Gets nee, B*Men doet me denken aan het medicijnenkastje van mijn ouders. Net als YSL Opium en M7. A*Men vind ik dan wel weer helemaal geweldig.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:56 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Behoorlijke meevaller! Jij bent geen fan begrijp ik?![]()
De opening staat me, net als bij A*men trouwens, niet echt aan. Maar hij droogt heerlijk op, mooi warm geurtje met wat minder zoetigheid dan A*Men. Ik denk zelfs dat ik deze de voorkeur geef boven A*Men
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 13:05 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Terugruikpost
Zo snel alweer bij deel 2 aangekomen![]()
Testertje gevraagd bij de Ici Paris.quote:Op maandag 17 maart 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Waar heb je die vandaan, lks? Die staat nog op mijn wil-samplen lijstje.
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:36 schreef MoneyTalks het volgende:
Ja, een geurtje helpt met attentie pakken. Dus met welk geurtje pak je het best attentie?
Hmm ik had destijds wel de eau de parfum/ intense geroken, wellicht maakt dat verschil? Vond ze allebei wel kruidig van geur. Dat zal de huidtint wel zijn.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:09 schreef Stereotomy het volgende:
Da's grappig dat je Terre D'Hermes op Rive Gauche vindt lijken, ik namelijk helemaal niet. Terre D'Hermes heeft een scherpe citrus/sinasappelgeur, en Rive Gauche ruikt naar scheerschuim.
Vond je Rive Gauche niet naar scheerschuim ruiken dan? Da's bij beide versies zo.quote:Op maandag 17 maart 2008 22:15 schreef Mr.G het volgende:
[..]
Hmm ik had destijds wel de eau de parfum/ intense geroken, wellicht maakt dat verschil? Vond ze allebei wel kruidig van geur. Dat zal de huidtint wel zijn.
Ach het is het favoriete geurtje van Doutzen Kroes, dus zo verkeerd kan 't niet zijnquote:Op woensdag 19 maart 2008 23:04 schreef Stereotomy het volgende:
Mensen,
Het spijt mij.
Vandaag heb ik uit Amerika een 100ml fles Acqua di Gio gekregen. En ik vind hem lekker. Ondanks dat iedereen hem heeft.![]()
quote:Op woensdag 19 maart 2008 23:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Ach het is het favoriete geurtje van Doutzen Kroes, dus zo verkeerd kan 't niet zijn
Heb er toch een paar testertjes van besteld (is wat goedkoper dan zo'n hele fles, zonder het ooit geprobeerd te hebben), wat George Clooney gebruikt moet ik ook gebruikenquote:
Waar heb je besteld?quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:25 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Heb er toch een paar testertjes van besteld (is wat goedkoper dan zo'n hele fles, zonder het ooit geprobeerd te hebben), wat George Clooney gebruikt moet ik ook gebruiken
eBayquote:Op donderdag 20 maart 2008 01:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Waar heb je besteld?
En heb je ook al een nespresso apparaat?
quote:Op donderdag 20 maart 2008 01:41 schreef MoneyTalks het volgende:
[..]
Nee, ik heb geen nespresso apparaat, wel senseo, telt dat ook?
GIT is de Acqua di Gio van Basenotes, man.quote:
Mugler Colognequote:Op donderdag 20 maart 2008 13:33 schreef W1ZZ het volgende:
Hebben jullie ook dat jullie echt geen geurtjes kunnen verdragen als je een kater hebt??
quote:Op donderdag 20 maart 2008 14:32 schreef Stereotomy het volgende:
LKS, hoe vond jij Mugler Cologne?
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 20:46 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Vandaag Cologne van Thierry Mugler (stereotomy)
[ afbeelding ]
Fris zeepachtig geurtje, stuk minder risicovol om te dragen dan A*Men. Denk wel dat ik 'm even bewaar tot de zomer, wel lekker voor op een zomeravond in het park o.i.d.
Nou okay een serieus antwoord dan. Ik zou geen geurtjes gebruiken om een vrouw te verleiden. Gewoon zoeken naar een geurtje waar jij je goed bij voelt. Het beste ruikt ze 'm pas als je haar al verleid hebt, niet als je gewoon voorbij loopt o.i.d., want dan heb je al snel te veel op.quote:Op donderdag 20 maart 2008 22:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie willen gewoon mijn vraag niet beantwoorden. Ik zoek een lekker geurtje dat het goed doet bij de dames
Ik zou me bijna beledigd voelen: alsof vrouwen zulke makke schapen zijn dat ze je kwijlend achternarennen bij gebruik van het perfecte geurtjequote:Op donderdag 20 maart 2008 22:15 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie willen gewoon mijn vraag niet beantwoorden. Ik zoek een lekker geurtje dat het goed doet bij de dames
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |