Volgens mij was je dan echt net na ons er.. Wij hadden om ff na tien uur de stok daar opgehaald..quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:20 schreef hornage het volgende:
goddamn, helemaal voor niets naar fokkin Westerland gereden. Ik daar zoeken en kijken bij die kerk, ik wist zeker dat ik op de goede plek was
Ben net terug, wel snel, maarja, met 200 km/h ben je ook snel thuis
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:55 schreef Leipos het volgende:
Spannend de leipo's weten zelf niet eens waar ze de stok gaan plaatsen....
daarom zijn ze ook super leip................
latersssssssssssss........................ Afz Leipe J.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:21 schreef Quyxz_ het volgende:
leg hem in het midden van het land ofzo
Hoe kwam de stok de kroeg in dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:42 schreef Leipos het volgende:
Whehe,![]()
De stok werd wel een beetje brak van al dat stappen.
Nu is ie waarschijnlijk zn katertje van de cola aan het verwerken, want jah, bier mag een minderjarige stok nu eenmaal niet![]()
Leipe M!
of een gezamelijke kloonquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Socios het volgende:
Nice nice! Ook vet dat je je speciaal voor de FOK!stok registreerd.
Ik keek op de gok eens op Google Maps, en volgens mij is het hier: Klikquote:Op zondag 13 april 2008 21:00 schreef Burdie het volgende:
We konden 'm niet vinden! Grrrrrrrrrrr...... half beverwijk doorgecrossed, maar geen stok te vinden.
doe maarquote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zal ik hem dan maar gaan halen? Ik moet er morgen toch zijn...
jaaaquote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zal ik hem dan maar gaan halen? Ik moet er morgen toch zijn...
quote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik keek op de gok eens op Google Maps, en volgens mij is het hier: Klik
Ik kan een poging wagen...quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was dan het einde van ronde 4![]()
Wie maakt een nieuwe stok voor ronde 5?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |