Owwwww, ik dacht de Fresh nog wel, maar heb ik niet goed opgelet op wat jij zei. En ik was verliefdquote:Op dinsdag 1 april 2008 18:15 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zeker. En hij is niet 100% wat ik zoek. L'instant ook niet (curse you, anise note!) en heb mijn hoop gevestigd op M7 Fresh de ze dus definitief nergens meer verkopen in Nederland en waarschijnlijk ook nergens meer op de wereld.
Wacht, waar heb jij het over?quote:Op woensdag 2 april 2008 20:06 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Owwwww, ik dacht de Fresh nog wel, maar heb ik niet goed opgelet op wat jij zei. En ik was verliefd
Ja, zeker weten niet. Althans, de voorraad wordt niet meer aangevuld, zowel bij de Bijenkorf, Douglas, als Ici Paris gecheckt. Ze hebben denk ik ook dezelfde leverancier voor YSL spullen in Nederland.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:21 schreef One_conundrum het volgende:
m7 fresh, die is niet meer te verkrijgen volgens jou toch?
Miste de laatste lichting die dag netquote:Op woensdag 2 april 2008 20:05 schreef W1ZZ het volgende:
Samples nog niet binnengekregen helaas, blijf vol spanning wachten!
maar dat is ex dikke verzend kosten natuurlijk...quote:Startbod: US $42,95
(Ongeveer EUR 27,51)
Ja joh komt wel. Heb zoveel geurtjes en ik wil ook de 212 Herrera en VC&A PH nog wat beter testen.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:51 schreef le_knightclub_soda het volgende:
[..]
Miste de laatste lichting die dag netMorgen zijn ze er ongetwijfeld.
De AdP Iris Nobile viel wel in de smaak bij de vriendin van m'n huisgenoot die behoorlijk parfumfreak isquote:Op woensdag 2 april 2008 21:01 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Ja joh komt wel. Heb zoveel geurtjes en ik wil ook de 212 Herrera en VC&A PH nog wat beter testen.
Had ik best willen zien die serie, maar misschien maar beter, beetje mystiek is niks mis mee.quote:A sad day for Erwin Creed admirers. Creed, 27, the seventh generation of the House of Creed perfumers, has declined an offer from Philadelphia-based Banyan Productions to have his life made into a reality series.
Though Creed described as "interesting" the idea from Banyan (which produces the home-renovation hit show "Trading Spaces" and others), Creed said his clients, including members of royal houses, would balk at having TV cameras arrive along with their perfumer.
Adam Brecht, Creed's US spokesman adds, "In any event, it's debatable whether camera crews could have kept pace with young Mr. Creed, who travels almost constantly to buy ingredients for fragrance, always adding his favorite passions into his travels: sky diving, boxing, race car driving and helicopter skiing. Banyan Productions may want to consider the rejection a blessing in disguise: Mr. Creed flipped and destroyed his Lotus automobile in a road race last year, narrowly extricating himself from the wreck"
Tot zover dacht ik dat ie onder een auto gekomen was ofzo.quote:A sad day for Erwin Creed admirers. Creed, 27, the seventh generation of the House of Creed perfumers, has
Oh, ik doe altijd first class. Duurt max 10 werkdagen bij mij altijd. 4-6 weken is surface mail he.quote:Op woensdag 2 april 2008 20:51 schreef W1ZZ het volgende:
stereo ik heb 'm gezien in die eBaywinkel die ik je weleens heb gestuurd:
http://stores.ebay.com/Al(...)419138QQftidZ2QQtZkm
EDIT: haha, zelfde winkel dus. Die verzendkosten van $15 is voor first class mail, dan kun je 4-6 weken op je spul wachten. Ik heb gerekend met $25 voor priority mail, dan is de levertijd 6-10 dagen.
Nou, hij gelooft niet zo in de distinctie geloof ik. Volgens mij bedoelt hij dat hij gewoon geuren wil gaan creëren en daar geen label meer op wil plakken. Maar niet dattie per sé elke nieuwe geur die beetje tamme unisexkwaliteit wil meegeven.quote:Op woensdag 2 april 2008 21:32 schreef Stereotomy het volgende:
Had hij ook niet gezegd dat hij wilde dat elke geur van Creed nu unisex zou worden?
Eerlijk zullen we alles delenquote:
Alsof jij niet een HB van mij hebt doorgestuurd, heilig boontje!quote:
*note to self: volgende keer gerust 8 sprays doen.quote:Op donderdag 3 april 2008 18:48 schreef Stereotomy het volgende:
Hee, is dat mijn B*Men?![]()
B*Men is echt smerig, raar medicinaal luchtje zit eraan
Heb nu 6 sprays Bulgari Black op. Waarschijnlijk veel te oversprayed, maar ze zullen weten dat ik er ben vanavond.![]()
Naaah, valt wel meequote:
Is er geen mogelijkheid dat je er een sample van vultquote:Op donderdag 3 april 2008 16:07 schreef Stereotomy het volgende:
Wanneer houdt het op!!![]()
![]()
Heb net voor 65 EUR YSL M7 Fresh 100ml en L'Instant de Guerlain 75 ml besteld, incl. verzenden. Er ligt ook nog een Floris Santal op de loer.![]()
Die Bulgari PH Soir gaat er nu echt uit.
of niet, natuurlijk
VInd je?quote:Op vrijdag 4 april 2008 01:13 schreef Stereotomy het volgende:
Bulgari Black heeft serieuze longetivity problemen
Als ik hem binnen heb en ik laat dat weten, herinner me daar nog eens aan.quote:Op vrijdag 4 april 2008 10:09 schreef Soldier2000 het volgende:
Is er geen mogelijkheid dat je er een sample van vult
Hm, mijn kleren stinken ook nog naar BB nuquote:Op vrijdag 4 april 2008 10:32 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
VInd je?Als ik 'm 's ochtends op doe dan ruik ik 'm 's avonds meestal nog op m'n pols.
Ja, een tokkie die op de kermis in de snoepkraam werkt!quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:29 schreef One_conundrum het volgende:
ik heb ook de A*men fles gespot trouwens. Beetje tokkie vond ik zelf....
De Aqua, maar ik dacht ik gooi die griekse u erinquote:Op vrijdag 4 april 2008 19:27 schreef Stereotomy het volgende:
Mr. G![]()
![]()
Bulgari BLV pour Homme of Bulgari Aqua?
[ afbeelding ] of [ afbeelding ]
Rook jij ook zeewier in de Bulgari Aqua? Alsof je op een winterige dag op een kiezelstrand staat en daar vers zeewier aangespoeld wordt?quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:39 schreef Mr.G het volgende:
[..]
De Aqua, maar ik dacht ik gooi die griekse u erin
quote:Op vrijdag 4 april 2008 19:41 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Rook jij ook zeewier in de Bulgari Aqua? Alsof je op een winterige dag op een kiezelstrand staat en daar vers zeewier aangespoeld wordt?
Latijnsequote:Op vrijdag 4 april 2008 19:39 schreef Mr.G het volgende:
[..]
De Aqua, maar ik dacht ik gooi die griekse u erin
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |