PrincePolly is de volgende verdachte.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:46 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Achja. Wel toevallig dat al die maffiosi onder elkaar staan
quote:Ik kan het leven niet aan
Er is iemand die je wilt helpen! God houdt van je en wacht op je.
www.ik-wil-dood.nl
Wat heb ik een teringhekel aan wilt.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Leuk hoor, google adds [afbeelding]
[..]
HOE GING BERTHA DAN DOOD? NOU HÈ? MOETEN WE DAT DAN MAAR OPLOSSEN?quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:34 schreef Harajuku. het volgende:
Het dorp had weer een mafia gelynched en was dus in goede stemming. Om 8 uur besloot Puntenslijpsel nog even een vriendin te bellen. Opeens hield de lijn er mee op; PuntenSlijpsel keek vluchtig om zich heen, en rende naar de keuken op de eerste etage om zich te bewapenen. Daar stond iemand klaar die haar uit het raam duwde. PuntenSlijpsel (Dorpsbewoner) stierf van de glasscherven.
Na een geslaagde missie liep B.Ertha rustig terug naar de mafia-hideout, niet wetende dat er een achtervolging gaande was. Zij ging rustig voor zijn oude TV zitten. B.ertha (Mafia) werd niet meer wakker nadat zij in slaap gevallen was.
Heb je weer zo'n pil op ofzo?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:41 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
HOE GING BERTHA DAN DOOD? NOU HÈ? MOETEN WE DAT DAN MAAR OPLOSSEN?
SorryIk ben even wat vervelend.
![]()
![]()
Oh have mercy
Maar we schakelen wel de mafia achter elkaar uit!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:23 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dit is wel de stomste ronde ooit [afbeelding]
Ze hadden me niet moeten vermoordenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:27 schreef Harajuku. het volgende:
En omdat jij dan dood bent, Punt, krijg ik mijn zin omdat niemand anders stemt
Jij vindt mij echt lief hèquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:40 schreef -SG- het volgende:
Allemaal op mij stemmen want ik ben geen mafia en dan moet Hara haar pet op eten. HAHAHAHAHAHAHAHHAHA.
Yes sirquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:43 schreef Thieske het volgende:
Dubbele lynch [afbeelding]
Moet ik nu op 2 mensen stemmen?
Ik verdenk helemaal niemandquote:Op donderdag 13 maart 2008 18:31 schreef tha_one het volgende:
Hara zou je samen willen vatten waarom jullie bepaalde mensen verdenken.
quote:Op donderdag 13 maart 2008 18:08 schreef Harajuku. het volgende:
Het is bekend dat Thieske dorp is, en toch stemt Wouser op Thieske, hmm hmm.
Dat kwam van SG de rechercheurquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:17 schreef Wouser het volgende:
[..]
[afbeelding] dat wist ik niet :p maja zal dan wel kloppe omdat ik wel zeker weet dat jij dorpsbewoner bent [afbeelding]
##Unvote Thieske
quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:11 schreef Thieske het volgende:
Topic bloedt een btje dood, zo lijkt het....
Moet je nagaan dat mijn Fok ook nog langzaam is hè, DAT HOORT NIET TE KUNNEN DUSquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:20 schreef Thieske het volgende:
Kwartet
Keek jij in mijn AT of in GC?quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:21 schreef iuvenis het volgende:
Hierna gaat deze jongen ook mee doen! [afbeelding]
My Active Topics.. Jeweetwel, als je dan een tvp zet staat dat topic in je ATquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:29 schreef iuvenis het volgende:
[..]
GC! [afbeelding]
AT.... wats dat... [afbeelding]
De andere stem weet ik nog niet.quote:Hobbies/interesses: (art)films, koken, eten, drinken, literatuur, reizen etc.
Je moet op twee verschillende mensen stemmen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:32 schreef PrincePolly het volgende:
kan isdatzo nog stemmen krijgen? Twee van mij dan!
Dat is in mijn geval juist nadelig, in het weekend heb ik weinig tijd voor Fok!quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:37 schreef Puntenslijpsel het volgende:
ik denk dat als er morgen een neiuwe ronde komt, die wel loopt. weekend enzo
De burgemeester telt de stemmen!quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:18 schreef Harajuku. het volgende:
STEM UPDATE?
heb jij dubbele dubbele (dubbel Dquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:31 schreef Harajuku. het volgende:
Niet mijn dubbele stemmen vergeten dan hè
Als burgemeesteres heeft ze het dubbele aantal stemmen. Deze keer 4 dus.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:44 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
heb jij dubbele dubbele (dubbel D) dan?
ik heb er toch 2 voor jou geteld: wous en die isdatzo
quote:Op donderdag 13 maart 2008 22:03 schreef Artanis1 het volgende:
[ afbeelding ]
Vandaag zou het dorp proberen de laatste mafia uit te schakelen. Als eerste werd IsDatZo naar de galg gebracht en opgehangen. IsDatZo (Mafia) zweerde dat de Don nog niet klaar met ze was. Wouser (Dorpsbewoner) dacht dat hij alsnog gered was, aangezien alle mafia dood waren, maar werd alsnog opgehangen omdat de burgemeester dat nou eenmaal beloofd had.
Andere speciale rollen:
tha_one en -skippybal-: bodyguards
Lynda: Nachtwaker
Tinkepink: Velddoctor
Overwinning dorp!
Nieuwe ronde komt er weer aan. Ik stel voor dat we vrijdagavond of zaterdagmiddag beginnen.
We hadden de goede hints maar de verkeerde redenatie. Op goed geluk hadden we zequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:09 schreef Artanis1 het volgende:
Toelichting aanwijzingen:
Dag 1:
"maar op de laatste tree van het trappenhuis" - anticlimax, Hawaii_Tim
"flits" gasturbine
"het raam uitgeduwd" een raam is van glas, net als een bierglas. Ook is duwen vrij asociaal, net als IsDatZo's ondertitel.
Dag 2:
"Snel wegrennen" Een gasturbine is vrij snel.
"8" Een 8 lijkt veel op de B. van Bertha. (ik weet 't, deze is erg vergezocht, maar kon weinig anders vinden.)
weer het duwen.
Dag 3:
"8" weer.
Ook het raam maakt zijn rentree.
"oude TV", ofwel zwart/wit. De avatar van lynda is redelijk grijs, en het is natuurlijk van een reclamespotje.
Veel plezier op vakantiequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Kut, net te laat. Ik was in de sauna en dacht bij thuiskomst nog even te kunnen stemmen. Maar goed gedaan Hara! Volgens mij heb jij de meeste clues opgelost! Voorlopig doe ik niet meer mee, want ik ga op vakantie en zal dan zeker niet iedere dag achter de computer zitten. Tot over anderhalve week ofzo!
Dankjequote:Op donderdag 13 maart 2008 22:10 schreef Tinkepink het volgende:
Kut, net te laat. Ik was in de sauna en dacht bij thuiskomst nog even te kunnen stemmen. Maar goed gedaan Hara! Volgens mij heb jij de meeste clues opgelost! Voorlopig doe ik niet meer mee, want ik ga op vakantie en zal dan zeker niet iedere dag achter de computer zitten. Tot over anderhalve week ofzo!
De trap had ik dus toch wel goedquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:11 schreef -SG- het volgende:
[..]
We hadden de goede hints maar de verkeerde redenatie. Op goed geluk hadden we ze [afbeelding]
Die snap ik nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:15 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
De trap had ik dus toch wel goed
Neehee, ik wist niet bij wie t hoorde maar ik zei wel dat dat een gint moest zijn! nou hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:18 schreef Rakkatje het volgende:
[..]
Maar wat heeft dat dan met hawaai timm te maken? [afbeelding]
Nou heel knap gezienquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:20 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neehee, ik wist niet bij wie t hoorde maar ik zei wel dat dat een gint moest zijn! nou hoor
zet jezelf in de lijst danquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik doe ook weer mee!
(hoop het wat langer uit te zingen)
Je komt nog wel terugquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:55 schreef tha_one het volgende:
Vond dit spel leuk, merk dat ik nu geen zin meer heb om nog extra actief te zijn dus ik stop.
Artanis bedankt voor de leiding.
SHG, -SG- en Harajuku bedankt voor het vanaf het begin interresant maken van het spel 14.gif .
Het waren 2 fantastische weken
Je moet het lijstje boven je kopieren en je naam erop zetten. Dan doe je pas mee. Veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:50 schreef iuvenis het volgende:
Deze hier doet voor het eerst mee, you are treating me nice, aren't you?
Eigenlijk kunnen we nu al beginnen maar ik denk dat Artanis1 nog eventjes wilt wachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Rimas het volgende:
Hoeveel mensen nog voordat we met het spel kunnen beginnen?
In principe kunnen we met dit aantal nu al beginnen, maar laten we mensen nog even de kans geven om zich in te schrijven.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Rimas het volgende:
Eigenlijk kunnen we met dit aantal nu al beginnen, maar laten we mensen nog even de kans geven om te posten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Rimas het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:59 schreef -SG- het volgende:
Denk je dat je met deze antwoorden wat kan?
Haha ik verwachte 1 kort antwoord. Maar 3 is ook goed hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:59 schreef -SG- het volgende:
Denk je dat je met deze antwoorden wat kan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
1. -SG-
2. PrincePolly
3. Harajuku.
4. Rakkatje
5. Isdatzo
6. Puntenslijpsel
7. -skippybal-
8. Wouser
9. SuperHarregarre
10. MaJo
11. Rimas
12. Tripack
13. iuvenis
14. Lynda
15. Thieske
16. Nembrionic![]()
pssst ik ga waarschijnlijk wel quizen maandag
Noujaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten om Nembrionic af te maken
Zul je net zien dat we teamgenoten wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nouja [afbeelding]
Je begrijpt natuurlijk wel dat er wraakacties kunnen volgen.
Over afmaken gesproken, hoe is het nu met Max? En sorry dat ik er hier over begin, maar ik heb dat topic al 300x gelezen, het is vol nu, en ik ben begaan, maar kan dus niets meer lezen elders omdat je geen nieuw topic bent gestart.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Berust dan in het feit dat je een goede partner hebt om te strijden tegen de restquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zul je net zien dat we teamgenoten worden
We hebben hem vanochtend in laten slapen en een nieuw topic komt er ook niet. Lijkt me wel duidelijk waarom.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over afmaken gesproken, hoe is het nu met Max? En sorry dat ik er hier over begin, maar ik heb dat topic al 300x gelezen, het is vol nu, en ik ben begaan, maar kan dus niets meer lezen elders omdat je geen nieuw topic bent gestart.
We shall see!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Berust dan in het feit dat je een goede partner hebt om te strijden tegen de rest [afbeelding]
Ach, nu tochquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben hem vanochtend in laten slapen en een nieuw topic komt er ook niet. Lijkt me wel duidelijk waarom.
Je zal vast niet de enige zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
wtf? Waaromquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zal vast niet de enige zijn
[spoiler]* Isdatzo] meldt zich iig[/spoiler
Je mag 'm spelen, is dat ook goed?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben hem vanochtend in laten slapen en een nieuw topic komt er ook niet. Lijkt me wel duidelijk waarom.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:36 schreef -SG- het volgende:
De rollen mogen van mijn part wel gedeeld worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Heel veel sterkte!!!
Thanksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, nu toch [afbeelding]
Sterkte hoor [afbeelding]
Hoe zit dat eigenlijk? Kan IEDEREEN burgermeester worden dmv stemmen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee iks tel me maar gewoon kandidaat als burgermoeder
Het is vrijdagavond hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jezus, het loopt wel weer storm dit spel
.... "quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu mag ik eens burgemeester zijn! Dus ik ben ook kandidaat.
Stem verstandig, stem op mij. De man met de gouden handjes, het orakel, de spil van het leven: De Verlosser.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu mag ik eens burgemeester zijn! Dus ik ben ook kandidaat.
Stem verstandig, stem op mij. De man met de gouden handjes, het orakel, de spil van het leven: De Verlosser.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:57 schreef Artanis1 het volgende:
Er is nog helemaal niets verdeeld? [afbeelding]
Ja, maar je moet je wel kandidaat stellen. IsDatZo was de eerste ronde burgemeester en maffialidquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kan IEDEREEN burgermeester worden dmv stemmen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, iemand zit hier te kloten [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PrincePolly [afbeelding]
Rol Mafiaspel Fri 14 March 2008 19:57u door PrincePollyJouw voorlopige rol in FOK! Mafia spel is Dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.
Neem dan tenminste ook de sig en ava overquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef Altanis1 het volgende:
Zo de rollen zijn verstuurd. Wie geen PM heeft ontvangen is dorpeling!
Whaha ik trapte er anders gewoon weer inquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neem dan tenminste ook de sig en ava over
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh? Maar hoe weet je dan wie je moet lynchen? Gewoon maar wild gokken?
Omgquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Whaha ik trapte er anders gewoon weer in [afbeelding]
Je hebt nu wel echt je rolquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou. Wat een enerverende ervaring was dat weer. Als ik die PrincePopiejopie in m'n handen krijg dan... dan... zwaait er wat.
Ja, duh, maar van het gewijzigde spelquote:
Hij welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kut he dat je nu weer dorp bent en net nog even famous as mafia!
Cause...?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:27 schreef Artanis1 het volgende:
Er is deze ronde geen burgemeesterverkiezing. De eerste dag mag er meteen iemand aangaan.
Ik snap er nog niks van hoor, na de OP gechekt te hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Zal ik de OP maar even checken ofzo dan?
Vrij simpel. De Mafia zal proberen sommige mensen niet te laten lynchen. De grootste aanwijzingen zitten in de posts die mensen maken. Deze ronde gaan jullie proberen daar beter gebruik van te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik snap er nog niks van hoor, na de OP gechekt te hebben
Kennelijk moeten we willekeurig stemmen
Ja das leuk met inactieve mensenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:30 schreef Artanis1 het volgende:
Vrij simpel. De Mafia zal proberen sommige mensen niet te laten lynchen. De grootste aanwijzingen zitten in de posts die mensen maken. Deze ronde gaan jullie proberen daar beter gebruik van te maken.
Dat is stom.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Wellicht dus een idee om inactieve mensen te lynchen? [afbeelding]
Ik hoor je nu niet meer klagen; ben je mafia ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die clues snapte ik toch nooitVeel te ver gezocht voor mij
Grapje chickquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Euh? Ik had al eerder aangegeven de clues neit te snappen? Maar ik heb ze liever terug, zei ik dat óók niet eerder?
waarom probeer je je te verdedigen? Nu maak je jezelf verdachtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Euh? Ik had al eerder aangegeven de clues neit te snappen? Maar ik heb ze liever terug, zei ik dat óók niet eerder?
Naja, wat heb ik misdaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:55 schreef PrincePolly het volgende:
## vote B.ertha
JIj bent de doorgedraaide agent, of nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:57 schreef Artanis1 het volgende:
Ik heb trouwens nog even een rol toegevoegd om 't voor de dorpsbewoners wat makkelijker te maken, mensen.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef Wouser het volgende:
Ja fuck jullie allemaal was ik een keer mafia krijg ik een pm je rol is dorpswoner ama hoela ik wil mafia zijn gvd![]()
disclaimer: ik kan natuurlijk ook liegen
Je kunt niet op jezelf stemmen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
##vote SuperHarregarre
Zonder burgemeester, aanwijzingen e.d. is het echt een flutspel, dus ik bied mezelf aan als slachtoffer.
Wurdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:55 schreef lynda het volgende:
De deelnemerslijst bijhouden en schrap de inactieve maar [afbeelding]
Gelijk zoiets van volgende ronde ga je maar wat anders doen [afbeelding]
Waar basseer je dat op? Jekoos h ad toen ook een speciale rol en die was alles behalve actief. Toen Tinkepink het wat drukker had h ad ze geloof ik ook een speciale rol?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarja, zo werkt dat spel natuurlijk niet. Inactieven zijn doorgaans ook de mensen die gewoon dorpeling zijn, dus dat is sowieso niet verstandig om weg te stemmen. Mafia e.d. zullen juist wel rondkijken omdat die nu eenmaal een speciale rol hebben waardoor je meer gemotiveerd bent.
Nogmaals, zonder aanwijzingen kun je hier net zo goed een goktopic van maken. Het heeft gewoon geen enkele zin namelijk op deze manier.
Mja maar hoe vaak is het al gebeurd dat we een dag zitten te wachten op een stem van een maffia of nachtwaker of welke speciale andere rol dan ook.. Was vaak genoeg wel een inactieve die er drie dagen later achterkwam van o ik ben dood..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarja, zo werkt dat spel natuurlijk niet. Inactieven zijn doorgaans ook de mensen die gewoon dorpeling zijn, dus dat is sowieso niet verstandig om weg te stemmen. Mafia e.d. zullen juist wel rondkijken omdat die nu eenmaal een speciale rol hebben waardoor je meer gemotiveerd bent.
Nogmaals, zonder aanwijzingen kun je hier net zo goed een goktopic van maken. Het heeft gewoon geen enkele zin namelijk op deze manier.
Dan snap je hoe ik me voelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe een keer mee hoor
Gelijk het spul naar de kloten
Kan ook. Dus bij deze...vaarwel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
elfmoordding is stom. Als je er niks aanvindt, stop dan gewoon met posten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |