Dit gaat over de ECV-rechten, de eredivisie dus.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:58 schreef maril het volgende:
Wat gebeurt er met de eerste divisie?
Van 19:00 - 20:00 uur alle wedstrijden zonder reclame onderbreking. Bij Talpa / RTL van 19:00 - 20:30 alle wedstrijden met minimaal 20 min. aan reclame.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:36 schreef Stpan het volgende:
Ik kan serieus NIET geloven, en ik heb het al 100x gezegd, dat er mensen zijn die denken dat er GEEN reclame was bij de NOS (zoals Dr. Daggla):
Ik hoop zo dat die ook genoeg aandacht blijven krijgen, zou ik niet kunnen missen.quote:Op maandag 10 maart 2008 23:58 schreef maril het volgende:
Wat gebeurt er met de eerste divisie?
Dat was een van m'n eerste topics op FOk: Steun Hugo Walker, "Komt ie tooooooch"quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:00 schreef maril het volgende:
Daar komt dat schoooooooooooooot.
Ja maar ik vraag mij dat gewoon af, wat gaat ermee gebeuren?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:01 schreef golfer het volgende:
[..]
Dit gaat over de ECV-rechten, de eredivisie dus.
quote:Op maandag 10 maart 2008 23:54 schreef vw_caddy het volgende:
Hoevaak krijgen wij dat coming home filmpje nog te zien de komende tijd.
Sport in Beeld.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:20 schreef venomsnake het volgende:
Zou leuk zijn als ze deze tune weer gaan gebruiken..
Complete bullshit.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:33 schreef TC03 het volgende:
Die was lyrisch over elke voetballer met een kleurtje.
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:33 schreef TC03 het volgende:
Daarnaast vond ik Wilfred Genee een stuk beter te pruimen dan Mart Smeets en Tom Egbers.![]()
quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:33 schreef TC03 het volgende:
Humberto was al minder. Die was lyrisch over elke voetballer met een kleurtje.
BNR heeft meegebodenquote:Op maandag 10 maart 2008 22:31 schreef VoreG het volgende:
Langs de lijn is inderdaad zeer goed dat het daar blijft. Ik moet eerlijk zeggen dat ik geen radiostation zou weten waar het anders naar toe zou moeten.
Vergeet niet die eierdop op je hoofd te zetten, Calimero.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef latin_LiZzY het volgende:
Enige jammere eraan is dat Studio Sport op de hand van de joden is, maar daar bestaat de mute knop voor
ik moet zeggen dat de analyses van Jan van Halst wel kon waarderen, helder, kort en vaak erg goedquote:Op maandag 10 maart 2008 23:55 schreef golfer het volgende:
Directeur NOS net bij Pauw & Witteman:
"We zenden de samenvattingen uit zonder analyses tussendoor."
Jan Joost van Gangelen vind ik ook een sukkel, snap niet dat John de Mol hem überhaupt wou hebben.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:13 schreef latin_LiZzY het volgende:
Wat ik niet te harden vind aan presentatoren als Humberto en Jan Joost is dat overdreven gezellig doen. Die constante smile op hun smoel en het hardop lachen om welke opmerking dan ook. Als het maar gezellig is. Behaagziek zijn ze.
En Jan Joost liep er altijd bij alsof ie net uit een of andere beach club kwam gelopen.
Ik ben blij dat het weer bij de publieken is. Enige jammere eraan is dat Studio Sport op de hand van de joden is, maar daar bestaat de mute knop voor
Inderdaad. Zijn analyses waren een verademing!quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
ik moet zeggen dat de analyses van Jan van Halst wel kon waarderen, helder, kort en vaak erg goed
Filmpje op van tequote:Op maandag 10 maart 2008 23:54 schreef vw_caddy het volgende:
Hoevaak krijgen wij dat coming home filmpje nog te zien de komende tijd.
Je vond het jammer dat Ajax niet meer bij de NOS kwam en nu met de Eredivisie toch nog word uitgezonden daar?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
- Champions League
- EK Voetbal
- Uefa Cup![]()
- Eredivisie
NOS, dé voetbalzender.
Ik hoop echt dat men gebruik gaat maken van het commentaar bij de live-beelden, zoals nu ook wordt gedaan. Dat commentaar bij de samenvattingen van de NOS was zo niet-oprecht dat je al wist wie er ging scoren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef DarkShine het volgende:
Gisteravond nog eens een oude NOS samenvatting gekeken en een Talpa/RTL samenvatting. Jammer dat het niveau van de samenvatting weer drastisch gaat zakken!
Jij denkt werkelijk dat de NOS het PRECIES hetzelfde gaat doen als 3 jaar geledenquote:Op dinsdag 11 maart 2008 08:54 schreef DarkShine het volgende:
Gisteravond nog eens een oude NOS samenvatting gekeken en een Talpa/RTL samenvatting. Jammer dat het niveau van de samenvatting weer drastisch gaat zakken!
Maar NOS kennende gaan ze het niveau van nu niet evenaren, laat staan verbeteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:08 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Jij denkt werkelijk dat de NOS het PRECIES hetzelfde gaat doen als 3 jaar geleden? Ze zijn niet helemaal debiel daar hoor.
Knap om dat te zeggen zonder dat je er nog maar een seconde van hebt gezien. Eerst zien, dan je mening vormen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:10 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Maar NOS kennende gaan ze het niveau van nu niet evenaren, laat staan verbeteren.
Ook zonder reclames en journaal tussendoor?quote:Op maandag 10 maart 2008 23:55 schreef golfer het volgende:
Directeur NOS net bij Pauw & Witteman:
"We zenden de samenvattingen uit zonder analyses tussendoor."
ook zonder journaal en/of reclames....quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:11 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ook zonder reclames en journaal tussendoor?
Het voetbal is al eerder eens teruggekomen bij de NOS. Kon niet zeggen dat dat geweldige samenvattingen waren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:11 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Knap om dat te zeggen zonder dat je er nog maar een seconde van hebt gezien. Eerst zien, dan je mening vormen.
Champions League naar RTL?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 01:34 schreef Perico het volgende:
Ik vond dat RTL een goed product heeft neergezet, hopelijk bieden ze dan wel op de Champions League....
En ik heb al sinds 2003 nooit meer de zondagavond uitzending van NOS meer gezien, garanderen ze echt dat als Sven Kramer kampioen wordt, of als de hockeyers een finale winnen, daar niet na 7 uur op wordt teruggekomen?
Niet goed is voor jou persoonlijk zeker Ajax niet als eerste en aandacht voor de andere clubs?quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Champions League naar RTL?![]()
Doe me een lol zeg! Dat zou rampzalig zijn! Ze kunnen van de Eredivisie niet eens goed verslag doen, laat staan de Champions League.
Nee hoor. Ik als Feyenoorder vind gewoon dat ze vanaf de Nr. 1 tot de laatste de samenvattingen moeten uitzenden en niet met Excelsior - De Graafschap moeten beginnen, dat is belachelijk.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:18 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Niet goed is voor jou persoonlijk zeker Ajax niet als eerste en aandacht voor de andere clubs?
Dat doen ze al twee jaar niet meer.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:20 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik als Feyenoorder vind gewoon dat ze vanaf de Nr. 1 tot de laatste de samenvattingen moeten uitzenden en niet met Excelsior - De Graafschap moeten beginnen, dat is belachelijk.
De volgorde klopt vaak nog niet. En daarbuiten ga ik weer niet al die minpunten van RTL opnoemen.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:22 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Dat doen ze al twee jaar niet meer.
Voor jou speciaal dan. De NOS kan, wilt en gaat het goede niveau van RTL niet evenaren. Laat staan verbeteren.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
De volgorde klopt vaak nog niet. En daarbuiten ga ik weer niet al die minpunten van RTL opnoemen.
Nou op speciaal voor jou nog één: het commentaar bij de wedstrijden...
Lezen! Mensen zijn juichend over het oude NOS hebben een selectief geheugen. Daar was net zoveel reclame als bij Talpa / NOS, maar pas toen het bij de commercielen kwam was dit hinderlijk voor 'de meute'.quote:Op dinsdag 11 maart 2008 00:02 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Van 19:00 - 20:00 uur alle wedstrijden zonder reclame onderbreking. Bij Talpa / RTL van 19:00 - 20:30 alle wedstrijden met minimaal 20 min. aan reclame.
See the difference?
Misschien is er wel meer reclame bij De Wedstrijden. Maar wat is het verschil in het bod van toen en het bod van nu...quote:Op dinsdag 11 maart 2008 09:27 schreef Stpan het volgende:
[..]
Lezen! Mensen zijn juichend over het oude NOS hebben een selectief geheugen. Daar was net zoveel reclame als bij Talpa / NOS, maar pas toen het bij de commercielen kwam was dit hinderlijk.
Bij de NOS moest ik altijd veldrijden, kunstschaatsen en driebanden, reclame, journaal, reclame kijken voordat Sparta - FC Utrecht en NEC - FC Twente langskwamen om 20:20. Die werden dan op SBS-niveau afgeraffeld deze samenvattingen.
Vandaar dat mij die reclames op Talpa/RTL minder irriteerden, want netto keek ik net zo veel reclame als bij de NOS en kreeg ik meer voetbal. Ik vond De Wedstrijden dus beter dan de NOS.
Slechts indien het voetbal nu wordt uitgezonden zonder 1 of andere truuk waarbij reclame en journaal tussendoor komen kan het een verbetering zijn.
Hopelijk is de NOS wakker geschud, want waar het voor velen een instituut is, is het voor mij de omroep die deed aan 'studio-commentaar', Wim Jonk, Ron Spelbos, en kunstschaatsen en reclame.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |