1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 | - veganisten spammen account van Biefstuk onder - Fok! duikt er bovenop en met verenigde krachten wordt Maaike (de veganist) keihard gedisst, jeweet. - Dan de andere extreem-veganist dreigt met de brommer ' ik kom met mijn 180 CC ouwe' naar Laster te gaan en hem op te eten. - nacht gaat voorbij, Laster leeft nog. - Maaike uit haar onvrede over onze actie op de Anti-Dierenleed hyve. - Discussie tussen Fok!ers en veganisten volgt. - Er wordt in dit topic een plaatje gepost van de kinderen van Maaike. - Maaike flipt en haalt haar ex Taco erbij - Ex (Taco) flipt ook - Taco dreigt Laster en Biefstuk tot moes te slaan - 2de nacht gaat voorbij - Discussies volgen op de anti dierenleed hyves - Maaike reageert op geen enkel argument maar post alleen 'blijf van mijn kinderen af' - In de middag blijft het rustig. - S' avonds, maaike is terug van haar werk en begint te dreigen op ons pro-dierenleed hyves - topic 6 is net aangemaakt na de maaike dreigementen - Vader Taco eist zeer beheerst voor zijn doen dat alle kids fotos offline moeten waarna hij ons met rust zal laten. - user TempAcc die anoniem zat te zeuren is inmiddels verraden door een ex, tempacc is http://simon86.hyves.nl/ zie een foto elders in topic 6 - Taco stuurt een voicemail bedreiging naar Laster, http://www.amazinglyenigmatic.nl/voicemail.wav - 3de nacht gaat voorbij - Dierenactivisten beginnen kettingbrieven te maken over onze pro-dierenleed hyves, voornamelijk breezahs sturen het door. - Diverse bedreigingen volgen op onze pro-dierenleed hyves de hele dag door!, we worden POPULAIR. - Onze hyves is verwijderd door de overmacht van extreme dierenactivisten! - 1 minuut later, jawel we zijn er weer http://prodierenleed.hyves.nl/ - Taco is nog steeds aanwezig, geen doodsbedreigingen maar een smpel ' wat moet je' - joyce 'de vegan artiest' meld zich bij onze vriend PEDObeer, 'Een jonger broertje ook goed? :-)' - Hyves zit op onze nek, ze verwijderen zeer snel al onze hyves met dank aan vegan artiest Joyce. - Pro-Vlees hyves is aangemaakt ivm ' anti' hyves die verwijdert worden. |
Je moet een http://pro-dierenleed.hyves.nl/ volgen, daar is een levendige discussie inclusief bedreigingen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:29 schreef PietjePuk007 het volgende:
Die voicemail![]()
, ik dacht dat deel 6 alleen nagebagger zou zijn, niet dus
.
quote:Hoi, ik wilde even reageren naar aanleiding van je berichtje in dat prodierenleedhyve.
Je stelt namelijk dat daar mensen zijn gekickt wegens schelden en doodsbedreigingen.
Laat ik in eerste instantie maar voor mijzelf dan spreken. Ik ben er ook uit gekickt maar zonder enige vorm van reden. Je hebt me ook op dat forum gezien en daar heb ik nooit en te nimmer gescholden op mensen noch doodsbedreigingen geuit. Ook werden daar telkens berichten verwijderd als er of sterke argumenten waren tegen de dierenactivisten of er bewijsmateriaal was dat een aantal van jullie leden ook niet echt lieverdjes waren. Dus wat dat betreft verkoop je wat onzin.
Wat betreft de anderen; die heb ik ooit nooit echt kunnen betrappen op doodsbedreigingen. Er waren een aantal die scholden, maar dat was pas nadat een van de andere leden op hun begon te schelden. En die zijn nou ook niet echt verwijderd.. of wel?
Ik vind het jammer allemaal omdat ik hoopte dat ik eens een wat positiever beeld zou krijgen van dierenactivsiten en middels zo'n hyve in contact met die mensen zou komen en zo een wat genuanceerder beeld zou krijgen. Helaas is het tegendeel waar gebleken en heb ik jammer genoeg nog een negatiever beeld van een aantal dierenliefhebbers gekregen. Het maakt mijn wereldbeeld er niet beter op en daarom steun ik ook het pro-dierenleed. Niet ter onwille van het leed van de dieren (want daar gaat de hyve niet eens over), maar om de belachelijke benadering die een aantal dierenactivisten hebben.
http://www.amazinglyenigmatic.nl/voicemail.wav (staat in de OPquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:37 schreef swarmahoer het volgende:
welke voicemail pietje ?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:34 schreef Cahir het volgende:
Maak van tempacc zijn foto een foto, geen link!
Chantallekequote:Op donderdag 13 maart 2008 12:46 schreef SimtekF1 het volgende:
Wie is er achter die foto van TemAcc gekomen dan?![]()
Echt, wat een domme kuthoer is het ook.quote:Astrid, voor dieren (401)
vandaag, 12:06
waarom ben je lid van een pro-dierenleed hyves waarin ze dierenleed toejuichen?
zwaar gestoord
Wel een lellijke dikke zeug die jessicaquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:48 schreef SimtekF1 het volgende:
Zie net trouwens dat ook ene Jessica lid is van de anti anti dierenleed hyves.
En wat staat er bij de berichten:
[..]
Echt, wat een domme kuthoer is het ook.
haha geweldigquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:38 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
http://www.amazinglyenigmatic.nl/voicemail.wav (staat in de OP)
Als hij geblokkeerd is verdwijnt hij dan ook uit je hyves lijstje ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:56 schreef SimtekF1 het volgende:
Stakkers hebben het weer voor mekaar gekregen om de hyve te blokkeren.
Maar die word straks wel weer online gezet.
Dacht het wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als hij geblokkeerd is verdwijnt hij dan ook uit je hyves lijstje ?
I'm in!quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
Zullen wij ook eens een dit is niet ok bombardement op hun hyves doen?
Done.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
Je weet niet wat je mistquote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat ik dit topic nooit eerder heb gezien!
Bij mij wel.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:57 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Als hij geblokkeerd is verdwijnt hij dan ook uit je hyves lijstje ?
Zie het nu ook voor het eerst, tvp om het thuis eens even door te lezen.quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:59 schreef boem-dikkie het volgende:
Dat ik dit topic nooit eerder heb gezien!
welke link moet er geblokt worden ?quote:Op donderdag 13 maart 2008 12:58 schreef TheZapster het volgende:
http://anti-dierenleed.hyves.nlquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:08 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
welke link moet er geblokt worden ?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:17 schreef Luco het volgende:!
Je kan ook gewoon steeds op niet OK klikken!
Maar slechts 1keer werkt. Ik ga met proxies wat doen..quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:17 schreef Luco het volgende:!
Je kan ook gewoon steeds op niet OK klikken!
Nee, na een bepaald aantal "niet ok" word de hyves offline gehaald.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:21 schreef Hanstin het volgende:
Niet ok betekent alleen maar dat de beheerders van hyves ernaar kijken ne oordelen of zij het wel accepteren of niet.
edit: laat maar ik zag het andere al
Ik weet het niet, als onze hyves niet snel online komt..quote:
Even danny vragen of hij er een link naar op de fp wil zetten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:29 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Als die http://anti-dierenleed.hyves.nl/ verwijderd wordt na onze niet oke clicks laten ze hun echte aard zien denk ik
Ah jewel joh.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:30 schreef Glijdt_licht het volgende:
[..]
Ik weet het niet, als onze hyves niet snel online komt..
quote:Hi Hyver!
We hebben diverse klachten gekregen over jouw hyve:
http://pro-dierenleed.hyves.nl/
Dit wordt niet getolereerd op Hyves, en daarom heb ik hem moeten
verwijderen.
Ik hoop dat je hier begrip voor hebt!
Hyve on! :-)
quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:40 schreef Hanstin het volgende:
Vond dit net onder de 100 e-mails
[..]
en ik wilde alleen maar gezellig pratenquote:Dat was gisteren ff niet zo slim van je om mij proberen toe te voegen.
Ten eerst ken ik jou niet en dat houden we verder ook zo.
Maar om zo te proberen de foto's van mijn kinderen te kunnen kopieeren vind ik stijlloos.
Inmiddels zijn alle foto's van mijn kinderen weggehaalt.
Dat is maart beter ook, want die Remco /Fokkeur of wat dan ook had beter ff van te voren kunnen natrekken wie z'n kinderen hij op hyves zet.
Ditmaal deed ie het ff bij de verkeerde.
Oorlog voeren met dier-activisten zal me werkelijk aan me reet roesten, maar dat er dan foto's van mijn kinderen bij misbruikt worden dat is niet zo goed gevallen hier.
Het valt me op dat die Taco constant loopt te mekkeren dat het nu bij de verkeerde is gedaan.quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:42 schreef liiszle het volgende:
omg, Voeg ik gister die taco toe op hyves, krijg ik terug
[..]
en ik wilde alleen maar gezellig praten
gaat ie naar de politie van jaaaaa ze hebben mn kinderen online gezet!quote:Op donderdag 13 maart 2008 13:45 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Het valt me op dat die Taco constant loopt te mekkeren dat het nu bij de verkeerde is gedaan.
Maar wat voor actie heeft hij dan inmiddels genomen tegen Fokkeur.. helemaal niks toch en hij kan ook helemaal niks maken.
Ach, uitlokking is nou ook weer niet zo geweldig. Natuurlijk reageren ze wel extreem, maar goed, vleestekort zullen we maar zeggenquote:Op donderdag 13 maart 2008 13:47 schreef Hanstin het volgende:
En het mooiste van alles is dat wij gewoon heel beleefd blijven, Niemand bedreigen of dergelijke vormen daarvan.
Terwijl zij dat wel hebben gedaan.
Kunnen we niet een rechtszaak aanspannen ofzo? wegens doodbedreigingen?
Goed idee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:06 schreef Dutch_Nelson het volgende:
We moeten even een subtielere hyves maken,
dus niet anti dier maar pro-vlees , of anti-terreur-veganisten
Wie maakt hem aan?
* weet niet hoe dat moet*
Er is nu toch 1?quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:06 schreef Dutch_Nelson het volgende:
We moeten even een subtielere hyves maken,
dus niet anti dier maar pro-vlees , of anti-terreur-veganisten
Wie maakt hem aan?
* weet niet hoe dat moet*
Ik gok, liiszlequote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef reetveter het volgende:
en wie is liiszle op de provlees hyves
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://liiszle.hyves.nl/
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 13 maart 2008 14:34 schreef reetveter het volgende:
en wie is liiszle op de provlees hyves
oh, ik zou mn cordonblue niet kunnen missenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:36 schreef Dutch_Nelson het volgende:
http://liiszle.hyves.nl/
[ afbeelding ]
How you doinquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:50 schreef liiszle het volgende:
[..]
oh, ik zou mn cordonblue niet kunnen missen![]()
Mijn foto op mijn hyves was ook ineens veel meer bekeken, gelukkig is het geen duidelijke. En heb me profiel maar op privé gezetquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:56 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Ik heb opeens in 10 minuutjes heel veel views erbij,
de vegan's doen research?
im doinngg greaattt.quote:
*schop* We moeten nog meer stemmen hebbenquote:Op donderdag 13 maart 2008 14:28 schreef Cahir het volgende:
http://anti-dierenleed.hyves.nl/
Allemaal op NIET OK! drukken aub
ze zijn een beetje kalm vandaag volgens mijquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:01 schreef liiszle het volgende:
[..]
im doinngg greaattt.
hebben we nog reactie gehad van onze vrienden ?
Kimbo is mensen in een roltroel aan het trappenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:06 schreef SimtekF1 het volgende:
Ze zijn vast ergens aan het demonstreren.
Zielig eerder... en allemaal nogal dom aan het taalgebruik te zienquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef reetveter het volgende:
http://anti-dierenleed.hy(...)n_mishandeling_ziet/
Die mensen zijn gestoord
Die reactie ook van Joy.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:22 schreef reetveter het volgende:
http://anti-dierenleed.hy(...)n_mishandeling_ziet/
Die mensen zijn gestoord
Zie je het voor je, zo'n klein kut kotertje van 10 die dan aan je broekspijp hangt en je dan probeerd te slaan.quote:joy (71)
gisteren, 20:01
nou ik sal gwn ze neerslaan en het dier zelf houden egt zo zielig
ik ga me gelijk aanmelden op deze site
mensen die deze site gemaakt hebben top
(Vast spuit 11)quote:Er bestaat een Hyves site die Pro dierenleed is
Goedenmorgen Vrienden(hyves),fans enz.
Even dit,ben er gister achter gekomen dat er een hyve site bestaat die pro dierenleed is.Nu weet ik dat je alles mag zeggen en denken wat je wil.Vrijheid van menings uiting noemen ze dat.Maar er zijn dingen die niet kunnen(vind ik).Als jij dat ook vind druk dan op het agentje van de volgende site.Hier de link..
http://pro-dierenleed.hyves.nl/
Sorry voor de last maar in mijn ogen kan het echt niet.
Wens jullie nig een fijne dag en alvast een heel fijn weekend.Groetjes,
Dj Cisco
Kimbo @ 1:07quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Chantalleke6 het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/(...)eer_apenredders.html
Wie zien we daar?
Ah daar is Simon weerquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef Chantalleke6 het volgende:
00.14 ---> http://www.ad.nl/denhaag/(...)eer_apenredders.html
Dat meisje is 10!!!quote:(l) joy(l) (71)
gisteren, 20:01
nou ik sal gwn ze neerslaan en het dier zelf houden egt zo zielig
ik ga me gelijk aanmelden op deze site
mensen die deze site gemaakt hebben top(y) (y) (y) (y) (y) (y)
Je weet van wie hij af kwamquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Oh my, ik kreeg een Hyvesbericht over dit topic
[..]
(Vast spuit 11)
Nou, dan moet ik die 7 topics toch maar eens door gaan lezen
Ja duh, maar het verspreid zich dus kennelijkquote:
Inderdaad wat een kneus zegquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Kimbo @ 1:07
Wat een kadaver is het toch ook.
Kettingmails, het is een verslavingquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja duh, maar het verspreid zich dus kennelijk
Bij mij ligt Hyves er trouwens steeds uit
Neem een proxyquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja duh, maar het verspreid zich dus kennelijk
Bij mij ligt Hyves er trouwens steeds uit
Ja ook gehad, het was geen nieuws voor mequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kettingmails, het is een verslaving. De opvolger van mij ook nog gehad?
.
Geen last van op het moment.
Matige kloon.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:09 schreef 180CC het volgende:
Hehehe ik ruik mensenvlees !
Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijndequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ook gehad, het was geen nieuws voor me
Hmz, bij mij doet alleen mn inbox het en verder niks
proxy nemen helptquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijnde.
Cache legen etc etc?
Kan ik niet vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijnde.
Cache legen etc etc?
quote:
Gewoon die apen vrijlaten en de demonstranten gebruiken als proefdieren. Doen we zowel de apen als onze maatschappij een plezier mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef Chantalleke6 het volgende:
00.14 ---> http://www.ad.nl/denhaag/(...)eer_apenredders.html
M.a.w. je mag alles zeggen en denken wat je wil, zolang het maar strookt met wat ik denk.quote:"Even dit,ben er gister achter gekomen dat er een hyve site bestaat die pro dierenleed is.Nu weet ik dat je alles mag zeggen en denken wat je wil.Vrijheid van menings uiting noemen ze dat.Maar er zijn dingen die niet kunnen(vind ik).Als jij dat ook vind druk dan op het agentje van de volgende site.Hier de link.."
Goed planquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon die apen vrijlaten en de demonstranten gebruiken als proefdieren. Doen we zowel de apen als onze maatschappij een plezier mee.
HAHAHA 1 down!! !quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Jongens, ik stop ermee, ik heb geen zin om 20 oproepen per uur te krijgen en een lading berichten op mijn hyves.
Ik heb het wel leuk gehad deze 2 dagen.![]()
Hoogachtend,
Ik neem aan dat je niet je echte telefoonnr hebt gegeven?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Jongens, ik stop ermee, ik heb geen zin om 20 oproepen per uur te krijgen en een lading berichten op mijn hyves.
Hoogachtend,
Hij begint hem te knijpen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
Mietje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
je lult maar watquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
Een goede biefstuk blijf je met je klauwen vanaf, die is van nature mals en sappig, daar moet je niet op slaan of in prikken. Deze laat je zoals hij is en behandel je met uiterste voorzichtigheid!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef 180CC het volgende:
Wat mij betreft is Remco M. een mietje en zoals bij elke biefstuk het geval is, een goede biefstuk moet eerst platgeslagen worden of veranderd worden in een kogelbiefstuk voordat ie lekker de in pan gehakt kan worden.
Remco gaat in ieder geval ergens heel hard tegen aanlopen met z’n babyface.
Yours truly,
The one and only …… 1 8 0 C C
Ja die meid is echt een veganterroristequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:01 schreef liiszle het volgende:
die maaike is trouwens ook niet de vriendelijkste hea
voeg dr toe, en gelijk dreigen dat ze langs komt
Jaja, heb hier inmiddels een mooi dossiertje liggen. Alles wat ik ondertussen tegen ben gekomen heb ik mooi opgeslagenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef Richboy het volgende:
[..]
Bedreiging nummer hoeveel is dit inmiddels?
Iemand die de tel bijhoudt?!
we bekogelen er met biefstukquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die meid is echt een veganterroriste
hehehquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
we bekogelen er met biefstuk
das pas terroriseren!
Ja, en ik ben 2 bij 2, ninja en samoerai!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef 180CC het volgende:
O ik weeg 100 kilo spieren schoon aan de haak toevallig
en waar concludeer je uit dat wij dat denken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef 180CC het volgende:
Denk na wie is nou de one and only world famous 180CC hier, Maaike toch niet stelletje mierenbreinen....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef 180CC het volgende:
O ik weeg 100 kilo spieren schoon aan de haak toevallig
je moet je eigen berichtjes even teruglezen, kneusquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:23 schreef 180CC het volgende:
Denken is al te veel moeite voor jullie degeneratieve soort.
tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef 180CC het volgende:
Ga je weer schelden je kunt niet anders he.
als jij je eigen gebrabbel 2x plaatst kun je zulke reacties verwachtenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef 180CC het volgende:
Ga je weer schelden je kunt niet anders he.
Zat er een klein beetje aan te komen hequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:24 schreef Pascal86 het volgende:
Iemand heeft pedobear ''niet oke'' gemaakt
Nee =)quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:26 schreef 180CC het volgende:
Pedobear alias R?
Idd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:40 schreef Biefstuk het volgende:
Nou nou, je gebruikt het woord lutsers. Weet je zeker dat je geen kloon bent
Na deel drie eigenlijk al niet meer.quote:
Ik weet het wel zeker van nietquote:Op donderdag 13 maart 2008 19:51 schreef frank07 het volgende:
het topic ligt nu in coma
ik denk dat de 10 niet meer gehaald wordt
1. hoe komen ze aan jouw naam?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:29 schreef Biefstuk het volgende:
Als mijn foto op een homo website terecht komt plaatst ik die van haar kinderen op martijn.org
bedankt voor de geruststellingquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:02 schreef Dutch_Nelson het volgende:
Rustig maar frank07,
morgen is er weer een dag, vandaag was meer research.
Naam via hyves denk ik. Voordat ik mijn profiel op Alleen vrienden had gezet.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:37 schreef Landgeld het volgende:
[..]
1. hoe komen ze aan jouw naam?
2. hoe komen ze aan jouw foto?
3. waar is jouw foto geplaatst?
4. hebben ze je adres nou wél of niet?
THX voor je antwoorden
Hahaha, mooi zo. Het zijn maar rare mensen die dierenactivisten.quote:Op donderdag 13 maart 2008 20:42 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Naam via hyves denk ik. Voordat ik mijn profiel op Alleen vrienden had gezet.
Hyves portretfoto
Nog niks van vernomen, boeit me ook niet. Je zou me niet herkennen op die foto
Nope
Jupquote:Op donderdag 13 maart 2008 20:52 schreef Urquhart het volgende:
Ligt het aan mij, of ligt heel hyves eruit?
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:30 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Nee =)
-Mijn eigen hyves is onbekend- en ik post op hyves onder Lollerted
Jij bent toch die dj veganistquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:48 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Wás onbekent.
http://rofleinz.hyves.nl/
Remco alias Fokkeur
gast, die doet het al dagen niet meerquote:Op donderdag 13 maart 2008 21:48 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Wás onbekent.
Remco alias Fokkeur
Jij / jullie geven ook nooit op he.quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:48 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Wás onbekent.
Remco alias Fokkeur
verwijderd door het hyves hoofdkwartier zeker..quote:Op donderdag 13 maart 2008 21:53 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
gast, die doet het al dagen niet meer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |