Gets nee, B*Men doet me denken aan het medicijnenkastje van mijn ouders. Net als YSL Opium en M7. A*Men vind ik dan wel weer helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Behoorlijke meevaller! Jij bent geen fan begrijp ik?![]()
De opening staat me, net als bij A*men trouwens, niet echt aan. Maar hij droogt heerlijk op, mooi warm geurtje met wat minder zoetigheid dan A*Men. Ik denk zelfs dat ik deze de voorkeur geef boven A*Men
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Terugruikpost
Zo snel alweer bij deel 2 aangekomen![]()
Testertje gevraagd bij de Ici Paris.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Waar heb je die vandaan, lks? Die staat nog op mijn wil-samplen lijstje.
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ja, een geurtje helpt met attentie pakken. Dus met welk geurtje pak je het best attentie?
Hmm ik had destijds wel de eau de parfum/ intense geroken, wellicht maakt dat verschil? Vond ze allebei wel kruidig van geur. Dat zal de huidtint wel zijn.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Da's grappig dat je Terre D'Hermes op Rive Gauche vindt lijken, ik namelijk helemaal niet. Terre D'Hermes heeft een scherpe citrus/sinasappelgeur, en Rive Gauche ruikt naar scheerschuim.
Vond je Rive Gauche niet naar scheerschuim ruiken dan? Da's bij beide versies zo.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:15 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Hmm ik had destijds wel de eau de parfum/ intense geroken, wellicht maakt dat verschil? Vond ze allebei wel kruidig van geur. Dat zal de huidtint wel zijn.
Ach het is het favoriete geurtje van Doutzen Kroes, dus zo verkeerd kan 't niet zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen,
Het spijt mij.
Vandaag heb ik uit Amerika een 100ml fles Acqua di Gio gekregen. En ik vind hem lekker. Ondanks dat iedereen hem heeft.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ach het is het favoriete geurtje van Doutzen Kroes, dus zo verkeerd kan 't niet zijn
Heb er toch een paar testertjes van besteld (is wat goedkoper dan zo'n hele fles, zonder het ooit geprobeerd te hebben), wat George Clooney gebruikt moet ik ook gebruikenquote:
Waar heb je besteld?quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:25 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Heb er toch een paar testertjes van besteld (is wat goedkoper dan zo'n hele fles, zonder het ooit geprobeerd te hebben), wat George Clooney gebruikt moet ik ook gebruiken
eBayquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar heb je besteld?
En heb je ook al een nespresso apparaat?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:41 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen nespresso apparaat, wel senseo, telt dat ook?
GIT is de Acqua di Gio van Basenotes, man.quote:
Mugler Colognequote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef W1ZZ het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie echt geen geurtjes kunnen verdragen als je een kater hebt??
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
LKS, hoe vond jij Mugler Cologne?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vandaag Cologne van Thierry Mugler (stereotomy)
[ afbeelding ]
Fris zeepachtig geurtje, stuk minder risicovol om te dragen dan A*Men. Denk wel dat ik 'm even bewaar tot de zomer, wel lekker voor op een zomeravond in het park o.i.d.
Nou okay een serieus antwoord dan. Ik zou geen geurtjes gebruiken om een vrouw te verleiden. Gewoon zoeken naar een geurtje waar jij je goed bij voelt. Het beste ruikt ze 'm pas als je haar al verleid hebt, niet als je gewoon voorbij loopt o.i.d., want dan heb je al snel te veel op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie willen gewoon mijn vraag niet beantwoorden. Ik zoek een lekker geurtje dat het goed doet bij de dames
Ik zou me bijna beledigd voelen: alsof vrouwen zulke makke schapen zijn dat ze je kwijlend achternarennen bij gebruik van het perfecte geurtjequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie willen gewoon mijn vraag niet beantwoorden. Ik zoek een lekker geurtje dat het goed doet bij de dames
quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:10 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik kan idd niet meer over straat sinds ik dat geurtje heb, mijn leven is één grote Axe reclame geworden.
M7 trek ik niet. Teveel het medicijnenkastje van mijn ouders.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat in mijn Chanel doosje nog ien YSL M7 testertje zat. Ik vind em wel lekker, maar iets te oude mannerig idd. Is de Fresh al getest? Hoe duur dat spul?
edit: Ik ruik em nu weer even en ik vind het oude mannen gehalte wel meevallen eigenlijk. Lekker !
En zo is M7 Fresh ontstaan.quote:M7. The original provokes, more than any other release, the deep question: What… were they thinking…? Here are two of the most masterful perfumers on the planet, Alberto Morillas and Jacques Cavallier, under (in theory anyway) Chantal Roos and Tom Ford's artistic direction, and they create the smell of a smashed Fiat engulfed in flames in the emergency lane of the A6, an alarming chemical storm of burnt rubber, charred metal, singed leather, and a touch of hot polycarbon. This is not, actually, a criticism: It was (I mean this) a well-constructed, thoughtfully built car in flames. But the thing came out in 2002, and it's not that it wasn't a hit—it wasn't listed anywhere in the top 20 in either Europe or the U.S. in '02 or '03. That is a disaster. But Gucci had invested so much in the brand (the name stands for YSL's 7th masculine scent) that they had Morillas and Cavallier do a flanker, and: the boys score.
Dude, moet je je vriendinnetje verdedigen ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Luister naar CF, die is aardig, mooi en intelligent; jullie mogen op jullie blote knietjes hopen dat jullie zo iemand als haar aan de haak slaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Luister naar CF, die is aardig, mooi en intelligent; jullie mogen op jullie blote knietjes hopen dat jullie zo iemand als haar aan de haak slaan.
* ColdFeet checkt W1ZZ's fotoboek. Gelukkig, een mooie man die tegen me praatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:02 schreef W1ZZ het volgende:
Dude, moet je je vriendinnetje verdedigen ofzo?En ze heeft niet eens een fotoboek, valt toch niets te controleren!
Nou weet je wat, hier heb je een tip. Kies een geurtje waar JIJ je fijn bij voelt, en breng het met mate aan, zodat de dame in kwestie het ruikt als ze je wil zoenenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:08 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet met mijn vraag omgaan, geef mij nou gewoon tips voor lekkere geurtjes tijdens een date bijvoorbeeld. Dat soort geurtjes draag je doorgaans niet naar je kantoorbaantje.
Dank voor het compliment! Maar over mijn schoonheid werden geen claims gemaaktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet checkt W1ZZ's fotoboek. Gelukkig, een mooie man die tegen me praat
Jean Paul Gaultier FLEUR du Male.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:08 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet met mijn vraag omgaan, geef mij nou gewoon tips voor lekkere geurtjes tijdens een date bijvoorbeeld. Dat soort geurtjes draag je doorgaans niet naar je kantoorbaantje.
Nee echt seriues, waarom zou ik 5 EUR per 12 ml parafine betalen als ik ook 2 EUR per 500ml kan betalen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef MoneyTalks het volgende:
Rofl, stereotomy geeft honderden euros uit aan geurtjes, maar op belangrijke dingen bezuinigd ie
jeetje, jullie nemen het wel heel serieus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb een zo neutraal mogelijke deo en zo goedkoop mogelijke douchegel. Huismerk van de jumbo, met citrus smaakje. Ook handig als mijn limonade op is. of vice versa.
Ik heb de hele avond nog aan mijn arm geroken en er zit nu nog een klein beetje M7 op, hij is fijn
Ik hou het bijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:35 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik draag morgen denk ik Bulgari The Vert, en jij?
Ik vind sommige Clinique-producten ook niet zo fijn ruiken, maar mijn huid reageert er nu eenmaal vaak heel goed op...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik heb van Clinique ook een moisturizer, maar die heeft echt een veel te sterke kaneelgeur![]()
Verder heb ik nog een deo van Cartier staan, maar die ruikt vooral heel lekker als ik 'm net opdoe, eind van de dag wou ik vaak dat ik gewoon geurloze deo had gedragen.
Parfum is my trigger.. helaasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind sommige Clinique-producten ook niet zo fijn ruiken, maar mijn huid reageert er nu eenmaal vaak heel goed op...
Bluezz, heerlijk, ik kom even aan je snuffelen!
Oh, ik ben trouwens ook allergisch voor veel geurtjes. Krijg er bultjes en jeuk van. Zit natuurlijk barstensvol alcohol en allergenen.
Ach... De tijd dat het echt misging, heb ik nu wel gehad. Incidentjes met de creme van je moeder jatten en de volgende dag met een knalrood, jeukend hoofd naar school enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Parfum is my trigger.. helaas
Mss een keer een allergie test?
Nooit meer zal ik me scheren met scheerschuim.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:35 schreef ColdFeet het volgende:
Is scheerolie prettig, trouwens? Ik gebruik rituals samurai secret shaving cream, vind ik een fijn product (stiekem uit de herenlijn).
Steer, ik draag morgen denk ik Bulgari The Vert, en jij?
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef josja het volgende:
Ah fijn, een geurtjes topic. Ik kreeg bij mijn laatste aankoop van Skins een tester van Original Vetiver van Creed, en dat spreekt mij als vrouw toch echt niet aan. Iemand die hem wil proberen? Geef maar een gil.
Ook wel heel gek dat ze jou die hebben meegegeven eerlijk gezegd. Ik mag bij Skins altijd zelf gewoon kiezen wat ik als testers mee wil hebben. Wat heb je eigenlijk gekocht? Leuk trouwens dat er nog iemand hier bij Skins komt.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef josja het volgende:
Ah fijn, een geurtjes topic. Ik kreeg bij mijn laatste aankoop van Skins een tester van Original Vetiver van Creed, en dat spreekt mij als vrouw toch echt niet aan. Iemand die hem wil proberen? Geef maar een gil.
Don't you worry wat dat betreft zul je niet teleurgesteld worden. Kijk, het kan natuurlijk dat je 'm gewoon niet lekker vindt maar alle Basenoters lopen ermee weg en ik vind 'm zelf ook met gemak de beste Creed die ik ken.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wat dat betreft verwacht ik wel wat meer van BdP.
EN Frank Sinatra droeg 'm.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:46 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Don't you worry wat dat betreft zul je niet teleurgesteld worden. Kijk, het kan natuurlijk dat je 'm gewoon niet lekker vindt maar alle Basenoters lopen ermee weg en ik vind 'm zelf ook met gemak de beste Creed die ik ken.
bronquote:Celeste is een cosmeticawinkel in de Haagse binnenstad met een voor Nederland uniek assortiment. Hier tref je niet alleen de uitgesproken klassieke geuren maar ook de top van de hedendaagse parfumeurs. Een selectie uit het bijzondere assortiment; de fascinerende geuren van Annick Goutal, het familiehuis Creed dat al generaties lang geuren vervaardigt voor de Europese vorstenhuizen en celebraties. De homeproducten van Diptique en Mathias, de oogverzorgingsproducten van Talika en de geuren van Parfums de Rosine. Herinneringen aan vroeger met de klassieke geuren van Guerlain, Jean Patou, Caron en Balmain. De top 4 uit Engeland: Floris (de oudste van alle Britse parfumhuizen), Penthaligon's en Geo F. Trumper en van de nieuwe generatie Miller Harris met absolute topgeuren. De fameuze verzorgingsproducten van Molton Brown en niet te vergeten de Rolls Royce onder de haarborstels Mason Pearson. Maar ook de nieuwe trends uit Amerika zoals Essie nagellakken, kaarsen van Slatkin, lipproducten van Duwop en Rosebud, de pincetten van Tweezerman en de flip flops van Mella. Kortom een beauty paradijs waar je echte even langs wilt als je in Den Haag bent!
En toen kwam er een groene golf uit?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:21 schreef W1ZZ het volgende:
Heb je inmiddels al eens Bois du Portugal geprobeerd? De dame waar ik gisteren mee was zei dat ze er kriebels in haar buik van kreeg!
Foei, ColdFeet is al getrouwd hoor, en niet met mij.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:41 schreef W1ZZ het volgende:
Ga jij nu maar braaf de voeten van je vriendinnetje opwarmen!Post al langsgeweest?
Als ik BdP koop, doe jij dan van mij Royal Delight overnemen?quote:Stereotomy wrote:
I think you can retire Royal Delight if you buy BdP, as you can use it for similar occasions.
Joop!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:09 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Als ik BdP koop, doe jij dan van mij Royal Delight overnemen?
Als ik al ooit een Creed ga kopen (quote:Op maandag 24 maart 2008 14:15 schreef W1ZZ het volgende:
Dude, dat is Original Santal. Royal Delight lijkt echt niet op Joop! (ook al vindt één BN reviewer dat)
Omdat die erg draagbaar klinken en ik hou - zoals je weetquote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef W1ZZ het volgende:
Waarom die drie? Als je aparte Creeds zoekt kun je die eigenlijk alweer skippen en beter voor de EdTs gaan. Daar word ik ook steeds benieuwder naar, maar die zijn nog weer slechter verkrijgbaar dan de Millésimes.
Omdat hij de meest begeerde vrijgezel ter wereld isquote:
Virgin Island Water lijkt me ook een leuk zomergeurtje, maar ik kon niet tegen de cocos in Marc Jacobs for men (bleken trouwens vijgen te zijn), dus ik zou niet weten hoe ik VIW zal vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef W1ZZ het volgende:
Van de Millésimes zijn Neroli Sauvage en Virgin Island Water ook goed draagbaar. Van de Eaux de toilette zijn Acier Aluminium, Bois de Cédrat en Santal Imperial goed draagbaar.
Wat blijf ik toch fijn hangen in Creed terwijl ik eigenlijk andere dingen wil proberen!
Tuurlijk, als ik op mannen viel zou ik 't ook wel weten! Maar dat is ook precies m'n punt, George Clooney heeft voor z'n sexappeal echt geen GIT nodig dus hij is geen argument voor de superioriteit van GIT.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Virgin Island Water lijkt me ook een leuk zomergeurtje, maar ik kon niet tegen de cocos in Marc Jacobs for men (bleken trouwens vijgen te zijn), dus ik zou niet weten hoe ik VIW zal vinden.
En ik zie genoeg vrouwen van hun stoel drijven als ze George Clooney op TV zien, zonder te ruiken dat hij GIT op heeft.
Deze ben ik ook zeker benieuwd naar. Lijkt me een heerlijk geurtje voor in de zomer, ik lees wel hier en daar dat het naar een cocktail of zonnebrandolie ruikt, maar volgens mij valt dat wel mee.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef W1ZZ het volgende:
Virgin Island Water
Ik vind onconventionele geurtjes juist wel interessant. Ik zit er ook over te denken een aantal geurtjes te bestellen van CB I Hate Perfumequote:Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat die erg draagbaar klinken en ik hou - zoals je weet- van niet *te* moeilijk draagbare geuren.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel eens een bergmarmot willen proeven.
Weer aan het testen op mijn arm, één spuitje. Na een uurtje vind ik em echt lekker worden. Het sterke is ervan af en er blijft een zoete kruidige geur achter...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M7 trek ik niet. Teveel het medicijnenkastje van mijn ouders.
M7 Fresh weet ik nog dat ik bij het testen in de winkel dacht: Hmm, niet slecht. Maar dat is alweer een tijdje geleden, en ik wil het spul dolgraag opnieuw samplen. Helaas zijn M7 en M7 Fresh commerciele missers geweest voor YSL (veel advertentiegeld, niet in de top20 van best verkochte geuren) zodat in ieder geval M7 nu niet meer gemaakt wordt. Van M7 Fresh weet ik het niet.
Beide geuren zijn gemaakt door Jacques Cavallier (Acqua di Gio, L'Eau D'Issey) en zijn mentor Alberto Morillas (Givenchy Pi, Herrera 212 Men), twee van de meest respectabele neuzen in de mainstream parfumerie.
[..]
En zo is M7 Fresh ontstaan.
Voor een spuitbusje Axe kun je net iets meer dan een mililiter Creed kopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef Mr.G het volgende:
In welke prijsklasse zit Creed eigenlijk?
Mja, wel de meest in het oog springende geur (au, dat prikt) in mijn collectie. Als ik 's avonds ergens heen moet, dan doe ik het liefst Bulgari Black op. Het is stoer (rook, zwarte thee, rubber) maar toch ook zacht (vanille), en het heeft over het algemeen een "WTF is dit"-gevoel voor mensen die het ruiken (net als Mr. CF)quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maar vertel, Bulgari Black is jouw favoriet?
Ja maar mannelijke geuren passen wel bij mij hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef W1ZZ het volgende:
Maar dat kan ook te maken hebben met dat ik graag wil dat vrouwen erg vrouwelijk ruiken, en unisexgeuren zijn toch vaak een twijfelgevalletje.
Vertel?quote:
Je hebt gelijk. En het is ook niet kansloos om elkaars kleding aan te trekken.quote:
Volgens mij verkoopt Celeste in Den Haag het.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga s proberen ergens een testertje Hammam Bouquet vandaan te halen, zodat ik 't kan testen op mijn huid, in plaats van het alleen maar op papier te ruiken.
Hihi, W1ZZ voelt zich in zijn kruis getast omdat ik durf te insinueren dan zijn woest bronstige favo EdT stiekem een beetje vrouwelijk isquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En het is ook niet kansloos om elkaars kleding aan te trekken.
Trek jij nooit de stockings aan van je vriendinnetje? Aanrader. Geil.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En het is ook niet kansloos om elkaars kleding aan te trekken.
Aaaah, die heb ik ook nog. Ja, shit man. Die ga ik dan morgen proberen! Ik heb zoveel piefjes die ik nog moet uittesten dat ik niet aan mijn normale collectie toe kom.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:17 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Stereo: zal ik doen! Heb je HP al geprobeerd?
Mmm, dat klinkt goed.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef W1ZZ het volgende:
Ow enne, over die cocktail met bruine rum, munt en limoen. koop eens een klein flesje frangelico (hazelnotenrum) om te proberen en doe eens ipv alleen bruine rum 2/3e rum en 1/3e frangelico. Wordt ook wel een hazelito genoemd, erg lekker!
Chandler Burr (quote:Chanel No.5 is so iconic that it has stayed in the top 5 of perfume bestsellers in France for years (to be slightly nudged off its pedestral by Angel in recent years) and it features among the top 10 or at least top 15 in almost every market it is available. It is this which has earned No.5 the moniker le monstre (=the monster; against which everything is compared to in terms of sales), because of its immense marketability. The thing practically sells itself.
And yet (and here is the catch), when participating in blind tests, the fragrance does especially poor! This is something that has been discussed in the corridors of Firmenich, Givaudan, International Flavors and Fragrances and the rest of those hidden pillars of capitalism for some time now. But the average customer does not frequent those places, ergo he/she is unaware of those facts. What is left is hearsay and their own nose. And so often the former is commenting deafeningly louder than the subleties of the latter.
http://perfumeshrine.blogspot.com/2008/03/secrets-of-trade.html
Steer!quote:Op donderdag 27 maart 2008 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
CF, neucken?nu we het er toch over hebben hier
![]()
Over Chanel No. 5: deze geur schijnt het in blind tests altijd erg slecht te doen. Maar Chanel No 5 is Chanel No5: een icoon in de parfumindustrie. Het geurtje waar alle vrouwengeuren mee vergeleken worden. Je ziet ook dat van alle Chanelgeuren No 5. nu, erg veel jaar na dato, alsnog Nicole Kidman en een enorm marketingpush achter zich aan krijgen.
[..]
Chandler Burr () van de NY Times had zoiets ook geschreven voor z'n boek, maar kan het ff niet terugvinden.
Jaaaaaaaaa ja.quote:Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef W1ZZ het volgende:
Ik was aan 't eBayen toen ze m'n kamer binnenliep.
Namen willen wequote:Op maandag 31 maart 2008 19:48 schreef W1ZZ het volgende:
Gegeven dat we elke dag bestookt worden door vele reclames van vele verschillende geuren kunnen bestsellers niet anders dan goed zijn, dunkt me. Tegelijkertijd vind ik dat er in de categorie woody citrus wel betere geuren te vinden zijn.
WAT!?quote:
Ik heb net L'Instant de Guerlain uit het pakketje van W1ZZ opgedaan. Zometeen komt de vriendin van m'n huisgenoot langs, eens zien wat er gebeurt.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
Maar misschien dat ik haar voor de lol eens draag. Het schijnt dat vrouwengeurtjes erg veel homo's vrouwen aantrekt.
Leuk, spannend. Ben benieuwd.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ik heb net L'Instant de Guerlain uit het pakketje van W1ZZ opgedaan. Zometeen komt de vriendin van m'n huisgenoot langs, eens zien wat er gebeurt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Confidence through competence
quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:10 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Leuk, spannend. Ben benieuwd.![]()
Als je van verassingen houdt, moet je deze spoiler *niet* bekijken:Jij dacht dat het stond voor Fris en Muf?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker. En hij is niet 100% wat ik zoek. L'instant ook niet (curse you, anise note!) en heb mijn hoop gevestigd op M7 Fresh de ze dus definitief nergens meer verkopen in Nederland en waarschijnlijk ook nergens meer op de wereld.quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:13 schreef W1ZZ het volgende:
Waarom wil je dan zo nodig een TF kloon? Vind je het origineel te duur?
Het is al weer een paar maand terug, dus echt de details weet ik niet meer, maar wel dat het naar mijn idee weinig te maken had met het origineel qua geur en aan de zoete kant was en stijlvol rook. Deze recensie omschrijft de noten wel een beetje:quote:Op dinsdag 1 april 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
Op Basenotes zijn ze ook idolaat van Tom Ford Extreme. Staat ook op mijn samplelijstje.![]()
![]()
Kun je beschrijven hoe die anders is dan het origineel, die ik ook al erg lekker vond?
Bij mij bleef ie de hele avond hangen btwquote:First of all I have to say I love the fragrance. The notes are deep. Sweet at first and almost reminds me of candied fruit. Not at all cloying though. I detect some smooth pine notes and maybe something like nutmeg or clove but very light and smooth. No pine branches clubbing you over the head in this one. The spices are there but they are almost creamy but not gourmond or foody in nature. When it dries down the is this awsome honey scent with just a hint of citrus. Very creamy. Then it is just gone.
The scent is great but for the money it doesn't have even the legs of the regular Tom Ford for men. Two sprays on the neck and one on the chest. Two and one half hours later it is just gone. Undectable. I refreshed it with three more sprays and it was gone again after 3 and one half hours. For 73 dollars per oz I expect to be a scent to last at least 5 to six hours at the least. To my nose it also wears close to the skin as well. I am almost certain the longevity issue was not from scent fatigue either. If you want to use a 1.7 oz bottle up in one months time this is the stuff for you.
Owwwww, ik dacht de Fresh nog wel, maar heb ik niet goed opgelet op wat jij zei. En ik was verliefdquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeker. En hij is niet 100% wat ik zoek. L'instant ook niet (curse you, anise note!) en heb mijn hoop gevestigd op M7 Fresh de ze dus definitief nergens meer verkopen in Nederland en waarschijnlijk ook nergens meer op de wereld.
Wacht, waar heb jij het over?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Owwwww, ik dacht de Fresh nog wel, maar heb ik niet goed opgelet op wat jij zei. En ik was verliefd
Ja, zeker weten niet. Althans, de voorraad wordt niet meer aangevuld, zowel bij de Bijenkorf, Douglas, als Ici Paris gecheckt. Ze hebben denk ik ook dezelfde leverancier voor YSL spullen in Nederland.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:21 schreef One_conundrum het volgende:
m7 fresh, die is niet meer te verkrijgen volgens jou toch?
Miste de laatste lichting die dag netquote:Op woensdag 2 april 2008 20:05 schreef W1ZZ het volgende:
Samples nog niet binnengekregen helaas, blijf vol spanning wachten!
maar dat is ex dikke verzend kosten natuurlijk...quote:Startbod: US $42,95
(Ongeveer EUR 27,51)
Ja joh komt wel. Heb zoveel geurtjes en ik wil ook de 212 Herrera en VC&A PH nog wat beter testen.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Miste de laatste lichting die dag netMorgen zijn ze er ongetwijfeld.
De AdP Iris Nobile viel wel in de smaak bij de vriendin van m'n huisgenoot die behoorlijk parfumfreak isquote:Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ja joh komt wel. Heb zoveel geurtjes en ik wil ook de 212 Herrera en VC&A PH nog wat beter testen.
Had ik best willen zien die serie, maar misschien maar beter, beetje mystiek is niks mis mee.quote:A sad day for Erwin Creed admirers. Creed, 27, the seventh generation of the House of Creed perfumers, has declined an offer from Philadelphia-based Banyan Productions to have his life made into a reality series.
Though Creed described as "interesting" the idea from Banyan (which produces the home-renovation hit show "Trading Spaces" and others), Creed said his clients, including members of royal houses, would balk at having TV cameras arrive along with their perfumer.
Adam Brecht, Creed's US spokesman adds, "In any event, it's debatable whether camera crews could have kept pace with young Mr. Creed, who travels almost constantly to buy ingredients for fragrance, always adding his favorite passions into his travels: sky diving, boxing, race car driving and helicopter skiing. Banyan Productions may want to consider the rejection a blessing in disguise: Mr. Creed flipped and destroyed his Lotus automobile in a road race last year, narrowly extricating himself from the wreck"
Tot zover dacht ik dat ie onder een auto gekomen was ofzo.quote:A sad day for Erwin Creed admirers. Creed, 27, the seventh generation of the House of Creed perfumers, has
Oh, ik doe altijd first class. Duurt max 10 werkdagen bij mij altijd. 4-6 weken is surface mail he.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:51 schreef W1ZZ het volgende:
stereo ik heb 'm gezien in die eBaywinkel die ik je weleens heb gestuurd:
http://stores.ebay.com/Al(...)419138QQftidZ2QQtZkm
EDIT: haha, zelfde winkel dus. Die verzendkosten van $15 is voor first class mail, dan kun je 4-6 weken op je spul wachten. Ik heb gerekend met $25 voor priority mail, dan is de levertijd 6-10 dagen.
Nou, hij gelooft niet zo in de distinctie geloof ik. Volgens mij bedoelt hij dat hij gewoon geuren wil gaan creëren en daar geen label meer op wil plakken. Maar niet dattie per sé elke nieuwe geur die beetje tamme unisexkwaliteit wil meegeven.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Had hij ook niet gezegd dat hij wilde dat elke geur van Creed nu unisex zou worden?
Eerlijk zullen we alles delenquote:
Alsof jij niet een HB van mij hebt doorgestuurd, heilig boontje!quote:
*note to self: volgende keer gerust 8 sprays doen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, is dat mijn B*Men?![]()
B*Men is echt smerig, raar medicinaal luchtje zit eraan
Heb nu 6 sprays Bulgari Black op. Waarschijnlijk veel te oversprayed, maar ze zullen weten dat ik er ben vanavond.![]()
Naaah, valt wel meequote:
Is er geen mogelijkheid dat je er een sample van vultquote:Op donderdag 3 april 2008 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer houdt het op!!![]()
![]()
Heb net voor 65 EUR YSL M7 Fresh 100ml en L'Instant de Guerlain 75 ml besteld, incl. verzenden. Er ligt ook nog een Floris Santal op de loer.![]()
Die Bulgari PH Soir gaat er nu echt uit.
of niet, natuurlijk
VInd je?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Bulgari Black heeft serieuze longetivity problemen
Als ik hem binnen heb en ik laat dat weten, herinner me daar nog eens aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:09 schreef Soldier2000 het volgende:
Is er geen mogelijkheid dat je er een sample van vult
Hm, mijn kleren stinken ook nog naar BB nuquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:32 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
VInd je?Als ik 'm 's ochtends op doe dan ruik ik 'm 's avonds meestal nog op m'n pols.
Ja, een tokkie die op de kermis in de snoepkraam werkt!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:29 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb ook de A*men fles gespot trouwens. Beetje tokkie vond ik zelf....
De Aqua, maar ik dacht ik gooi die griekse u erinquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mr. G![]()
![]()
Bulgari BLV pour Homme of Bulgari Aqua?
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Rook jij ook zeewier in de Bulgari Aqua? Alsof je op een winterige dag op een kiezelstrand staat en daar vers zeewier aangespoeld wordt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:39 schreef Mr.G het volgende:
[..]
De Aqua, maar ik dacht ik gooi die griekse u erin
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rook jij ook zeewier in de Bulgari Aqua? Alsof je op een winterige dag op een kiezelstrand staat en daar vers zeewier aangespoeld wordt?
Latijnsequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:39 schreef Mr.G het volgende:
[..]
De Aqua, maar ik dacht ik gooi die griekse u erin
Is dat de tegenhanger van G8?quote:Op maandag 7 april 2008 19:39 schreef Jekoos het volgende:
Het geurtje dat ik nu draag heet STR8 en zit in een rood blik
Zo, hebben wij vandaag de lolbroek aan?quote:
Ja, mijn BB is mijn Creed.quote:Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef W1ZZ het volgende:
Heh je bent net als een moederkloek die d'r kindje BB beschermt
Is je Floris Santal al binnen?
Nou, ik las ook op BN dat Thierry Mugler er tegenwoordig zo uitziet:quote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef W1ZZ het volgende:
Ik las op BN dat B*Men ook al discontinued is dus je bent toch blijkbaar niet de enige die er zo over denkt
Graag!quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Je mag wat over is (schat zo de helft) van mijn A*Men Pure Coffee tester wel hebben als je 'm wil proberen..
D'r is op BN ook zo'n thread met alle e-mailadressen van vrijwel alle parfummerken, dus je zou kunnen mass mailen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:16 schreef W1ZZ het volgende:
ook een aanrader: even een mailtje sturen naar contact@salons-shiseido.com dat je graag bijv. Muscs Koublaï Khan eens wilt ruiken maar dat die niet in NL te vinden is en je adres vermelden en dan sturen ze een pakketje met minisamples solid perfume van alle SL geuren op. Ze reageren overigens (iig bij mij) niet op je mailtje maar sturen dus wel wat op.
In Lissabon gewoondquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:13 schreef W1ZZ het volgende:
En dat terwijl Frans toch wel makkelijker is. Portugese/Braziliaanse familie?
Ik sta sinds kort geregistreerd onder m'n eigen naam, Jarno. Maar heb nog maar 1 post geplaatst.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:20 schreef W1ZZ het volgende:
Ahh, nog een liefhebber van uitgesproken geuren! Al die saaie aquatics van tegenwoordig.Wie zitten hier trouwens allemaal op Basenotes?
Stereotomy als Stereotomy
W1ZZ als Merlino
Uhhm, ga je me nu vertellen dat ik voor lul net 100 atomisers uit de VS heb besteld?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ze bij de Douglas ook atomizers verkopen
Strikt genomen niet. Hij wilde eigenlijk eerst US-only shippen, pas toen ik hem een PM stuurde wilde hij wel naar Europa met USPS shippen (mijn request). Maar als dat blijkt dus inderdaad strikt genomen niet mogelijk te zijn. Wel met FedEx enzo, maar dan zit je op 50 USD verzendkosten en dat trek ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:15 schreef W1ZZ het volgende:
Is 't via eBay? Kun je daar dan niet wat tegen doen??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |