Je hebt gelijk, had alleen de laatste paar pagina's gedaan waarin de meest recente posts stonden. Ik zal even vanaf het begin kijken en opschonen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:34 schreef Doc het volgende:
[..]
Als je toch aan het opruimen bent kan je beter het hele topic echt even opschonen
Fernando Torres-topic #2: Ooit weer naar Los Colchoneros!
etc
Onder andere die onzin dat ik zaken fout geteld had geteld. Hij kon geen eerlijk antwoord geven omdat hij anders zijn ongelijk toe moest geven, dus besloot DAM me te negeren.
Dat het geen consequenties heeft opgeleverd ligt zeker niet aan ons. Het is niet zo dat wij een ban aanvragen en dat de FA's vijf minuten later een ban hebben gezet. En zeker niet met DAM, want dat gaat niet om een 48 uur ban, dus daar moet geconcentreerd naar gekeken worden. Het enige wat wij de laatste tijd konden doen is topics opschonen en waarschuwingen geven, meer niet.quote:Hoewel jullie in dit geval wel erg lang (te lang) telkens in ieder topic waar hij postte zijn bagger achter z'n reet hebben opgeruimd zonder dat het consequenties voor hem opleverde.
Yes.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 11:37 schreef Doc het volgende:
Hier mag dan ook opgeruimd worden: Edgar Davids - III - mooi was die tijd...
Hoe lang duurt de rust deze keer?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:20 schreef RayMania het volgende:
Dat het geen consequenties heeft opgeleverd ligt zeker niet aan ons. Het is niet zo dat wij een ban aanvragen en dat de FA's vijf minuten later een ban hebben gezet. En zeker niet met DAM, want dat gaat niet om een 48 uur ban, dus daar moet geconcentreerd naar gekeken worden.
Ik heb geen idee, bepalen wij niet. Ik zit in ieder geval niet op hem te wachten.quote:
De FA's e.d. weten zo langzamerhand denk ik ook wel dat een un-ban alleen een tijdelijk situatie tussen twee bans omdat hij heeft aangetoond - keer op keer - dat hij niet kan posten zonder regelmatig te liegen of te beledigen.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 12:49 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, bepalen wij niet.
De FA's kennen zijn geschiedenis en zullen wel de juiste beslissingen nemen als die nodig zijn. Verder stel ik voor om nu met z'n allen te stoppen met de DAM-kwestie, hij is geband en meer kan en hoeft er niet gezegd meer te wordenquote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:17 schreef Doc het volgende:
[..]
De FA's e.d. weten zo langzamerhand denk ik ook wel dat een un-ban alleen een tijdelijk situatie tussen twee bans omdat hij heeft aangetoond - keer op keer - dat hij niet kan posten zonder regelmatig te liegen of te beledigen.
Gaan we laten mergen, staan voldoende nuttige reacties in beide topics.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:39 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je kan hem zelf ook eens negeren ipv overal elke keer op te reageren en reacties uit te lokken als ie terugkomt.
Oostenrijk - Nederland woensdag 26 maart in Wenen. en Oostenrijk - Nederland #1: De Guzman in voorselectie
Doebbel.
Ik weet deze effe niet. Het kan nergens anders besproken worden; er is geen Donadoni-topic, geen Italië-topic, etc, dus er moet wel een alternatief zijn. Wil even mening van m'n medemods horen.quote:Als ik toch bezig ben: Contractbesprekingen Donadoni uitgesteld
Mooiste amateurclub is er nooit geweest naar mijn weten. Hier trouwens een apart topic om nieuwe toernooien te bespreken. Denk zelf dat zo'n toernooi niet echt objectief is; iedereen stemt op zijn/haar lievelingsclub.quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef PAA-053 het volgende:
Is er al eens een toernooi geweest voor de mooiste amateurclub? Heel veel werk natuurlijk, maar lijkt me wel een mooi idee
Maar hoe zie je dat voor je? Veel clubs zijn vooral regionaal bekend natuurlijk. Denk je dat mensen genoeg kennis om in zo'n toernooi goed te stemmen?quote:Op vrijdag 21 maart 2008 13:44 schreef PAA-053 het volgende:
Is er al eens een toernooi geweest voor de mooiste amateurclub? Heel veel werk natuurlijk, maar lijkt me wel een mooi idee
Gadverdamme...quote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:41 schreef Grulez het volgende:
De sju op de taart
Hmm tsja ik ken behoorlijk wat amateurclubs door het hele land, van het eerste maar vooral via de jeugdteams (welk niveau ze spelen enz.). Maargoed anderen misschien niet. En dat Tong idd op Nivo-Sparta gaat stemmen is een zekerheidjequote:Op vrijdag 21 maart 2008 17:33 schreef methodmich het volgende:
[..]
Maar hoe zie je dat voor je? Veel clubs zijn vooral regionaal bekend natuurlijk. Denk je dat mensen genoeg kennis om in zo'n toernooi goed te stemmen?
Je mag mij ook wel blauw makenquote:Op zondag 23 maart 2008 16:56 schreef -Vaduz- het volgende:
Het valt allemaal even niet bij te houden in m'n eentje, ga er alstublieft zo volwassen mogelijk mee om.
Ik ken zat clubs, maar een groot deel zou ik moeilijk kunnen beoordelen. Stel dat Excelsior '31 tegen een andere club uit de regio loot, dan zou ik altijd op hen stemmen vanwege bijvoorbeeld Vaduz en ander sentiment. Terwijl die andere club misschien wel mooier zou zijn. Ik kan het alleen echt goed beoordelen bij hoofdklassers uit bijvoorbeeld A en B en regioclubs. Bijvoorbeeld Heerjansdam - Barendrecht, is voor mij te doen, maar voor iemand uit het oosten?quote:Op zondag 23 maart 2008 14:27 schreef PAA-053 het volgende:
[..]
Hmm tsja ik ken behoorlijk wat amateurclubs door het hele land, van het eerste maar vooral via de jeugdteams (welk niveau ze spelen enz.). Maargoed anderen misschien niet. En dat Tong idd op Nivo-Sparta gaat stemmen is een zekerheidjeZo zullen er meer zijn.
Misschien een idee om het per regio te doen? Mooiste amateurclub van het oosten? Zoiets? Ik neem aan dat ook echte ASWH-ers wel wat clubs daar kennen, en daar ook een mening over hebben?
quote:Op zondag 23 maart 2008 23:59 schreef Cyberia18 het volgende:
Hulten, Hulten...Hulten, Hulten, je moeder is een hoer.
Stel je niet zo aan. Er wordt in die twee topics continu met kanker gesmeten door zowel gefrustreerde Feyenoorders als Ajacieden. Dan vind ik dit een mindere zorg.quote:Op maandag 24 maart 2008 01:23 schreef jorienvdherik het volgende:
Ik vind dit niet kunnen: , niet de 1e keer
AFC AJAX #944: Voor altijd de mooiste!
[..]
oeps, nou doe ik het zelf natuurlijk ook... nouja, dan dient mijn eigen post dus ook als voorbeeld...quote:Op maandag 24 maart 2008 08:58 schreef Tennessee het volgende:
.... (zie bijvoorbeeld bovenstaande post, om maar een voorbeeld te noemen)
Mag toch aannemen dat de gemeenschap zelf ook haar zegje mag doen over de protocollenquote:Op maandag 24 maart 2008 08:58 schreef Tennessee het volgende:
Wat dachten jullie (jullie=de mods) van een regel dat alleen de mods reageren op posts van users in deze FB topic? Tenzij er natuurlijk wat wordt gepost over user X, dan is het logisch dat user X zelf ook reageert, en natuurlijk als de mods vragen om specifieke feedback van de users....
Voordat ik weer verkeerd begrepen wordt.... ik bedoel natuurlijk niet dat users helemaal niet meer mogen posten hier, maar dat reageren op elkaar de hele tijd, ik vind dat zo vermoeiend.... (zie bijvoorbeeld bovenstaande post, om maar een voorbeeld te noemen)
Nee, vind het persoonlijk niks om daar een regel van te maken. Het overgrote deel van de VBL-users hier in FB post om VBL beter te maken en dan is feedback van meerdere kanten best handig. En als er op elkaar gereageerd wordt op een manier om elkaar onderuit te halen, of als er geslowchat wordt zonder enige feedback, dan kan een opmerking als deze makkelijk helpen:quote:Op maandag 24 maart 2008 08:58 schreef Tennessee het volgende:
Wat dachten jullie (jullie=de mods) van een regel dat alleen de mods reageren op posts van users in deze FB topic? Tenzij er natuurlijk wat wordt gepost over user X, dan is het logisch dat user X zelf ook reageert, en natuurlijk als de mods vragen om specifieke feedback van de users....
Voordat ik weer verkeerd begrepen wordt.... ik bedoel natuurlijk niet dat users helemaal niet meer mogen posten hier, maar dat reageren op elkaar de hele tijd, ik vind dat zo vermoeiend.... (zie bijvoorbeeld bovenstaande post, om maar een voorbeeld te noemen)
Als men niet wil dat er op zijn/haar feedback gereageerd wordt, dan kan er een TR gezet worden. Die is alleen voor ons te zien en heeft dan hetzelfde effect als wat jij bedoelt.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 16:55 schreef RayMania het volgende:
En dat iedereen hier gelijk maar mee moet reageren helpt ook niet, maakt het alleen maar lastiger op.
Wat Dos37 hierboven zegt. VBL bestaat pas sinds januari 2003, dus dan moet je in SPT wezen.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:16 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Is het mogelijk om Feyenoord topics uit 2002 terug te zoeken? Ik zou namelijk de topics tijdens en na de UEFAcup finale wel eens terug willen lezen.
mag ik vragen wat er mis is met die post/topic?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:18 schreef Grulez het volgende:
Oostenrijk-Nederland kijken in het buitenland via Internet?
dat voorstel was toch afgewezen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 00:57 schreef djnospinzone het volgende:
ik steun deze motie!quote:Op dinsdag 25 maart 2008 01:30 schreef djnospinzone het volgende:
Gezien recente ontwikkelingen in dit topic, acht ik de tijd rijp voor een heropening van deze discussie. Ik stel voor, om de zuiverheid van de discussie over de discussie zuiver te houden, naast deze discussie over de discussie, ook nog een discussie over de discussie van de discussie te houden.
Doe het dan gelijk goed, jeeeeezus.quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:30 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kiki Musampa #1: Samba met Spleetogen
met --> tussen
svp
quote:Op woensdag 26 maart 2008 17:32 schreef RayMania het volgende:
[..]
Doe het dan gelijk goed, jeeeeezus.
Gracias.quote:
Merci, gedaan en dicht.quote:Op donderdag 27 maart 2008 17:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
Voetbalshirtjes # 30: Nieuwe oranje shirt is bekend
SVP
En deze is overbodig, kan prima daar.
Voetbalshirt bestellen, met naam?
Ik deed dit ook eigenlijk omdat ik een topic over Van Gaal wilde aanmaken, maar jij me net voor was. Payback!quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:53 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik dacht dat TT-wijzigingen overlegt moesten worden met de TS.
quote:Op vrijdag 28 maart 2008 22:55 schreef -Vaduz- het volgende:
Jij, Ray!
Boeie! Moet het dan net een Ajax topic worden waar iederen de eerste 2 pagina's een verkapte TVP plaats? Normaal plaats ik nooit een TVP, nu doe ik het wel een keer, en word het meteen verwijderd.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 18:44 schreef jorienvdherik het volgende:
denk niet dat ze je post leuk vinden
Nee nog niet. Als een mod hem aanmaakt ben ik de eerste die er een TVP in plaatstquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef Tennessee het volgende:
Is er al een topic voor het nationale elftal van Mongolië?
Je bent fanatiek aanhanger?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef Tennessee het volgende:
Waarom is mijn TVP in het Feyenoord topic verwijderd? Ik plaats echt nooit een tvp in het Feyenoord topic.... Nu doe ik het een keer omdat ik niets te melden heb, en word hij meteen verwijderd!quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:08 schreef RayMania het volgende:
Met deze manier van vragen gaat er echt niemand op je vraag reageren. Probeer het nog eens.
Ja, wat dacht je? Het reserve Oranje... Ik kan niet wachten tot ze meer dan drie spelers hebben!quote:
Omdat ik tvp's altijd verwijder als ik ze zie. Van iedereen. Het draagt niks bij aan een topic, ook niet in verkapte vorm (die verwijder ik ook al ik ze tegenkom). Post gewoon als je wat zinnigs te melden hebt, lijkt me niet zo moeilijk.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom is mijn TVP in het Feyenoord topic verwijderd? Ik plaats echt nooit een tvp in het Feyenoord topic.... Nu doe ik het een keer omdat ik niets te melden heb, en word hij meteen verwijderd!
Moet ik dan net als elke ajacied posten "hup ajax" "ajax gaat morgen winnen" etc posten? Of vind je dat zo'n post wel een bijdrage leverd aan een topic?
Nee, is er niet. Vanwaar die interesse eigenlijk? Is er zoveel te melden over Mongolië dat een apart topic nodig is?quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:05 schreef Tennessee het volgende:
en toen werd het ineens heeeeeeeeeeel erg stil in VBL...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
...Post gewoon als je wat zinnings te melden hebt, lijkt me niet zo moeilijk.
Jij hebt nog nooit Mongolen zien voetballen begrijp ik...quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:27 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nee, is er niet. Vanwaar die interesse eigenlijk? Is er zoveel te melden over Mongolië dat een apart topic nodig is?
Dan wil ik even melding maken van de eerste 2 pagina's van het ajax topic. Genoeg verkapte tvp's.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik tvp's altijd verwijder als ik ze zie. Van iedereen. Het draagt niks bij aan een topic, ook niet in verkapte vorm (die verwijder ik ook al ik ze tegenkom). Post gewoon als je wat zinnings te melden hebt, lijkt me niet zo moeilijk.
Boohooooooquote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan wil ik even melding maken van de eerste 2 pagina's van het ajax topic. Genoeg verkapte tvp's.
Ohja, zal ik je dan maar even verklappen dat dat bij elk ajax topic het geval is?
Als hij zegt dat hij ook verkapte tvp's verwijderd dan moet hij dat ook doen. En niet zo schijnheilig doen als dat hij nu doet. Wees dan ook eerlijk en zeg dat je dingen als "winnen morgen" "hup ajax" etc gewoon laat staan.quote:
Oh, dat weet ik hoor. Hoef je niet te verklappen. Na meerdere keren vragen aan de Ajax-posters hoe zij het liefst het Ajax-topic zien, is er niks concreets uitgekomen (subforum evaluatie, aparte discussie hier in FB). Er is van onze kant al genoeg aandacht besteed aan het Ajax-topic om slowchatgehalte en (verkapte) tvp's te verminderen, maar als dat na drie maanden actief modden geen resultaat oplevert, dan houdt het op. Dan ga ik tenminste niet heel actief het soort postgedrag wat zeker 80% van de posters wel prima vindt, proberen aan te passen. Het Ajax-topic gaat ontzettend hard en het is onmogelijk om dag in dag uit dat bij te houden.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:29 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Dan wil ik even melding maken van de eerste 2 pagina's van het ajax topic. Genoeg verkapte tvp's.
Ohja, zal ik je dan maar even verklappen dat dat bij elk ajax topic het geval is?
Ik zou nog even mijn post lezen.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Als hij zegt dat hij ook verkapte tvp's verwijderd dan moet hij dat ook doen. En niet zo schijnheilig doen als dat hij nu doet. Wees dan ook eerlijk en zeg dat je dingen als "winnen morgen" "hup ajax" etc gewoon laat staan.
quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:25 schreef RayMania het volgende:
[..]
Omdat ik tvp's altijd verwijder als ik ze zie. Van iedereen. Het draagt niks bij aan een topic, ook niet in verkapte vorm (die verwijder ik ook als ik ze tegenkom). Post gewoon als je wat zinnigs te melden hebt, lijkt me niet zo moeilijk.
En heb je al onderzocht wat posters in het Feyenoord topic er van vinden als ik 1 keer een tvp plaats in het topic? Normaal doe ik dat namelijk nooit! Ik denk niet dat ze er mee zitten.quote:Op zaterdag 29 maart 2008 19:43 schreef RayMania het volgende:
Oh, dat weet ik hoor. Hoef je niet te verklappen. Na meerdere keren vragen aan de Ajax-posters hoe zij het liefst het Ajax-topic zien, is er niks concreets uitgekomen (subforum evaluatie, aparte discussie hier in FB). Er is van onze kant al genoeg aandacht besteed aan het Ajax-topic om slowchatgehalte en (verkapte) tvp's te verminderen, maar als dat na drie maanden actief modden geen resultaat oplevert, dan houdt het op. Dan ga ik tenminste niet heel actief het soort postgedrag wat zeker 80% van de posters wel prima vindt, proberen aan te passen. Het Ajax-topic gaat ontzettend hard en het is onmogelijk om dag in dag uit dat bij te houden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |