(Vast spuit 11)quote:Er bestaat een Hyves site die Pro dierenleed is
Goedenmorgen Vrienden(hyves),fans enz.
Even dit,ben er gister achter gekomen dat er een hyve site bestaat die pro dierenleed is.Nu weet ik dat je alles mag zeggen en denken wat je wil.Vrijheid van menings uiting noemen ze dat.Maar er zijn dingen die niet kunnen(vind ik).Als jij dat ook vind druk dan op het agentje van de volgende site.Hier de link..
http://pro-dierenleed.hyves.nl/
Sorry voor de last maar in mijn ogen kan het echt niet.
Wens jullie nig een fijne dag en alvast een heel fijn weekend.Groetjes,
Dj Cisco
Kimbo @ 1:07quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:24 schreef Chantalleke6 het volgende:
http://www.ad.nl/denhaag/(...)eer_apenredders.html
Wie zien we daar?
Ah daar is Simon weerquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef Chantalleke6 het volgende:
00.14 ---> http://www.ad.nl/denhaag/(...)eer_apenredders.html
Dat meisje is 10!!!quote:(l) joy(l) (71)
gisteren, 20:01
nou ik sal gwn ze neerslaan en het dier zelf houden egt zo zielig
ik ga me gelijk aanmelden op deze site
mensen die deze site gemaakt hebben top(y) (y) (y) (y) (y) (y)
Je weet van wie hij af kwamquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef MissBliss het volgende:
Oh my, ik kreeg een Hyvesbericht over dit topic
[..]
(Vast spuit 11)
Nou, dan moet ik die 7 topics toch maar eens door gaan lezen
Ja duh, maar het verspreid zich dus kennelijkquote:
Inderdaad wat een kneus zegquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:29 schreef SimtekF1 het volgende:
[..]
Kimbo @ 1:07
Wat een kadaver is het toch ook.
Kettingmails, het is een verslavingquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja duh, maar het verspreid zich dus kennelijk
Bij mij ligt Hyves er trouwens steeds uit
Neem een proxyquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:32 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja duh, maar het verspreid zich dus kennelijk
Bij mij ligt Hyves er trouwens steeds uit
Ja ook gehad, het was geen nieuws voor mequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:34 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Kettingmails, het is een verslaving. De opvolger van mij ook nog gehad?
.
Geen last van op het moment.
Matige kloon.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:09 schreef 180CC het volgende:
Hehehe ik ruik mensenvlees !
Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijndequote:Op donderdag 13 maart 2008 15:35 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ja ook gehad, het was geen nieuws voor me
Hmz, bij mij doet alleen mn inbox het en verder niks
proxy nemen helptquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijnde.
Cache legen etc etc?
Kan ik niet vindenquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:38 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Nee, had ik ook niet gedacht als FOKster zijnde.
Cache legen etc etc?
quote:
Gewoon die apen vrijlaten en de demonstranten gebruiken als proefdieren. Doen we zowel de apen als onze maatschappij een plezier mee.quote:Op donderdag 13 maart 2008 15:27 schreef Chantalleke6 het volgende:
00.14 ---> http://www.ad.nl/denhaag/(...)eer_apenredders.html
M.a.w. je mag alles zeggen en denken wat je wil, zolang het maar strookt met wat ik denk.quote:"Even dit,ben er gister achter gekomen dat er een hyve site bestaat die pro dierenleed is.Nu weet ik dat je alles mag zeggen en denken wat je wil.Vrijheid van menings uiting noemen ze dat.Maar er zijn dingen die niet kunnen(vind ik).Als jij dat ook vind druk dan op het agentje van de volgende site.Hier de link.."
Goed planquote:Op donderdag 13 maart 2008 15:44 schreef Monolith het volgende:
[..]
Gewoon die apen vrijlaten en de demonstranten gebruiken als proefdieren. Doen we zowel de apen als onze maatschappij een plezier mee.
HAHAHA 1 down!! !quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Jongens, ik stop ermee, ik heb geen zin om 20 oproepen per uur te krijgen en een lading berichten op mijn hyves.
Ik heb het wel leuk gehad deze 2 dagen.![]()
Hoogachtend,
Ik neem aan dat je niet je echte telefoonnr hebt gegeven?quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Jongens, ik stop ermee, ik heb geen zin om 20 oproepen per uur te krijgen en een lading berichten op mijn hyves.
Hoogachtend,
Hij begint hem te knijpen hoorquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
Mietje.quote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
je lult maar watquote:Op donderdag 13 maart 2008 16:03 schreef LasTeR het volgende:
Hoogachtend,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |