Nee, ik denk niet dat het nog druk is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:48 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Mooi CAPs BSOL, bedankt, ben nog bezig maar er is niemand meer denk ik ......
Ja, dat is wel jammer inderdaad, ben nu bezig om een paar caps te bewerken,quote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Het valt me op dat er vaak tijden zijn dat niemand caps plaatst. Ik ben niet meer zo frequent hier om te cappen en mis best wel caps van anderen
Good boy!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:40 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Okay, mooi geweest, OP is klaar , welterusten allen.
Krijg mijn caps niet geplaatst helaas.Cap best veel maar op een of andere manier kan ik ze hier niet plaatsenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 03:50 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Nee, ik denk niet dat het nog druk is.
Het valt me op dat er vaak tijden zijn dat niemand caps plaatst. Ik ben niet meer zo frequent hier om te cappen en mis best wel caps van anderen
Jazeker. Goede OP hoor, geen flauwekul maar gewoon even de stand van zakenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 04:58 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Hoe bedenk je het, om kwart over drie 's nachts een nieuwe COS openen ....
Hopelijk heeft de dagdienst er wel iets aan
Eensch !!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Jazeker. Goede OP hoor, geen flauwekul maar gewoon even de stand van zaken
Ook een goede, bijna zonnige, morgenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:31 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Eensch !!![]()
( Goeiemorgen Disana en de rest van mijn Fok!-vriendjes en vriendinnetjes !! )
Ik heb een beetje haat/liefde-ding met Ricardo. Aan de ene kant is het eenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ook een goede, bijna zonnige, morgen![]()
Het zal nog uuuuren duren voordat er een 'miljonair' in beweging komt. Heb je al gezien dat supernicht Ricardo als Rachel mee gaat lopen blèren? Lijkt me niet bijster interessant.
En Claire zal dan antwoorden: dat snap ik, dat begrijp ikquote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:46 schreef schatje het volgende:
Ricardo heeft vast als script gekregen dat ie Claire moet laten beseffen dat het in haar belang is om een sterke speler als Huub naar huis te sturen, om met Jaap samen te werken. Natuurlijk veel overleg met Brian, Amanda en Jaap.
Als gastspeler in drag lijkt hij me minder leuk. Hij gaat vast met Amanda lopen bonden.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:53 schreef PeterNB het volgende:
[..]
Ik heb een beetje haat/liefde-ding met Ricardo. Aan de ene kant is het een
leuke spontange gozer, maar aan de andere kant denk ik wel eens "vent hou je
muiltje nou es dicht"
En een nieuw dieptepunt lijkt bereikt.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 09:57 schreef noekje het volgende:
Nee maar! Hoe creatief, Ricardo als gastspeler. Zo onverwachts en spontaan. Die hebben ze er ook echt in moeten schoppen want eigenlijk wilde hij niet maar ze konden zeker niemand anders krijgen.
Hij gaat toch niet de hele dag in die vrouwenkleren lopen ??quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:13 schreef Disana het volgende:
[..]
Als gastspeler in drag lijkt hij me minder leuk. Hij gaat vast met Amanda lopen bonden.
Ook dat nog!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Lieke kan ook nog komen hè?
Waarom zeg je dat nou... ik had een stralend humeurquote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Niet zo hè, op mijn vrije zaterdag!quote:Op zaterdag 15 maart 2008 10:20 schreef schatje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |