Hoe kwam de stok de kroeg in dan?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:42 schreef Leipos het volgende:
Whehe,![]()
De stok werd wel een beetje brak van al dat stappen.
Nu is ie waarschijnlijk zn katertje van de cola aan het verwerken, want jah, bier mag een minderjarige stok nu eenmaal niet![]()
Leipe M!
of een gezamelijke kloonquote:Op dinsdag 25 maart 2008 19:56 schreef Socios het volgende:
Nice nice! Ook vet dat je je speciaal voor de FOK!stok registreerd.
Ik keek op de gok eens op Google Maps, en volgens mij is het hier: Klikquote:Op zondag 13 april 2008 21:00 schreef Burdie het volgende:
We konden 'm niet vinden! Grrrrrrrrrrr...... half beverwijk doorgecrossed, maar geen stok te vinden.
doe maarquote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zal ik hem dan maar gaan halen? Ik moet er morgen toch zijn...
jaaaquote:Op maandag 14 april 2008 22:26 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
Zal ik hem dan maar gaan halen? Ik moet er morgen toch zijn...
quote:Op zondag 13 april 2008 21:03 schreef Piles het volgende:
[..]
Ik keek op de gok eens op Google Maps, en volgens mij is het hier: Klik
Ik kan een poging wagen...quote:Op dinsdag 15 april 2008 15:39 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Dat was dan het einde van ronde 4![]()
Wie maakt een nieuwe stok voor ronde 5?
Dat dachten wij ook al, op de bovenstaande plek zijn wij geweestquote:Op dinsdag 15 april 2008 14:20 schreef GreatWhiteSilence het volgende:
De stok is weg.Ik heb de sleutel gevonden, maar de stok is verdwenen.
Het bord wat op zijn kop was gezet, staat nu weer goed. Ik ben nog bezig met de foto's van de plaats delict, maar er is toch geen stok op te zien.
Ik heb nog naar de gemeente gebeld of het makkelijk te achterhalen is wat er met die stok gebeurd is, maar dat zal moeilijk worden volgens de persoon die ik aan de lijn had. Dus wat is wijsheid? Verder gaan met de zoektocht naar de stok, of een nieuwe maken?
ik had gewoon een stuk balk bij t plaatselijke tuincentrum om de hoek gehaaldquote:Op dinsdag 15 april 2008 16:23 schreef maok het volgende:
Arme stok.![]()
Misschien een idee voor de volgende maker van de stok om hem te maken van materiaal te maken wat wat beter tegen vocht kan (geīmpregneerd of ander tuinhout ofzo). Deze schimmelde een beetje.
Stond dat bord toen nog op zijn kop, of was hij al gerepareerd?quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Je mag in de randstad toch verwachten dat hij er snel weer weg is....
Ben nog bij betreffend bord langsgereden andrhalve week geledenMaar zat in de vrachtauto dus kon de stok niet pakken.
stok ligt ergens aan vast, sleutel ligt in een ander bord verstopt, de enige manier om dat ding mee te krijgen, zonder dat je het spel kent en dus weet waar de sleutel is, is om dat ding los te knippen!quote:Op woensdag 16 april 2008 11:39 schreef Laevid het volgende:
Misschien een idee: Juist voor de volgende keer een veel kleiner stokje maken, met bijvoorbeeld enkel die sticker van de laatste stok erop (vond dat een goede tekst) en verder niet veel groter. Dan valt hij minder op om door iemand anders er vanaf gehaald te worden. (Wat natuurlijk niet wegneemt dat je altijd moet uitkijken als er werkzaamheden zijn of net in de buurt plantsoenendienst bezig is o.i.d.).
Maar tot nu toe istie in al 4 verschillende provincies verdwenen, dus een pijl is daar iig niet op te trekken
Dat snap ikquote:Op woensdag 16 april 2008 13:13 schreef qu63 het volgende:
[..]
stok ligt ergens aan vast, sleutel ligt in een ander bord verstopt, de enige manier om dat ding mee te krijgen, zonder dat je het spel kent en dus weet waar de sleutel is, is om dat ding los te knippen!
rij je altijd met een betonschaar in je auto ofzo? en de stok ligt aan de rand van een stad/dorp/gehucht, dus daar stoppen niet veel mensen, dus ik denk dat ie gewoon moet blijven zoals ie isquote:Op woensdag 16 april 2008 14:07 schreef Laevid het volgende:
[..]
Dat snap ikMaar als de stok niet/minder opvalt, dan is de kans dat iemand in de verleiding komt om hem er op wat voor manier af te halen ook kleiner.
Nah, volgens mij was het gewoon domme pech, want dat bord hing geloof ik al tijden op zijn kop.quote:Op dinsdag 15 april 2008 20:02 schreef Burdie het volgende:
Nouja, het was wellicht niet heel slim om die stok te leggen bij een verkeersbord dat onderhoud nodig had. Je had kunnen weten dat de gemeente daar binnen een aantal dagen onderhoud zou komen plegen, en daarbij de stok zou zien (en verwijderen).
Misschien hebben zij em welquote:Op woensdag 16 april 2008 14:27 schreef UIO_AMS het volgende:
Fuck! Dat was bij m'n ouders om de hoek. Als ik dat had geweten.
Dan had ik dat wel geweten. Ze zijn bekend met FOK!.quote:
tof!! altijd handig, netwerkenquote:Op woensdag 16 april 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan had ik dat wel geweten. Ze zijn bekend met FOK!.
Ik heb inmiddels een sms naar een vriend van me gestuurd wiens vader iets doet bij de gemeente. Wellicht kunnen we op die manier achter de bestemming van de stok komen.
Als het nodig is ken ik ook nog de halve IT afdeling van gem. Beverwijk ... PM voor detailsquote:Op woensdag 16 april 2008 15:09 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Dan had ik dat wel geweten. Ze zijn bekend met FOK!.
Ik heb inmiddels een sms naar een vriend van me gestuurd wiens vader iets doet bij de gemeente. Wellicht kunnen we op die manier achter de bestemming van de stok komen.
Leg je er een nieuwe neerquote:Op donderdag 24 april 2008 13:36 schreef Houniet het volgende:
Jammer, ik ga van het weekend langs Beverwijk!
Okéquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
Als niemand dit weekend plannen voor een nieuwe stok heeft, wil ik zondag wel eens kijken of ik wat kan maken
Moet iemand me er wel aan herinneren, anders vergeet ik het weer
alvast een herinnering, morgen zijn de winkels dicht dus kan je geen hout en ketting kopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:10 schreef Piles het volgende:
Als niemand dit weekend plannen voor een nieuwe stok heeft, wil ik zondag wel eens kijken of ik wat kan maken
Moet iemand me er wel aan herinneren, anders vergeet ik het weer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |