M7 trek ik niet. Teveel het medicijnenkastje van mijn ouders.quote:Op donderdag 20 maart 2008 20:01 schreef One_conundrum het volgende:
Ik kwam er vandaag achter dat in mijn Chanel doosje nog ien YSL M7 testertje zat. Ik vind em wel lekker, maar iets te oude mannerig idd. Is de Fresh al getest? Hoe duur dat spul?
edit: Ik ruik em nu weer even en ik vind het oude mannen gehalte wel meevallen eigenlijk. Lekker !
En zo is M7 Fresh ontstaan.quote:M7. The original provokes, more than any other release, the deep question: What… were they thinking…? Here are two of the most masterful perfumers on the planet, Alberto Morillas and Jacques Cavallier, under (in theory anyway) Chantal Roos and Tom Ford's artistic direction, and they create the smell of a smashed Fiat engulfed in flames in the emergency lane of the A6, an alarming chemical storm of burnt rubber, charred metal, singed leather, and a touch of hot polycarbon. This is not, actually, a criticism: It was (I mean this) a well-constructed, thoughtfully built car in flames. But the thing came out in 2002, and it's not that it wasn't a hit—it wasn't listed anywhere in the top 20 in either Europe or the U.S. in '02 or '03. That is a disaster. But Gucci had invested so much in the brand (the name stands for YSL's 7th masculine scent) that they had Morillas and Cavallier do a flanker, and: the boys score.
Dude, moet je je vriendinnetje verdedigen ofzo?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Luister naar CF, die is aardig, mooi en intelligent; jullie mogen op jullie blote knietjes hopen dat jullie zo iemand als haar aan de haak slaan.
quote:Op vrijdag 21 maart 2008 01:07 schreef Stereotomy het volgende:
Luister naar CF, die is aardig, mooi en intelligent; jullie mogen op jullie blote knietjes hopen dat jullie zo iemand als haar aan de haak slaan.
* ColdFeet checkt W1ZZ's fotoboek. Gelukkig, een mooie man die tegen me praatquote:Op vrijdag 21 maart 2008 09:02 schreef W1ZZ het volgende:
Dude, moet je je vriendinnetje verdedigen ofzo?En ze heeft niet eens een fotoboek, valt toch niets te controleren!
Nou weet je wat, hier heb je een tip. Kies een geurtje waar JIJ je fijn bij voelt, en breng het met mate aan, zodat de dame in kwestie het ruikt als ze je wil zoenenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:08 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet met mijn vraag omgaan, geef mij nou gewoon tips voor lekkere geurtjes tijdens een date bijvoorbeeld. Dat soort geurtjes draag je doorgaans niet naar je kantoorbaantje.
Dank voor het compliment! Maar over mijn schoonheid werden geen claims gemaaktquote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:17 schreef ColdFeet het volgende:
* ColdFeet checkt W1ZZ's fotoboek. Gelukkig, een mooie man die tegen me praat
Jean Paul Gaultier FLEUR du Male.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:08 schreef MoneyTalks het volgende:
Jullie kunnen gewoon niet met mijn vraag omgaan, geef mij nou gewoon tips voor lekkere geurtjes tijdens een date bijvoorbeeld. Dat soort geurtjes draag je doorgaans niet naar je kantoorbaantje.
Nee echt seriues, waarom zou ik 5 EUR per 12 ml parafine betalen als ik ook 2 EUR per 500ml kan betalen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:58 schreef MoneyTalks het volgende:
Rofl, stereotomy geeft honderden euros uit aan geurtjes, maar op belangrijke dingen bezuinigd ie
jeetje, jullie nemen het wel heel serieus.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:44 schreef One_conundrum het volgende:
Ik heb een zo neutraal mogelijke deo en zo goedkoop mogelijke douchegel. Huismerk van de jumbo, met citrus smaakje. Ook handig als mijn limonade op is. of vice versa.
Ik heb de hele avond nog aan mijn arm geroken en er zit nu nog een klein beetje M7 op, hij is fijn
Ik hou het bijquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:35 schreef ColdFeet het volgende:
Steer, ik draag morgen denk ik Bulgari The Vert, en jij?
Ik vind sommige Clinique-producten ook niet zo fijn ruiken, maar mijn huid reageert er nu eenmaal vaak heel goed op...quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Ik heb van Clinique ook een moisturizer, maar die heeft echt een veel te sterke kaneelgeur![]()
Verder heb ik nog een deo van Cartier staan, maar die ruikt vooral heel lekker als ik 'm net opdoe, eind van de dag wou ik vaak dat ik gewoon geurloze deo had gedragen.
Parfum is my trigger.. helaasquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:45 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind sommige Clinique-producten ook niet zo fijn ruiken, maar mijn huid reageert er nu eenmaal vaak heel goed op...
Bluezz, heerlijk, ik kom even aan je snuffelen!
Oh, ik ben trouwens ook allergisch voor veel geurtjes. Krijg er bultjes en jeuk van. Zit natuurlijk barstensvol alcohol en allergenen.
Ach... De tijd dat het echt misging, heb ik nu wel gehad. Incidentjes met de creme van je moeder jatten en de volgende dag met een knalrood, jeukend hoofd naar school enzoquote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:50 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Parfum is my trigger.. helaas
Mss een keer een allergie test?
Nooit meer zal ik me scheren met scheerschuim.quote:Op zaterdag 22 maart 2008 01:35 schreef ColdFeet het volgende:
Is scheerolie prettig, trouwens? Ik gebruik rituals samurai secret shaving cream, vind ik een fijn product (stiekem uit de herenlijn).
Steer, ik draag morgen denk ik Bulgari The Vert, en jij?
quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef josja het volgende:
Ah fijn, een geurtjes topic. Ik kreeg bij mijn laatste aankoop van Skins een tester van Original Vetiver van Creed, en dat spreekt mij als vrouw toch echt niet aan. Iemand die hem wil proberen? Geef maar een gil.
Ook wel heel gek dat ze jou die hebben meegegeven eerlijk gezegd. Ik mag bij Skins altijd zelf gewoon kiezen wat ik als testers mee wil hebben. Wat heb je eigenlijk gekocht? Leuk trouwens dat er nog iemand hier bij Skins komt.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:48 schreef josja het volgende:
Ah fijn, een geurtjes topic. Ik kreeg bij mijn laatste aankoop van Skins een tester van Original Vetiver van Creed, en dat spreekt mij als vrouw toch echt niet aan. Iemand die hem wil proberen? Geef maar een gil.
Don't you worry wat dat betreft zul je niet teleurgesteld worden. Kijk, het kan natuurlijk dat je 'm gewoon niet lekker vindt maar alle Basenoters lopen ermee weg en ik vind 'm zelf ook met gemak de beste Creed die ik ken.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:41 schreef le_knightclub_soda het volgende:
Wat dat betreft verwacht ik wel wat meer van BdP.
EN Frank Sinatra droeg 'm.quote:Op maandag 24 maart 2008 10:46 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
Don't you worry wat dat betreft zul je niet teleurgesteld worden. Kijk, het kan natuurlijk dat je 'm gewoon niet lekker vindt maar alle Basenoters lopen ermee weg en ik vind 'm zelf ook met gemak de beste Creed die ik ken.
bronquote:Celeste is een cosmeticawinkel in de Haagse binnenstad met een voor Nederland uniek assortiment. Hier tref je niet alleen de uitgesproken klassieke geuren maar ook de top van de hedendaagse parfumeurs. Een selectie uit het bijzondere assortiment; de fascinerende geuren van Annick Goutal, het familiehuis Creed dat al generaties lang geuren vervaardigt voor de Europese vorstenhuizen en celebraties. De homeproducten van Diptique en Mathias, de oogverzorgingsproducten van Talika en de geuren van Parfums de Rosine. Herinneringen aan vroeger met de klassieke geuren van Guerlain, Jean Patou, Caron en Balmain. De top 4 uit Engeland: Floris (de oudste van alle Britse parfumhuizen), Penthaligon's en Geo F. Trumper en van de nieuwe generatie Miller Harris met absolute topgeuren. De fameuze verzorgingsproducten van Molton Brown en niet te vergeten de Rolls Royce onder de haarborstels Mason Pearson. Maar ook de nieuwe trends uit Amerika zoals Essie nagellakken, kaarsen van Slatkin, lipproducten van Duwop en Rosebud, de pincetten van Tweezerman en de flip flops van Mella. Kortom een beauty paradijs waar je echte even langs wilt als je in Den Haag bent!
En toen kwam er een groene golf uit?quote:Op maandag 24 maart 2008 10:21 schreef W1ZZ het volgende:
Heb je inmiddels al eens Bois du Portugal geprobeerd? De dame waar ik gisteren mee was zei dat ze er kriebels in haar buik van kreeg!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |