Hehe geen idee maar het is zo slecht dat het lachwekkend wordt. Het programma op RTL is ook gewoon kut, zeker als Genee het presenteert. Die weet altijd weer een soort opstapje naar een volgend programma te makenquote:Op maandag 10 maart 2008 23:24 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik weet niet meer hoe de commentator heet maar zijn opmerking ''broodje sandwich'' in de wedstrijd RKC-Excelsior was zo lachwekkend triest
Inderdaad. De NOS was eindeloos veel beter dan dat commerciele gezeik.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe kun je nou in vredesnaam de uitzendingen van RTL beter vinden dan de NOS?Wat een bagger was dat, slechte rommelige presentatie, irritante analyses met die kutcomputer
Verschrikkelijke verslaggevers ter plekke, moet ik nog beginnen over het commentaar?
Ohja en ik heb hier Tele 2 Live Voetbal, iemand wel eens de "informatiebalken" gelezen?
"Klaas-Jan Huntelaar heeft dit seizoen al 4x koppend gescoord". BOEIENDDDDDDD
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:36 schreef Stpan het volgende:
Ik kan serieus NIET geloven, en ik heb het al 100x gezegd, dat er mensen zijn die denken dat er GEEN reclame was bij de NOS (zoals Dr. Daggla):
Ajax, Feyenoord, PSV, Vitesse, wedstrijden van zaterdag, 3-banden, veldrijden, hardlopen op ijzers op bevroren water en andere sporten die een fatsoenlijk geciviliseerd mens uit de Randstad totaal niet kan waarderen. RECLAME journaal RECLAME en om 20:20 begonnen nog 2 samenvattingen.
Hoe een verschrikkelijk selectief geheugen hebben mensen?!
Maar goed, als het voetbal nu in 1 blok moet worden uitgezonden voor 20u vind ik het prima. En anders vind ik het RAMPZALIG nieuws.
(want ik ga echt net als vroeger niet een half uur lang provinciale huppelkuttensporten kijken en 2 reclameblokken om die laatste 2 samenvattingen uit te zitten)
Dus wat ik zeg is niet waar?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
Evert ten Napelquote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alleen al door het goede commentaar bij de NOS is het heel fijn dat de rechten daar terug zijn!
Frank Snoeks & Evert ten Napel
Alleen jammer dat je altijd aan het NOS-commentaar kon horen wanneer het doelpunt zou gaan vallen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Alleen al door het goede commentaar bij de NOS is het heel fijn dat de rechten daar terug zijn!
Beter dan alle commentatoren bij RTL.quote:
Frank Snoeks & Evert ten Napelquote:Op maandag 10 maart 2008 23:40 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
RTL/Tele2 hebben met mensen als Mark van Rijswijk en Michiel Teeling zeer talentvolle commentatoren in huis.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:43 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Beter dan alle commentatoren bij RTL.
Frank Snoeks wordt door velen gezien als de beste voetbalcommentator van Nederland. En terecht.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:43 schreef Brammie het volgende:
[..]
Frank Snoeks & Evert ten Napel![]()
Terug naar de vorige eeuw jij!
Ja leuk maar dan vind ik Johan van Polanen (spelling?) bij de NOS toch beter.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:45 schreef Plato1980 het volgende:
[..]
RTL/Tele2 hebben met mensen als Mark van Rijswijk en Michiel Teeling zeer talentvolle commentatoren in huis.
Ik ben voor Ajax.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:36 schreef Stpan het volgende:
Ik kan serieus NIET geloven, en ik heb het al 100x gezegd, dat er mensen zijn die denken dat er GEEN reclame was bij de NOS (zoals Dr. Daggla):
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |