zet jezelf in de lijst danquote:Op donderdag 13 maart 2008 22:36 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik doe ook weer mee!
(hoop het wat langer uit te zingen)
Je komt nog wel terugquote:Op donderdag 13 maart 2008 23:55 schreef tha_one het volgende:
Vond dit spel leuk, merk dat ik nu geen zin meer heb om nog extra actief te zijn dus ik stop.
Artanis bedankt voor de leiding.
SHG, -SG- en Harajuku bedankt voor het vanaf het begin interresant maken van het spel 14.gif .
Het waren 2 fantastische weken
Je moet het lijstje boven je kopieren en je naam erop zetten. Dan doe je pas mee. Veel plezierquote:Op vrijdag 14 maart 2008 09:50 schreef iuvenis het volgende:
Deze hier doet voor het eerst mee, you are treating me nice, aren't you?
Eigenlijk kunnen we nu al beginnen maar ik denk dat Artanis1 nog eventjes wilt wachten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Rimas het volgende:
Hoeveel mensen nog voordat we met het spel kunnen beginnen?
In principe kunnen we met dit aantal nu al beginnen, maar laten we mensen nog even de kans geven om zich in te schrijven.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Rimas het volgende:
Eigenlijk kunnen we met dit aantal nu al beginnen, maar laten we mensen nog even de kans geven om te posten.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:55 schreef Rimas het volgende:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:59 schreef -SG- het volgende:
Denk je dat je met deze antwoorden wat kan?
Haha ik verwachte 1 kort antwoord. Maar 3 is ook goed hoorquote:Op vrijdag 14 maart 2008 15:59 schreef -SG- het volgende:
Denk je dat je met deze antwoorden wat kan?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 16:44 schreef MaJo het volgende:
1. -SG-
2. PrincePolly
3. Harajuku.
4. Rakkatje
5. Isdatzo
6. Puntenslijpsel
7. -skippybal-
8. Wouser
9. SuperHarregarre
10. MaJo
11. Rimas
12. Tripack
13. iuvenis
14. Lynda
15. Thieske
16. Nembrionic![]()
pssst ik ga waarschijnlijk wel quizen maandag
Noujaquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Ik kan niet wachten om Nembrionic af te maken
Zul je net zien dat we teamgenoten wordenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nouja [afbeelding]
Je begrijpt natuurlijk wel dat er wraakacties kunnen volgen.
Over afmaken gesproken, hoe is het nu met Max? En sorry dat ik er hier over begin, maar ik heb dat topic al 300x gelezen, het is vol nu, en ik ben begaan, maar kan dus niets meer lezen elders omdat je geen nieuw topic bent gestart.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
Berust dan in het feit dat je een goede partner hebt om te strijden tegen de restquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:13 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Zul je net zien dat we teamgenoten worden
We hebben hem vanochtend in laten slapen en een nieuw topic komt er ook niet. Lijkt me wel duidelijk waarom.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
Over afmaken gesproken, hoe is het nu met Max? En sorry dat ik er hier over begin, maar ik heb dat topic al 300x gelezen, het is vol nu, en ik ben begaan, maar kan dus niets meer lezen elders omdat je geen nieuw topic bent gestart.
We shall see!quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Berust dan in het feit dat je een goede partner hebt om te strijden tegen de rest [afbeelding]
Ach, nu tochquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben hem vanochtend in laten slapen en een nieuw topic komt er ook niet. Lijkt me wel duidelijk waarom.
Je zal vast niet de enige zijnquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:26 schreef Harajuku. het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huilen dan.
wtf? Waaromquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:39 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Je zal vast niet de enige zijn
[spoiler]* Isdatzo] meldt zich iig[/spoiler
Je mag 'm spelen, is dat ook goed?quote:
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:30 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
We hebben hem vanochtend in laten slapen en een nieuw topic komt er ook niet. Lijkt me wel duidelijk waarom.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:36 schreef -SG- het volgende:
De rollen mogen van mijn part wel gedeeld worden.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 19:17 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
[afbeelding] [afbeelding]
Heel veel sterkte!!!
Thanksquote:Op vrijdag 14 maart 2008 18:38 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ach, nu toch [afbeelding]
Sterkte hoor [afbeelding]
Hoe zit dat eigenlijk? Kan IEDEREEN burgermeester worden dmv stemmen?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:30 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Okee iks tel me maar gewoon kandidaat als burgermoeder
Het is vrijdagavond hequote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Jezus, het loopt wel weer storm dit spel
.... "quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu mag ik eens burgemeester zijn! Dus ik ben ook kandidaat.
Stem verstandig, stem op mij. De man met de gouden handjes, het orakel, de spil van het leven: De Verlosser.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:46 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nu mag ik eens burgemeester zijn! Dus ik ben ook kandidaat.
Stem verstandig, stem op mij. De man met de gouden handjes, het orakel, de spil van het leven: De Verlosser.
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:57 schreef Artanis1 het volgende:
Er is nog helemaal niets verdeeld? [afbeelding]
Ja, maar je moet je wel kandidaat stellen. IsDatZo was de eerste ronde burgemeester en maffialidquote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:44 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hoe zit dat eigenlijk? Kan IEDEREEN burgermeester worden dmv stemmen?
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 20:59 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ja, iemand zit hier te kloten [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:10 schreef Puntenslijpsel het volgende:
PrincePolly [afbeelding]
Rol Mafiaspel Fri 14 March 2008 19:57u door PrincePollyJouw voorlopige rol in FOK! Mafia spel is Dorpsbewoner.
Stuur mij een PM indien je een vraag hebt over hoe het spel gaat of over wat je rol is.
Neem dan tenminste ook de sig en ava overquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:11 schreef Altanis1 het volgende:
Zo de rollen zijn verstuurd. Wie geen PM heeft ontvangen is dorpeling!
Whaha ik trapte er anders gewoon weer inquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:12 schreef Harajuku. het volgende:
[..]
Neem dan tenminste ook de sig en ava over
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:12 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Huh? Maar hoe weet je dan wie je moet lynchen? Gewoon maar wild gokken?
Omgquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:15 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Whaha ik trapte er anders gewoon weer in [afbeelding]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |