Je hebt nu wel echt je rolquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:20 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Ik snap er helemaal niks meer van [afbeelding]
quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:22 schreef SuperHarregarre het volgende:
Nou. Wat een enerverende ervaring was dat weer. Als ik die PrincePopiejopie in m'n handen krijg dan... dan... zwaait er wat.
Ja, duh, maar van het gewijzigde spelquote:
Hij welquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:23 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
![]()
![]()
Kut he dat je nu weer dorp bent en net nog even famous as mafia!
Cause...?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:27 schreef Artanis1 het volgende:
Er is deze ronde geen burgemeesterverkiezing. De eerste dag mag er meteen iemand aangaan.
Ik snap er nog niks van hoor, na de OP gechekt te hebbenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:28 schreef Harajuku. het volgende:
Zal ik de OP maar even checken ofzo dan?
Vrij simpel. De Mafia zal proberen sommige mensen niet te laten lynchen. De grootste aanwijzingen zitten in de posts die mensen maken. Deze ronde gaan jullie proberen daar beter gebruik van te maken.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:29 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik snap er nog niks van hoor, na de OP gechekt te hebben
Kennelijk moeten we willekeurig stemmen
Ja das leuk met inactieve mensenquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:30 schreef Artanis1 het volgende:
Vrij simpel. De Mafia zal proberen sommige mensen niet te laten lynchen. De grootste aanwijzingen zitten in de posts die mensen maken. Deze ronde gaan jullie proberen daar beter gebruik van te maken.
Dat is stom.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:32 schreef Artanis1 het volgende:
[..]
Wellicht dus een idee om inactieve mensen te lynchen? [afbeelding]
Ik hoor je nu niet meer klagen; ben je mafia ofzo?quote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:45 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Die clues snapte ik toch nooitVeel te ver gezocht voor mij
Grapje chickquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Euh? Ik had al eerder aangegeven de clues neit te snappen? Maar ik heb ze liever terug, zei ik dat óók niet eerder?
waarom probeer je je te verdedigen? Nu maak je jezelf verdachtquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:51 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Euh? Ik had al eerder aangegeven de clues neit te snappen? Maar ik heb ze liever terug, zei ik dat óók niet eerder?
Naja, wat heb ik misdaanquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:55 schreef PrincePolly het volgende:
## vote B.ertha
JIj bent de doorgedraaide agent, of nietquote:Op vrijdag 14 maart 2008 21:57 schreef Artanis1 het volgende:
Ik heb trouwens nog even een rol toegevoegd om 't voor de dorpsbewoners wat makkelijker te maken, mensen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |