Dat maakt niks uit!! Bij de NOS gaat AJAX altijd voor!!quote:Op maandag 10 maart 2008 22:13 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
* vw_caddy checkt ff wie momenteel op #1 staat
Geen Ajax gelukkig.
Tyf even snel op.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit!! Bij de NOS gaat AJAX altijd voor!!Wen er maar weer aan!!
Ik denk eerder dat Mart het sportgedeelte zal presenteren van 18.00 tot 19.00,quote:Op maandag 10 maart 2008 22:14 schreef Adelante het volgende:
Laat Mart ajb bij het wielrennen en schaatsen
Dione op zondagavond
Ik denk PSV aangezien PSV ook volgend seizoen eerste zal staanquote:Op maandag 10 maart 2008 22:20 schreef gimme.shelter het volgende:
[..]
Dat maakt niks uit!! Bij de NOS gaat AJAX altijd voor!!Wen er maar weer aan!!
Die zullen denk ik weer voor 1 euro worden verkocht aan sbs ofzoiets.quote:Op maandag 10 maart 2008 22:43 schreef pekel het volgende:
Hoe zit het met de rechten van de Eerste Divisie en KNVB Beker?
Kunnen ze het de NOS niet als soort van "cadeau'tje" erbij geven?quote:Op maandag 10 maart 2008 22:47 schreef Ludacriss het volgende:
[..]
Die zullen denk ik weer voor 1 euro worden verkocht aan sbs ofzoiets.
Daar teken ik voor.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:06 schreef RayMania het volgende:
Wel heerlijk dat Jan-Joost "mijn biertje staat al koud" Van Gangelen op deze manier lekker weggewerkt is. Laat hem maar lekker Jong Oranje of de Jupiler League op SBS prestenteren. En dat-ie weer taarten in z'n gezicht mag krijgen.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoe kun je nou in vredesnaam de uitzendingen van de NOS beter vinden dan die van RTL?Wat een bagger was dat, slechte presentatie,korfbal en journaal tussendoor:') Amper verslaggevers ter plekke, moet ik nog beginnen over de inspiratieloze presentatie van Mart Smeets?
Ik weet niet meer hoe de commentator heet maar zijn opmerking ''broodje sandwich'' in de wedstrijd RKC-Excelsior was zo lachwekkend triestquote:Op maandag 10 maart 2008 23:18 schreef Morpheus2002 het volgende:
Verschrikkelijke verslaggevers ter plekke, moet ik nog beginnen over het commentaar?
Voor jou hoop ik dat Marco ontslagen wordt en Co alsnog trainer wordt bij Ajaxquote:Op maandag 10 maart 2008 23:20 schreef Dr.Daggla het volgende:. 5 jaar
.
. NOS
.
. Studio Sport
.
. De Wedstrijden
.
. Wilfred Genee
.
Ik ben een heel blij mens.
Forum Opties | |
---|---|