quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Nee man, Danny pakt een biertje en zn camping klapstoel en gaat lekker kijken hoe het bloed vloeit
Ja, nu vraag ik me dus af hoe die lui met leeuwen omgaan. Want het zijn dieren, maar ze martelen ook dieren. Net als een kat die speelt met een muis.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:40 schreef Biefstuk het volgende:
Die beesten in het slachthuis zitten barstensvol met adrenaline, ze ruiken het bloed horen geluiden.
De beesten in het wild die door leeuwen ofzo worden opgegeten voelen er ook niks meer van.
Aangebrand vlees is niet lekkerquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:39 schreef reetveter het volgende:
die veganisten overdrijven gewoon net iets TE, en het is allemaal zo snel aangebrand
Och, als ik je dat vertel..quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:37 schreef reetveter het volgende:
[..]
Wie moet jij eigenlijk voorstellen dan
Geen maaike of taco iigquote:
Heb jij een rolstoelfetish of een brommerfetish?quote:
scherpquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb jij een rolstoelfetish of een brommerfetish?
*kan het verbaal niet winnen, gaat dan maar dreigen met geweldquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:30 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Kan ik daar meteen weer eff een paar oude vrienden opzoeken! welke halte?
Zal wel helaas pas in het weekend worden..
link naar je hyves?quote:
quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:47 schreef LasTeR het volgende:
[..]
Heb jij een rolstoelfetish of een brommerfetish?
Hij is ondertussen in de fase aangeland waarin hij weet dat dreigen zinloos is.quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:51 schreef Rikketik het volgende:
Hij houdt het nog netjes, moet ik zeggen.
Zoveel klonen op die hyves, onthou ik echt niet hoorquote:Op woensdag 12 maart 2008 22:52 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Kijk ff wat verder dan je neus lang is joh
Hier sta ik ook ergens tussen..quote:Op woensdag 12 maart 2008 22:47 schreef Biefstuk het volgende:
[..]
Geen maaike of taco iig
TempAcc - temporary account?
Veel te moeilijk voor die tokkies
quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:09 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Hier sta ik ook ergens tussen..
(met zo'n megafoon in m'n klauwen)
http://youtube.com/watch?v=QeoZUOiU93U
Maarehm, vanaf nu zal de aivd ook meelezen![]()
..hebben ze nog wat te doen! alle vorige topics doorpluizen om te kijken wat ik daar heb gepost
Nee dan zijn je ouders trots op je.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:09 schreef TempAcc het volgende:
[..]
..hebben ze nog wat te doen! alle vorige topics doorpluizen om te kijken wat ik daar heb gepost
Foto's zijn al te veel verspreid over diverse users, hyves, sites... Nee dat ken je niet meer uitwissen.quote:Op woensdag 12 maart 2008 23:15 schreef koemleit het volgende:
behoorlijk zielig ook van jullie om te gaan zeiken dat je bedreigd wordt, want die reactie zijn jullie gewoon aan het uitlokken.
en daarbij haal gewoon die foto eraf joh de "grap" is wel geweest.
Lekker handig, in dat 10 minuten durende filmpje komen er een stuk of 100 met een megafoon voorbijquote:Op woensdag 12 maart 2008 23:09 schreef TempAcc het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |