We shall see!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Berust dan in het feit dat je een goede partner hebt om te strijden tegen de rest [afbeelding]
Ach, nu tochquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben hem vanochtend in laten slapen en een nieuw topic komt er ook niet. Lijkt me wel duidelijk waarom.
Je zal vast niet de enige zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten om Nembrionic af te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
wtf? Waaromquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zal vast niet de enige zijn
[spoiler]* Isdatzo] meldt zich iig[/spoiler
Je mag 'm spelen, is dat ook goed?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben hem vanochtend in laten slapen en een nieuw topic komt er ook niet. Lijkt me wel duidelijk waarom.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:36 schreef -SG- het volgende:
De rollen mogen van mijn part wel gedeeld worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Heel veel sterkte!!!
Thanksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, nu toch [afbeelding]
Sterkte hoor [afbeelding]
Hoe zit dat eigenlijk? Kan IEDEREEN burgermeester worden dmv stemmen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee iks tel me maar gewoon kandidaat als burgermoeder
Het is vrijdagavond hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jezus, het loopt wel weer storm dit spel
.... "quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu mag ik eens burgemeester zijn! Dus ik ben ook kandidaat.
Stem verstandig, stem op mij. De man met de gouden handjes, het orakel, de spil van het leven: De Verlosser.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu mag ik eens burgemeester zijn! Dus ik ben ook kandidaat.
Stem verstandig, stem op mij. De man met de gouden handjes, het orakel, de spil van het leven: De Verlosser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |