quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:22 schreef Wouser het volgende:
Ja fuck jullie allemaal was ik een keer mafia krijg ik een pm je rol is dorpswoner ama hoela ik wil mafia zijn gvd![]()
disclaimer: ik kan natuurlijk ook liegen
Je kunt niet op jezelf stemmen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:48 schreef SuperHarregarre het volgende:
##vote SuperHarregarre
Zonder burgemeester, aanwijzingen e.d. is het echt een flutspel, dus ik bied mezelf aan als slachtoffer.
Wurdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:55 schreef lynda het volgende:
De deelnemerslijst bijhouden en schrap de inactieve maar [afbeelding]
Gelijk zoiets van volgende ronde ga je maar wat anders doen [afbeelding]
Waar basseer je dat op? Jekoos h ad toen ook een speciale rol en die was alles behalve actief. Toen Tinkepink het wat drukker had h ad ze geloof ik ook een speciale rol?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarja, zo werkt dat spel natuurlijk niet. Inactieven zijn doorgaans ook de mensen die gewoon dorpeling zijn, dus dat is sowieso niet verstandig om weg te stemmen. Mafia e.d. zullen juist wel rondkijken omdat die nu eenmaal een speciale rol hebben waardoor je meer gemotiveerd bent.
Nogmaals, zonder aanwijzingen kun je hier net zo goed een goktopic van maken. Het heeft gewoon geen enkele zin namelijk op deze manier.
Mja maar hoe vaak is het al gebeurd dat we een dag zitten te wachten op een stem van een maffia of nachtwaker of welke speciale andere rol dan ook.. Was vaak genoeg wel een inactieve die er drie dagen later achterkwam van o ik ben dood..quote:Op vrijdag 14 maart 2008 22:57 schreef SuperHarregarre het volgende:
Maarja, zo werkt dat spel natuurlijk niet. Inactieven zijn doorgaans ook de mensen die gewoon dorpeling zijn, dus dat is sowieso niet verstandig om weg te stemmen. Mafia e.d. zullen juist wel rondkijken omdat die nu eenmaal een speciale rol hebben waardoor je meer gemotiveerd bent.
Nogmaals, zonder aanwijzingen kun je hier net zo goed een goktopic van maken. Het heeft gewoon geen enkele zin namelijk op deze manier.
Dan snap je hoe ik me voelquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ik doe een keer mee hoor
Gelijk het spul naar de kloten
Kan ook. Dus bij deze...vaarwel.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:07 schreef Puntenslijpsel het volgende:
elfmoordding is stom. Als je er niks aanvindt, stop dan gewoon met posten ofzo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |