abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 26 maart 2008 @ 23:27:16 #151
55709 Stereotomy
Mens sana in corpore sano
pi_57636998
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:17 schreef W1ZZ het volgende:

[..]

Stereo: zal ik doen! Heb je HP al geprobeerd?
Aaaah, die heb ik ook nog. Ja, shit man. Die ga ik dan morgen proberen! Ik heb zoveel piefjes die ik nog moet uittesten dat ik niet aan mijn normale collectie toe kom.

En als je over sex wil praten ben je hier van harte welkom:

[CUL SC # 125] Brrrr, koud hier!!

Confidence through competence
pi_57637287
he bah gaan jullie die vieze praat lekker in [SEX] doen

Okee een serieuze poging dan: ik kan bepaalde geuren best wel met seks verbinden. Dus als m'n vriendinnetje (dat ik helaas ook alweer een aantal maanden niet meer heb maar even algemeen dus) een aantal keer dezelfde geur op heeft gehad tijdens de seks en ze heeft die geur gewoon een keer overdag op ofzo dan roept dat zeg maar herinneringen op
"The sunshine bores the daylights outta me!"
pi_57637292
Mmm, als ik dan toch naar die winkel ga, zal ik Artemisia ook eens testen... Armani White is en blijft een favoriet hier!
pi_57637589
Ow enne, over die cocktail met bruine rum, munt en limoen. koop eens een klein flesje frangelico (hazelnotenrum) om te proberen en doe eens ipv alleen bruine rum 2/3e rum en 1/3e frangelico. Wordt ook wel een hazelito genoemd, erg lekker!
pi_57638206
quote:
Op woensdag 26 maart 2008 23:45 schreef W1ZZ het volgende:
Ow enne, over die cocktail met bruine rum, munt en limoen. koop eens een klein flesje frangelico (hazelnotenrum) om te proberen en doe eens ipv alleen bruine rum 2/3e rum en 1/3e frangelico. Wordt ook wel een hazelito genoemd, erg lekker!
Mmm, dat klinkt goed.
Ik denk trouwens dat ik zo maar gewoon een flinke bel whiskey achterover ga gieten; bij verkoudheid/ grieperigheid ken ik slechts twee medicijnen: ontzettend pittig eten, en sterke drank.
Oh wacht, dit is niet de CUL SC
pi_57638836
Chanel no 5 is niet zoveel mis mee toch

Ik zou trouwens zelf ook liever niet hetzelfde geurtje dragen als m'n vriendin eigenlijk. Twee keer dezelfde geur op 1 kussen, daar slaapt de duivel tussen.

Overigens heb ook ik op het moment geen vriendin Laatst wel een tijd gedate met een meisje dat erg into geurtjes was, ze had meer flesjes thuis staan dan ik.
Eigenlijk zou ik haar ten huwelijk moeten vragen >>R&P
  donderdag 27 maart 2008 @ 01:19:25 #157
55709 Stereotomy
pi_57639449
CF, neucken? nu we het er toch over hebben hier

Over Chanel No. 5: deze geur schijnt het in blind tests altijd erg slecht te doen. Maar Chanel No 5 is Chanel No5: een icoon in de parfumindustrie. Het geurtje waar alle vrouwengeuren mee vergeleken worden. Je ziet ook dat van alle Chanelgeuren No 5. nu, erg veel jaar na dato, alsnog Nicole Kidman en een enorm marketingpush achter zich aan krijgen.
quote:
Chanel No.5 is so iconic that it has stayed in the top 5 of perfume bestsellers in France for years (to be slightly nudged off its pedestral by Angel in recent years) and it features among the top 10 or at least top 15 in almost every market it is available. It is this which has earned No.5 the moniker le monstre (=the monster; against which everything is compared to in terms of sales), because of its immense marketability. The thing practically sells itself.
And yet (and here is the catch), when participating in blind tests, the fragrance does especially poor! This is something that has been discussed in the corridors of Firmenich, Givaudan, International Flavors and Fragrances and the rest of those hidden pillars of capitalism for some time now. But the average customer does not frequent those places, ergo he/she is unaware of those facts. What is left is hearsay and their own nose. And so often the former is commenting deafeningly louder than the subleties of the latter.

http://perfumeshrine.blogspot.com/2008/03/secrets-of-trade.html
Chandler Burr ( ) van de NY Times had zoiets ook geschreven voor z'n boek, maar kan het ff niet terugvinden.
pi_57639640
quote:
Op donderdag 27 maart 2008 01:19 schreef Stereotomy het volgende:
CF, neucken? nu we het er toch over hebben hier

Over Chanel No. 5: deze geur schijnt het in blind tests altijd erg slecht te doen. Maar Chanel No 5 is Chanel No5: een icoon in de parfumindustrie. Het geurtje waar alle vrouwengeuren mee vergeleken worden. Je ziet ook dat van alle Chanelgeuren No 5. nu, erg veel jaar na dato, alsnog Nicole Kidman en een enorm marketingpush achter zich aan krijgen.
[..]

Chandler Burr ( ) van de NY Times had zoiets ook geschreven voor z'n boek, maar kan het ff niet terugvinden.
Steer! Gisteren liep je mijn echtgenoot te versieren en nu dit!

Ik heb bij Chanel no 5 altijd de associatie met oudere vrouwen (oma). Chanel heeft wmb wel prettiger, jonger geurtjes in het assortiment. Maar no 5 Blijft wel een bepaalde stijl en klasse houden.
pi_57640795
Your words say no but your smileys say differently.

Ga vandaag maar 'ns Nombril Immense van Etat libre d'Orange testen.
  donderdag 27 maart 2008 @ 11:16:50 #160
55709 Stereotomy
pi_57643496
Hugh Parsons - Yellow
(met dank aan een sample van W1ZZ)

Topnotes: opent met veul citroenen, die dan ook echt naar verse, scherpe citroenen ruiken. De eerste associatie die ik maak is met anti-muggen zalf, dus ik denk dat er veel citronellal in de bovenlaag van de geur zit. Even laten inwerken nu.

-edit-

Heart notes: Aha! Interessant. De scherpe citroenen zijn nu helemaal weg, en het is allemaal erg zacht geworden. Ik denk dat ik een klein bedje van witte musk ruik (de cremige variant, zoals bij Burberry Touch) met een zeer lichte houtachtige, kruidige citrusgeur die ik even niet thuis kan brengen. Het lijkt wel alsof iemand enkele limoenen op een mooie cederhouten snijplank heeft gesneden, en dat ik de snijplank nu ruik. Leuk. Ben benieuwd of er nog basenotes overblijven.

[ Bericht 11% gewijzigd door Stereotomy op 27-03-2008 11:35:35 ]
pi_57644139
Glad you like it so far!

De Nombril Immense kan me ook bekoren, de eerste keer dat ergens vetiver in zit en ik 't wel okee vind. Waarschijnlijk heel weinig, 't komt nu pas langs na een paar uur en erg subtiel ook nog.
pi_57655626
Net even Cacharel - Nemo geprobeerd, bedankt Stereotomy! Ik vind 'm aan de ene kant erg lekker maar aan de andere kant is hij nogal saai... Er mist een bepaalde note die 'm wat sprankelender maakt.
  vrijdag 28 maart 2008 @ 01:26:13 #163
55709 Stereotomy
pi_57664941

(ben net zat thuisgekomen, dan mag het he? )

Ik was ook niet heel erg onder de indruk van Nemo. Op Basenotes lopen ze ermee weg. De beste sandlewoodgeur die ik tot nu toe heb geroken is zeker Floris Santal. Met op goede tweede plek Gucci Envy. 't zal weer geen nichegeur zijn die op 1 staat, mijn portemonnee, wat doe je!
pi_57682625
Heb m'n kast 'ns uitgebezemd en ben een hoop monsters tegengekomen. Van sommige weet ik niet eens wat het is (en de Basenotes directory is nog steeds down) dus ik heb maar gewoon alles opgeschreven wat op het monstertje stond:

• Parfum d'ete (?)
  • IKKS (?)
  • S.T.Dupont Signature (M) Onder voorbehoud weggegeven
  • Acqua di Giò 1/2vol (F)
  • Paloma Picasso 1/2vol (?)
  • Jil Sander Sensations (?)
  • Paco Rabanne Ultraviolet Woman (F) Onder voorbehoud weggegeven
  • Gaultier^2 ("M")
  • Dunhill X-Centric (M)
  • CK Eternity (M) Onder voorbehoud weggegeven
  • Shiseido Feminile du bois (F)
  • CK Obsession (M)
  • D&G By (F)
  • D&G PH (M)
  • D&G Femminile (F, 3x)
  • D&G (?)
  • Dior J'adore (F)
  • Miss Dior bodylotion proefje (F)
  • Dior Pure Poison (F)
  • Dior Dune (M) Onder voorbehoud weggegeven
  • Dior Hypnotic Poison (F?)
  • Aquaman (?)
  • Acqua di Parma Iris Nobile (F) Onder voorbehoud weggegeven
  • L'instant de Guerlain (F) Onder voorbehoud weggegeven

Alles ruilbaar tegen dingen die ik nog niet ken. Wie maakt me los??

[ Bericht 5% gewijzigd door W1ZZ op 29-03-2008 09:13:32 ]
  • "The sunshine bores the daylights outta me!"
      zaterdag 29 maart 2008 @ 01:14:18 #165
    55709 Stereotomy
    pi_57688820
    Onder voorbehoud PR Ultraviolet Man, CK Eternity en Dior Dune pls.

Ervoor in de plaats heb ik: Chanel Platinum Egoïste, Herrera 212 Men, Van Cleef & Arpels Pour Homme (aanrader), en misschien nog wat meer maar ik kijk morgen wel ff in de koelkast.

Maar wat grappig dat je er al zo snel een paar hebt weggegeven, blijkbaar meer lurkers dan posters in dit topic.
    pi_57691313
    Was aan LKS via de PM Maarre, toen ik die post gisteravond maakte was ik er blijkbaar niet helemaal bij. Ultraviolet Man blijkt Ultraviolet Woman te zijn, wist niet eens dat die bestond Dus als je wat anders uit wilt kiezen, be my guest. Jouw 3 zijn top, ben benieuwd!
      zaterdag 29 maart 2008 @ 15:53:35 #167
    148124 MFPascal
    PeanutButterWolf
    pi_57697028
    Ik was vandaag in de Kijkshop ( Ja was voor iets anders, maar ik zag ook toen dat ze er EdT's verkopen) en ze hebben de mikmak afgeprijsd. Ze hebben o.a. Burberry Brit, Bvlgari Aqva, Bvlgari pour Homme, B-men, wat Calvin Klein en Hugo Boss spul staan. Aqva is er alleen in 50 ml, kosten zijn 30 euro. (Niet zo duur denk? ) en die pour Homme is alleen in 30 ml voor 25 eu. Verder niet echt op de prijzen gelet, ze staan misschien ook wel op de site van Kijkshop vermeld. Bettje paupere winkel natuurlijk, en helemaal voor EdT's, maar als de prijzen gunstig zijn... Ik heb ook weer wat geuren bij de Douglas hier in Alkmaar uitgeprobeerd. Ook de Aqva weer een kans gegeven, en ik vind de topnotes gewoon niet fijn, daarop heb ik 'em de eerste keer ook afgerekend. De Basenotes zijn wel weer lekker fris, moet ik toegeven.

EDIT: Had blijkbaar verkeerd gekeken.

[ Bericht 2% gewijzigd door MFPascal op 29-03-2008 15:59:56 ]
    Last.FM
    Tant se val d'on venim. Visca el Barça.
      maandag 31 maart 2008 @ 12:12:50 #168
    55709 Stereotomy
    pi_57734490
    Creed Original Vetiver
    Met dank aan josja voor de sample

Jawel, ik heb vandaag voor het eerst Creed op. Ik hoor er nu ook helemaal bij. Deze geur wordt vaak vergeleken met de veel goedkopere Mugler Cologne, ook sterk gebaseerd op de grasplant Vetiver.

Topnotes: Uit het piefje ruikt Original Vetiver heel smooth en zacht. Eenmaal opgespoten krijg je echter in de topnotes wel te maken met frisse, bijtende citrus die zich een paar minuten lang dicht op de huid ophoudt.

Heart Notes: Eenmaal weggetrokken komt het ronde karakter van Original Vetiver naar voren. De geur van Vetiver is vrij uniek: het is een grassige, citrusachtige, soms wat muffe geur die het bordje 'ik ben onschuldig' om z'n nek heeft hangen. Het is denk ik ook een geur die je moet leren ruiken. Een van mijn eerste samples ooit was Guerlain Vetiver, en die was zo muf dat ik bijna nooit aan de hele geurtjestoestanden ben begonnen. De vetiver in Original Vetiver is in die zin uniek dat ik er een heeeel klein beetje Marc Jacobs for Men erin ruik: een hele lichte kokos / vijgen geur waar je van moet houden.

Basenotes: Ieuw, Original Vetiver eindigt in een bittere Vetiver-noot, die ook een klein beetje zurig is. Je moet er wel van houden, anders is het een beetje jammer.

Conclusie:

Al met al vind ik niet Mugler Cologne, maar Guerlain Vetiver het meest op Creed's Original Vetiver lijken. Mugler is frisser, maar waarschijnlijk zijn Guerlain en Creed 'puurder' en het meest gelijkend op echt Vetiver. Behalve als je een echte Creed-fanaat bent, raad ik je aan de twee alternatieven te bestuderen. Maar als je vetiver überhaupt niet lekker vindt, dan kun je deze categorie overslaan.

[ Bericht 9% gewijzigd door Stereotomy op 31-03-2008 19:00:13 ]
    pi_57735524
    Ik heb vanochtend de 3 van LKS en voor Stereotomy PR Ultraviolet Woman, Dior Dune, CK Eternity en Paloma Picasso opgestuurd.
    pi_57737135
    De originele Silver shadow van Davidoff blijft toch echt de lekkerste
      maandag 31 maart 2008 @ 15:10:05 #171
    55709 Stereotomy
    pi_57737742
    W1ZZ, wat moet ik nou met Ultraviolet Woman, ik ben alleen metrosexueel hoor. toch bedankt uiteraard

Ik heb echter voor jou alleen Herrera 212 Men en Van Cleef & Arpels op de post gedaan. Platinum Egoiste had ik geen piefje meer leeg voor.
    pi_57740333
    Ik had nog gepost dat het WOman bleek te zijn maar je reageerde niet dus toen heb ik 'm lekker toch op de bus gedaan Maakt niet uit joh dat je er maar twee hebt opgestuurd.
    pi_57742291
    Ik heb trouwens dit weekend ineens een nieuwe 120ml fles van Original Santal (eBay) van mum gekregen

maandag 31 maart 2008 @ 18:48:17 #174
    55709 Stereotomy
    pi_57742400
    Zo, hoe doe je dat?
    pi_57742586
    Ik was aan 't eBayen toen ze m'n kamer binnenliep. Ze herkende de fles en toen ik zei dattie al een tijdje op was bood ze aan om 'm aan me te geven. Ik was ook nogal verbaasd eerlijk gezegd, toen ik een keer vertelde dat ik retail een 120ml fles GIT had gekocht (à ¤120,-) verklaarde ze me nog voor gek
      maandag 31 maart 2008 @ 18:58:47 #176
    55709 Stereotomy
    pi_57742648
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 18:56 schreef W1ZZ het volgende:
    Ik was aan 't eBayen toen ze m'n kamer binnenliep.
    Jaaaaaaaaa ja.

Waar ruikt Original Santal naar? De Joop toch?
    pi_57742793
    Ja klopt, stel je een zachte, niet agressieve Joop voor. Dat is OS.
      maandag 31 maart 2008 @ 19:10:50 #178
    200504 Amokzaaier
    zonder te ploegen!
    pi_57742910
    Ik had Aqua di Gio 2 jaar voor deze zo gehypt werd. In het buitenland gekocht zonder invloed van reclame oid. Is gewoon goed geurtje
    je oogst wat je zaait
    pi_57743667
    Gegeven dat we elke dag bestookt worden door vele reclames van vele verschillende geuren kunnen bestsellers niet anders dan goed zijn, dunkt me. Tegelijkertijd vind ik dat er in de categorie woody citrus wel betere geuren te vinden zijn.
      maandag 31 maart 2008 @ 19:56:45 #180
    55709 Stereotomy
    pi_57743900
    quote:
    Op maandag 31 maart 2008 19:48 schreef W1ZZ het volgende:
    Gegeven dat we elke dag bestookt worden door vele reclames van vele verschillende geuren kunnen bestsellers niet anders dan goed zijn, dunkt me. Tegelijkertijd vind ik dat er in de categorie woody citrus wel betere geuren te vinden zijn.
    Namen willen we

In een opwelling heb ik dus ook 100 ml Acqua di Gio van eBay gekocht. Nu ik hem een paar keer heb gedragen valt het me op straat ook steeds meer op dat andere mensen hem dragen. Fuck it.

Vind het wel een van de betere aquatics. Cool Water bijvoorbeeld, trek ik niet.
      maandag 31 maart 2008 @ 20:24:57 #181
    16715 Mylene
    *schatje*
    pi_57744613
    Op iBOOD bieden ze ook soms geurtjes aan.

Zie productlijst wat ze zoal aan geurtjes hebben aangeboden.
    pi_57744938
    Bijv: Acqua di Parma Colonia, Acqua di Genova, Hermes Eau d'Orange Verte, Penhaligon's Blenheim Bouquet, Penhaligon's Castile, Creed Millésime Imperial, Creed Neroli Sauvage.

Ik zeg absoluut niet dat deze lijken op Acqua di Giò, maar wel dat het hele goede woody citrusgeuren zijn.
    pi_57763193
    Vandaag 212 Men van Herrera en Van Cleef & Arpels PH ontvangen van Stereotomy, waarvoor dank! Allebei topgeuren maar totaal verschillend. De 212 is met een 'versgemaaid gras' noot heel modern en ietwat steriel (zoals Be Delicious van DKNY), VC&A PH is juist heel kruidig, patchouli/leer/jasmijn/musk, just the way I like it. Alléén lijkt ie heel erg op Kouros en die vind ik wel net wat beter. de 212 heeft wel iets unieks voor een mannengeur dat is wel erg leuk.

Misschien morgen wat meer info.
    pi_57763760
    W1ZZ, heb net jouw pakketje in de brievenbus gevonden, hartelijk dank daarvoor! Zal de reacties posten als ik ze geprobeerd heb. Die van jou is net op de bus gegaan.
      dinsdag 1 april 2008 @ 17:52:44 #185
    55709 Stereotomy
    pi_57763802
    Da's nou grappig, Van Cleef & Arpels PH is tot nu toe de enige grote mannen geur die ik wél trek. En Kouros.

Ik heb van Wizz Paco Rabanne Ultraviolet Women, CK Eternity for women , Paloma Picasso en Dior Dune binnen gekregen. Althans, ik heb echt sterk het vermoeden dat de CK Eternity de vrouwelijke versie is. Toch dank voor alle samples.

Ik heb Dune nu op, en die is leuk (weer wat anders dan fris) maar erg eendimensionaal met een tabakgeurtje. Doet me denken aan Tabac Original, die je voor 5 EUR de grote fles bij de Kruitvat kunt kopen. Helaas is Dune ook erg oranje, waardoor je moet oppassen met je kleren. Vind ik altijd zo jammer bij geurtjes, al dat kleurstof erin.
    pi_57763852
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 17:52 schreef Stereotomy het volgende:
    CK Eternity for women
    WAT!?

Ik zou Kouros ook willen omschrijven als de heftige versie van VC&A PH dus dat kan wel kloppen...
      dinsdag 1 april 2008 @ 18:01:27 #187
    55709 Stereotomy
    pi_57763923
    Het is weer zo'n geur waarvan de vrouwenversie eerder bestond, dus CK Eternity. Die voor mannen heet dan ook letterlijk CK Eternity for men.

Voor haar

Voor hem.

Maar misschien dat ik haar voor de lol eens draag. Het schijnt dat vrouwengeurtjes erg veel homo's vrouwen aantrekt.
    pi_57763983
    pi_57764013
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 18:01 schreef Stereotomy het volgende:
    Maar misschien dat ik haar voor de lol eens draag. Het schijnt dat vrouwengeurtjes erg veel homo's vrouwen aantrekt.
    Ik heb net L'Instant de Guerlain uit het pakketje van W1ZZ opgedaan. Zometeen komt de vriendin van m'n huisgenoot langs, eens zien wat er gebeurt.
      dinsdag 1 april 2008 @ 18:10:23 #190
    55709 Stereotomy
    pi_57764037
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 18:08 schreef le_knightclub_soda het volgende:

[..]

Ik heb net L'Instant de Guerlain uit het pakketje van W1ZZ opgedaan. Zometeen komt de vriendin van m'n huisgenoot langs, eens zien wat er gebeurt.
    Leuk, spannend. Ben benieuwd.

Als je van verassingen houdt, moet je deze spoiler *niet* bekijken:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    pi_57764038
    Hee nou niet grappig gaan doen, daarvan wist je dat het een vrouwenlucht was toen je 'm uitkoos!
      dinsdag 1 april 2008 @ 18:12:21 #192
    55709 Stereotomy
    pi_57764067
    L'instant heb ik als sample van marktplaats gekocht vorige week, omdat ik driftig op zoek was naar een Tom Ford for Men kloon. Op de vieze anijs-note na, die na een halfuur wegtrekt, vind ik L'instant een iets mildere versie van Tom Ford for Men.
    pi_57764077
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 18:10 schreef Stereotomy het volgende:

[..]

Leuk, spannend. Ben benieuwd.

Als je van verassingen houdt, moet je deze spoiler *niet* bekijken:
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Jij dacht dat het stond voor Fris en Muf?
      dinsdag 1 april 2008 @ 18:13:22 #194
    55709 Stereotomy
    pi_57764080
    Oh, was het een grap? Nee, maar die fout maak ik ook vaak hoor. Had van ColdFeet een tijd geleden een HELE berg geuren gekregen, ik enthousiast YSL Opium opspuiten, bleek het dus de vrouwelijke versie te zijn.
    pi_57764087
    Waarom wil je dan zo nodig een TF kloon? Vind je het origineel te duur?
      dinsdag 1 april 2008 @ 18:15:50 #196
    55709 Stereotomy
    pi_57764125
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 18:13 schreef W1ZZ het volgende:
    Waarom wil je dan zo nodig een TF kloon? Vind je het origineel te duur?
    Zeker. En hij is niet 100% wat ik zoek. L'instant ook niet (curse you, anise note!) en heb mijn hoop gevestigd op M7 Fresh de ze dus definitief nergens meer verkopen in Nederland en waarschijnlijk ook nergens meer op de wereld.

Ik zoek zoiets dus nog, en een Floris Santal kloon (alhoewel ik er nu veel heb geroken en niets in de buurt komt van Floris ) en dan is mijn collectie *echt* compleet. Keil ik er misschien nog de Bulgari Aqua Marine eruit, maar wil eerst dat het 25 graden wordt om het echt goed te testen.

Maar ik moet eerlijk zeggen, door al dat gesample kom ik nauwelijks meer toe aan mijn echte collectie. Wil ook nog Viktor & Rolf Antidote samplen.
    pi_57764130
    Het origineel valt nog wel mee qua prijs vind ik, vooral op ebay. Die Extreme is juist te duur, terwijl ik die juist lekkerder vind, lekkerder nog dan wat ik van die Private Blend lijn heb geroken.

Maar mijn mening werd misschien wel wat beinvloed door de beeldschone dame die me hielp bij la Rinascente
      dinsdag 1 april 2008 @ 18:20:48 #198
    55709 Stereotomy
    pi_57764197
    Op Basenotes zijn ze ook idolaat van Tom Ford Extreme. Staat ook op mijn samplelijstje.

Kun je beschrijven hoe die anders is dan het origineel, die ik ook al erg lekker vond?
    pi_57764305
    quote:
    Op dinsdag 1 april 2008 18:20 schreef Stereotomy het volgende:
    Op Basenotes zijn ze ook idolaat van Tom Ford Extreme. Staat ook op mijn samplelijstje.

Kun je beschrijven hoe die anders is dan het origineel, die ik ook al erg lekker vond?
    Het is al weer een paar maand terug, dus echt de details weet ik niet meer, maar wel dat het naar mijn idee weinig te maken had met het origineel qua geur en aan de zoete kant was en stijlvol rook. Deze recensie omschrijft de noten wel een beetje:
    quote:
    First of all I have to say I love the fragrance. The notes are deep. Sweet at first and almost reminds me of candied fruit. Not at all cloying though. I detect some smooth pine notes and maybe something like nutmeg or clove but very light and smooth. No pine branches clubbing you over the head in this one. The spices are there but they are almost creamy but not gourmond or foody in nature. When it dries down the is this awsome honey scent with just a hint of citrus. Very creamy. Then it is just gone.

The scent is great but for the money it doesn't have even the legs of the regular Tom Ford for men. Two sprays on the neck and one on the chest. Two and one half hours later it is just gone. Undectable. I refreshed it with three more sprays and it was gone again after 3 and one half hours. For 73 dollars per oz I expect to be a scent to last at least 5 to six hours at the least. To my nose it also wears close to the skin as well. I am almost certain the longevity issue was not from scent fatigue either. If you want to use a 1.7 oz bottle up in one months time this is the stuff for you.
    Bij mij bleef ie de hele avond hangen btw
    pi_57787308
    Samples nog niet binnengekregen helaas, blijf vol spanning wachten!
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')