En toen kwam er een groene golf uit?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:21 schreef W1ZZ het volgende:
Heb je inmiddels al eens Bois du Portugal geprobeerd? De dame waar ik gisteren mee was zei dat ze er kriebels in haar buik van kreeg!
Foei, ColdFeet is al getrouwd hoor, en niet met mij.quote:Op maandag 24 maart 2008 13:41 schreef W1ZZ het volgende:
Ga jij nu maar braaf de voeten van je vriendinnetje opwarmen!Post al langsgeweest?
Als ik BdP koop, doe jij dan van mij Royal Delight overnemen?quote:Stereotomy wrote:
I think you can retire Royal Delight if you buy BdP, as you can use it for similar occasions.
Joop!quote:Op maandag 24 maart 2008 14:09 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Als ik BdP koop, doe jij dan van mij Royal Delight overnemen?
Als ik al ooit een Creed ga kopen (quote:Op maandag 24 maart 2008 14:15 schreef W1ZZ het volgende:
Dude, dat is Original Santal. Royal Delight lijkt echt niet op Joop! (ook al vindt één BN reviewer dat)
Omdat die erg draagbaar klinken en ik hou - zoals je weetquote:Op maandag 24 maart 2008 15:00 schreef W1ZZ het volgende:
Waarom die drie? Als je aparte Creeds zoekt kun je die eigenlijk alweer skippen en beter voor de EdTs gaan. Daar word ik ook steeds benieuwder naar, maar die zijn nog weer slechter verkrijgbaar dan de Millésimes.
Omdat hij de meest begeerde vrijgezel ter wereld isquote:
Virgin Island Water lijkt me ook een leuk zomergeurtje, maar ik kon niet tegen de cocos in Marc Jacobs for men (bleken trouwens vijgen te zijn), dus ik zou niet weten hoe ik VIW zal vinden.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef W1ZZ het volgende:
Van de Millésimes zijn Neroli Sauvage en Virgin Island Water ook goed draagbaar. Van de Eaux de toilette zijn Acier Aluminium, Bois de Cédrat en Santal Imperial goed draagbaar.
Wat blijf ik toch fijn hangen in Creed terwijl ik eigenlijk andere dingen wil proberen!
Tuurlijk, als ik op mannen viel zou ik 't ook wel weten! Maar dat is ook precies m'n punt, George Clooney heeft voor z'n sexappeal echt geen GIT nodig dus hij is geen argument voor de superioriteit van GIT.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:35 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Virgin Island Water lijkt me ook een leuk zomergeurtje, maar ik kon niet tegen de cocos in Marc Jacobs for men (bleken trouwens vijgen te zijn), dus ik zou niet weten hoe ik VIW zal vinden.
En ik zie genoeg vrouwen van hun stoel drijven als ze George Clooney op TV zien, zonder te ruiken dat hij GIT op heeft.
Deze ben ik ook zeker benieuwd naar. Lijkt me een heerlijk geurtje voor in de zomer, ik lees wel hier en daar dat het naar een cocktail of zonnebrandolie ruikt, maar volgens mij valt dat wel mee.quote:Op maandag 24 maart 2008 15:15 schreef W1ZZ het volgende:
Virgin Island Water
Ik vind onconventionele geurtjes juist wel interessant. Ik zit er ook over te denken een aantal geurtjes te bestellen van CB I Hate Perfumequote:Op maandag 24 maart 2008 15:07 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Omdat die erg draagbaar klinken en ik hou - zoals je weet- van niet *te* moeilijk draagbare geuren.
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:31 schreef Stereotomy het volgende:
Ik zou wel eens een bergmarmot willen proeven.
Weer aan het testen op mijn arm, één spuitje. Na een uurtje vind ik em echt lekker worden. Het sterke is ervan af en er blijft een zoete kruidige geur achter...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 03:27 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
M7 trek ik niet. Teveel het medicijnenkastje van mijn ouders.
M7 Fresh weet ik nog dat ik bij het testen in de winkel dacht: Hmm, niet slecht. Maar dat is alweer een tijdje geleden, en ik wil het spul dolgraag opnieuw samplen. Helaas zijn M7 en M7 Fresh commerciele missers geweest voor YSL (veel advertentiegeld, niet in de top20 van best verkochte geuren) zodat in ieder geval M7 nu niet meer gemaakt wordt. Van M7 Fresh weet ik het niet.
Beide geuren zijn gemaakt door Jacques Cavallier (Acqua di Gio, L'Eau D'Issey) en zijn mentor Alberto Morillas (Givenchy Pi, Herrera 212 Men), twee van de meest respectabele neuzen in de mainstream parfumerie.
[..]
En zo is M7 Fresh ontstaan.
Voor een spuitbusje Axe kun je net iets meer dan een mililiter Creed kopen.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:00 schreef Mr.G het volgende:
In welke prijsklasse zit Creed eigenlijk?
Mja, wel de meest in het oog springende geur (au, dat prikt) in mijn collectie. Als ik 's avonds ergens heen moet, dan doe ik het liefst Bulgari Black op. Het is stoer (rook, zwarte thee, rubber) maar toch ook zacht (vanille), en het heeft over het algemeen een "WTF is dit"-gevoel voor mensen die het ruiken (net als Mr. CF)quote:Op woensdag 26 maart 2008 22:42 schreef ColdFeet het volgende:
Maar vertel, Bulgari Black is jouw favoriet?
Ja maar mannelijke geuren passen wel bij mij hoorquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:09 schreef W1ZZ het volgende:
Maar dat kan ook te maken hebben met dat ik graag wil dat vrouwen erg vrouwelijk ruiken, en unisexgeuren zijn toch vaak een twijfelgevalletje.
Vertel?quote:
Je hebt gelijk. En het is ook niet kansloos om elkaars kleding aan te trekken.quote:
Volgens mij verkoopt Celeste in Den Haag het.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef ColdFeet het volgende:
Afijn, ik ga s proberen ergens een testertje Hammam Bouquet vandaan te halen, zodat ik 't kan testen op mijn huid, in plaats van het alleen maar op papier te ruiken.
Hihi, W1ZZ voelt zich in zijn kruis getast omdat ik durf te insinueren dan zijn woest bronstige favo EdT stiekem een beetje vrouwelijk isquote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En het is ook niet kansloos om elkaars kleding aan te trekken.
Trek jij nooit de stockings aan van je vriendinnetje? Aanrader. Geil.quote:Op woensdag 26 maart 2008 23:15 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Je hebt gelijk. En het is ook niet kansloos om elkaars kleding aan te trekken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |