Dit gaat over de ECV-rechten, de eredivisie dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:58 schreef maril het volgende:
Wat gebeurt er met de eerste divisie?
Van 19:00 - 20:00 uur alle wedstrijden zonder reclame onderbreking. Bij Talpa / RTL van 19:00 - 20:30 alle wedstrijden met minimaal 20 min. aan reclame.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:36 schreef Stpan het volgende:
Ik kan serieus NIET geloven, en ik heb het al 100x gezegd, dat er mensen zijn die denken dat er GEEN reclame was bij de NOS (zoals Dr. Daggla):
Ik hoop zo dat die ook genoeg aandacht blijven krijgen, zou ik niet kunnen missen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:58 schreef maril het volgende:
Wat gebeurt er met de eerste divisie?
Dat was een van m'n eerste topics op FOk: Steun Hugo Walker, "Komt ie tooooooch"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:00 schreef maril het volgende:
Daar komt dat schoooooooooooooot.
Ja maar ik vraag mij dat gewoon af, wat gaat ermee gebeuren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit gaat over de ECV-rechten, de eredivisie dus.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:54 schreef vw_caddy het volgende:
Hoevaak krijgen wij dat coming home filmpje nog te zien de komende tijd.
Sport in Beeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:20 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als ze deze tune weer gaan gebruiken..
Complete bullshit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:33 schreef TC03 het volgende:
Die was lyrisch over elke voetballer met een kleurtje.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:33 schreef TC03 het volgende:
Daarnaast vond ik Wilfred Genee een stuk beter te pruimen dan Mart Smeets en Tom Egbers.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:33 schreef TC03 het volgende:
Humberto was al minder. Die was lyrisch over elke voetballer met een kleurtje.
BNR heeft meegebodenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef VoreG het volgende:
Langs de lijn is inderdaad zeer goed dat het daar blijft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen radiostation zou weten waar het anders naar toe zou moeten.
Vergeet niet die eierdop op je hoofd te zetten, Calimero.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef latin_LiZzY het volgende:
Enige jammere eraan is dat Studio Sport op de hand van de joden is, maar daar bestaat de mute knop voor
ik moet zeggen dat de analyses van Jan van Halst wel kon waarderen, helder, kort en vaak erg goedquote:Op maandag 10 maart 2008 23:55 schreef golfer het volgende:
Directeur NOS net bij Pauw & Witteman:
"We zenden de samenvattingen uit zonder analyses tussendoor."
Jan Joost van Gangelen vind ik ook een sukkel, snap niet dat John de Mol hem überhaupt wou hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef latin_LiZzY het volgende:
Wat ik niet te harden vind aan presentatoren als Humberto en Jan Joost is dat overdreven gezellig doen. Die constante smile op hun smoel en het hardop lachen om welke opmerking dan ook. Als het maar gezellig is. Behaagziek zijn ze.
En Jan Joost liep er altijd bij alsof ie net uit een of andere beach club kwam gelopen.
Ik ben blij dat het weer bij de publieken is. Enige jammere eraan is dat Studio Sport op de hand van de joden is, maar daar bestaat de mute knop voor
Inderdaad. Zijn analyses waren een verademing!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat de analyses van Jan van Halst wel kon waarderen, helder, kort en vaak erg goed
Filmpje op van tequote:Op maandag 10 maart 2008 23:54 schreef vw_caddy het volgende:
Hoevaak krijgen wij dat coming home filmpje nog te zien de komende tijd.
Je vond het jammer dat Ajax niet meer bij de NOS kwam en nu met de Eredivisie toch nog word uitgezonden daar?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
- Champions League
- EK Voetbal
- Uefa Cup![]()
- Eredivisie
NOS, dé voetbalzender.
Ik hoop echt dat men gebruik gaat maken van het commentaar bij de live-beelden, zoals nu ook wordt gedaan. Dat commentaar bij de samenvattingen van de NOS was zo niet-oprecht dat je al wist wie er ging scoren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef DarkShine het volgende:
Gisteravond nog eens een oude NOS samenvatting gekeken en een Talpa/RTL samenvatting. Jammer dat het niveau van de samenvatting weer drastisch gaat zakken!
Jij denkt werkelijk dat de NOS het PRECIES hetzelfde gaat doen als 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef DarkShine het volgende:
Gisteravond nog eens een oude NOS samenvatting gekeken en een Talpa/RTL samenvatting. Jammer dat het niveau van de samenvatting weer drastisch gaat zakken!
Maar NOS kennende gaan ze het niveau van nu niet evenaren, laat staan verbeteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat de NOS het PRECIES hetzelfde gaat doen als 3 jaar geleden? Ze zijn niet helemaal debiel daar hoor.
Knap om dat te zeggen zonder dat je er nog maar een seconde van hebt gezien. Eerst zien, dan je mening vormen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar NOS kennende gaan ze het niveau van nu niet evenaren, laat staan verbeteren.
Ook zonder reclames en journaal tussendoor?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:55 schreef golfer het volgende:
Directeur NOS net bij Pauw & Witteman:
"We zenden de samenvattingen uit zonder analyses tussendoor."
ook zonder journaal en/of reclames....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:11 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ook zonder reclames en journaal tussendoor?
Het voetbal is al eerder eens teruggekomen bij de NOS. Kon niet zeggen dat dat geweldige samenvattingen waren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Knap om dat te zeggen zonder dat je er nog maar een seconde van hebt gezien. Eerst zien, dan je mening vormen.
Champions League naar RTL?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:34 schreef Perico het volgende:
Ik vond dat RTL een goed product heeft neergezet, hopelijk bieden ze dan wel op de Champions League....
En ik heb al sinds 2003 nooit meer de zondagavond uitzending van NOS meer gezien, garanderen ze echt dat als Sven Kramer kampioen wordt, of als de hockeyers een finale winnen, daar niet na 7 uur op wordt teruggekomen?
Niet goed is voor jou persoonlijk zeker Ajax niet als eerste en aandacht voor de andere clubs?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Champions League naar RTL?![]()
Doe me een lol zeg! Dat zou rampzalig zijn! Ze kunnen van de Eredivisie niet eens goed verslag doen, laat staan de Champions League.
Nee hoor. Ik als Feyenoorder vind gewoon dat ze vanaf de Nr. 1 tot de laatste de samenvattingen moeten uitzenden en niet met Excelsior - De Graafschap moeten beginnen, dat is belachelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet goed is voor jou persoonlijk zeker Ajax niet als eerste en aandacht voor de andere clubs?
Dat doen ze al twee jaar niet meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik als Feyenoorder vind gewoon dat ze vanaf de Nr. 1 tot de laatste de samenvattingen moeten uitzenden en niet met Excelsior - De Graafschap moeten beginnen, dat is belachelijk.
De volgorde klopt vaak nog niet. En daarbuiten ga ik weer niet al die minpunten van RTL opnoemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat doen ze al twee jaar niet meer.
Voor jou speciaal dan. De NOS kan, wilt en gaat het goede niveau van RTL niet evenaren. Laat staan verbeteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De volgorde klopt vaak nog niet. En daarbuiten ga ik weer niet al die minpunten van RTL opnoemen.
Nou op speciaal voor jou nog één: het commentaar bij de wedstrijden...
Lezen! Mensen zijn juichend over het oude NOS hebben een selectief geheugen. Daar was net zoveel reclame als bij Talpa / NOS, maar pas toen het bij de commercielen kwam was dit hinderlijk voor 'de meute'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van 19:00 - 20:00 uur alle wedstrijden zonder reclame onderbreking. Bij Talpa / RTL van 19:00 - 20:30 alle wedstrijden met minimaal 20 min. aan reclame.
See the difference?
Misschien is er wel meer reclame bij De Wedstrijden. Maar wat is het verschil in het bod van toen en het bod van nu...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Lezen! Mensen zijn juichend over het oude NOS hebben een selectief geheugen. Daar was net zoveel reclame als bij Talpa / NOS, maar pas toen het bij de commercielen kwam was dit hinderlijk.
Bij de NOS moest ik altijd veldrijden, kunstschaatsen en driebanden, reclame, journaal, reclame kijken voordat Sparta - FC Utrecht en NEC - FC Twente langskwamen om 20:20. Die werden dan op SBS-niveau afgeraffeld deze samenvattingen.
Vandaar dat mij die reclames op Talpa/RTL minder irriteerden, want netto keek ik net zo veel reclame als bij de NOS en kreeg ik meer voetbal. Ik vond De Wedstrijden dus beter dan de NOS.
Slechts indien het voetbal nu wordt uitgezonden zonder 1 of andere truuk waarbij reclame en journaal tussendoor komen kan het een verbetering zijn.
Hopelijk is de NOS wakker geschud, want waar het voor velen een instituut is, is het voor mij de omroep die deed aan 'studio-commentaar', Wim Jonk, Ron Spelbos, en kunstschaatsen en reclame.
Alsof er naast dat de top3 als eerste wedstrijden zouden moeten, een unanieme voorkeur voor volgorde van de rest isquote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De volgorde klopt vaak nog niet. En daarbuiten ga ik weer niet al die minpunten van RTL opnoemen.
Nou op speciaal voor jou nog één: het commentaar bij de wedstrijden...
De NOS was met het "oude" Studio Sport 3 jaar geleden al beter dan Talpa / RTL.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:26 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Voor jou speciaal dan. De NOS kan, wilt en gaat het goede niveau van RTL niet evenaren. Laat staan verbeteren.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De NOS was met het "oude" Studio Sport 3 jaar geleden al beter dan Talpa / RTL.
Iedereen incl de directeur van de NOS heeft gezegd dat RTL een kwalitatief goed programma heeft gemaakt, waarbij de enige ergenis de reclames waren; maar daar ontkom je niet aan op een commerciele zender.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Meer reclame, mindere kwaliteit samenvattingen en ook kortere. Slechte analyses met slaapverwekkende figuren als Jonk en Kraay sr. Nee, ik vond het oude Studio Sport echt stukken minder.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:33 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dat kan natuurlijk ook. Of beide.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:51 schreef Stpan het volgende:
Of 'haat' jegens de commercielen?
Het eerste seizoen was slecht ja, het tweede - onder de noemer Tien - was het al beter dan de NOS ooit gedaan heeft. Bij RTL was het prima voor elkaar. Enige minpunt vond / vind ik dat er in een weekend met weinig zondagwedstrijden een half uur van het programma vanaf moet. Of buitenlands voetbal na 8 uur, zoals dit weekend wel goed ingesprongen werd op het tekort aan wedstrijden.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:53 schreef DANILXL het volgende:
waarom is nu iedereen op de hand van rtl? ik ben juist blij dat het terugkomt, al vond ik dat rtl het wel beter was gaan doen dan talpa
Onzin.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:50 schreef pfaf het volgende:
Als je de afleveringen van 3 jaar terug beter vind dan nu, handel je echt op gevoel en nostalgie.
Precies, als iedereen het gewoon afwacht voordat er meteen wordt gezegd dat het een achteruitgang is. De NOS heeft echt niet stil gestaan en zal het echt niet op exact dezelfde manier doen. Ze weten ook wat de kritiekpunten waren op Talpa en RTL, die dingen zullen zij niet nog een keer fout doen als ze enigszins frietjes in hun Happy Meal hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:56 schreef Stpan het volgende:
Omdat RTL een kwalitatief beter programma maakte dan de NOS vroeger. Het kan zijn dat de NOS het beter gaat doen. Maar het verleden leert dat dit niet per se hoeft te zijn. Mensen romantiseren de NOS, vandaar dat ik en anderen ons geroepen voelen de nadelen van de NOS en de voordelen van RTL te benoemen, ipv blind te gillen dat we zo blij zijn dat de NOS weer de uitzendrechten heeft.
Dat dusquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin.
De mensen bij RTl/Talpa vind ik gewoon kut.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:50 schreef pfaf het volgende:
Als je de afleveringen van 3 jaar terug beter vind dan nu, handel je echt op gevoel en nostalgie.
Maar de NOS onderbrak het de laaatste jaren ook met reclames, zij het dat ze daar op slinkse wijze een Journaal voor ingebouwd hadden, maar daar hoor je al die NOS-adepten die klagen over de reclame bij Talpa en RTL niet over.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:43 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Iedereen incl de directeur van de NOS heeft gezegd dat RTL een kwalitatief goed programma heeft gemaakt, waarbij de enige ergenis de reclames waren; maar daar ontkom je niet aan op een commerciele zender.
Vond je de samenvattingen op zaterdagavond, die steeds later werden uitgezonden vanwege Idols, en dan ook weer met veel reclame, ook geen enorm minpunt? Iedereen heeft het steeds over de zondagavond, daar was ik wel aan gewend maar die zaterdaguitzending bleef horror.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:59 schreef pfaf het volgende:
[..]
Het eerste seizoen was slecht ja, het tweede - onder de noemer Tien - was het al beter dan de NOS ooit gedaan heeft. Bij RTL was het prima voor elkaar. Enige minpunt vond / vind ik dat er in een weekend met weinig zondagwedstrijden een half uur van het programma vanaf moet. Of buitenlands voetbal na 8 uur, zoals dit weekend wel goed ingesprongen werd op het tekort aan wedstrijden.
Op deze kritiek na, kan ik geen enkel punt bedenken. Zeker niets wat bij de NOS beter was.
Klopt maar dat was nadat er al 4 wedstrijden zonder onderbreking waren uitgezonden. Dat is een groot verschil t.o.v. RTL waar na elke wedstrijd reclame komt.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar de NOS onderbrak het de laaatste jaren ook met reclames, zij het dat ze daar op slinkse wijze een Journaal voor ingebouwd hadden, maar daar hoor je al die NOS-adepten die klagen over de reclame bij Talpa en RTL niet over.
Dat was inderdaad een minpunt, ongeveer vergelijkbaar met het tweede deel van de zondagse Studio Sport-uitzending, als je ook geen idee had hoe laat het voetbal exact begon.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Vond je de samenvattingen op zaterdagavond, die steeds later werden uitgezonden vanwege Idols, en dan ook weer met veel reclame, ook geen enorm minpunt?
Het is inderdaad een groot verschil en wel ten gunste van RTL.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dat was nadat er al 4 wedstrijden zonder onderbreking waren uitgezonden. Dat is een groot verschil t.o.v. RTL waar na elke wedstrijd reclame komt.
Op zaterdag wordt het toch nooit onderbroken?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Maar de NOS onderbrak het de laaatste jaren ook met reclames, zij het dat ze daar op slinkse wijze een Journaal voor ingebouwd hadden, maar daar hoor je al die NOS-adepten die klagen over de reclame bij Talpa en RTL niet over.
Ik vind het op zondag ook heel overzichtelijk altijd bij de NOS. Maar dat gaan ze nu anders doen denk ik.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Dat was inderdaad een minpunt, ongeveer vergelijkbaar met het tweede deel van de zondagse Studio Sport-uitzending, als je ook geen idee had hoe laat het voetbal exact begon.
Dat is waar, dat wordt hopelijk beter dan het vroeger was.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vind het op zondag ook heel overzichtelijk altijd bij de NOS. Maar dat gaan ze nu anders doen denk ik.
Ik ook, en dan vooral het bagger commentaar bij de wedstrijden. Ik ben blij als we verlost zijn van een Leo Driessen en een Koert Westerman!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:25 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Onzin.
De mensen bij RTl/Talpa vind ik gewoon kut.
Oh, ik vind het vooral wel grappig dat de clubs een beetje het deksel op de neus krijgen. Zij dachten dat de bomen in de hemel groeiden en staan nu weer gewoon met de benen op aarde. Je kunt dus niet alles krijgen wat je wilt, het gaat nu weer om 'normale' bedragen. Bovendien vond ik dat de clubs het een beetje aan het verkwanselen waren en alleen nog maar naar de bedragen keken en nog weinig oog hadden voor de belangen van de liefhebbers. Het zou me ook niks verbazen als vanmiddag ook nog besloten wordt de play offs weer af te schaffen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:34 schreef BliksemSchigt het volgende:
Duurt nog een halfjaar hoor.
En kan je nog eens reageren waarom je het goed vindt dat de clubs minder krijgen? Uitzendrechten ECV #6: Terug naar de NOS + 'nieuw Sport7'
Daar ben ik nog het meest benieuwd naar.
Daar noem je nog een minpunt van de verkoop van de rechten aan de NOS dat nog onderbelicht is gebleven. Ik vind de analyses van Van Halst namelijk een grote toegevoegde waarde en zou het zeer betreuren als bij de NOS alleen de samenvattingen afgeraffeld worden, zonder analyse.quote:
Kijk je toch lekker studio voetbal 2 uurtjes later.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar noem je nog een minpunt van de verkoop aan de rechten van de NOS dat nog onderbelicht is gebleven. Ik vind de analyses van Van Halst namelijk een grote toegevoegde waarde en zou het zeer betreuren als bij de NOS alleen de samenvattingen afgeraffeld worden, zonder analyse.
Alsof de NOS het veel eerder uitzondquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Vond je de samenvattingen op zaterdagavond, die steeds later werden uitgezonden vanwege Idols, en dan ook weer met veel reclame, ook geen enorm minpunt? Iedereen heeft het steeds over de zondagavond, daar was ik wel aan gewend maar die zaterdaguitzending bleef horror.
Denk je ook niet dat het komt doordat je nu makkelijk, handig en snel de beschikking hebt over de mogelijkheid om de wedstrijd live te kunnen kijken in tegenstelling tot 4 a 5 jaar geleden? Dat daardoor de behoefte naar de samenvatting ook minder is?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:40 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Ik ook, en dan vooral het bagger commentaar bij de wedstrijden. Ik ben blij als we verlost zijn van een Leo Driessen en een Koert Westerman!![]()
Tuurlijk was het bij de NOS niet perfect. Kleine clubs kregen te weinig zendtijd, journaal en andere sporten tussendoor etc. Maar aan de neppe hosanna sfeer die bij RTL hangt erger ik me helemaal mateloos, en zoals gezegd nog het meest aan dat waardeloze commentaar, en dan heb ik het nog niet een over de reclames. Ik erger me er zo aan dat ik zelden naar RTL kijk om 19.00.
Analyses zou ik ook niet weer al te hard roepen hoor; zoals Van Halst dat nu doet wordt redelijk goed gewaardeerd en ik denk niet dat mensen daar heel erg onwelwillend tegenover staan. Ze zullen het niet bij elke wedstrijd doen zoals RTL, maar misschien wel bij 1 wedstrijd en dan krijg je mensen als Joeri Mulder erbijquote:Eyeworks gaat het zeer waarschijnlijk weer verzorgen, dus dat zit wel goed. Verder een uur lang samenvattingen straks ZONDER reclames en ZONDER die domme analyses en met goed commentaar, heerlijk. Dus het gaat echt niet meer zoals vroeger worden met biljarten etc erdoor. Al die angst slaat werkelijk nergens op.
Ik vind die analyses afschuwelijk, doe mij maar gelijk de volgende samenvatting. Dat gekloot met die computer telkens. Die analyses kunnen prima in die voetbal-praat-programma's later op de avond. Zou bijvoorbeeld leuk zijn als Studio Voetbal wat uitgebreider gaat worden nu ze de beelden weer hebben, kunnen dat soort analyses daar prima gedaan worden..quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar noem je nog een minpunt van de verkoop aan de rechten van de NOS dat nog onderbelicht is gebleven. Ik vind de analyses van Van Halst namelijk een grote toegevoegde waarde en zou het zeer betreuren als bij de NOS alleen de samenvattingen afgeraffeld worden, zonder analyse.
Je mag weer "genieten" van Hans Kraay Seniorquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:43 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Daar noem je nog een minpunt van de verkoop van de rechten aan de NOS dat nog onderbelicht is gebleven. Ik vind de analyses van Van Halst namelijk een grote toegevoegde waarde en zou het zeer betreuren als bij de NOS alleen de samenvattingen afgeraffeld worden, zonder analyse.
Jazeker. En elke week op dezelfde tijd. Het is echt van de gekke dat we de afgelopen weken tot soms wel 23:30 moesten wachten op het voetbal. Dan neem je je product én je kijkers niet serieus.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Alsof de NOS het veel eerder uitzond
Nee, ik erger me oprecht aan het commentaar. Ik kijk nog wel eens naar RTL hoor, maar dan alleen de samenvatting van Groningen (hoewel ik die ook op een Grunn supporters site kijk vaak).quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Denk je ook niet dat het komt doordat je nu makkelijk, handig en snel de beschikking hebt over de mogelijkheid om de wedstrijd live te kunnen kijken in tegenstelling tot 4 a 5 jaar geleden? Dat daardoor de behoefte naar de samenvatting ook minder is?
[..]
Wellicht, maar dat geldt dan zeer zeker ook voor een onderbreking met Journaal, korfbal en driebanden met Ben de Graaf.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jazeker. En elke week op dezelfde tijd. Het is echt van de gekke dat we de afgelopen weken tot soms wel 23:30 moesten wachten op het voetbal. Dan neem je je product én je kijkers niet serieus.
Of je het nu om 23:00 of 23:30 uitzend, daar zie ik totaal geen verschil meer in.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:51 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Jazeker. En elke week op dezelfde tijd. Het is echt van de gekke dat we de afgelopen weken tot soms wel 23:30 moesten wachten op het voetbal. Dan neem je je product én je kijkers niet serieus.
Het is wel oprecht. Er wordt gebruik gemaakt van livecommentaar. En niet van achteraf ingesproken 'gekleurd' commentaar. Dat is het grote voordeel van RTL/Talpa/Tien/Tele2 t.o.v. de NOS zoals het vroeger ging.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Nee, ik erger me oprecht aan het commentaar. Ik kijk nog wel eens naar RTL hoor, maar dan alleen de samenvatting van Groningen (hoewel ik die ook op een Grunn supporters site kijk vaak).
Bij de NOS ergerde ik me daar niet aan en keek ik alle samenvattingen, maar aan dat vreselijke overdreven geschreeuw van bijvoorbeel een Koert Westerman erger ik me dood.
Ook heb ik geen trek om naar iedere wedstrijd weer naar een reclameblok te moeten kijken. Ik wil gewoon achter elkaar de samenvattingen zien.
Laat die rancune eens varen joh, dat is vanaf komend seizoen afgelopen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:54 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Wellicht, maar dat geldt dan zeer zeker ook voor een onderbreking met Journaal, korfbal en driebanden met Ben de Graaf.
Ja!!!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:37 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
Het is inderdaad een groot verschil en wel ten gunste van RTL.
Laat dat eerst maar eens zien.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:58 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Laat die rancune eens varen joh, dat is vanaf komend seizoen afgelopen.
De NOS heeft het steeds over "bord op schoot" omdat in eerste instantie de eis was dat het om 20:00 uur zou worden uitgezonden. Vandaar, dat heeft verder niets met RTL te makenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:47 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Klopt, en toch erger ik me dood aan dat commentaar. Ik vind dat zelfs Sport1 nog betere commentatoren heeft.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Het is wel oprecht. Er wordt gebruik gemaakt van livecommentaar. En niet van achteraf ingesproken 'gekleurd' commentaar. Dat is het grote voordeel van RTL/Talpa/Tien/Tele2 t.o.v. de NOS zoals het vroeger ging.
Wat is het verschil? Voordat ik Sparta voorbij zag komen was ik bij de NOS net zoveel reclametijd kwijt als bij RTL. En bij RTL zag ik dan nog tenminste voetbal, en geen Dick Jaspersquote:Op dinsdag 11 maart 2008 10:37 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Klopt maar dat was nadat er al 4 wedstrijden zonder onderbreking waren uitgezonden. Dat is een groot verschil t.o.v. RTL waar na elke wedstrijd reclame komt.
Maar liefst om 23:00 ipv. 23:30. Als ze, zoals al vaker aangegeven in dit topic, niet met een of andere baggersport begonnen.quote:
Of jij.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]Nu verlies je al je geloofwaardigheid
Dit is al uitgesloten. Van Praag heeft het toch zeer helder uitgelegd in de persconferentie. 18:00 - 19:00 Sport. 19:00 - 20:00 Voetbal. 20:00 - 20:30 Journaal. 20:30 - ?? Paul de Leeuw of andere entertainment.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 11:05 schreef Stpan het volgende:
[..]
Wat is het verschil? Voordat ik Sparta voorbij zag komen was ik bij de NOS net zoveel reclametijd kwijt als bij RTL. En bij RTL zag ik dan nog tenminste voetbal, en geen Dick Jaspersen Trinko Keen
.
Nogmaals, ALS er 1 lang blok komt bij de NOS DAN vind ik het prima. Maar ik vrees dat er een reclame constructie komt met journaal. Pas bij definitief uitsluitsel van dat scenario wil ik de voordelen van de NOS gaan inzien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |