Lijkt mij geen goed plan, alhoewel ik wel een korte handleiding hierover had gevonden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 15:59 schreef DroogDok het volgende:
Je zou het zelf toch ook kunnen doen?
Lijkt me opzich wel interessant, zou ook best eens hond of kat willen proeven
Cuy heet dat ras.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 16:52 schreef huhggh het volgende:
Ik had gelezen dat ze in Peru een ras voor consumptie gebruiken die uit 3 andere rassen voortkomt.
Iemand hier met bruikbare tips?
PS: ik wil er best foto's van maken, maar ik ga het niet zelf bereiden.
Maar voor foto's moet ik wel wat te eten hebben natuurlijk, dus wie kan mij hiermee op weg helpen naar een flexibele restaurant die dit zou kunnen/willen?
Ik zal een dezer dagen eens vragen bij wat dieren-speciaalzaken hoe je aan dat ras kan komen.quote:
In Ecuador is Cuy gewoon de algemene naam voor cavia. Volgens mij is het dus geen ras-specifieke naam.quote:
Weinig verschil tussen een cavia of een konijn qua aanbaarheidsfactor. Maar konijn vind ik lekkerder smaken.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij is het verboden in Nederland, dus een restaurant vinden wat het maakt wordt lastigDaarnaast zijn caafjes gewoon veel te lief om op te eten
Maar ik heb hier thuis geen 3 konijnen in ee hok zittenquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:25 schreef Lucille het volgende:
[..]
Weinig verschil tussen een cavia of een konijn qua aanbaarheidsfactor. Maar konijn vind ik lekkerder smaken.
Ook niks mis met paard.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:26 schreef ivetje het volgende:
[..]
Maar ik heb hier thuis geen 3 konijnen in ee hok zittenEn konijnen vind ik toch wat minder liev
Ik eet ook geen paard overigens.
Oeww, kijk die oortjes!! Die worden lekker knapperig als je ze opbakt!quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:55 schreef ivetje het volgende:
Dit zou je toch voor geen goud willen opetenNee, zelfs als het het laatste is wat er te eten is op de wereld...ik zou het niet kunnen
[ afbeelding ]
Dquote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:21 schreef ivetje het volgende:
Volgens mij is het verboden in Nederland, dus een restaurant vinden wat het maakt wordt lastigDaarnaast zijn caafjes gewoon veel te lief om op te eten
Hond is typische winterkost.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 21:28 schreef Aoristus het volgende:
Als je zoiets gevonden hebt, ik wil ook mijn tanden wel eens in een hond zetten. Misschien is daar ook een adresje voor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |