud, maar hebje wel eens een normaal weekend met die Polen ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:26 schreef ruudpuntenel het volgende:
mis ik de SL's![]()
Truste Fok
Heeft ze al gepakt dan ?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Nienke gaat dus over een uurtje vertrekken ....
En verteld even welk wijf hij in haar bek heeft gespoten op tv...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:34 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
En Huub showed zn kado nog maar eens ....
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voorquote:
Dat was topklassequote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:35 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
En verteld even welk wijf hij in haar bek heeft gespoten op tv...
Dus ze komt misschien nog terug?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voor
een opname die ze gaan maken van haar bandje ......
Mike staat toch ook elke dag paraat om te gaan werken, dus gewoon om 7 uur opstaan ...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:36 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Nee, maar dat zei ze net. Ze moet morgen om 1000 uur in Tilburg zijn voor
een opname die ze gaan maken van haar bandje ......
Misschien, maar niet meer dit weekend. Zondag staat ze met Jaap in Panamaquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:39 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Dus ze komt misschien nog terug?
Ja, wat mij betreft ... mooie cameltoe CAP van Claire van je vanmiddagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Mike staat toch ook elke dag paraat om te gaan werken, dus gewoon om 7 uur opstaan ...
Doe ik ook als ik om 8 uur op mn werk moet zijn, geef ik haar nog 2 uur extra
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Yavido het volgende:
Zeau, iedereen is intussen al in slaap gedonderd in de Cos zie ikEn die OP is dan ook eindelijk af
Mooie OPquote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:48 schreef Yavido het volgende:
Zeau, iedereen is intussen al in slaap gedonderd in de Cos zie ikEn die OP is dan ook eindelijk af
Veel plezier daar!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 00:44 schreef DGK_Tegengas het volgende:
[..]
Misschien, maar niet meer dit weekend. Zondag staat ze met Jaap in Panama
in Amsterdam (waar ik ook ben ...), maar misschien later. Hoop het wel.
Trouwens, Lieke schijnt morgen haar opwachting weer te maken als gastspeler
Oh gaaf, ik ga gelijk de audio er weer opzetten hier.. *kuch*. Die Brian is echt slecht, zelfs Mike draait beterquote:
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:07 schreef yellowfirst het volgende:
Nienke gaat weg? Mooi, dat onderwijsachtige, belerende,ietwat kinderlijke toontje hoef ik dan niet meer aan te horen op de streams.....
Zou zo een vriend van Dennis kunnen zijn met die rode wangetjes van hemquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:04 schreef Yavido het volgende:
Hee, het gaytruitje weer in beeld
[ afbeelding ]
Wat is dat nou weer voor eikel?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:10 schreef mazaru het volgende:
pfffffffffffffffffffff het is Rachel maar
Eehh... What's up docquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:10 schreef Marieke_B het volgende:
afscheidsspeach van Nienke:
[ afbeelding ]
De butler in een jurkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:11 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor eikel?
Ik vind het eerder een vooruitgang qua spel, gebeurd er tenminste weer wat!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:13 schreef Rotterdammert het volgende:
Nienke weg en Ricardo ervoor in de plaats. Wat een achteruitgang!
EN TERECHTquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:09 schreef mazaru het volgende:
oh neeeeeeeeeee
ik heb een naar voorgevoel
Dat hysterische gekwaak de hele dagquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:14 schreef tipsch het volgende:
Och, Ricardo deed het toch wel leuk de laatste tijd, niet?
Ik was ook al bang dat het die muts wasquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:14 schreef eusjuh het volgende:
De relnicht zegt iedere week gastspeler te zijn maar alles liever dan Lieke
Heb je gezien hoe hij er uitzietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:19 schreef Leandra het volgende:
Rachel is toch de doorbitch?? Die beslist normaal toch wie er wel en niet in mag??
Laat d'r dan lekker gaan beslissen dat Brian en Amanda niet dressed zijn voor de gelegenheid
Hij zal daar toch niet iedere dag verpakt als wijf rond blijven lopen?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:25 schreef petraa het volgende:
ik ga streams uitzetten, niets tegen travestieten, maar laten ze lekker kappen met die gastspelers.
Ja.. ik zag net pas dat ie iets uit Amanda d'r kast getrokken had........ ik hoop voor m dat het van de schone stapel kwamquote:
Dit is zijn eigen kleding toch?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja.. ik zag net pas dat ie iets uit Amanda d'r kast getrokken had........ ik hoop voor m dat het van de schone stapel kwam
Hij gaat eerder huub gek maken.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:32 schreef Lady-night het volgende:
Als hij Brian gek maakt zou ik er nog mee kunnen leven....alhoewel ik het beneden alle stijle vindt....maar helaas we weten al hoe dat zit....kots
Ik denk dat ze nog heel veel kleding gaan ruilen, qua stijl is het 1 pot nat.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:33 schreef Leandra het volgende:
[..]
Weet je het zeker? Het zou zo uit de kast van Amanda kunnen komen....
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 01:33 schreef Rotterdammert het volgende:
[..]
Hij gaat eerder huub gek maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |