Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijndequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ook gehad, het was geen nieuws voor me
Hmz, bij mij doet alleen mn inbox het en verder niks
proxy nemen helptquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijnde.
Cache legen etc etc?
Kan ik niet vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijnde.
Cache legen etc etc?
quote:
Gewoon die apen vrijlaten en de demonstranten gebruiken als proefdieren. Doen we zowel de apen als onze maatschappij een plezier mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef Chantalleke6 het volgende:
00.14 ---> http://www.ad.nl/denhaag/(...)eer_apenredders.html
M.a.w. je mag alles zeggen en denken wat je wil, zolang het maar strookt met wat ik denk.quote:"Even dit,ben er gister achter gekomen dat er een hyve site bestaat die pro dierenleed is.Nu weet ik dat je alles mag zeggen en denken wat je wil.Vrijheid van menings uiting noemen ze dat.Maar er zijn dingen die niet kunnen(vind ik).Als jij dat ook vind druk dan op het agentje van de volgende site.Hier de link.."
Goed planquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon die apen vrijlaten en de demonstranten gebruiken als proefdieren. Doen we zowel de apen als onze maatschappij een plezier mee.
HAHAHA 1 down!! !quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Jongens, ik stop ermee, ik heb geen zin om 20 oproepen per uur te krijgen en een lading berichten op mijn hyves.
Ik heb het wel leuk gehad deze 2 dagen.![]()
Hoogachtend,
Ik neem aan dat je niet je echte telefoonnr hebt gegeven?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Jongens, ik stop ermee, ik heb geen zin om 20 oproepen per uur te krijgen en een lading berichten op mijn hyves.
Hoogachtend,
Hij begint hem te knijpen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
Mietje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
je lult maar watquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
Een goede biefstuk blijf je met je klauwen vanaf, die is van nature mals en sappig, daar moet je niet op slaan of in prikken. Deze laat je zoals hij is en behandel je met uiterste voorzichtigheid!quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:51 schreef 180CC het volgende:
Wat mij betreft is Remco M. een mietje en zoals bij elke biefstuk het geval is, een goede biefstuk moet eerst platgeslagen worden of veranderd worden in een kogelbiefstuk voordat ie lekker de in pan gehakt kan worden.
Remco gaat in ieder geval ergens heel hard tegen aanlopen met z’n babyface.
Yours truly,
The one and only …… 1 8 0 C C
Ja die meid is echt een veganterroristequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:01 schreef liiszle het volgende:
die maaike is trouwens ook niet de vriendelijkste hea
voeg dr toe, en gelijk dreigen dat ze langs komt
Jaja, heb hier inmiddels een mooi dossiertje liggen. Alles wat ik ondertussen tegen ben gekomen heb ik mooi opgeslagenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:02 schreef Richboy het volgende:
[..]
Bedreiging nummer hoeveel is dit inmiddels?
Iemand die de tel bijhoudt?!
we bekogelen er met biefstukquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:04 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja die meid is echt een veganterroriste
hehehquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:07 schreef liiszle het volgende:
[..]
we bekogelen er met biefstuk
das pas terroriseren!
Ja, en ik ben 2 bij 2, ninja en samoerai!quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef 180CC het volgende:
O ik weeg 100 kilo spieren schoon aan de haak toevallig
en waar concludeer je uit dat wij dat denken?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:09 schreef 180CC het volgende:
Denk na wie is nou de one and only world famous 180CC hier, Maaike toch niet stelletje mierenbreinen....
quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:10 schreef 180CC het volgende:
O ik weeg 100 kilo spieren schoon aan de haak toevallig
je moet je eigen berichtjes even teruglezen, kneusquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:23 schreef 180CC het volgende:
Denken is al te veel moeite voor jullie degeneratieve soort.
tegen wie heb je het?quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef 180CC het volgende:
Ga je weer schelden je kunt niet anders he.
als jij je eigen gebrabbel 2x plaatst kun je zulke reacties verwachtenquote:Op donderdag 13 maart 2008 17:25 schreef 180CC het volgende:
Ga je weer schelden je kunt niet anders he.
Zat er een klein beetje aan te komen hequote:Op donderdag 13 maart 2008 17:24 schreef Pascal86 het volgende:
Iemand heeft pedobear ''niet oke'' gemaakt
Nee =)quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:26 schreef 180CC het volgende:
Pedobear alias R?
Idd.quote:Op donderdag 13 maart 2008 17:40 schreef Biefstuk het volgende:
Nou nou, je gebruikt het woord lutsers. Weet je zeker dat je geen kloon bent
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |