quote:Op maandag 17 maart 2008 20:02 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
Auto eronder gereden en staande op mijn bolide de sleutel kunnen pakken en Stok kunnen pakken.
de foto van de kerk staat er zelfs opquote:Op maandag 17 maart 2008 20:12 schreef swarmahoer het volgende:
ah westER landik kwam al verkeerd uit op google earth
dat weer niet maar was wel grappig geweest als er iemand langskwamquote:
Ja, dat was mijn eerste optie, maar ik zag dus dat hij daar al eens was geweest.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:14 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Ik heb hem ook eens een keer in Breezanddijk willen neerleggen en kwam tot dezelfde conclusie
Ik heb hem toen in Kornwerderzand neergelegd, dat heeft wel een plaatsnaambord
Er waren twee kids met een RC-F1-wagentje aan het spelen en vonden het allemaal machtig interessant.quote:Op maandag 17 maart 2008 20:18 schreef Alexxxxx het volgende:
Zaten de mensen die naast het bord wonen toen net zo vreemd te kijken als toen ik in de lantaarnpaal klom waar het bord aan hangt?
Ik heb een keer een pen geleend bij de burgemeester van het plaatsje waar ie lagquote:Op maandag 17 maart 2008 20:21 schreef maok het volgende:
Ik heb dat ook een keer gehad dat ik niet bij het het sleuteltje kon komen omdat het straatnaambordje te hoog was. (gras nat = natte schoenen = onbeklimbare paal) Toen heb ik een ladder geleent(leg dan maar eens uit waarvoor je hem nodig hebt)
Je gaat/ wilt nu nog even de dijk over?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:51 schreef hornage het volgende:
iemand uit leeuwarden of omgeving zin om mee te gaan op zoek?
Hmm, wie weet kom ik daar dan wel een keer in de buurt als ie daar ligtquote:Op woensdag 19 maart 2008 20:01 schreef hornage het volgende:
ergens bij goes moet ik zijn
dat klopt, eerst ff bij iemand langs en dan ff die kant op, interesse?quote:Op woensdag 19 maart 2008 19:58 schreef Socios het volgende:
[..]
Je gaat/ wilt nu nog even de dijk over?
Volgens mij was je dan echt net na ons er.. Wij hadden om ff na tien uur de stok daar opgehaald..quote:Op donderdag 20 maart 2008 00:20 schreef hornage het volgende:
goddamn, helemaal voor niets naar fokkin Westerland gereden. Ik daar zoeken en kijken bij die kerk, ik wist zeker dat ik op de goede plek was
Ben net terug, wel snel, maarja, met 200 km/h ben je ook snel thuis
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 maart 2008 16:55 schreef Leipos het volgende:
Spannend de leipo's weten zelf niet eens waar ze de stok gaan plaatsen....
daarom zijn ze ook super leip................
latersssssssssssss........................ Afz Leipe J.
quote:Op maandag 24 maart 2008 19:21 schreef Quyxz_ het volgende:
leg hem in het midden van het land ofzo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |