ha ha douchzequote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:58 schreef lynda het volgende:
Aa de huishoudster is er, tijd om te douchen ed voor ik de huiskamer uitgeschopt wordt
hey die sgele!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 11:58 schreef Sgele het volgende:
goeiemorgenbest prettig een keer uitslapen.
Lotte!quote:
wie begint er?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef BloodyLotte het volgende:
Nu beginnen we opnieuw.
Ga je 182 topics doorlezen en zien we je over een aantal weken weerquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef TheClown1 het volgende:
wat nu?
nu w88 tot dat iemand zegt:quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:00 schreef TheClown1 het volgende:
wat nu?
Je moeder, die heeft pas geen zin om te lunchen, maar is alsnog straks terug!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef tripack het volgende:
[..]
nu w88 tot dat iemand zegt:
- ik heb geen zin meer
- ik ga lunchen
- ik ben terug
etc
Ik heb nog veel minder zin...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb geen zin meer.
Het zijn er veel meer hoor, in het begin hadden de topics de naam van de dagquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ga je 182 topics doorlezen en zien we je over een aantal weken weer
Volgens mij kom ik hier al te lang...quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:17 schreef Sgele het volgende:
Tripack!
Droxz!(ooh dat wist ik dan weer niet
)
ik ken het gevoelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:09 schreef BloodyLotte het volgende:
ik heb geen zin meer.
Volgens mij zijn die gebonden ja. (aan cd / taal / andere dingen)quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:19 schreef Sgele het volgende:
Droxz...weet jij of een vista serial gebonden is aan een taal? (bijvoorbeeld...pc is geleverd met een NL os, dat je die zomaar kan vervangen voor een EN os, met dezelfde key? )
Ik krijg m'n EN vista dus niet geregged by MicrosoftEn deze is, heel raar, veel stabieler dan de NL die ik geleverd heb gekregen bij m'n laptop
Die is vrij toch? Vanaf woensdagmiddag had hij weekendquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:20 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Volgens mij kom ik hier al te lang...
Waar is WL trouwens gebleven, heb ik hier ook al 2 dagen niet gezien ?!
Aaaightquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:23 schreef Dr.Droxz het volgende:
[ afbeelding ]
Zit je je te vervelen achter je pc? Maak het nu een stuk gezelliger met deze schattige discobal en lichtset.
Oja das waar ook!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:22 schreef Bellerophon het volgende:
[..]
Die is vrij toch? Vanaf woensdagmiddag had hij weekend
Nog 5 uurquote:
MAC 4 life hequote:
Fanboy/ Fangirlquote:
En ik geef hem groot gelijkquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:24 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Oja das waar ook!
Die zit dus al bezopen achter zijn Wii
Zo vroeg al?quote:
DA!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:21 schreef Bellerophon het volgende:
Hoor ik daar een import Roemeen?
Als ik vrij was vandaag was ik nu even film aan het kijken, daarna Wii + drank =quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zo vroeg al?
Als ik vrij zou zijn vandaag, had ik echt niet wel in mijn bed gelegen.
Ik ook van jou hoor Lottequote:
Gastquote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:28 schreef Sgele het volgende:
[..]
DA!![]()
Tripack, dat viel dus echt niet mee he...zodra die mensen iets zien glimmen en het is een mobieltje wat hun niet kennen.... duiken ze achter tafels en stoelen
nog 4 uurquote:
En wat doen ze nu weer niet goed?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 12:29 schreef BloodyLotte het volgende:
[..]
Jaha.
Het is weer zover, kerels op m'n werk. Kansloze rukkertjes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |