Jij bent trouwens ook een travestietquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:12 schreef eusjuh het volgende:
[..]
Klopt ,maar van die weet je dat ze er zitten
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:04 schreef Lobasca het volgende:
Goh..een travestiet wordt hier nog net zo met de nek aangekeken als een homo 20 jaar geleden?![]()
Die draagt tegenwoordig een koninklijke titel?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef mootie het volgende:
[..]
Kennie! Die kennie toch wel? Kennie van Netty!
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Jij bent trouwens ook een travestiet![]()
je mannetje naast je naam
Dat is iets heel anders dan kotsen omdat iemand travestiet is.quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef avonne het volgende:
[..]
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.
Van mij hoeft ie niet te blijven
Overmorgen weer fris, die vis of zo.
Volgens mij hadden Huub en Jaap hem uitgenodigdquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef eusjuh het volgende:
Brainless had nu ineens zelf Yuri uitgenodigd???Lijk mij toch echt een FEBO stuntje
Is het niet gewoon omdat het Ricardo is?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:16 schreef Lobasca het volgende:
[..]
Dat is iets heel anders dan kotsen omdat iemand travestiet is.
quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:16 schreef eusjuh het volgende:
[..]
is me nooit opgevallen.Geen idee hoe ik dat moet veranderen en zou ook wel een avatar willen
samenvatting: dat hij zijn ego niet zo moest voeden en dicht bij zijn gevoel moest blijven...quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:03 schreef Yavido het volgende:
[..]
Dat heb ik ff gemist, wat heeft Sylvia geschreven aan hem dan?
Okeequote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:17 schreef mootie het volgende:
[..]
Is het niet gewoon omdat het Ricardo is?
eenschquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:13 schreef avonne het volgende:
[..]
nou... ik vind Ricardo leuk als hij net binnen is en bijpraten en zo, maar na een paar uurtjes verandert dat in gezeur, helaas.
Van mij hoeft ie niet te blijven
Overmorgen weer fris, die vis of zo.
Waarheid als een koe natuurlijkquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:18 schreef Desii het volgende:
[..]
samenvatting: dat hij zijn ego niet zo moest voeden en dicht bij zijn gevoel moest blijven...
Maar zo goed verwoorden als Syl kan ik het niet....
Drie maar?quote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:21 schreef Lobasca het volgende:
Zó, Brian gaatbinnenkort drie platen opnemen
Lief van je, ga het ff veranderenquote:Op zaterdag 15 maart 2008 02:18 schreef Lobasca het volgende:
[..]
bij "profiel wijzigen" invullen dat je een vrouw bent. Dat van die ava moet een ander je maar ff uitleggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |