Is dat de tegenhanger van G8?quote:Op maandag 7 april 2008 19:39 schreef Jekoos het volgende:
Het geurtje dat ik nu draag heet STR8 en zit in een rood blik
Zo, hebben wij vandaag de lolbroek aan?quote:
Ja, mijn BB is mijn Creed.quote:Op maandag 7 april 2008 23:09 schreef W1ZZ het volgende:
Heh je bent net als een moederkloek die d'r kindje BB beschermt
Is je Floris Santal al binnen?
Nou, ik las ook op BN dat Thierry Mugler er tegenwoordig zo uitziet:quote:Op maandag 7 april 2008 23:51 schreef W1ZZ het volgende:
Ik las op BN dat B*Men ook al discontinued is dus je bent toch blijkbaar niet de enige die er zo over denkt
Graag!quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:07 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Je mag wat over is (schat zo de helft) van mijn A*Men Pure Coffee tester wel hebben als je 'm wil proberen..
D'r is op BN ook zo'n thread met alle e-mailadressen van vrijwel alle parfummerken, dus je zou kunnen mass mailen.quote:Op dinsdag 8 april 2008 00:16 schreef W1ZZ het volgende:
ook een aanrader: even een mailtje sturen naar contact@salons-shiseido.com dat je graag bijv. Muscs Koublaï Khan eens wilt ruiken maar dat die niet in NL te vinden is en je adres vermelden en dan sturen ze een pakketje met minisamples solid perfume van alle SL geuren op. Ze reageren overigens (iig bij mij) niet op je mailtje maar sturen dus wel wat op.
In Lissabon gewoondquote:Op dinsdag 8 april 2008 09:13 schreef W1ZZ het volgende:
En dat terwijl Frans toch wel makkelijker is. Portugese/Braziliaanse familie?
Ik sta sinds kort geregistreerd onder m'n eigen naam, Jarno. Maar heb nog maar 1 post geplaatst.quote:Op dinsdag 8 april 2008 11:20 schreef W1ZZ het volgende:
Ahh, nog een liefhebber van uitgesproken geuren! Al die saaie aquatics van tegenwoordig.Wie zitten hier trouwens allemaal op Basenotes?
Stereotomy als Stereotomy
W1ZZ als Merlino
Uhhm, ga je me nu vertellen dat ik voor lul net 100 atomisers uit de VS heb besteld?quote:Op woensdag 9 april 2008 17:19 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik wist trouwens niet dat ze bij de Douglas ook atomizers verkopen
Strikt genomen niet. Hij wilde eigenlijk eerst US-only shippen, pas toen ik hem een PM stuurde wilde hij wel naar Europa met USPS shippen (mijn request). Maar als dat blijkt dus inderdaad strikt genomen niet mogelijk te zijn. Wel met FedEx enzo, maar dan zit je op 50 USD verzendkosten en dat trek ik niet.quote:Op donderdag 10 april 2008 09:15 schreef W1ZZ het volgende:
Is 't via eBay? Kun je daar dan niet wat tegen doen??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |