1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 | - veganisten spammen account van Biefstuk onder - Fok! duikt er bovenop en met verenigde krachten wordt Maaike (de veganist) keihard gedisst, jeweet. - Dan de andere extreem-veganist dreigt met de brommer ' ik kom met mijn 180 CC ouwe' naar Laster te gaan en hem op te eten. - nacht gaat voorbij, Laster leeft nog. - Maaike uit haar onvrede over onze actie op de Anti-Dierenleed hyve. - Discussie tussen Fok!ers en veganisten volgt. - Er wordt in dit topic een plaatje gepost van de kinderen van Maaike. - Maaike flipt en haalt haar ex Taco erbij - Ex (Taco) flipt ook - Taco dreigt Laster en Biefstuk tot moes te slaan - 2de nacht gaat voorbij - Discussies volgen op de anti dierenleed hyves - Maaike reageert op geen enkel argument maar post alleen 'blijf van mijn kinderen af' - In de middag blijft het rustig. - S' avonds, maaike is terug van haar werk en begint te dreigen op ons pro-dierenleed hyves - topic 6 is net aangemaakt na de maaike dreigementen - Vader Taco eist zeer beheerst voor zijn doen dat alle kids fotos offline moeten waarna hij ons met rust zal laten. - user TempAcc die anoniem zat te zeuren is inmiddels verraden door een ex, tempacc is http://simon86.hyves.nl/ zie een foto elders in topic 6 - Taco stuurt een voicemail bedreiging naar Laster, http://www.amazinglyenigmatic.nl/voicemail.wav - 3de nacht gaat voorbij - Dierenactivisten beginnen kettingbrieven te maken over onze pro-dierenleed hyves, voornamelijk breezahs sturen het door. - Diverse bedreigingen volgen op onze pro-dierenleed hyves, we worden POPULAIR. |
Tis een dikke internet noobquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef Rikketik het volgende:
Takkewijf is het toch ook. Valt dat mens nou echt niet duidelijk te maken dat we nooit aan d'r kinderen hebben gezeten?
eens, zolang we maar kunnen kutten met veganistenquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:06 schreef Rikketik het volgende:
Takkewijf is het toch ook. Valt dat mens nou echt niet duidelijk te maken dat we nooit aan d'r kinderen hebben gezeten?
Overigens vind ik ergens wel dat dit het laatste topic moet zijn in KLB met deze titel. Legendarisch topic, maar je moet op het hoogtepunt stoppen. Kun je beter in ONZ een centraal veganisten-pest-topic aanmaken.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef Biefstuk het volgende:
God wat zie ik er lelijk uit met die 500M pixel foto
Dus het ligt niet aan mij?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef Biefstuk het volgende:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:14 schreef Snuitebolletje het volgende:
En mijn Taco Meets biefstuk plaatjeZo mn best erop gedaan!
urls pleasequote:Op woensdag 12 maart 2008 22:13 schreef LasTeR het volgende:
Eehh!! Mijn explosm plaatje mist in de OP!!
Dat ligt echt niet aan de resolutie hoor.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:11 schreef Biefstuk het volgende:
Ropet heel FOK! k*nker tegen haar? Nee.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:17 schreef remlof het volgende:
Beetje triest dit, van beide kanten.
Heb je geen beter exemplaar voor ons? Hoe moeten we nou zo'n pixelkop herkennen??quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:10 schreef Biefstuk het volgende:
[ afbeelding ]
Had in m'n fobo dezelfde pic staan, maar dan 800x600
Blijf maar dreigen heel stoer. Neem lijn 1 maar in Arnhem, kom je ook wel langs mij.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Heb je geen beter exemplaar voor ons? Hoe moeten we nou zo'n pixelkop herkennen??![]()
btw, komt tram 8 niet heel toevallig vlak langs jouw school?
Komen wel meerdere trams langsquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Heb je geen beter exemplaar voor ons? Hoe moeten we nou zo'n pixelkop herkennen??![]()
Mogen we maaike bannen? Ze verprust het topicquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:23 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Kan ik daar meteen weer eff een paar oude vrienden opzoeken! welke halte?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:24 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Blijf maar dreigen heel stoer. Neem lijn 1 maar in Arnhem, kom je ook wel langs mij.Drinken we een bakkie.
Weekend gaat helaas niets worden, dan zit ik bij mams.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Kan ik daar meteen weer eff een paar oude vrienden opzoeken! welke halte?
Zal wel helaas pas in het weekend worden..
Jouw oude vrienden van 40 tegen de fok! knokploeg?quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef TempAcc het volgende:
[..]
incl. onze kaalkop dannyquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:35 schreef Dutch_Nelson het volgende:
[..]
Jouw oude vrienden van 40 tegen de fok! knokploeg?
Wie moet jij eigenlijk voorstellen danquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Nee man, Danny pakt een biertje en zn camping klapstoel en gaat lekker kijken hoe het bloed vloeitquote:
Niemand hier zegt dat toch? Alleen zijn wij die veganisten zat, die ons opdringen geen vlees te eten... Die beesten in de slachthuizen ed, voelen er helemaal niks van, klaar. Van martelen is geen sprake!quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef focal het volgende:
Waarom mogen dieren geen kutleven hebben? Oke, voor het dier is het niet prettig, maar daar houdt het ook op. Ik geloof niet in een ziel of wereld na de dood. Ik zie mensen/dieren gewoon als een organisme.
Is medeleven dan de werkelijke reden? of komt het voort uit het ''wat u niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet''?
Dan neemt niet weg dat dieren gewoonweg martelen volslagen waanzin is.
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, Danny pakt een biertje en zn camping klapstoel en gaat lekker kijken hoe het bloed vloeit
Ja, nu vraag ik me dus af hoe die lui met leeuwen omgaan. Want het zijn dieren, maar ze martelen ook dieren. Net als een kat die speelt met een muis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef Biefstuk het volgende:
Die beesten in het slachthuis zitten barstensvol met adrenaline, ze ruiken het bloed horen geluiden.
De beesten in het wild die door leeuwen ofzo worden opgegeten voelen er ook niks meer van.
Aangebrand vlees is niet lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef reetveter het volgende:
die veganisten overdrijven gewoon net iets TE, en het is allemaal zo snel aangebrand
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |